Pantour – recenze

46 komentářů
  1. Skeblik

    Byli jsme na týdenní dovolené na Kosu. Přestože jsme počítali s horší úrovní hotelu (dovolená byla zařizována na poslední chvíli a jako nízkonákladová), netušili jsme, do jakých konkrétních pokojů tato cestovní kancelář umisťuje své klienty. Hotel měl být obyčejný (to je pro nás ok, v podstatě v něm čas netrávíme) a byl, nicméně pokoj, do kterého jsme byly ubytováni byl katastrofální – pod úrovní povrchu, špína, plíseň, zápach atd. Do těchto pokojů standarní cestovní kanceláře klienty neumisťují…. Sami jsme si v hotelu vyjednali změnu pokoje a následně byl poměr „cena/výkon“ adekvátní. Delegátka – dopředu jsme věděli, že jejích služeb nebudeme využívat, nicméně přístup jsme považovali za zvláštní…. Např. Nechtěli jsme jít na informační schůzku, protože jsme měli veškeré informace zjištěny dopředu a již jsme měly naplánované aktivity – sdělili jsme to delegátce a dostalo se nám odpovědi, že je to naše věc, ale ať jí pak nevoláme a nechceme něco, co by na schůzce mohla povídat. Což jsme neměli v plánu, ale reakce nás zaskočila. Stejně tak jsme byli zaskočeni informací, že si v podstatě musíme půjčit auto v půjčovně, kterou ona doporučí, protože když si ho půjčíme v jiné, rozhodně pak nebude řešit případné problémy – v důsledku to znamená půjčit si předražené auto, i když lepší ceny i pojistky mají jiné půjčovny… Celkově je možné, že delegátka byla pro někoho přínosem, ale my její služby nepotřebovali ( z našeho pohledu naštěstí). Bylo patrné, že je pro ní problém to, že nemůže být důležitá a každý klient, který se umí postarat sám o sebe je v podstatě nežádoucí… Budilo to dojem, že klient je zde pro delegátku a ne naopak… Asi jsme se měli chovat tak, aby jsme hlavně neudělali žádný problém… Poslední kapkou bylo, že při odbavení na letišti cestou zpět chtěla podávat za nás naše pasy na přepážku, což jsme považovali za zbytečné a asi to byl také problém… Zkrátka- z našeho pohledu velmi zvlášětn přístup. Celkový dojem z cestovní kanceláře takový, že příště rozhodně zvolíme někoho profesionálnějšího a takového, který své klienty posílá sice do nízkonákladových hotelů, ale s dodržením základních standardů.

    Reply
  2. Petr

    Tak tedy poprvé v Řecku, na Korfu, Sidari, Summertime, all inclusive..Co dodat…. Příjezd místo o půlnoci, až skoro ve tři ráno, Řidič z letiště pěkně „zakufroval“. Slečna, prý animátorka, která nás doprovázela, se jen pořád přihlouple smála a její omluva vyznívala spíše trapně. Při první schůzce s delegátkou, jsem si dovolil upozornit, na skutečnost s příjezdem, dostalo se mi vysvětlení, že omluva v autobuse byla dostatečná…. Ubytování, dle místních zvyklostí, klimatizace sice funkční, ale neustále z ní kapala voda, tedy vlastně nepoužitelná. Nebyla naštěstí potřeba, noci byly chladnější. Strava velmi málo pestrá, ovoce jen meloun a to se po celou dobu pobytu nezměnilo. Nepatříme s manželkou mezi přehnaně náročné, těšili jsme se na řeckou „kuchyni“, ale někdy opravdu nebylo z čeho vybírat, tedy pokud nemá množství nahradit jakousi pestrost a kvalitu. Vlastní kapitolou je čistota pláží a veřejného prostranství všeobecně. Přeplněné a páchnoucí kontejnery, stejně tak jako odpadkové koše. Zmizí jen to, co rozfouká vítr. Hustá a obtěžující doprava, tedy všeho, co má alespoň dvě kola., naprosto bezohledná, hlučná, prosta jakýchkoliv předpisů, zřejmě místní koloryt. Za dvě lehátka a slunečník na pláži 7,5 – 10eur. Řekové to neřeší, mají peněz zjevně dost. Příroda krásná, za tu ale Řekové naštěstí nemohou….Celkově tedy zklamání. Loni v Bulharsku nesrovnatelně lepší, je vidět snahu a vstřícnost. Podobný, nebo ještě mnohem kritičtější názor mělo spoustu osob a rodin, se kterými jsme se během dovolené seznámili. Těžko posoudit, jestli je už znát dopad krize, která je nevyhnutelná. a zřejmě prospěšná. Tyto informace však u CK Pantour nehledejte…..! Tam je vše zalito sluncem.

    Reply
  3. Peta

    Dnes sme prileteli z Turecka hotel Titan Garden a mozem na ck Pantur napisat iba dobre. Hotel zodpovedal cene. Mali sme problem s izbou do ktorej nas ubytovali, no delegatka Lucia ho do par minut vyriesila a dostali sme novu izbu. Mali sme dostatok informacii o vsetkom. Tiez som mala velke obavy po precitani recenzii na tuto ck, ale boli zbytocne, takze tuto ck odporucujem.

    Reply
  4. Marcela

    Dobrý den, v sobotu jsme se vrátily z Řecka z Kréty hotel Blue Sky za nás naprostá spokojenost. Delegátka Andrea příjemná ochotná. Personál super hlavně baru, ale největší pochvala a poděkování patří slečnám animátorkám Míše a Šíe byly užasné s dětmi to uměly a mé děti z nich byly unešené a už s předstihem čekaly na jejich programy. Program pro dospělé byl také super. Budeme na obě slečny a obsluhu baru rádi vzpomínat. Za mou rodinu jim patří opravdu VELKÁ POCHVALA. Moc děkujeme

    Reply
  5. Láďa

    Dobrý den. Po přečtení recenzí o této CK začínám být mírně znepokojený svým zájezdem na Rhodos do destinace Theologos – Comfort Asteria. O tom, že pojedu s touto CK jsem se dozvěděl od společnosti Invia až po zaslání objednávky a zaplacení zájezdu. Máte-li někdo zkušenosti z této destinace, prosím, podělte se se mnou o ně. Invia mě informovala, že informace a cestovní náležitosti mi budou CK zaslány 3-5 dnů před odjezdem, takže čekám, kdy se CK ozve. Zájezd začíná 23.9., o své zkušenosti s cestováním a pobytem zde budu informovat. Děkuji. L

    Reply
  6. Daniela

    Dobry den, byli jsme v Turecku v Side, hotel La Grande Resort&Spa a vse bylo perfektni, nemuzu si na nic stezovat. Delegatka byla mila, starala se, jela z letiste postupne do vsech hotelu a na setkani v tydnu take dorazila. Ja muzu jen vrele doporucit. Moje mala rada pro vsechny, nez nekam jedete, zkuste si precist recenze na googlu, vyjet si pripadne fotky lidi kteri tam uz byli a fotili, vse je dostupne na netu .. nestaci se spolehat na fotky cestovky. Dekuji Daniela

    Reply
  7. Dagmar

    Koncem září 2015 jsem byla s na Rhodosu v Theologos, hotel Comfort Asteria. Delegátka byla velice příjemná a ochotná. Levná dovolená splnila očekávání, hotel byl fajn, jen bez lehátek na pláži, dobře vařili, příjemný a poctivý personál. Dovolená proběhla bez problému. Jen se mi nelíbilo, že tato CK vyžaduje nejprve platbu zájezdu a až potom potvrdí klientovi jeho úplnou rezervaci letenky a hotelu. Zaplatila jsem hotel rezervovaný přes etravel a druhý den mi CK Pantour nabídla náhradní termín odletu posunutý o 1 den (vyprodané letenky asi…). Nechci domýšlet, jak by proběhlo vrácení peněz zpět klientovi, pokud bych nemohla posunutý termín akceptovat …

    Reply
  8. Láďa

    Přestože jsem měl určité obavy, dovolená byla povedená. Vše proběhlo bez problémů. Na letišti Diagoras byla delegátka, která nás informovala o dalším postupu, návoz do hotelu i ubytování bez problémů. Delegátka Elena velice příjemná a vstřícná, personál hotelu velice milý a přátelský. Kvalita ubytování i strava vzhledem k ceně nad očekávání. Se službami ck jsem byl spokojený a klidně si příští rok pobyt zopakuji. Přátelům a známým jsem tuto destinaci i ck doporučil.

    Reply
  9. karel

    Z dovolené jsme se vrátili 22.09.20015 Celý pobyt -100procentmí spokojenost s hotelem i jeho službami.Až na delegátku C.K.Pantour ,která měla splnit jedinou věc za náš pobyt (poslední den nahlásit do 18,- hod odjezd na letiště.)nestalo se tak.Celý pobyt jsme onu paní ani neviděli ani neslyšeli.A tak jsme se po naší aktivitě 3 sms a 2 krát volaní konečně dovolali a dozvěděli se,že letíme o 2 hodiny dříve než jsme měli v pokynech. Nechci domyslet ,jak by to dopadlo ,kdyby jsme se sami nepřihlásili. Z TOHOTO DŮVODU C.K. NEMOHU DOPORUCIT (c.k.možná dobrá,ale zaměstnanec pokazí vše.)

    Reply
  10. Lucie

    No já tedy nevím, rozhodně nejsem zaměstnanec ani nikdo ze známých 😀 Kladné hodnocení z loňské dovolené jsem napsala proto, že jsme byli opravdu spokojeni … ať si to každý přebere jak chce … L. 😉

    Reply
  11. inn

    Pro Jarku. Z Rodos town jezdí bus do Faliraki každých 20 min. Je tam prvotřídní spojení, jako městská doprava. Lodí to vyjde dráž.

    Reply
  12. Jana

    Dobrý den já musím též napsat,že nejsem zaměstnanec ck a před loni jsem napsala kladnou recenzi a byli jsme jak s ck tak s delegátkou velice spokojeni.Myslím si,že každý má od své dovolené o své očekávání.Takže se nám to splnilo.Navíc nelétáme na dovolenou abychom měli delegátku(ta) za zády každý den to bychom neměli z dovolené asi nic. Takže nám úplně stačilo první den od ní info a pak jsme si na tabuli přečetli info o odletu.Pokud jsme chtěli výlet tak jsme si ho zamluvili při první schůzce a podala nám instrukce a to nám opět stačilo.Takže jsem všem přátelům ck doporučila a mohu říct,že byli s touto cestovkou též spokojeni.

    Reply
  13. Kateřina

    Nikdy víc! Jsme už dva měsíce po dovolené a z ck se stále dohaduji, aby mi vrátili peníze za neposkytnuté služby. O nějaké kompenzaci za zkaženou dovolenou vůbec nehodlají diskutovat. A to máme reklamační protokol od jejich delegáta. Hrůza. Naslibují hory doly, ale skutek utek..

    Reply
  14. Pavel

    Nedalo mi to a rozhodl jsem se napsat o dovolené s CK, také jsem měl smíšené pocity před odletem, ale vše proběhlo v pořádku a to ať před odletem, tak i na místě v Antalyi. Delegátka byla na letišti, odkud nás rozvezli do hotelů a schůzka byla naplánována na určitý den a hodinu a paní Petra přišla včas. Jak píši, vše proběhlo bez problémů. Je možné, že určité problémy mohou nastat, asi dost záleží na tom, jaký hotel a místo si vyberete. Mějte se hezky. Pavel

    Reply
  15. Kristýna

    Dobrý den, ráda bych se zeptala jestli byl někdo od cestovky v Řecku na Zakynthosu? Případně přímo v hotelu Poseidon beach? 🙂

    Reply
  16. Inn

    Pro Kristýnu hotel Poseidon beach nebrat. Zakyntos je nejlíp koupit bez stravy, protože ta tam za nic nestojí, pokud to máte od CK. Vlastní zkušenost.

    Reply
  17. yvona

    Zdravím všechny zájemce o cestování s Pantour. Před pár dny jsme se vrátili 4 dospělí z dovolené v Dudaji. Když jsem si hledala recenze na Pantour, upřímně mě vyděsily. Skutečnost byla však opačná. Naprostá spokojenost. Hotel San Marco v Deiře, 2 ** byl naprosto boží…pokoje čisté, krásné, voňavé, měli jsme pouze snídané, ty byly dostačující. Polopenze je snídaně a oběd, na to pozor. Stará část Deira není žádný luxus, ale miliony krámku, jídelen, restaurací, živo, ale úplné bezpečí. Každý večer jsme s balkónu pozorovali místní cvrkot. Pláže krásné, čisté, bílý písek. Voda cca 25 stupňu. Sprchy i na neplacených plážích. Taxikem všude, jinou přepravu jsme nevyzkoušeli. Město úžasné, nákupy též. Pantour a její delegáti skvělí, milí, ochotní. Odjezd měl být v 16:15, ale nakonec jsme odjížděli již v 15:00. Důvod? Pantour dostala hlášku, že se prodalo víc letenek, než má letadlo kapacitu. Naprosto dokonalá organizace a péče o své klienty. Lidi, kteří jeli s námi jsem bohužel v odbavovací hale nepotkala. Nejeli s Pantour.:-D Všem cestovku doporučuji, ur 😎 čitě v této destinaci. Yvona 😎

    Reply
  18. Dana Motúzová

    Ahojte, váham či zobrať či nie- Belek, Turecko- Club Asteria Belek-nemáte iekto skúsenosť? Ďakujem

    Reply
  19. Nika40

    Dana Motúzová známí byli loni v Sea Planet a my hned vedle v Sultan of Dreams myslím, že v turecku je hezky všude a ve všech hotelech, ale já bych tam ted nejela..

    Reply
  20. Nika40

    Rei byla jsme na Krétě 2x a už nikdy..poprvé jsem si řekla, že ne, ale dala jsem Krétě šanci, a znovu říkám Kréta nikdy..

    Reply
  21. Nikola P.

    Dobrý den, máte někdo zkušenosti s hotelem Apollon na ostrově Kos v Řecku? Líbí se nám od této CK tento zájezd all inclusive do **** hotelu, ale po přečtení některých recenzí zde jsme na pochybách. Děkuji vám předem za odpověď. 🙂

    Reply
  22. Ivo

    Právě jsme se vrátili z dovolené na Rhodos, kterou zajišťovala tato CK. Hotel a ubytování bezproblémové, ale delegáta pana Filipa Stergiu jsme za celý pobyt fyzicky neviděli…. Při příletu nás nasměrovali do transferu jiné CK a po telefonickém hovoru s delegátem odmítl přijet i na informační schůzku s tím, že nepojede 50 km jen kvůli nám…Myslel si, že nás bude řídit jen SMS. Odmítli jsme jeho „služby“ nadále využívat a i návratový transfer jsme si museli zajistit sami. Nyní reklamuji neprovedenou zaplacenou službu a pokud nebude sjednána náprava podám i žalobu. Rozhodně nedoporučuji CK Pantour !!!

    Reply
  23. Pavla

    Ještě jsme na Krétě. Termín 19.7.-26.7.2016. Hrůza po přistání kolem 22:45 jsme se těšili do hotelu. Po příjezdu jsme se dozvěděli, že není místo a dali nás jinam. Samozřejmě do horšího. Během dvou dní máme již třetí pokoj. Super situace když přijdete na pokoj a tam jsou cizí věci. Nemůžeme nikam na výlet, protože nevíme co se bude dít. Máme díky cestovce Pantour zkaženou dovolenou. Cestovka a delegátka prý nic neví. Divné, nejsme první.

    Reply
  24. lenka Jančáková

    Ahoj, byli jsem s touto CK již potřetí. Byli jsme na Korfu hotel Princess. Ubytování dobré,moře teplé a překrásné, vstup do vody pozvolný. Delegát i obsluha v hotelu byli ochotní a milí.Jídlo nám moc nechutnalo. Šunka,salám a sýr jen jeden druh,který nám nechutnal, se opakoval celý týden.Z ovoce jen meloun.

    Reply
  25. Marika Podhorská

    S CK Pantour NIKDY VÍCE!!! Přes CK Pantour jsme letos byli na dovolené na Krétě. Po příjezdu do destinace jsme marně čekali víc než 9 hod na ubytování. Po příjezdu delegátky, která se tvářila a jednala s námi, jako že se jí to netýká, která neustále opakovala, že Řecko je přetížené zájmem turistů, nakonec vyšlo najevo, že CK Pantour v dané destinaci již nemá volnou kapacitu na ubytování. Nevěděla co s námi má dělat. (Podotýkám, že zájezd jsme měli zaplacený půl roku dopředu). Po hodinovém dohadování s delegátkou a s CK Pantour nás s manželem odvezli do úplně jiné destinace, vzdálené 40 km. Cestovali jsme společně se známými, těšili jsme se na společně strávenou dovolenou, kterou jsme nakonec strávili každý sám. Přístup ke klientům této CK je skutečně bezohledný. TAKŽE S CK PANTOUR JIŽ NIKDY VÍCE!!!

    Reply
  26. Martin Vojtek

    Cez Inviu som si zakúpil zájazd ktorý organizovala CK Pantour, podla info. mi mali prísť pokyny k odletu a detaily + Voucher a pod. 5-3 dni predodletom, 3 dni pred odletom nič neprišlo, volal som do cestovky, o niečom nevedeli, čakajte musia vám pokyny prísť… Ďalší deň to isté, tak som volal do Invie kde mi zistili od Pantouru že mi nevybavili/nerezervovali hotel…! Keby sa o situáciu nezaujímam sám, buď by som nestihol odletieť v čase mne vyhradenom na dovolenku, alebo by sa na mňa úplne vysrali ja neviem… Volali mi že vybavili prd. až keď som mal cez Inviu zájazd zrušený a objednaný, podpísaný iný cez inú cestovku… Dávajte bacha na nich, vždy si overujte situáciu radšej sami alebo si priplaťte za skúsenejšiu cestovku…

    Reply
  27. Vendys

    Před týdnem jsem se vrátila z Kréty, hotel HORIZON a vše bylo ok. S touhle cestovkou jsem byla prvně a po přečtení některých recenzí jsem měla docela strach. Dokonce mi byl cestovkou i vyřízený konkrétní pokoj v hotelu o který jsem měla zájem. Hotel znám, ubytování v pohodě a jídlo dobré a to jsem docela vybíravá…. Pouze delegát je pro tento hotel jen na telefonu, což by podle mne mělo být uvedeno u nabídky dovolené v tomto hotelu. Ale jinak super dovolená za dobré peníze se srovnáním cen dalších cestovek. Příští rok to snad zase vyjde…. 🙂

    Reply
  28. DanaSchmausová

    Koncem září jsme byly s CK Pantour v Semiramis Village na Krétě. Také jsme měly po přečtení recenzí obavy, ale ukázaly se naprosto neopodstatněné. Výborná cena, skvělé ubytování, vynikající strava . Transfery proběhly hladce, delegátka osobně podala potřebné informace a nabídla výlety. Prostě pobyt neměl chybu. A tak CK Pantour jenom chválíme.

    Reply
  29. Ivana Petrakova

    v Dubaji jsme s touto CK byly již po 3 vše bez problémů mají největší výběr letů do Dubaje i když ostatní CK neletí.

    Reply
  30. Soňa Kalousová

    Pokud někdo chcete se společností CK Pantour někam cestovat, tak POZOR POZOR POZOR. Já bych nejela ani na Šumavu a to ji mám za rohem- zdůvodním proč. Dne 20 ledna 2016 jsem si zakoupila zájezd do Řecka od 2.7.2016 do 9.7.2016 na ostrov Kréta – Agios Nikolaos do SANTA MARINA HOTELU +++. Záměrně jsem si vybrala místo pobytu již v lednu 2016, neboť můj jediný požadavek byl, abychom měli pokoj v hotelu, kde budeme mít ALL INCLUSIVE. Po přečtení některých recenzí na ubytování jsem se raději telefonicky informovala přímo v cestovní kanceláři Pantour, zda-li budu mít pokoj v hlavní budově a ne ve vedlejší části hotelu, který je součástí hotelového komplexu a nachází se přes ulici (informace z recenzí). Pracovnicí jsem byla ujištěna, že pokud mám ve smlouvě napsáno SANTA MARINA HOTEL znamená to hlavní budova, jinak se píše jen SANTA MARINA. Vysvětlení se mi zdálo být logické. Jaké bylo ovšem moje překvapení, když po příjezdu nás chtěli ubytovat ve vedlejším „hotelu“ – což byla ubytovna. Protože jsem se s paní na recepci nemohla domluvit, zavolala jsem delegátce, která nám byla uvedena v propozicích z letiště. Moje překvapení nebralo konce, protože delegátka mi sdělila, že nemá na starosti tento „hotel“, ale zároveň ani neví kdo jej na starosti má. Po ubytování na pokoji ve vedlejší budově, jsem si šla umýt ruce a v „koupelně“ při puštění vody upadl kohoutek a voda začala stříkat na všechny strany, tudíž i na mne. Schůzka s delegátkou se žádná po celou dobu pobytu nekonala, nikdo nepřišel, nikdo se neozval a nikdo nic neřešil. Při reklamaci zájezdu mi bylo sděleno, že jsem měla postupovat dle pokynů, avšak v tomto hotelu nebyl nikdo s kým bych mohla moje závady probrat, vůbec žádné informace v češtině, žádná kniha výletů , žádný delegát vůbec nikdo a dokonce na nás zapomněli i s odjezdem. To byla teda „dovolená“ zkrátka nemohli jsme se dočkat toho až přistaneme na letišti v Praze.

    Reply
  31. Marek Petříček

    Z mé strany vůbec nedoporučuji…Jejich zachování vůči potencionálním klientům na bodu mrazu a neprofesionální…Při objednání „závazné rezervace“ přes zprostředkovatelskou společnost (a potvrzení této rezervace od Pantour!) nám bylo druhý den sděleno, že máme smůlu. Po telefonickém rozhovoru s nimi nám řekli, že někdo přišel, zaplatil hotově a proto nám byla zrušena dřívější potvrzená rezervace. Již nikdy!

    Reply
  32. Věra Urbánková

    S nim už nikdy. Kdyby nebylo práce recepčních v hotelu Blue bay – Kréta tak se nedostaneme ani na letiště. Delegáti nedodali žádné info k odletu a k jejich službám o informovanosti mluvit ani nebudu. V sobotu odlet od pátku vypnutý mobil. Žádné info na nástěnce! Hotel zajistil transfer. Přes Invii se nám po 2 hodinách ozvali z Prahy, že info vždy visí a pan z cestovky se nedal přesvědčit, že tam opravu nic nevisí. Nakonec mi psal a volal, že info k odletu máme na recepci, avšak to jsem mu poděkovala, že je velmi laskav, ale to by nám odletělo letadlo a nevím jaký transfer pro nás poslal, když už jsem za 5 min. vystupovali na letišti v Heraklionu. Tato situace se bohužel stala celému autobusu, ale ti měli alespoň info na nástěnce, ale to my ani to.

    Reply
  33. Dana V.

    Byli jsme s touto cestovkou již 2x, prvně na ostrově Kos a nyní jsme se vrátili z Kréty. Máme jen pozitivní zkušenosti, vše bylo v pořádku. Na Krétě jsme si půjčili auto a i když jsme si vzpomněli k večeru, během hodiny bylo vše zařízeno, Dostali jsme i mapu a tipy, kam se podívat. Myslím si, že poměr kvalita x cena zájezdů celkem odpovídá a pro nenáročné klienty mohu za sebe tuto CK klidně doporučit.

    Reply
  34. Anna

    Včera sme sa vrátili z dovolenky na Kréte s veľkým sklamaním s cestovnou kanceláriou Pantour.cz. Táto cestovná kancelária vôbec nezvláda svoju úlohu voči klientom a to v komunikácii , s delegátmi v hoteloch , organizovaní príchodov a odchodov do rezortov…..Po príchode na letisko v Heraklione nás nečakal žiadny delegát, nejaký pán nám ukázal do ktorého autobusu máme nastúpiť a to bolo všetko. Žiadne meno ani tel. číslo delegáta sme nemali. Na tabuli v hoteli boli len staré , neplatné oznamy. Pri odchode z hotela o 4 35 asi 50 minút neprišiel žiadny autobus. Po telefonáte iného slovenského páru prišiel pre nás taxík. Odteraz budem zájazdy kupovať len cez známe osvedčené CK a nie cez agentúru Invia.

    Reply
  35. Kamila Smrčková

    Chci si stěžovat na CK Pantour a jejich přístup, nebo spíš nepřístup. Po příjezdu do hotelu cca v 16:00 nás nikdo nebyl schopen ubytovat dalších 5 hodin. Delegát po celou tuto dobu nedorazil, manažer s nikým nekomunikuje, nebere telefon, nereaguje na nic. Tento problém řešila skupina cca 25 lidí. Po asi 3 hodinách čekání na ubytování, přijela velmi početná skupina ruských turistů a rekreantů ale ti byli upřednostněni a ubytováni bez problémů hned. Náš hotel měl mít svou pláž, dva krásné bazény atd. místo toho nás všechny chtěli ubytovat v hotelu bez pláže někde v horách!!!!! Neskutečné. S CK Pantour už nikdy!!! Nenechte se nachytat, tak jako my!

    Reply
  36. Jana

    S CK Pantour už nikdy více.Letos s touhle cestovkou do Bulharska,Pomorie Interhotel.Zaplaceno All inclusive,jídlo vlažné,stále se opakující,když už teda bylo.Lobby bar 3dny v týdnu do 20 hod.V chodbě u pokojů neskutečný smrad a ve druhém patře byl v jednom z našich pokojů cítit smard i v koupelně.Fotky,kterými je hotel propagován,nafoceny nejspíš před hodně lety.Aboslutně tam není třeba vidět přístav,který postaven těsně za hotelem a od nějž Vás odděluje drátěný plot.Jednolůžkový pokoj,měl výhled na dětské hřiště,přestože byl zaplacený výhled na moře a tento výhled byl možný,jen tak,že jste se přilepili na protilehlou zeď.Klientelu hotelu tvoří z 99,9 % Rusové a Bulhaři,jejich chování je naprosto šílené a to většině případů.Ve frontě,kdy si jdete nandat jídlo,Vás jsou schopní srazit,jen aby si nandali na talíře hafo jídla,do kterého dvakrát dloubnou a nechají.Slunečník a lehátko u bazénu,ukořistíte jen tehdy,když vstanete za svítání a to ještě nemáte jistotu,že Vám věci neshodí,když se na deset minut vzdálíte,aby jste si došli pro pití.V Bulharsku jsme letos byli potřetí,ale tohle byla ta nejhnusnější dovolená,jak z hlediska ubytování,jídla a toho s kým jsme tam museli těch 8 dní strávit.Mrzí mě to o to víc,že to byl dárek .

    Reply
  37. Rennerová Šárka

    Je tu někdo, kdo byl letos na Krétě ve Villa Maria Aparthotel a sdělí své zkušenosti ? Díky

    Reply
  38. Alena

    Letošní dovolená s Ck Pantour – Korfu, Sidari, Summertime – ubytováni v hotelu Elektra (docházeli jsme na hotel Summertime cca 200 m) , all inclusive – dokonalá a skvělá dovolená…jídlo perfektní, vybrali jsme si vždycky. Denní bar nabízel několik druhů nealkoholických i alkoholických nápojů, ovoce, zmrzlinu, atd..pláže krásné, večerní programy super. Personál ochotný a vstřícný, naše delegátka Markéta – profesionální. Byli jsme naprosto spokojeni a určitě služeb této cestovní kanceláře v příštím roce využijeme zase.

    Reply
  39. Dobrý den, byli jsme na Kretě ve Villa apartohetel Maria- vše skvěle a ubytovani super , již jsme zde byli 2 krat a vše super. Mooc díky Adelce Vykydalové – super delegátka a 100% její práce. Moc jí tímto zdravim !!! Příští rok opět za ní..

    Reply
  40. Marie Švíková

    v době od 28.8. do 3.9. jsme byli na dpvplené od cestovní kanceláře Pantour na ostrově Kréta. Ubytování v suteréní místnosti, sice sWC a koupelnou, ale bez oken, tedy jen lamelové dvoukřídlé dveře , posuvné, a další dve posuvná křídla skleněná. Teplota v noci přes 20 st.C, klimatizace nefunkční. První noc tedy dveře zcela otevřeny.Utahaní jsme usnuli ze zapnutým televizorem, který nás zachránil od vykradení. Další pokoje, které ponechali v noční době otevřeny byly vykradeny, Odcizeny byly mobilní telefony, finanční hotovost, kabelky a další. Odezva z hotelu velice laxní. Po zjištění majitelé jsou rusové.
    Co se týče jídla, jediné teplé jsme měli v místních restauracích, na hotelu buď vlažné, nebo zcela studené. Dovolená byla all inkluziv. Jediné co kvituji je, že jsem za ten týden zhubl. Delegátku jsme poprvé viděli, když přijela řešit vykradené pokoje, Další den jsem ji zdárně odchytil, jelikož jsme chtěli na poznávací zájezd, který se konal pouze ve středu, Ten nám zařídila, a ejhle byl daleko levnější než ho deklarovala cestovní kancelář Pantour. Rovněž tak výlet pirátskou lodí, za který byl požadován obnos 61 eur, ve městě lze zájezd lodí zakoupit o 20 eur levněji. Tak nevím, zda příště nezolit dovolenou, byť třeba o 10 000 korun dražší, ale bez starostí.

    Reply
  41. Stanislav Dubinin

    Moc nedoporučuji. Politika firmy- my jsme vám prodali zájezd, dál řešte problémy jak chcete. To co se děje v Egyptě je věc třetí strany, za to nemůžeme. Včetně otázek ubytování. Reklamace musíte sepsat s delegátem na místě (když ho nějakým způsobem chytíte). Delegát jakmile slyší o problému, prostě mizí a ani nezvedá telefon. Prodávají přes delegáta exkurze, ale za kvalitu a to že skutečný obsah exkurze se liší od reklamního letáku (mimochodem s logem Pantoura) se neručí. Je to vše třetí strana a Váš problém.

    Reply

A jaká je Vaše zkušenost?

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *