CK Kalousek – recenze

— připravuje se —

38 komentářů
  1. Mirek

    V neděli jsme se vrátili ze zájezdu s CK Kalousek. Musím je moc pochválit. Delegátka byla skvělá,všechno nám ochotně vysvětlila. Všechno co jsme potřebovali vědět před odjezdem nám s ochotou řekli. Zájezd jsme měli autobusem a jeli s námi i klienti jiné cestovky. Na ty v místě nástupu nikdo nečekal a klienti Čedoku jen věděli v kolik mají odjet ale už ne s kým! Já mám s Čedokem taky špatné zkušenosti a i když nejsou nejlevnější ukazují,že vyšší cena neznamená vyšší kvalitu!Pokud si chcete užít skvělou dovolenou doporučuju cestovní kancelář Kalousek v pohodě

    Reply
  2. ZY

    Po několikaleté zkušenosti jsme byli s CK Kalouskem velmi nespokojený.
    Již při zakupování zájezdu jsem v kanceláři stála a čekala která paní si mě veme (seděly tam 3). Místo 4 postelí v apt byly jen 3, přistýlka nikde a to ještě na přistýlce mělo spát dítko v kuchyni, která byla mimo ložnici.Apt nic moc nevybaven. Paní delegátka ze mě nejdříve udělala debila, po rozčílení otočila a vše začala řešit. Při reklamaci v kanceláři opět seděly 3 dámy a jedna koukala na druhou která si mě veme. Letos opravdu velké zklamání:(

    Reply
  3. Jitka T.

    Tak mám pocit, že každý, kdo se jmenuje Kalousek je lump. Píšu tak z vlastní zkušenosti, která není příjemná. Každý kdo se rozhodne pro Kalouska, ať si o něm nejdříve něco zjistí.JT

    Reply
  4. Pavol

    Vždy, když jdu do Pardubic na hokej a vidím jejich reklamu, vzpomenu si na dovolenou, na které jsme se s přítelkyní rozešli. Tato dovolená byla proto dobrá investice.

    Reply
  5. Alois

    Jezdím s nimi již 15 let do Chorvatska,vždy bez problému.Doprava,delegáti
    ubytování, bylo vždy bez problému.Mohu každému doporučit. A.B

    Reply
  6. Bednářová Vlasta

    S CK Kalousek jsme byli již po třetí v kempu Sutikla v Podgoře. Se službami cestovky jsme velice spokojeni, můžeme doporučit. Tento kemp jsme si oblíbili a rádi se sem vracíme. V loňském roce konečně opravili záchody a sprchy, takže pobyt v kempu je zase o něco příjemnější.
    Vždy jsme měli karavan na „Orlím hnízdě“, čistý, prostorný a plně vybavený. I v letošním roce máme náš oblíbený karavan již rezervovaný.

    Reply
  7. Dobrý den,
    dne 3.7.2017 jsem s vaší CK Kalousek absolvovala zájezd do Chorvatska, Dugi Rat.
    Již nikdy více.

    Ta pi…. co plánuje cestu, to je fakt kravka, která se tam dostala kdoví za co. Jako 3 hodiny jezdit kolem Hradce Králové? No a nevymlouvejte se, že trasa byla daná. Info o trase dostalo jen pár lidí ze zájezdu. Dokonce i řidiči koukali. Si jako myslíte že ty lidé si to mezi sebou neřeknou?
    Cestou zpět jsme byli nuceni vystoupit v Ústí nad Orlicí. ŽÁDÁM ZAPLACENÍ UVEDENÉ ZBYTEČNÉ CESTY!!!!
    V inzerci zájezdu bylo vypsáno několik tras na cestu, nikde ale nebylo uvedeno, že tyhle trasy spojíte v jednu, aby jste ušetřili. Jako jet s Týniště nad Orlicí do Hradce Králové, odtuď do Chrudimi, Pardubic atd., přes prdele do Ústí nad Orlicí? To je výkon.
    Lidem z Náchoda jste řekli, že je málo lidí a autobus odtud nepojede.. Proč jste je hnali do Hradce, když nastupovat chtěli i lidi z Rychnova nad Kněžnou a těm jste taky řekli, že tam autobus nepojede. A naopak cestou jsme stavěli v takových vesnicích, kde nastupovali pouze 2 lidi. A to je zajímavé, že tam už autobus stavěl pro 2 lidi. Ale v Rychnově a Náchodě ne.
    JENŽE PŮLKA AUTOBUSU BYLA RODINA OD PANA ŘIDIČE, TAK TO ŠLO. Že ano. Jste tam pěkný vychcánkové a tohle vše píšu na FB a do referencí na internet.
    Jelo se takovýma prdelama, že i místní se divili, co tam cestovka chce. A neříkejte, že na to nemáte stížností více. Dle referencí na internetu, jste docela dobří lháři.
    No a jet skoro 24 hodin do Chorvatska? To už je výkon.
    Před odjezdem jsem se vás ptala na delegátku. Kecali jste o tom, že má hodně práce. Kde jako? Však se u nás ukázala pouze na půl hodiny v den příjezdu a pak o ní celý pobyt nebylo slyšet. Nabídla nám předražené zájezdy, ze kterých má provize a nebylo jí. Nakonec jsme si uvedené zájezdy sehnali od místních lidí a za poloviční ceny. No a místní nám taky o té vaší delegátce Ivetě Danielové řekli své.
    Žene lidi do Omiše, kde má s toho více provizí. Že se pak ale cena výletu prodraží ještě i o autobus do Omiše, to jste už neřekli. Pěšo to trvá hodinu. Že delegátka je lakomá na peníze a pořád chodí tuhle trasu pěšky, to je její věc. Však se tím místní lidi dobře baví. Sehnali jsme levněji i rafting – který se všude v Omiši prodává levněji než u vaší delegátky a taky plavbu na lodi. Víc zájezdů nenabídla. Srala na lidi.
    V den příjezdu druhé skupiny seděla celý den v baru a pláži a taky se novým turistům věnovala pouze půl hodiny.
    Užn od začátku jste jen lhali. Žadám zapllacení cesty s Ústí nad Orlicí do Týniště nad Orlicí – 1x a s Ústí nad Orlicí do Rychnova nad Kněžnou taky 1x.
    Že jste těm kamarádům vašimm neřekli, že do těch vesniček autobus nepojede a proč nejeli kamarádi do větších měst jako Pardubice a Hradec? To je zajímavé. Že ano.
    Golisová

    Reply
    1. Dobrý den,

      dovolte, abych jako majitel CK Kalousek s. r. o. reagoval na recenzi, kterou zde uvedla paní Golisová. Předem bych chtěl paní Golisové napsat, že tyto recenze čte mnoho lidí a způsob jejího vyjadřování a urážek je tak hloupý, že uškodila spíše sama sobě než naší cestovní kanceláři. Recenze může být kritická, ale rozhodně ne sprostá. Inteligentní lidé mezi sebou takto rozhodně nekomunikují.

      Pro ostatní čtenáře: text, který zde paní Golisová napsala, tak v naprosto totožné podobě byl zaslán k nám jako reklamace zájezdu. I touto reklamací se samozřejmě budu zabývat a bude ji odpovězeno v zákonem stanovené lhůtě. Nemá význam zde podrobně rozepisovat jednotlivé body. V celé stížnosti je spousta lží. Například podle GPS můžeme prokazatelně doložit trvání cesty do Chorvatska, v žádném případě necestovali 24 hodin, ale 18 hodin. Trasa je dodržena dle katalogu, nástupní místa klientka věděla před odjezdem…. Ceny výletů jsou levnější a dražší, tak je to ve všem v obchodě. My ale výlety nakupujeme u prověřených společností, vzhledem k bezpečnosti klientů. Poslat například klienty na výlet lodí s člověkem, který je sice levnější, ale víme, v jakém technickém stavu má loď bez toalety, jak se chová, rozhodně riskovat nebudeme. Řidiči samozřejmě trasu vědí a to několik dní dopředu atd… mohl bych zde vyvracet další a další lži paní Golisové.

      Na závěr bych chtěl uvést to nejpodstatnější. Pokud bych neměl zákonem dané, že musím reagovat na stížnost paní Golisové, tak bych s touto paní v žádném případě nekomunikoval. Uráží mne svým chováním a i mé zaměstnance. V úterý v den příjezdu do Chorvatska volala do kanceláře, mé zaměstnankyni nadávala do krav, pí.. apod., a naprosto vážně ji vyhrožovala.

      Já i celý můj tým zaměstnanců se snažíme dělat práci v co nejvyšší kvalitě. Na vše osobně dohlížím, na každou kapacitu, nakupuji zcela nové nejmodernější autobusy a mnoho dalších věcí. Je ale samozřejmé, že i my dokážeme pochybit. A pokud je chyba na naší straně, dokážeme ji také uznat. Jsme jen lidé, ale slušní lidé.

      majitel CK Kalousek s. r. o.

      Reply
  8. Gabriela Sedláková

    Dobrý den,
    z mé strany byla dovolená s CK Kalousek v naprostém pořádku – Promajna – 28.7. – 6.8. 2017 – apartmány a studia Milo. Sama pracuji ve službách a cením si profesionálního přístupu se zaměřením na klienta což se mi u této CK dostalo. Maximální informovanost, skvělý a ochotní řidiči – trasa C – Pavel a Jiří, milá delegátka Rita.
    Co se týče ubytování, plně odpovídalo info z katalogu. Skvělé. Mohu jen doporučit a poděkovat za krásnou a v mnohém nezapomenutelnou dovolenou. Přeji mnoho spokojených klientů do dalších sezón.

    Reply
  9. Miloslav Smola

    Dobrý den.
    Dnes jsme se vrátili z dovolené z Chorvatska,byla to naše první dovolená z CK Kalouskem. Cesta tam proběhla docela v pohodě, i když nešlo rádio, ani video , ale dalo se to docela dobře vydržet . Nebyl to ovšem slibovaný přepych a hlášení řidičů , ač se snažili , nebylo vůbec slyšet . Problém transféru a střídání , je věc druhá , opravdu není příjemné čekat se zavazadly 5 hodin , než se můžete ubytovat .
    Při zpáteční cestě je opravdu zarážející přístup řidičů , kteří za celou dobu nepustí ani rádio a ve 22,00 pustí film , a to tak nahlas , že ti co by chtěli spát , prostě nemohou . Ptám se . Proč ten film nemohl běžet po posledním nástupu klientů ?? V autobuse byly i malé děti a po desáté hodině , by již měli spát . Opravdu nevím , ale připadá mi to , jako by jste měli problém s profesionalitou , a to nejenom řidičů , ale i s delegátama . Opravdu nevím , jestli s Vámi ještě někdy pojedu ……

    Reply
    1. CK KALOUSEK & WILLIAMS a.s.

      Dobrý den,

      mrzí mne, že jste nebyli spokojeni. K poruše rádia a videa může bohužel dojít i v našich nových, moderních autobusech. Závadu se vždy snažíme co nejdříve odstranit, ale vzhledem k vytíženosti autobusů a k dodávce náhradního dílu nelze někdy závadu, která vznikla před cestou, okamžitě odstranit.
      Je běžnou praxí, že se filmy pouští i večer. Pokud Vám vadila hlasitost filmu, mohli jste požádat řidiče o ztlumení, jistě by vyhověli. Je však pravdou, že by přišli další klienti, že film neslyší. V autobusu večerka ve 22 hod. není a klientům se běžně filmy pouští a nikdy jsme žádnou stížnost neměli. Je těžké vždy vyhovět všem klientům, každý má bohužel jiné požadavky, ať je to teplota v buse, zastávky, druh filmu, druh rádiové stanice apod.
      Co se týká střídání klientů, tak je běžnou praxí střídání klientů, kdy klienti, kteří odjíždí musí ráno cca v 9 hod. opustit kapacitu a noví klienti, kteří přijeli jsou ubytování do 14 hod. Čas mezi je určen pro úklid dané kapacity. Vámi zmiňované čekání je tedy naprosto normální a vzhledem k nutnosti úklidu pochopitelné.

      Za nefunkční rádio a video při cestě do Chorvatska se omlouvám a věřím, že jste si i přes tyto drobné nepříjemnosti dovolenou užili. Budu samozřejmě rád, pokud nám zachováte svou přízeň.

      S pozdravem

      majitel CK KALOUSEK & WILLIAMS a.s.

      Reply
  10. Pavla Brousilova

    Dobrý den,Vaše cestovka je nejlepší,báječná,nemám slov,byla to jedna z nejlepších dovolenych,měli jsme poznávací zajezd do Chorvatska a pani delegatka Lenicka,úžasná zena a průvodkyně,starala se o nás ukazkove,a páni řidiči Láďa a Láďa 😀😀 skvělí chlapíci 😁 Všem Vás budu vřele doporučovat….

    Reply
    1. CK KALOUSEK & WILLIAMS a.s.

      Vážená paní Brousilová,

      děkuji za Vaše milé hodnocení, které samozřejmě potěší celý náš kolektiv.

      S pozdravem

      majitel CK KALOUSEK & WILLIAMS a.s.

      Reply
  11. Eva

    Zájezd do Francie byl pokažen velmi nepříjemnou a arogantní průvodkyní, která si vyrazila na dovolenou, na klienty kašlala, program absolutně neodpovídal tomu, jaký měl být, bylo to obrovské zklamání. Tímto jsme s CK Kalousek provždy skončili. Mohla bych sem napsat její jméno, ale nejsem tak přízemní jako ona. Nicméně si myslím, že se dá snadno poznat.

    Reply
  12. Tomášková

    Dobrý den, s CK Kalousek jsem velmi spokojená, nejeli jsme s nimi poprvé. Právě jsme se vrátili z thermálů ve Velkém Méderu .Organizace zájezdu naprosto v pořádku, doprava busem, delegátka, luxusní ubytování, jídlo, vše skvělé.Pokud budou pořádat, opět pojedeme:-).

    Reply
  13. Polášek

    Poslouchat řvaní príblblych filmu do 24 hodin je ukrutné. Potrebuji dojet ráno vyspaný a odpocinutý.
    A pro deti je to vrazda nevinatek. Ze by cestijíci byli tak lacni „kultury“. Do 22hod a dost. O autobusovou kulturu nemam zajem, jedu se zrekreovat a ne zblbnout.
    Dekuji za pochopeni. Snad je to slusne napsane a ocekavam slusnou odpoved a konec řevu videa ve 22.00 hod. Večerka a ohleduplnost mezi slušnými lidmi pana Kalousku platí. Jinak jsem s vaší cestovkou spokojený, jen se vždy děsim cesty s videem.

    Reply
  14. Polášek

    Letos i loni jsem jel do Chorvatska autobusem ktery mel prede mnou trvale a neopravitelne sklopene operadlo. Takze jsem se celou cestu dusil. Ridici opravu operadla nezaridili. Je možné že by příští rok už bylo opěradlo spravené?. Co se týká multimediálních radovánek do 24hod. Ať se z toho konzumenti multimedii uraduji a ridici at se zeptaji ze kdo to nechce poslouchat ze mu dají špunty do uší. Jelikož budu asi sám, protoze se to všem ostatním libí nebude to takový problém. Jinak CK KALOUSEK je podle mého vkusu nejlepší cestovka se kterou jsem kdy jezdil. I když se zdá ze je v autobuse malo mista je to klam. Sedadla jsou dokonale ergonomicka…nebolí záda. Pochvala patří i ridičům a administrativě
    . CK KALOUSEK JE JEDNIČKA !!

    Reply
  15. Polášek

    Předreklamace. Zanedlouho pojedu z Chorvatska domů. Už teď dopředu chystám reklamaci na dopravu.
    1–bude zase v autobuse sedadlo které nedrží ve vzpřímené poloze?
    2–pojede dobrý zelený autobus z Kalouskovvy stáje nebo nepohodlný hrkač od externiho dopravce?
    3–multimediální šílenství do 24hod toleruji, protoze
    cestujících multimecdiátorů je převaha.
    4–jakou slevu poskytuje Kalousek za nestandardní dopravu?
    5–řešit reklamaci az po jízdě je pozdě. proto se snažím reklamaci pŕedejít.
    6–moje tajné přání je aby se v sutobuse pokazilo multimediální centrum. Už jsem to jednou zažil a jednou dokonce video řidiči nepustili vůbec aby cestou z opakovaného blázince nezešíleli. Řidiči video musí poustet do 24hod protože je to prý na přikaz pana Kalouska. Je to tak pane Kalousku? Dik za odpověď zde v diskuzi. Nepousteji video proto aby neusnuli za jízdy?Az se vratim do CR podam sem hlaseni jak cesta probehla a jestli PŘEDREKLAMACE pomohla.
    Pokud zde moje hlaseni nebude tak jsem cestu neprezil nebo byl muj mejl zablokovabý atp.

    Reply
  16. Polášek

    Ještě musím doplnit ubytovani v IGRANE apartmany PRUG. Naprostá spokojenost jak s ubytováním tak i s majitelem Zoran Prug. Prostě pohoda. Pokud to půjde tak příště zase k Prugovi. Kalousek vybírá ubytování dobře.

    Reply
  17. Iva s rodinou3

    Již nikdy více s Kalouskem!!Letos jsem jela po čtvrté,ale naposledy!!!Již loni delegátka nevěnovala klientům žádnou pozornost a doporučovala aby stížnosti na klienty kteří kradli ostatním jídlo v restauraci řešili sami,ale vybírala peníze za výlety za cenu jako pro dospělé i od 2letého dítěte.Letos při pobytu v mobil .domu při zaplacení ůklidu 350kč bylo nařízeno uklidit,umýt lednici ,linku,sporák,aspon zamést.Bez čistících prostředků.Když jsme přijeli,byla všude vrstva 1cm prachu.Kdyby požádali,tak by to člověk udělal,aby ti co přijeli mohli dříve na ubytování.Ale co se dělo potom,jeden zírá!!Přišla slečna,prý kontrola,že musíme,že nám sebere kauci,že na sporáku,který museli vymšnit,je nečistota.Byly,nebyla drátěnka,světlo jak od svíčky,mně už není nani 60.Stěžévat si můžu akorát na lampárně,protože to stejně půjde přes ni.Jestli to napíši na net,něco zažiji,mají vynikající právníky.Známí říkají ,proč jezdíš s touhle cestovkou,je proslulá.Pan Kalousek se v hrobě obrací,že jim nechal své jméno.Už jsem opravdu skončila.Ve svých letech na sebe nenechám štěkat a vyhrožovat nějakou slečnou,která se neumí chovat ke klientům kteří ji živí.

    Reply
  18. Šárka Schusterová

    Zájezd s CK Kalousek – mobilhomy – kemp Livada – Sv.Filip a Jakov – 15.-21.7.2018 – rodina se s dětmi – dcery 13 a 16 let – všem vřele doporučuji, jsme nadšení,kupovali jsme jako LM – a sice malý,ale moderní a čistý mobilhom – se vším,co je třeba,povlečení musíte mít jen vlastní a kdo chce větší polštář,tak také.K luxusu chyběl jen fén,klimatizace zdarma fungovala skvěle, ohromná zastřešená terasa s pěkným nábytkem/podzadníky opět s sebou/a je to lepší než v penzionu nebo hotelu,parkování přímo u mobilhomu.Prostě bomba.Jen ten záchod by mohl být větší,je oddělen od koupelny,což je další +. krásné prostředí skoro přímo u moře a u skvělé pláže. Jedno z nejkrásnějších míst v Chorvatsku,moře čisté,pláž upravená betonová a kousek i písčitá a čistá a dokonce s WC,všude občerstvení a ne drahé.pro větší děti volně přístupné hřiště na plážový volejbal a košíkovou zdarma,pro malé spousty hřišˇtátek,trampolíny,skákadla i gumová /ZA MENŠÍ POPLATEK/ na vodě. Šlapadla atp…chybí snad jen skútry a banány, za tím nutno do cca 5km vzdáleného Biogradu. Večer do barů,těch je hodně,ale žádná diskotéka.Hudba prima ale ne hlasitá,navíc Chorvaté byli 2.na MS ve fotbale – ale žádný virvál,jen nadšení a prima lidé. Delegátka Zuzanka skvělá – co řekla,to tak bylo a poctivě každý den obcházela všechny,zda něco nepotřebují.Ukázala nám i větší mobilhome a do toho příští rok určitě pojedeme.Byli jsme vlastním autem a tak jsme byli i na Ninu v léčivém bahnu a nádherné velké písčité pláži asi 1/2 HOD.cesty od Livady /parkování 30KN jinak zcela zdarma na celý den/.Delegátka nám poradila i naprosto úžasné restaurace a bylo jak řekla – super. Je to asi nejlepší cestovka a nejlepší místo v Chorvatsku,kde jsme byli.Jediným mínusem celé dovolené je tedy cesta – tam i zpět,to je tedy děs,navíc,když nějací idioti nedávají pozor a bourají a tisíce lidí kvůli nim stojí několik hodin.Také ty turnusy bych trochu upravila – všichni to mají sobota-sobota a pak je to na silnicích masakr.Také mi vadí,že to nejde objednat na 10 dní,to bychom určitě využili.Ale dávám tomu 5 hvězdiček ze 6 maximálních a delegátce ještě jednu k velké jedničce.

    Reply
  19. H

    Od této „cestovní kanceláře“ (dá-li se to tak vůbec nazvat) jsme naštěstí měli zajištěnou pouze dopravu. Pokud mohu doporučit potenciálním klientům, rozhodně se obraťte na jiného dopravce. Autobus, ačkoliv na první pohled moderní, nebyl příliš pohodlný, a to měřím 160 cm. To by ale nebylo to nejhorší. Opravdovou perlou bylo chování řidičů, kteří byli velice neprofesionální, arogantní, nepříjemní, neurvalí a celkově působili dojmem, že je tato práce velice obtěžuje. Měli problém v podstatě se vším – od lidí, kteří si natáhli nohy na volnou sedačku vedle sebe, přes sklopené opěrky u sedaček (což prý vadí celníkům, haha), až po trasu do Chorvatska přes Slovensko a Maďarsko s argumemtací, že v Rakousku a Slovinsku jsou vždy přísné kontroly na hranicích, což je nesmysl. Bylo nám důrazně doporučeno používat wc v autobuse jen v krajních případech, ale přestávky skoro žádné. Celkově s námi řidiči jednali, jako se zájezdem puberťáků a opravdu jsem se nestačila divit, kde berou tu drzost! Cestuji dost často a s něčím takovým jsem se ještě nesetkala ani u nás, natož v zahraničí. Nejen jako platící zákazník bych očekávala MINIMÁLNĚ SLUŠNÉ VYCHOVÁNÍ, když už ne profesionalitu!

    Reply
  20. Eva Machálková

    Musím poděkovat CK Kalousek za krásnou a báječnou dovolenou v Chorvatsku – Dugi rat. Cesta tam i zpět naprosto v pohodě. Ubytování ve studiích Neven odpovídající ceně, kousek od centra městečka, supermarketu i pláže.
    Moře naprosto úžasné, celá má rodina byla z dovolené nadšená a spokojená.
    Už teď se těšíme na příště :-).

    Reply
  21. Petr

    Tadle věta opravdu potěší ale skutečnost je 1000 m a do kopce což každý pozná po 2 výšlapech do karavanu velké mínus a lež CK KALOUSEK už nikdy více s Kalouskem …..
    Karavany naší cestovní kanceláře jsou umístěny ve střední části kempu nad recepcí ve vzdálenosti cca 400 – 450 metrů od pláže. K pláži se dostanete za pár minut příjemným stínem. Klientům, pro které je tato vzdálenost velká nebo mají například zdravotní problémy, nabízíme svoz za malý poplatek na pláž i z pláže.

    Reply
  22. Vj

    Včera jsme se vratili z dovolené v CHORVATSKU. Byli jsme s rodinou v Duci u Omise. Cesta byla v pohodě až na to že v autobuse je strašně málo místa….
    Volala jsem do cestovky před dovolenou jestli máme vše zaplacené a tak. Ptala jsem se na karavan v kempu který je trochu dál od jiných. Říkala jsem že máme syna s poruchou autistickeho spektra a jiné diagnozy, že by jsme byli rádi kdyby nám ho dala aby se malý tak nestresoval.
    Řešili jsme to i s delegatkou na místě a říká že s tím něco udělá. Bohužel rodina která si zájezd zamluvila před námi tak měla požadavek na ten stejný karavan. Tak prostě stali si za tím že ten kavan bude jejich. Nikdo neřešil že syn má ty a te problemy. Záleželo nás ze to cestovka nevyřešila a kolikrát se fakt stydím za to jak se češi chovají. Naštěstí se nic zlého nestalo ale museli jsme zvýšit medikaci. S Kalouskem jsme jeli asi určitě naposledy.
    V červnu jsme jeli s Victorkou a tam byl přístup úplně někde jinde.

    Reply
  23. Dana Veselá

    4.8. jsme se s manželem a dvěma malými vnuky vydali autem na dovolenou zakoupenou u CK Kalousek. Duče, kemp Luka, ubytování v karavanu hned u pláže, sebou pouze povlečení, zakoupena též polopenze, která byla zajištěna v restauraci ( údajně ) nedaleko kempu.
    Znělo to skvěle, ale skoro všechno bylo špatně. Do Chorvatska jezdíme skoro dvacet let, ale letos jsem se poprvé těšila domů.
    Čekal nás hóóódně ledabyle uklizený karavan. A nejspíš nejstarší. Hned na začátku jsem paní delegátku upozornila na nebezpečný, prošlápnutím prasklý, plastový schůdek do karavanu (slíbila rychlou nápravu ), jeden z těch chuchvalců, kterým říkala polštáře, odnesla s tím, že přinese nový, ale nejspíš to měla dost na háku a slibem nezarmoutíš. Schůdek jsme vyložily skládací karimatkou a lůžkoviny, jelikož mám ráda svoje, jsem naštěstí přivezla vlastní. Přišlo mi legrační upozornění na pokutu 500,-Kč při zjištění nepovlečeného lůžka. Při pohledu na ty dvě zaprášený, ušmudlaný doskočiště plný písku, jsem si fakt neuměla představit, jak v tom ležím. Všude prach, pavučiny, chuchvalce vlasů, takže mne po té dlouhé cestě čekal ještě úklid. CK by měla jednou za čas pozvat úklidovou firmu a ne nechávat vše na turistech.
    Velké plus – moře 10m od karavanu a bonusem prima sousedé, ALE … 15m na druhou stranu Jadranská magistrála. Auta, motorky a kamiony, prostě hukot 24 hodin denně.
    Pochvala paní, uklízející soc. zařízení, vše čisté.
    Za to paní delegátka nám zapomněla sdělit, že další soc. zařízení je i na druhé straně za tunelem.
    Polopenze … katastrofa. Označení „v nedaleké restauraci“ znamenalo s malými dětmi skoro 15 minut po chodníku vedle magistrály, na plném slunci, protože snídaně byly až od 9.00 do 10.00 a večeře už od 17.00 do 18.00 a to bylo ještě větší vedro než ráno. Na snídaních se nic zkazit vcelku nedá, ale už první večeře nám napověděla, že jsme nejspíš zbytečně vyhodili peníze. Plátek tuhého masa na grilu, hranolky, ajvar a pálivý kečup, to pětiletý dítě fakt miluje. No, tři večeře jsme ke konci už radši vynechali.
    Předání karavanu proběhlo bleskově, bez kontroly, paní delegátka se evidentně obávala, že sdělím nově příchozím závady, které slíbila napravit, ale nestalo se tak.
    Takže jak se říká, chybami se člověk učí a takhle už nikdy.

    Reply
  24. Markéta

    Ráda bych touto cestou podělovala za vstřícný a profesionální přístup paní delegátce Jaroslavě Fialové, která mám byla po celou dobu pobytu k dispozici v kempu Boban Živogošče Chorvatsko. Ocenili jsme její znalosti okolí.
    Byli jsme ubytovaní v karavanu naprosto skvěle vybaveném a především čistém. Mohu doporučit především rodinám s dětmi.
    Děkuji i slečně Barboře Vašátkové, která se mnou sjednávala smlouvu. Přístup slečny Barbory Vašátkové byl naprosto příjemně profesionální.
    Přeji Vám hodně pozitivních a spokojených klientů Markéta Procházková

    Reply
    1. Dobrý den, paní Procházková,
      děkujeme za Vaše velmi milé hodnocení. Paní Fialové i Slečně Vašátkové Vaši pochvalu vyřídíme a budeme se těšit na další setkání s Vámi na některém z našich zájezdů.
      Krásný den přeje Tým CK KALOUSEK & WILLIAMS a.s.

      Reply
  25. Jarmila Kutinová

    Letošní dovolena s CK Kalousek and Williams a.s. byla prostě super. Nejdříve jsme byli trochu překvapené z toho kopce, který jsme zdolavali několikrát za den než jsme se dostali na naš apartmán Šiljeg, ale na to se dalo zvyknout. Ubytování skvělé, domácí příjemní, delegátka paní Danielová je fajn a milá. Koupání tam nemá chybu.
    Cesta tam i zpět pohodová, klidná, ridiči perfektní. Tak že letos spokojenost a těšíme se na příště.

    Reply
  26. Michalcová Alena

    Dovolená s CK Kalousek,Chorvatsko,Drašnice Vila Jure,apartmán Jure 2.Apartmán malý,pro tři osoby!Rozkladací gauč nelze brát jako lůžko za plnou taxu,ale jako přistýlka!Pokoj neuklizený,osušky špinavé….Delegátka Rita,nás ani neubytovala.Při první a zároveň poslední schůzce,jsme si postěžovali.ohledně ubytování a nepořádku na pokoji.Omluvila paní pokojskou,že je prý těhotná.Služby paní delegátky Rity a paní pokojské,za celý týden nebyly žádné.Počasí a koupaní,nám vyšlo.

    Reply
  27. Renata Duspivová

    S letošní dovolenou v Chorvatsku jsme byli naprosto spokojeni. Ubytování jsme vybírali hlavně podle vzdálenosti od pláže a v kanceláři nám poradili studio Dražena, Čaklje. Ubytování bylo čisté, pěkné a v podstatě hned na pláži! Cesta autobusem byla úplně v pohodě – řidiči příjemní, krásný autobus a hlavně bezpečná jízda. Bylo to super! Jediné mínus celé dovolené bylo počasí, které nám moc nepřálo, ale alespoň máme o důvod víc se vrátit na stejné místo, abychom vyzkoušeli i pěkné počasí 🙂

    Reply
  28. Eva

    Poznávací zájezd v Německu by byl i hezký výlet, ale celkový dojem kazí naprosto katastrofální průvodce Hambálek, který nás “obohacuje” svým zadrhávaným projevem přečteným teprve na místě z wikipedie.

    Reply
  29. Alena Šírová

    Dobrý den. V sobotu 4.5.2019 jsme byli s CK na zájezdu v Moritzburgu a Drážďanech. Objednali jsme si zájezd pro naše zaměstnance. Pí.Svobodová měla s našimi amatérskými požadavky naprosto profesionální trpělivost a vše nám zařídila. Vše perfektně klaplo. Autobus byl luxusní. Řidiči příjemní a milí. Cestou jsme měli 2x přestávku po 20 minutách. Nejlepší byl náš pan průvodce Tomáš z Pardubic. Jeho přístup a znalosti nás všechny ohromili. Počasí nám moc nepřálo, ale pan Tomáš nám vše vynahradil. Celkový dojem velmi dobrý. Rádi pojedeme zas.Alena Šírová

    Reply
  30. xxx

    S CK KALOUSEK & WILLIAMS a.s. jsem byl už na 4 nebo 5 dovolených, nepamatuji. Letos jedu zase. Pokaždé jsem byl na stejném místě, v kempu Boban. Paní delegátka, paní Fialová, je velmi vstřícná a hodná. S autobusovou dopravou jsem spokojený. Irizary jsou v dnešní době jedny nejluxusnějších dálkových autobusů. Mají i ty úplně nejnovější Scania Irizar i6S, i8 a i6. Řidiči jsou ve svém oboru třída a za jejich řízení je kritizovat nemůžete. I vhodná trasa, lepší než má do Chorvatska CK VICTORIA. Konkrétně přes Maďarsko. Jinak moc děkuji už zmíněné paní Fialové. Vřele doporučuji cestovní kancelář KALOUSEK & WILLIAMS! a.s.!

    Reply
  31. Hnatek,Hnatkova

    Můj syn byl přes vaši cestovku v Anglii minuly tyden a spal u rodiny,myslím si,že pokud jsme zaplatili částku 4850 Kč,bylo by na místě,že pokud jeli do rodiny 4 děti,tak 4 postele byly uhrazeny. Bohužel tam byly pouze tři postele u rodiny anglicke a ne čtyri postele, tudiz spal nás syn
    Adam
    Hnatek na zemi na matraci. Nepřijde nám to normální. Jak jsou tedy proverovany anglické rodiny,které ubytovavaji ?

    Reply

A jaká je Vaše zkušenost?

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *