Čedok – recenze

— přípravuje se —

46 komentářů
  1. Sarka

    Letos jsme byli s dětmi a známými v Chorvatsku . Celkem 8 lidí. S Čekodem (a tudíž dráž) jsme jeli jenom proto, že jsme chtěli ubytování na konkrétním místě. Dovolenou jsme měli zaplacenou od dubna. Pět dní před odjezdem /13.8./ nám byla telefonicky oznámena změna ubytování, do destinace 50 km vzdálené od původní. Dostali jsme na výběr – do dvou dnů akceptovat novou destinaci nebo vrátit peníze. Protože jsme neměli šanci v tak krátkém čase sehnat ubytování v původní destinaci, akceptovali jsme navrhovanou změnu. Jednání cestovky bylo neférové a nátlakové. ČEDOK momentálně ztratil 8 potenciálních zákazníků a „doporučovat“ budeme dál.

    Reply
  2. Jiřina

    Naše dovolená s cestovní kanceláří Čedok zdaleka nesplnila naše očekávání. Naše výhrady se týkají hlavně ubytování a služeb s tím spojených. Do lázní Harkány jsme jeli s tím, že budeme ubytováni v hotelu Platan, na který bylo jen to nejlepší hodnocení, jak jsme se dověděli ze strany dlouhodobých zákazníků. Jelikož byl v rekonstrukci, dostalo se nám náhradního ubytování v hotelu Barania. Nikdo nás neinformoval, že v hotelu není výtah a ze strany personálu nezájem. Jelikož se jednalo převážné o starší generaci, bylo by vhodné na tuto skutečnost alespoň upozornit. Stravování v podobě švédských stolů mělo velké trhliny jídlo bylo často studené a chyběly přílohy, které byly doplněny až na požádání po několikaterém upozornění. Byla tam dost velká nekoordinovanost obsluhy. Toto rozhodně neodpovídalo tříhvězdičkovému hotelu. Pokojík byl malý, skromný ale postele jsou dobré a pokoje dobře vytápěné. Jak jsme později zjistili, tak i v ubytování jednotlivých zákazníků byly rozdíly v kvalitě hotelových pokojů. Jako velice pozitivní hodnotíme snahu delegáta Štefana Bolga, který se snažil dopad uvedených nedostatků zmírnit komunikací s personálem.

    Reply
  3. anna

    Předpěti lety jsme byli s manželem s Čedokem v Andaluzii, byli jsme velmi spokojeni, hotel, strava, ubytování, výletyjako Maroko super. Měli jsme ssebou ale vozíčkáře, a k těm se p. agentka moc hezky nechovala. Uvažujeme o Paříži. ale jak to tak čtu, no , nevím. Pravdou je, že když Češi přišli na pláž,Španěláci šíleli.

    Reply
  4. Petra

    Vrátili jsme se z dovolené, poprvé letos s Čedokem, jsem velice zkla…maná přístupem delegátek a taky to tady píšu jako varování pro ostatní. Výlet zdarma do Side, jinak možno zakoupit jako fakultativní výlet zdarma za 10 Eur na osobu a 5 Eur dítě probíhal asi takto. Delegátka nám zdělila jak bude výlet probíhat, jelikož jsme nebyli poprvé v Side tak nás historie zajímala. Bylo nám sděleno, že navštívíme Manavgatskou mešitu ,poté se pojede do starobylého města , že je to krásná prohlídka s výkladem, navštívíme jak divadlo v Side tak muzeum. Poté se pojede na Manavgatské vodopády. Pokud by jsme to absolvovali sami, že nás to výjde všechny ty vstupy do památek víc než s něma. Na druhý den si pro nás přijela jiná delegátka a ta nám zdělila, že prvně bude následovat 2 hodiny prohlídka zlatnictví a kožešnictví po té už bude jen krásný výlet. Výsledek 6 ti hodinového výletu byl ten že jsme 5 hodin strávili návštěvou zlatnictví, kožešnictví a oděvů. Pouze hodina byla prohlídka muzea v Side a Manavgatských vodopádu. Prohlídka města se vůbec nekonala, došli jsme k divadlu a tam nám delegátka oznámila že musíme už jet že máme málo času. Bylo mi sděleno, že si klidně můžu stěžovat ale komu tak asi když výlet jsme měli zdarma k pobytu. Kdybych za něj měla zaplatit podle ceníku Čedoku tak to opravdu jdu reklamovat ,protože tam nic o nákupech není psáno- úmyslně.

    Reply
  5. ala

    Zájezd od Čedoku Egypt Hurghada hotel SEAGULL ****+termín od 8.6 do 16.6.2014.Forma al inclusive. Při hodinovém zpoždění letadla jsme se ráno 9.6 dostali do hotelu.Hlavní starostí kontrol na letišti je, jestli máte za 25 dolarů vízum. Organizace do hotelu v pořádku a pak už jenom čekáte bez snídaně několik hodin na pokoj. Sliby, že za 20 min. bude pokoj neberte vážně. Může to být hodina nebo víc. Ubytování bez třetího lůžka bylo napraveno tak, že dovezli rozkládací lehátko a v pokoji nebylo k hnutí. Výhled a hluk ze staveniště už bylo příliš a tak jsme žádali delegáta o výměnu pokoje. Podařilo se to, ikdyž se všichni zaměstnanci neustále divili. Pokoje se uklízí na vyzvání. Že je snaha za všechno získat bakšiš není třeba snad ani uvádět. Kvůli čemu už bych však do Egypta nikdy na dovolenou nejel je úroveň stravy. Přeplněná jídelna, nepořádek, boj o stoly, kdy musíte ještě prosit obsluhu, aby vám jej trochu uklidila. Příbory si už někde seženete. Když je v ruce přinesou, tak jsou neumyté. Nedostatek nádobí a ještě špatně umyté. Maso dvojího druhu, kdy si na něj musíte vystát frontu. Tento stav, kdy je zcela zanedbávána hygiena pak přispívá k tomu, že dostane tak jako já střevní potíže a skončíte na kapačkách. Že máte zkaženou část dovolené však již nikoho nezajímá. První zájezd v Egyptě jsem absolvoval asi před 4 roky ve středisku asi 30 km od Hurghady. Byl jsem plně spokojen. Úroveň 4* hotelu v Hurghadě mě velice zklamala. Asi není určen pro Evropany, protože z asi 30 % jsou zde místní, 60% Rusové a zbytek ostatní.

    Reply
  6. ANNA

    Aleš: v egyptě to šlo dost dolů s kvalitou od revoluce 2011, to pociťuje každý kdo tam jezdí pravidelně. to, co popisujete, je normální u 90% 4* hotelů a nižších. Bohužel je to „normální“. Kdybyste si to pro příště rozmyslel, určitě zainvestujte do 5* hotelu, uvidíte rozdíl. já se tam vracím pravidelně každý rok a jak ráda 🙂

    Reply
  7. dan

    CK Čedok už nikdy více! Nedoporučuji. Jeli jsme autokarem do Španělska – Costa Brava. Hotel super, deleátka v pohodě, jídlo skvělé, personál hotelu taky, ale doprava na místo a z místa katastrofální! !Samé přestupy. Měli v tom pěkný zmatek a nikdo nevěděl do jakého autobusu nastoupit, nikdo nedal žádné informace! Když jsme odjížděli autobus přijel úplně někam jinam, než kde jsme měli nastupovat! Od CK Čedok jsme měli o dopravě před zájezdem úplně jiné informace. Prostě katastrofa! Andrea má tuto zkušenost: Červenec 10th, 2014 v 11.53 S Čedokem už nikdy. přes dotazy ještě v ČR na ubytování jsme byli ujištěni, že budeme tam, co jsme si zaplatili. Samozdřejmě při ubytování nás dali do apartmánů **. Takže Řecko, přes tuto cestovku už nikdy.

    Reply
  8. Petra

    S Čedokem jsme byli popprvé a mohu jen doporučit! Přelom červenec – srpen Řecko,Rhodos. Vše proběhlo v pořáku,delegátky na letišti atd.Dodržení destinace a všeho co bylo psané,dovolená super.Tímto bych chtěla pochválit delegátku Petru Karáskovou- milá,ochotná se vším poradila či pomohla. Jediná malá vada,odlétá se v noci prvního dne pobytu takže na místě jste o půlnoci a ten den vlastně již platíte.Domů odlétate poslední den o půlnoci což by bylo v poho,ale dopoledne musíte vyklidit pokoj a co celý ten den? Taže pokud je pokoj volný můžete si ho doplatit a zůstat na něm až do večera. To jsme mi udělali,kdyby to bylo v ceně neměla bych žádnou přípomínku.Přesto dovolená i když od CK Čedok trochu dražší tak perfektní a můžu jen doporučit !

    Reply
  9. Bara

    Dobrý den , bohužel musím přidat velice špatnou zkušenost !!! Zájezd do Turecka horor!!! Delegátka na místě samej úsměv ale jak byl problém tak ruce pryč!!! hotelový personál se k nám choval jak k odpadu, mě tam zranili nohu a jídlo vůbec neodpovídalo allinclusive byla pětohodinová pauza mezi obědem a večeří!! Vyjádření CK po reklamaci : na číšníka jsme prej měli zavolat policii a co se týče ostatních problémů tak máme smůlu protože nikdo ostatní si nestěžoval!!! NEHORÁZNOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reply
  10. Věruše

    S Čedokem jsem byla po revoluci po prvé a naposledy.Zkazili co se dalo.Po podepsání smlouvy a zaplacení, když jsme měly dostat pokyny na cestu, jsme se dozvěděly,že prodali 2 letenky,zbyla jedna.Tak nám navrhli náhradní termím.Jako omluvu jsme dostaly osušky,tašky a malé naf. lehátko.Odeslání pokynů na cestu trvalo 3 dny, protože je odeslaly na jiný mail.A ještě po podrobném prostudování jsem druhý den zjistila,že je špatně zapsána strava a počet lůžek.Bylo zažádáno o opravu.Po příjezdu na Kubu jsem nebyla zapsána na seznamu delegátky/byla jsem objednavatel zájezdu/ A vrchol všeho byl když 3 důchodkyně dostaly dvoulůžkový pokoj a běhaly s těžkými kufry do druhého patra opakovaně na jiný pokoj.Hotel má výtah pouze v jedné části hotelu.Vše trvalo asi 4 hodiny.Hotel se omluvil lahví rumu a kolou.Ještě že je moře nádherné a pobyt se vydařil.Nemohu pochopit že je CK Čedok tak neschopná. S jinou CK se mě nic podobného nestalo

    Reply
  11. Jan - Nesnídalovi

    Vážení přátelé, dovolte nám,bychom se podělili s některými poznatky a zkušenostmi z poznávacího zájezdu č.8476-Kouzelné Toskánsko v termínu od 26.5.- 31.5.2015.Ubytování,zajištění stravování a program byly vybrány perfektně.Rovněž tak i vedoucí zájezdu pí.Lenka Rehovičová byla fundovaná,velice pozorná a vstřícná. Zvláštní byli dva řidiči (autokar mez.přepravce z Ústí nad Labem),kteří byli jako absolutní amatéři,nevyznali se v mapách ani v navigaci. Na domluvené srazy přijížděli vždy pozdě,bez jakékoliv omluvy.Na vedoucí zájezdu byli při své amatéřině ještě arogantní,což zaznamenal celý autokar. Jezdíme s manželkou na poznávací zájezdy takřka 25 let (mnohokrát právě s Čedokem),ale s takovým přístupem jsme se ještě nikdy nesetkali. Máme za to,že Čedok-tato renomovaná firma nemá zapotřebí takto hazardovat se svým jménem. Jedna věta na konec a to ve prospěch řidičů,dovezli nás v pořádku do Česka. S pozdravem Nesnídalovi

    Reply
  12. Simona

    Čedokem jsme byli na poznávacím zájezdu v Anglii autokarem. Dopravuji se autobusem na zájezdy často, ale tento autobus na 24hodinovou cestu nebyl vůbec vhodný. Jsem normálního vzrůstu a přesto jakmile jsem si sedla, nohy se mi nevešly a celou cestu jsme museli mít nohy na stranu, nahoře polička na zavazadla nízká, ani batoh se tam nedal napěchovat. Řidiči ale velmi příjemní. Delegátka milá, ochotná, měla velkou znalost o Anglii, památkách, ale celý zájezd probíhal stylem, že jsme veškeré informace dostali při jízdě autobusem, přijeli jsme do Londýna, řekla nám rovně tam, doprava tam, doleva tam a sejdeme se za 4 hodiny – užíjte si to. v pokynech je napsáno: prohlídka katedrály sv. Pavla s průvodcem, ale s námi nebyl průvodce na jediné pamatáce. Bez GPS a mapy bychom byli v Londýně absolutně nahraní. Dokonce jednou byl sraz o půl 12, my na místo dorazili v 11:25 a skupina už byla pryč…normálně odešli bez nás a my opět museli do 5 hod po Londýně chodit s GPS. Takto si skutečně nepředstavuji poznávací výlet s průvodcem. To jsem si mohla zaplatit pouze letenky a informace o památkách vytisknout doma z internetu a vyšlo by mě to úúúplně nastejno jen mnohem levněji. Místo krásné, ale poznávací zájezd vypadá jinak.

    Reply
  13. Petr

    S Čedokem NIKDY.Při stornu zájezdu před 46.dnem nástupu k pobytu po nás chtěli vyšší částku storna než kdybychom stornovali zájezd později.Protože požadovali 100%storno za miminko.cena za miminko ve smlouvě(dítě do dvou let)byla 990kč.požadovali po nás tedy3x1000kčza osobu +990 za miminko=3990.Takže jsme logicky museli přistoupit na pozdější storno ,což je 10% z celkové ceny a ta byla nižší(3840kč).Logika nikde!!!

    Reply
  14. václav

    Čedokem asi už raději ne a to díky špatným až arogantním jednáním vůči nám delegátky Silvie Suchomelové.Po zjištění že nám bude odstřihnuta páska označující all inclusive a to ve 14 hod.(odjezd na letiště v Geroně ve 20hod.-odlet s letiště o půlnoci) jsme se obrátili na delegátku Silvii Suchomelovou.Ta nám sdělila že se nám zřejmě jedná jen o pivo! a abychom si vypsali reklamační protokol,což jsme učinili a reklamační protokol zašleme na ck Čedok.Je to opravdu unikát aby služba a.i. (,nikde jsme toto od ostatních c.k. nezažili,vždy jsme vyžívali a.i. do konce pobytu tedy do odjezdu busu na letiště) končila touto ponižující formou..A rozhodně by hotel nezkrachoval ,kdybychom si mohli natočit i obyčejnou pitnou vodu z barelu.Toto nám zkazilo jinak příjemnou dovolenou .Myslíme si hlavně ,že by se i toto dalo zajistil,kdyby delegátka Silvie Suchomelová přistoupila k tomuto problému trochu profesionálněji a nenazvala náš dotaz na tento možná drobný problém ihned skandálem.Doufáme v to ,že tato delegátka je vyjímka ve Vaší c.k. a že převažuje víc kvalitních a profesionálních delegátů

    Reply
  15. JT

    CK Čedok vždy pro mne znamenalo jméno seriozní společnosti. Dnes již tomu tak není.
    V roce 2013 jsme s rodinou byli na dovolené na řeckém ostrově SAMOS. Byla nám přidělena delegátka E. Černá. Tato delegátka měla neprofesionální chování a tak jsme napsali na portál recenze . cz kritiku. Když ji po dvou letech dotyčná delegátka objevila, tak na ní reagovala a opět s arogancí., že klienti si nemohou dělat co chtějí a že jsme ubožáci. Tak jsme nelenili a poslali stížnost do CK ČEDOK s odkazem na recenzi a reakci jejich delegátky. Jaké ale bylo pro nás překvapení. Na zmíněném portálu byla vymazána reakce jejich delegátky a přepsána naše recenze a místo názvu cestovní kanceláře jsou tam dnes hvězdičky. Odpověď od CK jsme neobdrželi, ale začala nás paní delegátka bombardovat na soukromý e-mail. Když jsme znovu napsali na CK, aby paní delegátce domluvili a neobtěžovala nás, tak nám přišla tato odpověď::
    Zkontaktovala jsem naši delegátku Evu Černou a informovala jsem ji o níže uvedeném emailu. Bylo mi řečeno, že na žádné recenze nereagovala a odmítá jakoukoliv spojitost.
    Bohužel CK Čedok nezodpovídá za soukromou korespondenci pracovníků Čedoku.
    Doufám jen, že podobné nedorozumění se již nebude opakovat.
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Eva Fenclova (Ms.)
    Tímto všechny varuji před touto CK a uvedenou delegátkou.

    Reply
  16. Petr Kadlec

    P.Z.Moje poslední zkušenosti.Jezdíme s touto cestovkou již hodně let na poznávací zájezdy.Ale ten letošní byl skutečně výíjmečný.Bylo to „Španělské království“, v termínu 5.6 až 13.6.2015.Zájezd byl ze všech nejdražší, ale pro nás byl největším zklamáním.Naše průvodkyně Zdeňka Kerlická, měla maximální snahu dodržet navržený program dle smlouvy, ale bylo to celkem nemožné splnit.Bylo znát, že manažéři Čedoku vůbec neprověřili možnost návštěvy všech památek, které do smlouvy uvedli.Největší problém byl z památkami v Madridu a jeho okolí.Na to bylo jedno odpoledne a druhý den dopoledne.Předposlední den jsme skončili v Barceloně, Zde jsme neměli možnost využít čtyřhodinové volno, i když by stačilo aspoň zajistit okružní jízdu otevřeným vyhlídkovým autobusem.O všem nejhorší byl poslední den, který jsme byli nuceni celý prožít na Costa Bravo.Moře bylo velmi studené, věci jsme měli v kufru v místnost za recepcí (bez dohledu), převlečení na koupání nemožné, a tak jsme ztratili celý den, posedáváním na lavičkách v okolí přímořských hotelů.Bylo nám nabízeno, prodloužení pobytu v hoteu, ale za dalších 1000,- Kč (naprosto nestoudné).Až ve 21 hodin jsme se dočkali odjezdu na letište Gerona.A v noci odlet domů do Prahy.
    Tak mohu konstatovat, že s Čedokem na poznávací zájezd už nikdy.Není se co divit, když taková renomovaná organizace, už není v českých rukou, ale zahraničních vlastníků.Ty zajímá jen zisk.Tak všem šťastnou cestu, ale s lepší cestovkou.

    Reply
  17. kveta

    V minulých létech absolvovali několik zájezdů z našeho pohledu vcelku zdařilých. V termínu 25 – 28. září t.r. jsme absolvovali zájezd To nejlepší z Bavorska. Autobusovou přepravu zajišťovala fa RADOLTOUR Ostrava s.r.o. autobusem Neoplan, který byl mimo jiné vybaven WC, což je dnes u autobusů této kategorie samozřejmostí. Nejen k našemu nemilému překvapení bylo toto zařízení po celou dobu uzamčeno. V průběhu poznávacích zájezdů jsou obvyklé hygienické přestávky po třech nejpozději po čtyřech hodinách. Cestou na květinový ostrov Mainau řidiči důkladně bloudili, což ostatně nebylo výjimkou v průběhu tohoto zájezdu, mimo jiné se jim podařilo projet část jednosměrné ulice v protisměru a hygienická přestávka se zcela prostě nekonala. Osazenstvo zájezdu tvořila převážně starší generace včetně několika osob se ztíženou pohyblivostí a atmosféra v autobuse proto byla velice napjatá. Tím byla návštěva ostrova, na který nebylo vstupné zrovna nízké, z časových důvodů zkrácena a i další prohlídka města Lindau byla provedena „poklusem“. Náhodně jsme zjistili, že WC používali páni řidiči a když cca 6-7 leté děvčátko, potřebovalo na WC, raději ji zastavili a poslali do příkopu hned vedle autobusu.
    Ubytování bylo vcelku příjemné až na majitelku hotýlku, která se zrovna profesionálně nechovala. Nikdy jsme se nesetkali s tím, aby majitel diktoval průvodkyni, v kolik hodin musíme být na večeři a velice arogantně a hlasitě ji vytýkal zpoždění. Domníváme se,že by bylo vhodné z Vaší strany zvážit, zda nezměnit místo ubytování, protože toto by si majitel k zákazníkovi neměl dovolit.
    V propozicích, které jsme obdrželi před odjezdem, byla poznámka, že místa v autobuse jsou obsazována dle pořadí rezervace zájezdu a nebude přihlédnuto k případným potřebám jednotlivých účastníků. Výsledkem tohoto opatření bylo, že lidem se ztíženou pohyblivostí pohybující se pomocí berlí, byla přidělena místa v zadní části autobusu, zatím co mladší generace zaujala místa snadno dostupná v přední části.
    Přesto, že jsme členy VIP Clubu Čedok, po předchozích převážně kladných zkušenostech již dnes zjišťujeme zkušenosti našich známých s konkurenčními cestovními kancelářemi a budeme do budoucna zvažovat účast na dalších zájezdech s jinou ck.

    Reply
  18. Jarmila

    Tak já např. vůbec nechápu, jak mohou lidé po r. 2011 jezdit do takových destinací jako je Egypt nebo Tunisko. Je to nejen bezpečnostní riziko, ale ještě větší je zdravotní riziko. Některé infekce se nedají vůbec doléčit, jsou k ATB rezistentní. Zůstávají v těle latentní a kdykoliv se probudí. Já bych tam tedy nejela ani kdyby mi platili kufrem zlata. Cestovkám je to jedno, jim jen odevzdáte peníze a více je nezajímá. Málokdo si uvědomuje, že pak už kope jen sám za sebe.

    Reply
  19. Marcela Pelcova

    V cervnu jsme s dcerou jely s Cedokem do Bulharska.Volily jsme letos tuto destinaci z bezpecnostnich duvodu.Vybraly jsme ctyrhvezdickovy hotel Luna na Zlatych piskach.Tento hotel vsak odpovida ubytovne.Nefunkcni klimatizace,zrezivele baterie v koupelne,neuklizena sut za dvermi koupelny,povolene zasuvky,nefunkcni WiFi…dalsi a dalsi.Tuto skutecnost jsem reklamovala i s dolozenou fotodokumentaci u cestovni kancelare Cedok.Odpovedeli mi,ze v teto destinaci je to zcela bezne a reklamaci neuznali.Moje znamab byla s cestovni kancelari Neckermann take ve ctyrhvezdickovem hotelu v Bulharsku za nizsi cenu nez my a ubytovani je opravdu prepychCedok je zkostnatela komunisticka cestovka,ktera si mysli,ze pro Cechy je vsechno dobre.Jedina moznost je s ceskou cestovkou necestovat,dokud si svych klientu nebudou vazit.Takove ubytovani by si zahranicni cestovni kancelar smerem na zapad vubec nedovolila svym klientum nabidnout.

    Reply
  20. Stáňa F.

    Tak jsem někde četla, že Čedok koupili Poláci. A já myslela, že sem byla s českou cestovkou. Příště s nima už asi nepojedeme… 🙁

    Reply
  21. Petr D.

    Jezdím s nima pravidelně a nehodlám to měnit. Škoda jen, že už nejsou českou cestovkou. Ale co je dneska české, že….

    Reply
  22. Nikola Tesaříková

    PRVNÍ A POSLEDNÍ DOVOLENÁ S ČEDOK
    Na začátku října jsme byli s přítelem na první dovolené – Korfu. Vysnili jsme si příjemnou dovolenou, ale ani zdaleka jsme netušili co nás čeká. Problém jsme měli s naprosto neobyvatelnym pokojem, který ani zdaleka nepripominal nafocene pokoje na webových stránkách CK. Když jsem viděla plesnivou koupelnu, sprchový závěs také, vana ve které jsme se museli první den vykoupat v botách, špinavé povlečení….opravdu zlý sen. Rozbrecela jsem se a začali jsme šokováni řešit výměnu. Oba už jsme několik dovolených zažili, nepotrebujeme žádný luxus, ale takto nevypadají ani ty nejhorší VŠ koleje. Jako alternava nám byl nabídnut „lepší“ pokoj, opět celá koupelna s plísní. Nakonec jsme si museli připlatit 160euro za normální zdravý neškodný pokoj, vypsali jsme reklamační formulář, vše nafotili. Žádost o vrácení příplatku nám Cekok samozřejmě zamítl, ale budeme bojovat dál.

    Reply
  23. petr k.

    Jak už tady někdo psal. Pozor na ně. Jsou to dneska už Poláci. Hlavně, že se odvolávají na tradice v reklamě!!!!

    Reply
  24. Hana Nekvasilová

    Hotel Dominikána Bellevue, jedna velká katastrofa. Plesnivé pokoje, smrad, špína, švábi, rekonstrukce pokojů, hluk ve dne v noci, bez teplé vody po celou dobu pobytu 10 nocí. Stravování All inklusiv, bez pečiva, základních potravin, ovoce. Čedok už nikdy, měli jsme počítat, že hotel má 3* je to rozvojová země, tak co chceme, plíseň, švábi je normál. Čedok se strašně zhoršil.

    Reply
  25. Jaroslava P.

    Tak jsme se vratli pred tydnem z poznávačky . Musim je pochválit, bylo to pěkný. Průvodce byl ochotný a bylo vidět, že se na svoji práci důkladně připravil. Ať se daří.

    Reply
  26. Nikola Nová

    Březen 14th, 2017 v 13.53
    S ČEDOKEM jsme měli letos vycestovat prvně. Zaujali nás nové dětské kluby, které na Vás vykukují z každé reklamy. Bohužel po zaplacení zálohy First Minute se nám ozvali (po 2 týdnech od uzavření smlouvy), že nás tam nedopraví, neb tam ČEDOK v tomto termínu nelétá (začátek července, dle katalogu). A také, že by ten klub pro děti, co nabízí v reklamě stejně nebyl k dispozici. Sice fajn, že Vám vrátí zálohu, ale většina First Minute zájezdů už v únoru není k mání. Takže máme zájezd od jiné CK, dražší než by byl v lednu. V ČEDOKU mi vysvětlili, že je to běžné, že se zájezdy ruší a že jsme měla doposud velké štěstí, že se mi to ještě nikdy nestalo. S touto CK ani zadarmo!!!

    Reply
  27. Jaroslava V.

    V pondělí 8.5.2017 jsme se vrátili z poznávačky Toskánsko v pohodě s Čedokem. Nepohoda od začátku – už při nástupu do autobusu bylo potřeba spěchat, máme zpoždění! Zájezd byl s denním přejezdem a odjezd z Prahy v 6:45. Přestávky cestou tam byly 20 minutové, přesto nám cesta do Montecatini Terme trvala z Prahy 14 hodin. Hotel Impero byl vcelku katastrofa, špinavé zdi, oprýskaná futra, zima, rozřezané židle, úrveň asi tak ubytovny u nás. Jídlo si nezadalo s ubytováním. Snídaně klasická „kontinentální“, dá se pochopit, večeře 3x a pokaždé plátky vepřového masa. První den s několik hodin ohřívanou bramborovou kaší, pak hranolky a poslední s kuličkama hrášku. V Itálii. Ani stopa po troše zeleniny. Ještě že byla též buď polévka nebo předkrm – dobré těstoviny.
    Bohužel ani paní průvodkyně zájezd nevytrhla. Možná specialistka na Francii, to nám v Itálii nebylo nic platné.Absolutně nepřipravená, informace o rozloze země a počtu obyvatel i HDP si každý přečte sám. Mizivá znalost jazyka, nenastudované trasy, bez mapek, stále v poklusu na prvním místě bez jakékoliv starosti, jestli jí klienti stačí. Asi nám toho chtěla sdělit hodně najednou a tak jsme se z lomu mramoru v Itálii ocitli na grilu v zahradě, pak následovalo srovnání myslivců několika národností a tak podobně.
    V programu zájezdu byla 1.den Florencie, druhý den Lucca, Pisa a ochutnávka vína, třetí den oblast Cinque Terre, rezervace s pěti městečky nad mořem. Pořadí se prohodilo, první den bylo Cinque Terre kvůli počasí a to bylo super, protože krásně svítilo slunko. Jen nás mrzelo, že nás autobus vysadil v městečku Manarola, kde jsme se potulovali celý den, k večeru odjeli vlakem do La Spezia a odtud domů. Bez jakékoliv informace o tom, že lze dojet vláčkem do vedlejšího městečka, že je možno zakoupit si okružní plavbu lodí, prostě nic. Škoda celého dne, dalo se toho stihnout daleko víc. Poslední den byla Florencie, odjezd naplánovaný na půl osmou od hotelu se kvůli nějakým dostihům nebo čemu protáhl skoro na devátou a do Florencie jako takové jsme dojeli v půl jedenácté. V pět chtěla mít paní průvodkyně sraz na odjezd, nakonec souhlasila s půl šestou, protože autobus mohl kvůli povinné přestávce odjet v 19:00 hodin. K němu jsme tedy dorazili v 18:15 a třičtvrtě hodiny tam postávali. Škoda času. Ani zpáteční cesta to nevylepšila, přestávky se zkrátily na 15 minut a prvně v životě jsem zažila, že se po přejezdu našich hranic nezastavilo ani na ranní hygienu, ani na kávu, prostě se spěchalo. A pak prý Toskánsko v pohodě ! Celý zájezd to vypadalo, že tam nejsou řidiči a průvodkyně pro nás, ale naopak. S Čedokem už nikdy.

    Reply
  28. Petra

    Jela jsem s Čedokem Poznávací zájezd Švýcarsko , přelom červenec/srpen 2017 , To nejlepší ze Švýcarska.
    Spokojenost. Nevím od jaké společnosti byl náš autobus, tuším, že z Opavy, ale opravdu nevím, ale autobus velmi
    slušný, žádný ozon z wc (tak jako jsem byla s Čedokem před 3 roky na Poznávací zájezd v Rakousku) , řidiči také velmi v pohodě a ochotní. Jinak náš průvodce p.Kalivoda, byl velmi vstřícný a snažil se nám opravdu pomoci a poradit . Je znát, že má velmi letité zkušenosti a tak věděl, kdy a kde je lepší být dříve, abychom zbytečně někde nečekali u vstupu….. . Sice jsme si občas museli i přivstat na snídani, odjezd, ale za tuto cenu, že jsme neměli u vstupu nikde komplikace, byli jsme všude včas…. , to člověk rád podstoupí. Švýcarsko samo o sobě, krásné . Na exotic.zájezdu s Čedokem jsem nikdy nebyla, tak nemohu říci, nemám zkušenost. Petra

    Reply
  29. Hana Silovská

    Dobrý den,
    obvykle nepíši hodnocení zájezdu, ale nyní to považuji za nutné. Jezdíme s manželem na poznávací zájezdy pravidelně s CK asi 20 let, z toho s Čedokem cca 7x.
    Letos jsme si vybrali Velký okruh Irskem 21.7.-28.7.2018. Cena Kč pro dvě osoby 72 440,- je pro nás dosti vysoká na to, jak zájezd probíhal.
    Hodnocení:
    pozitiva-poznání Irska
    výborná místní přeprava autobusem
    přijatelné ubytování a stravování
    negativa-špatně postavený zájezd, nevyvážený
    šílená doprava letadlem-12 hodin tam a 15 hodin zpátky /nikdo mně nevěřil, že nejedeme do daleké ciziny, ale do Dublinu, který je letadlem vzdálený 2 hodiny/
    naprosto neschopný průvodce pan Aleš Závodský
    Zájezd byl špatně rozvržen, na některá místa bylo času málo a předposlední den v pátek jsme v 18,00 dorazili do hotelu u letiště. Poslední den sobota měl být v Dublinu, nebo individuální volno, což v hotelu u silnice znamená procházku podél dálnice. Dublin jsme na úkor jiného programu stihli v pátek, tak zbývala ta procházka. Tím pádem byla poslední noc v hotelu zcela zbytečná a mohli jsme letět v pátek večer domů.
    Cesta – do Dublinu je přímý let stejně jako z Dublinu do Prahy v podvečerních hodinách. Argument cestovky, že přestup je pro naše dobro, abychom viděli Dublin, je zcela lživý. Pokud bychom letěli přímo, tak jsme první den večer v Dublinu a poslední den v sobotu bychom také letěli večer a tudíž bychom si Dublin v klidu prohlédli. Bohužel, naše chyba, že jsme si ve smlouvě nevšimli letu s přestupem /ani nás to nenapadlo/, na přepážce CK nás nikdo neupozornil. Zájezd bychom vůbec nevybrali, protože let s přestupem je čirý nesmysl. A to jsme ještě netušili, že přestup bude spojen s čekáním tam 3 a zpět 4 hodiny. Nakonec jsme strávili na cestě tam 12 hodin a zpátky 15 hodin /zpoždění/. V sobotu zpět jsme z hotelu vyrazili v 11,00 na letiště a v neděli v krásných 2,30 v noci jsme byli v Plzni. Neuvěřitelné. To mohu cestovat autobusem po Evropě. Čedok chtěl zkrátka ušetřit. Tak velká cestovka, opravdu šílené.
    Průvodce – za 20 let na cestách jsme tohle nazažili. Měli jsme výborné průvodce /bylo jich dost/, průměrné a pár špatných, ale pan Závodský je naprosto nevhodný pro průvodce na cestách. Varovat nás mohl odjezd z Prany, kdy průvodce nás čekal u jiného vchodu, než bylo v pokynech. Kdybychom po Irsku jeli s místním řidičem, vyšlo by to nastejno. Minimálně komunikovat, špatně se vyjadřoval, neměl žádné organizační schopnosti a přesto, že zájezd absolvoval před měsícem, působil, že je všude poprvé. Jediná jeho snaha byla, co nejdřív se nás zbavit a být rychle a zbytečně brzo na hotelu. Každý průvodce, s kterým jsme cestovali /i ten špatný/ vyprávěl, nebo četl při přejezdech autobusem o historii země, jak lidé v zemi žijí, jak se baví, jaká mají jídla, atd. Pan Závodský nic. Vím, že to není jeho povinnost, ale klienty potěší, když se cestou něco dozví a cesta lépe uteče. Horší ale bylo, že dával minimální organizační pokyny a vždy na poslední chvíli, třeba když už jsme stáli u hotelu. Neříkal, jak dlouho pojedeme, jak bude vše po příjezdu probíhat, prostě nic. Zřejmě také usoudil, že všichni hovoříme plynně anglicky /on na tom tak dobře není/, tudíž nechtěl překládat ani výklad průvodce na hradě. Až když jsem ho upozornila, že anglicky neumím /to bych nejela s CK/. Ani u večeře neobešel stoly, zda všemu rozumíme a umíme si objednat. On nedělal v podstatě nic, staral se jen o sebe. A to nás bylo jen 19, nevím, jak by zvládl 40 lidí.
    Závěrem – cítime se podvedeni, hlavně co se týká letecké přepravy a mizerného průvodce. Pokud bych s Čedokem chtěla jet příští rok, tak si samozřejmě ohlídám smlouvu ohledně letu, ale nemohu si ohlídat průvodce. A představa, že dáme tolik peněz za zájezd a u špatného vchodu mě bude opět čekat pan Závodský, je strašná. Tak se asi poohlédnu po jiné CK. Své zkušenosti zveřejním na internetu, abych varovala případné další hloupé klienty, které nenapadne, že do Dublinu se dá letět 15 hodin a že průvodce může být tak neschopný. Hana Silovská

    Reply
    1. Daniela

      Když tak čtu Vaši recenzi, cítím s Vámi a dokonce mám pocit, že se jedná o téhož průvodce, kterého jsme vyfasovali i na našem zájezdu. Naprosto neschopný, neznalý čehokoliv, nic jsme se od něj nedozvěděli ani v autobuse. Jeho projev, který se týkal jen těch nejzákladnějších organizačních pokynů byl nesrozumitelný, zmatečný, neúplný., špatné vyjadřování. Prostě bída. Také se jmenoval Aleš, jen příjmením byl Čech. Ovšem podobnost velmi nápadná. Staral se více o sebe než o jiné, nic ho nezajímalo, problémy neměl v plánu řešit. Ani nám cokoliv sdělovat. Zájezd si žil takřka vlastním životem….

      Reply
  30. Yvetta

    V červenci 2018 jsem vyrazila s cestovní kanceláří Čedok na poznávací zájezd do Toskánska a byla jsem naprosto uchvácena. Najeli jsme tisíce kilometrů, viděli mnoho překrásných měst, vesniček, opatství, zákoutí, údolí, překrásnou krajinu a díky fundované průvodkyni paní Lence Rehovičové jsme se seznámili s historií, ale i současností Toskánska. V ceně zájezdu byly zahrnuty i dvě degustace místních vín a domácích produktů, což bylo pochopitelně velmi příjemné. Ubytování bylo zajištěno ve dvou hotelech s bohatou snídaní i večeří, která měla několik chodů, takže hlady rozhodně nikdo netrpěl. Personál byl příjemný a vstřícný, pokoje přijatelné, klimatizované. Měla bych pouze jednu připomínku, vzhledem k horkému počasí by bylo dobré zařadit odpočinkový den u moře, mnoho klientů bylo fyzicky znaveno a celodenní koupání či lenošení na pláži by jim přišlo vhod.
    Čedok stále patří mezi top cestovní kanceláře.

    Reply
  31. Daniela

    S Čedokem již nikdy více!!!
    Poznávací zájezd s Čedokem nemůžeme v žádném případě nikomu doporučit. Zaplatili jsme si POZNÁVACÍ zájezd začátkem července na 6 dní na jih Francie. Odjezd z Prahy naprosto nevhodným autobusem Planetline, se sedačkami tak natěsnanými, že i cestující menšího vzrůstu se nemohli pohodlně usadit. Na sedačkách nebyly ani síťky pro odložení drobných věcí! Hned na začátku cesty asi po 1 hodině jízdy řidič se arogantně ohradil proti jedné spolucestující, která měla nutnou potřebu použít WC, přiběhl a toto WC uzamknul. Předem nám bylo oznámeno, že během zájezdu se nebudou prodávat teplé nápoje, pouze studené( voda, pivo). Průvodce Aleš Čech se nechoval jako průvodce, ale jako prominentní turista Čedoku. Během cesty nám nepodával takřka žádné informace o místech, kterými projíždíme, jen nezbytné pokyny, a to zpočátku i bez mikrofonu ( začal ho používat až na opakované prosby lidí ze zadní čáasti vozu) a jen o délce bezpečnostních a hygienických zastávek. Ty však bývaly nedostatečně dlouhé. Pak se stalo, že na úkor těchto krátkých zastávek, do cíle prvního zájezdového dne Monaka jsme dorazili již v půl páté ráno. Pak se tedy čekalo v přítmí garáží plných zplodin do 7 hodin, kdy byla plánovaná prohlídka města. Stále bylo velmi brzo, všude bylo ještě zavřeno( např. Oceánografické muzeum).
    Ve 13 hodin se odjíždělo do Antibes, tam pro změnu průvodce nenašel, co hledal a vodil cestující bezcílně po přístavu na prudkém slunci. Mezitím uplynula doba prohlídky města a byl čas odjezdu z města do místa ubytování poblíž Marseille. Jelo se nekonečně dlouho, řidiči bloudili, otáčeli autobus na nevhodných místech za neustálého troubení ostatních vozidel. Příjezd do místa ubytování už každý netrpělivě očekával. Ubytování bylo otřesné. Stísněné, sotva se člověk protáhl kolem postele k umyvadlu, na našem pokoji nešla TV a po chvíli nešel proud v celém zařízení. Personál v zařízení bezmocně krčil se slovy sorry, rameny, nicméně se po čase proud podařilo obnovit, naše TV nefungovala. Prý to zítra napraví. A k čemu? My ráno odjížděli. Naštěstí. Večeře v tomto místě byla také malé fiasko,jako předkrm zelený páchnoucí salám. Druhý den návštěva Marseille s možností výletu na o. Iff, což byl další nepříjemný zážitek s naším zástupcem Čedoku. Nechal nás vystoupit z autobusu, po naléhání zájemců o prohlídku města, nás, aby se neřeklo,odvedl k nejbližší katedrále a řekl, že odjíždí se skupinkou na ostrov, takže, ať si každý naloží se svým volným časem dle svého uvážení. Načež odešel se svojí skupinkou koupit lístky na loď. Tam oznámil čas odplutí právě z tohoto místa. Zbývala však celá hodina, tak se lidé rozešli zbylý čas strávit do okolních ulic města. Mezitím se pan zmatkař dopátral, že loď odpluje z jiného místa, o čemž lidé nebyli informováni. Lidé byli značně naštvaní, když se dostavili na původní místo odplutí a tam nikdo. V poslední minutě se jim podařilo panu Aleši dovolat, ten již seděl na lodi a sdělil jim, že musí pohnout, aby loď nezmeškali. Chudáci přiběhli jen tak tak. Samozřejmě, že další ostuda před obsluhou u vstupu do lodi, která už měla vše připraveno k vyplutí.. Lahůdkou byla taktéž cesta z Marseille do Saint Tropez, cca 2 hodinová cesta se protáhla na 3,5 a to jen díky tomu, že řidiči se nedokázali jaksi vymotat z města Marseille. Trvalo jim to celých 50 minut. Projeli jsme kdejakou nejmenší uličku v Marseille, kde nikdy tak velké vozidlo lidé neviděli, ti nevycházeli z úžasu. Nikdo nechápal, jak to tihle dva fešáci dokázali. Pak vyšlo najevo, že v této destinaci jsou oba poprve. Druhý den návštěva města Fréjus po předešlé noci v ubytování poblíž tohoto města, ráno opět řidiči nemohli trefit parkování v tomto městě, toto se podařilo až po několika pokusech, stále jsme projíželi těmitýž místy, takže údajných 5 km, jak bylo avizováno jsme jeli cca 45 minut. Odtud následoval po nepovedené prohlídce arény přesun do Cannes. Po příjezdu bylo oznámeno, že pan Aleš nás opět opustí a s hrstkou lidí se pojede vykoupat na o. St. Marguerite, takže o Cannes nevíme dodnes nic a viděli jsme jen Festivalový palác a to, co jsme pak sami viděli a ani nevíme, co jsme viděli. Jen víme, že tam bylo hezky a vedro. Tak jsme se uchýlili opět jako v Monaku na pláž. Museli jsme tam vydržet tentokrát celých 6 hodin než se pan Aleš se skupinkou vrátil, aby nás opět usadil do autobusu a odvezl na poslední ubytování. Ráno, po nepovedené snídani, kdy se na všechny nedostalo všechno jídlo-jen suché bagety, kterých byl dostatek-následovala prohlídka výrobny parfémů a dále přesun do Nice. A opět stejný scénář jako předešlé dny. Než pánové řidiči našli ve městě továrničku na parfémy, opět se špatně orientovali, přestože jsme předešlý den jeli kolem. Opět nějak přehlédli odbočku, což se jistě může stát komukoliv. Oni to ovšem opět řešili po svém. Rozhodli se zastavit provoz na ulici tím, že se s autobusem otočí právě na tom nejméně vhodném místě. Za každou cenu. Tak se stalo, že se pokusili překodrcat přes kruhový ostrůvek uprostřed cesty a na asi pátý pokus se to konečně podařilo. Podařilo se jim způsobit vytvoření nepěkné kolony v centru Grasse s vykulenými Francouzi za volanty svých miláčků. My v autobuse jsme byli rovněž vykulení a navíc vytřepaní z neustálých nárazů do malého vyvýšeného kruhového ostrůvku, přes který se pokušeli za každou cenu dostat. Domorodí lidé civěli nevěřícně, cože to tam ten český autobus provádí. Otřesné…. V Nice pan Aleš se nás pokoušel dovést na vyhlídku nad město, což se mu ne a ne podařit. Nakonec se to ale zřejmě pomocí navigace v mobilu, povedlo. Bylo k poledni a odjezd domů plánovný na 20.30h. Co dělat? Nezbývalo než se vylepit ve vedru opět na pláž a nějak to přežít, aby toho nebylo málo, tak řidiči telefonicky vzkázali, že se o 20 minut opozdí. Proč? To nikdo dodnes netuší. Při odjezdu před 21 h z Nice je nad slunce jasné, že nemohl být dodržen plánovaný příjezd do Prahy v dopoledních hodinách. Nakonec jsme se vrátili před hl. n. v Praze před 15 h. Co dodat? Že s Čedokem již nikdy více!!!! Ani zadarmo. Jak je možné, že v v dnešní době ještě někdo pustí do světa naprosto nevyhovující nekomfortní autobus, který řídí dva naprosto neznalí řidiči a naprosto neschopného a ničeho neznalého človíčka, který si na pana průvodce jen hraje???
    Mnoho lidí neustále poukazovalo na program zájezdu, který byl velice obsáhlý a sliboval poznání. Ve skutečnosti jsme ta města pouze navštívili, ale k jejich poznání nedošlo. Shrnuto a podtrženo: pár procházek po přístavech se nedá považovat za poznávací zájezd. A několikahodinová vylehávání na pláži taktéž. K tomu slouží zájezdy pobytové a rovněž pořízené u jiných CK, jak je vidno ze zdejších některých hrůzostrašných recenzí. Za nás tedy Čedok rozhodně nikomu nedoporučujeme. Máme s čím porovnat, jezdíme často, chtěli jsme vyzkoušet, ale byla to velmi drahá a hoooodně nepříjemná zkušenost!!!

    Reply
  32. Zdeňka

    S Čedokem už nikdy více. Dávno to není renomovaná CK, už jen těží z kdysi slavného jména. Mám podobnou zkušenost z letošního července, kdy jsme jeli okruh Janovským zálivem. Paní průvodkyně neznalá místních časů nás vždy zavedla někam, kde měli zrovna zavřeno a podobně. Naštěstí jezdíme dost často a potřebné info jsme si dohledali a nevázali se na ní. Vše vyvrcholilo cestou zpátky, kdy 16 let starému autobusu, který neměl ani bezpečnostní pásy a za jízdy musel být párkrát „resetován“ , aby se dala zařadit potřebná rychlost prasknul klínový řemen. Zastavili jsme na neosvětleném parkovišti bez sociálního zázemí, kde jsme strávili víc jak 12 hodin. Paní průvodkyně se o nás nestarala, vůbec jí nezajímalo, jestli lidé mají co pít, jestli třeba někdo netrpí nějakou nemocí a nemusí pravidelně jíst, prostě naprostý nezájem. V dnešní době určitě není problém zavolat taxi a na nejbližší benzince zakoupit karton vody, nebo cokoliv. Spali jsme v otevřeném autobuse, aby se dalo aspoň trochu dýchat a vůbec nechci domýšlet, co všechno se mohlo na tak opuštěném místě stát. Bylo to nejdelších 12 hodin, jaké jsem kdy zažila. CK neměla vůbec zájem situaci řešit a na naši podanou reklamaci reagovala tak, že je to vyšší moc. Proto lidi…..Čedok vážně nikdy !!!!

    Reply
  33. JOSEF

    S čedokem jsme letěli do Bulharska.Problém nastal při příjezdu do hotelu,Byla už tma a ubytování proběhlo bez delegáta ,vyfasovali jsme klíče a pobíhali po potemělém areálu čítajícím čtyři čtyřpatrové hotely.Po necelé hodině jsme našli svůj pokoj.Bohužel byl menší ,než jsme měli objednaný,v tuto pozdní hodinu jsme již nic neřešili a druhý den jsme nechtěli dělat problémy a tak jsme zůstali v malém kutlochu s nefunkčním balkonem,na kterém byla položena klimatizace s které neustále vytékala voda.
    Po návratu jsme vše reklamovali a do měsíce jsme dostali úřední dopis od právníka Čedoku,kde jsme se dozvěděli,ře již není možné nic dokázat a nemáme nárok na žádné odškodnění.
    Tak jsme s ČEDOKEM ASI SKONČILI

    Reply
  34. Mirka

    Velmi mě zklamala úroveň na kterou cestovní kancelář Čedok v oblasti poznávacích zájezdů klesla. Myslím, že za 20 let co se pohybuji v cestovním ruchu jsem nezažilo horší poznávací zájezd. Nejde jen o základní služby, organizaci, itinerář, ale také o průvodcovské služby – to byla naprostá katastrofa. Čedok v tuto chvíli nehodlám doporučovat.

    Reply
  35. E.Obr

    Již nikdy více s CK Čedok!
    V srpnu 2018 jsme vyrazili s naší roční dcerou na rodinnou dovolenou s CK Čedok na Kanárské ostrovy. Jaké nás čekalo překvapení, když jsme dorazili na recepci hotelu, kde nám bylo sděleno, že naší rezervaci NĚKDO zrušil. Paní delegátka situaci nedokázala vyřešit a doporučila nám si zaplatit pokoj, který jsme již měli zaplacený, znova. Pokud bychom si ho nezaplatili, nebyli bychom ubytovaní. Věc se po velkých peripetiích vyřešila až další den v poledních hodinách. Mezitím nás recepční v hotelu požádala o vystěhování z pokoje. Načež nám byla zablokovaná karta k pokoji. Nakonec se ukázalo, že pochybení bylo opravdu u CK Čedok. Své pochybení Čedok po reklamaci uznala, ale bohužel se k situaci nedokázal postavit tak, jak by dle nás opravdu měl. Byla nám přislíbena kompenzace ve výši necelých 5-ti procent z celkové ceny zájezdu, což je spíš výsměch. Bohužel pro ně – svým přístupem jak na místě, tak po reklamaci – přicházejí o klienty. Nejhorší na situaci byla ale bezohlednost jak delegátky, která je zástupcem CK Čedok, tak i hotelu, když nás nechali po velice dlouhé cestě sedět skoro dvě hodiny na recepci s dcerou, kterou jsme měli dát již dávno spát. Namísto relaxace a krásných zážitků z dovolené, jsem se celou dobu těšili až se vrátíme domů. Poslední den dovolené tomu paní delegátka nasadila korunu. Požadovala po nás pod pohrůžkou vrácení sepsaného reklamačního protokolu – asi abychom to nemohli reklamovat. To byla teda dovolená… S CK Čedok již nikdy více!!!

    Reply
  36. Gabriela Schořálkov

    POZOR na poskytované služby CK Čedok a.s.
    Po více než 10 letech jsem jela s přítelkynemi s Čedokem do Albánie. Zaplacené služby neodpovídaly skutečnosti, neboť CK si nechala zaplatit za boční výhled na moře Kč 3 940,- za osobu, tedy Kč 15 940,- za 4 osoby a výhled byl z jednoho pokoje na zeď objektu vzdáleného 3 m od balkonu pokoje a z druhého pokoje na výpusť kanalizace a do korun stromů. Navíc behem pobytu jsme zjistily, že CK Čedok účtoval různý příplatek za boční výhled na moře od Kč 0,00 po Kč 3 490,- za osobu.
    Navíc přístup právního zástupce, který řesil reklamaci přistoupil k situaci tím, že
    CK dá kompenzaci Kč 5 601,- pro 4 osoby a už neotravujte. Takže o doporučení cesty přes CK Čedok nepřipadá v úvahu a s Čedokem nikdy více.

    Reply
  37. Libor Vilímek

    Připlatili jsme si za výhled na pláž dva tisíce, nedostali jej a Čedok nám nejenom nevrátil peníze, ještě předal celou záležitost advokátní kanceláři, aby nám poslala zastrašující dopis, který nás měl vyděsit a jasně říct, že „na nic nemám právo“.

    Jak jinak – když jsme jim poslali předžalobní výzvu a bylo jasné, že to myslíme vážně, tak „danou kauzu přehodnotili“. Většina lidí si ale nemůže (a nechce) platit advokáta a riskovat nejistý výsledek.

    Kromě našeho času byly i náklady spojené s advokátní kanceláří daleko vyšší než dva tisíce, takže většina lidí to prostě nechá být.

    Reply
  38. Petr

    Pozor na polsky CEDOK! Jsou to vychytralci. Objednali jsme v zari zajezd pro 2 dospele a tri deti a tesili se ze pojedeme na oblibene misto. Pred tydnem, cca 8 ledna nam ck oznamila, ze zajezd zrusila. Rekli jsme si, ze tedy ok, vybereme neco jineho. Pri vybirani jineho hotelu doslo k jeho smazani v okamziku vyplnovani rezervace.
    Kontakt telefonicky byl zoufaly, pisemny take. Nebyly schopny nic nabidnout, deti navrhovali dat jako dospele a slevu v zari nedali vubec, pry uz neni zari. K dovrdeni vsi ostudy jsme zjistili, ze nasemu hotelierovi cedok ani po 5 mesicich nezaplatil a on ani nevi, ze byl vyskrtnut ze seznamu nabizenych. Takze lidi, nesezerte hada, Cedok je polskej a podle toho to vypada. Kdo by byl zvedavy, necht napise na podzimek@funchem.cz, preposlu celou komunikaci s touto garazovou cestovkou

    Reply
  39. Vladislava Valová

    Ve dnech 08.05.2019 až 15.05.2019 jsem s Čedokem letěla do Egyptské Hurghády, hotel Aladdin. Žádné problémy nebyly a delegátka byla schopná a ochotná případné nedostataky řešit přimo a obratem. Pokoje jsme měli asi 20 minut po příjezdu na hotel. Nebyl problém ani s komunikací v ČR. Za nás – není co vytknout.

    Reply
  40. Lada Hovorková

    7.7.-22.7. – Taba Strand Beach&Golf Resort Taba Heights. Naše dovolená v tomto resortu byla naprosto dokonalá.Delegátka Sylva Halouzková nám byla k dispozici od příletu až do odletu.Byla velmi ochotná a milá.Během pobytu nám radila a pomáhala např.se zajištěním lékařské péče,kterou jsme byli nuceni vyhledat,kvůli nečekaným zdravotním potížím mého syna,které nesouvisely se stravou a pod.Nabídla nám celodenní výlet na lodi se šnorchlováním,což jsme s dětmi absolvovali a můžu jen vřele doporučit.Krásné korály,spousta různých rybiček,čisté moře.Všichni jsme si výlet užili.
    Hotel Strand byl pěkný,čistý,úklid pokojů denně k naši plné spokojenosti.Jídla dostatek,nestihli jsme ani ochutnat vše,výběr obrovský.Personál hotelu milý a ochotný.
    Pláž klidná,čistá,občas zaneřáděná bezohlednými hosty.Personál ovšem uklízel průběžně,tak nám to pobyt příliš nekazilo.Moře krásně čisté,spousta rybiček.
    Tuto dovolenou si moc rádi zopakujeme a všem vřele doporučujeme 👍

    Reply
  41. Marek

    Za nas taky CK Čedok uz nikdy. zvolili sme ji jen proto ze v roce 2019 jako jedina letala do Egypta do Taby. Na kamenne prodejne nam byly zdeleny nepravdive informace, zatajili nam napriklad i to ze cely komplex je strezen a bez povoleni delegata jej nebudeme moci opustit – Tabu sme jeli hlavne kvuli blizkosti Izraele kam jsme meli naplanovy vylet bylo nam receno ze na vylet muzeme pouze s nasi CK ktera mela vylet o 50 eur drazsi. Hotel byl dal od more a byl propagovan jako hotel s bazenem a barem na plazi kam jezdil zdarma bus. Plaz byla bar byl ale bazen uz nikoli a uz vubec ne na miste ktere nam bylo ukazovano na fotkach v prodejne.

    Zajezd jsme reklamovali jeste v dobe pobytu a zadali vraceni casti penez i z duvodu naproste neschopnosti pani delegatky ktera tam pouze prodavala predrazene vylety a ostatni informace nepodavala. Neposkytnuti informaci o zmene plaze ktere podle pani delegatky byly poslany na centralu cedoky jeste pred nasim odletem na dovolenou – tedy podle smluvnich podminek nas mela CK neprodlene informovat o zmene. A dale za jiz zminene zatajeni ze budeme drzeni v resortu bez moznosti jej volne opustit.
    Reklamace vyrizena bez vyjadreni ke kompenzaci tudiz jsem poslal vyjadreni reklamace k prezkoumani opet u CK s odpovedi ze do 30ti dni poslou prezkoumani coz se nestalo a CK dela mrtveho brouka, neodepisuji a na urgence nijak nereaguji

    CK Čedok rozhodne nedoporucuji z duvodu jejich naproste neprofesionality vuci svym klientum a tuhle ideu sirime i mezi sve zname tak at jiz nikdo nenaleti.

    Reply
  42. Jana

    Dne 26.7.019 az 4.8.019 jsme s Cedokem jeli Harkany Madarsko,ubytování Ciklamen. Dva dny nam v noci lezli brouci v posteli,po stiznosti delegatovi ktery se nam vymal ze muzem byt radi ze se nepremnozili jako loni a po vylete na kachnu ktera stala 550kc sama kost zadne mado a vino ktere se nedalo pot,jsem poslala stížnost a reakce Čedoku mne zamrzela napsali ze neporusili smluvni podminky a konec. Nemala cena byla i zajezdu. Delegat nic moc a nehlede ze tam vykradli dve ubytování a do dnešního dne poskozeny nemaj odpověď.

    Reply

A jaká je Vaše zkušenost?

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *