České Kormidlo – recenze

Dovolte nám, abychom Vás touto cestou seznámili se základními informacemi o CK České kormidlo.

Zahájení činnosti

Cestovní kancelář České kormidlo s.r.o. byla založena 25. 10. 2002 na základě oprávnění k provozování činnosti cestovní kanceláře vydaného Ministerstvem obchodu a cestovního ruchu České republiky. Prvním sídlem naší cestovní kanceláře se stalo město Hranice, kam přicházejí naši klienti již čtrnáctým rokem, aby si objednali pobytové zájezdy do Chorvatska a do Itálie, na které se naše cestovní kancelář specializuje. V roce 2003 se cestovní kancelář rozrostla o novou pobočku v Brně, které je srdcem a centrem jihomoravského regionu a je k dispozici všem klientům jižní Moravy.

Již v roce 2003 jsme vydali první katalog zaměřený na zimní pobyty a v této tradici úspěšně každým rokem pokračujeme vydáváním letních a zimních katalogů.

Prodej zájezdů renomovaných cestovních kanceláří

CK České kormidlo jako touroperátor specializující se na pobytové zájezdy je také autorizovaným prodejcem zájezdů stovky renomovaných a pojištěných cestovních kanceláří působících na českém a slovenském trhu. Zájezdy těchto cestovních kanceláří si můžete zakoupit přímo u nás v provozovně nebo prostřednictvím internetového prodeje, a to za stejnou cenu jako u cestovní kanceláře, která daný zájezd pořádá. Tímto způsobem šetříme Váš čas při vyhledávání dovolené v různých katalozích jednotlivých cestovních kanceláří a agentur.

Pokud jste si již svou dovolenou vybrali, můžete se s námi spojit prostřednictvím telefonu, skypu, e-mailu nebo si zájezd přímo objednat přes formulář na našich webových stránkách. Jako internetová cestovní kancelář působíme na trhu od roku 2004 a nabízíme tak stále se rozrůstající a neustále aktualizovanou nabídku jak katalogových zájezdů, tak zájezdů na poslední chvíli.

Autobusová doprava – Autokarem.cz s.r.o.

Cestovní kancelář České kormidlo s.r.o. nezajišťuje klientům pouze samotnou dovolenou, ale zároveň poskytuje služby v oblasti autokarové dopravy a zajišťuje autobusy pro klienty, kteří mají svůj program a potřebují zajistit pouze dopravu.

Sdružení Autokarem.cz podniká v oblasti mezinárodní autobusové dopravy a mezi stálé klienty patří spokojení zákazníci partnerských cestovních kanceláří, sportovní oddíly, školní zájezdy, nezávislé sdružení a firmy pro rekreaci a školení svých zaměstnanců.

Díky široké základně vozového parku, kterou sdružení Autokarem.cz disponuje, není pro nás problém přistavit vůz přesně podle Vašich požadavků, s kapacitou a vybavením na míru a kamkoli na území České i Slovenské republiky, a to s minimálními nebo nulovými náklady.

Pronájem autobusů

CK České kormidlo s.r.o. nabízí rozsáhlý vozový park a postupným pořizováním nových zahraničních vozů udržuje vysoký standard vozového parku a nadále zkvalitňuje služby, které uspokojí i tu nejnáročnější klientelu.

 

 

13 komentářů
  1. Helena Hilscherová

    Absolvovali jsme poznávací zájezd Krásy Azurového pobřeží. Celkově se nám zájezd líbil, paní průvodkyne Zdeňka byla fajn, vyhovovalo nám, že jsme měli dostatek volna a mohli si ve městech chodit, kam jsme chtěli.
    Jediné co trochu vázlo byla organizace. Neustále jsme někde blokovali dopravu, protože řidiči bloudili nebo nevěděli, kde zastavit, abychom mohli vystoupit. Hledali jsme i hotel, protože nikdo nevěděl, kde přesně je. Toto si myslím, že by mělo být nastudováno dopředu a ne to hledat až na místě.

    Reply
  2. Mgr. Pavlína Podloučková

    Romantická Budapešť – 22.4.2017-23.4.2017. Doprava – řidiči Lukáš a Martin (pokud si dobře pamatujeme :)). Autobud lususní, jízda plynulá, řidiči velmi vztřícní. Průvodce – pan Honza – můžeme jen doporučit. Vtipný, vztřícný, ochotný, velmi znalý nejen místa, zajímavý výklad o městech aj. Budapešť, výlety okouzlující. Ubytování krásné, čisté. Snídaně velmi bohatá. Celková atmosféra přátelská. Kompletní dojem úžasný, moc doporučujeme a ještě jednou děkujeme panu průvodci HONZOVI. S touto cestovkou jsme byli na stejném místě již v roce 2015, ale nezkušenost paní průvodkyně a menší zmatky nás trošku zklamaly, ale jak je vidět, není průvodce jako průvodce. Jeli jsme 2 páry a obrovská spokojenost.

    Reply
  3. Kateřina Juříčková

    Benátky-Verona 8.5.-11.5.2017 Napřed jsem tento zájezd zakoupila a poté četla recenze na tuto cestovní kancelář, a čekala poměrně z velkým strachem jak to dopadne.Některé recenze jsou opravdu děsivé! Proto píši komentář, byla jsem maximálně spokojená. Řidiči naprosto úžasní, ochotní a milí. Průvodce pan Žák- úžasný člověk který má neskutečné znalosti, byl velmi ochotný, vstřícný a věnoval se nám opravdu celý den. Lepšího průvodce jsem ještě nezažila. Všem mohu vřele doporučit, za tu cenu jsme viděli tolik věcí, míst s úžasným výkladem že se to nedá ani popsat. Takže pro TY kdo tady čtou ty strašné recenze jako já a šílené hodnocení, chci jen říct rozhodně se nebojte a svůj poznávací zájezd si maximálně užijte jako MY. Ještě jednou děkuji za skvělé zážitky CK České Kormidlo a všem jejich kolegům. Už nyní vyhlížím další poznávací zájezd ne který pojedeme. Spokojená Katka a Jarka

    Reply
  4. Lucie

    S touto CK jsem cestovala loni do Chorvatných Vodic. V prvních krocích jsem já udělala chybu a zbrkle objednala pokoj bez balkonu. Přítel se zhrozil a tak jsem se snažila tuto chybu ihned – cca do hodiny napravit. Bohužel smlouva byla podepsaná – pod pokutou asi 3 tisíc by mi pokoj vyměnily. Což vzhledem k ceně zájezdu bylo nemyslitelné.. Delegát neschopný! Bohužel už netuším jméno, ale vysedával neustále v restauraci. Když jsme chtěli zařídit výlet, nanavigoval nás kamsi, kde jsme se několikrát ztratily a pána co zařizoval výlety lodí za celou dovolenou nenašli! Jinak ubytování lepší než jsme čekali, ale s Českým Kormidlem již nikdy víc !

    Reply
  5. Yana

    Kupovala jsem zájezd pro sebe a maminku na 1 den do Chorvatska. Nastoupili jsme do autobusu. Pak nás vysadili v Brně na okrajně s tím, že Chorvatsko není v zóně Schengenu, jelikož jsme občane Kazachstánu, řekli nám, že s námi bude problém. Peníze nic nevrátili, v cestovní kanceláři sdělili, že nejsou povinné za doklady, to musíme kontrolovat my. Ok. Pak jsem se dozvěděla, že nebyl by žádný problém, jet na 1 den, a na hranicích přímo staví vízum. ALE URČITĚ TUTO INFORMACE MUSÍ VĚDĚT CESTOVNÍ KANCELÁŘ, KDYŽ ČLOVĚK KUPUJE ZÁJEZD!!!!!! Do budoucna nebudu nic mít s touto cestovní kanceláří!!

    Reply
  6. Pavla Kubíčková

    Právě jsme se vrátili z lyžařského zájezdu z Bormia a musím se podělit o zážitky s touto CK.V roce 2016 jsme si objednali si u CK Kormidlo 5 denní lyžařský zájezd na březen do Itálie, Civetta s nástupem v Plzni.(což je poslední nástupní místo – Brno – Praha – Plzeň) Vše by bylo celkem OK, až na paní delegátku v hotelu, která toho moc nevěděla. V den odjezdu napadlo hodně sněhu, takže autobus, který pro nás jel s novými cestujícími a měl dorazit ráno, přijel až v 16 hodin odpoledne. Žádná pauza řidičů, nás v 17 hodin naložili a jelo se. (asi bychom měli být rádi, že se nečekalo, neboť počasí nikdo neovlivní, ale řidiči bez pauzy, to bylo o strach) V průběhu cesty, kdy jsme se motali někde kolem Benátek, neboť řidiči moc nevěděli kudy jet, nám sdělili, že se nejede trasa Plzeň – Praha – Brno, ale obráceně Brno – Praha – Plzeň. Takže jsme necestovali celou noc, ale i další půl den k tomu, skoro přes celou republiku. Přesto nás to neodradilo a na březen 2017 jsme si objednali zase 5 denní lyžařský zájezd do Itálie, tentokráte Bormio. Vybrali jsme si hotel přímo na „svahu“, s krásným výhledem. Den před odjezdem nám bylo telefonicky sděleno, že tento hotel CK nepotvrdil rezervaci, tudíž budeme bydlet v jiném hotelu, daleko horším a ve městě. Naštěstí se tak vydařilo počasí, lyžování bylo super, takže nás to neodradilo a zkusili jsme tuto CK potřetí. (do třetice všeho dobrého i zlého) Zase jsme na březen 2018 objednali 5 denní lyžařský zájezd do Itálie, Bormio (zájezdy jsme měli vždy objednané a zálohy zaplacené již ½ roku dopředu). Tentokráte asi týden před odjezdem nám bylo e-mailem zasláno, že termín našeho zájezdu byl zrušen a máme si buď vybrat jiný termín, nebo nám CK vrátí peníze. Vybrali jsme tedy termín jiný a vyrazili. Ještě jsme požádali CK, protože nás bylo 8 osob, abychom v autobuse seděli pohromadě. Bylo nám odpovězeno, že klienty z jedné smlouvy usazují pospolu. Tak bohužel, opak byl pravdou, byli jsme rozmístěni po celém autobuse. (ale to se dalo přežít). Alespoň že lyžování se nám vždy vydařilona 1*. Tentokráte byl odjezd z Bormia v 16:30 h od hotelu. Při příjezdu autobusu (který přijel do Bormia již v 6:00 h ráno a měl více jak 9 hodin povinné pauzy) byla na řidičích vidět značná nervozita. Dozvěděli jsme se, že autobus přijel již s poruchou a s poruchou tedy vyrážíme zpět do ČR. (nefungovalo snižování a zvyšování výšky autobusu, což měli řešit v průběhu dne) S touto poruchou jsme dojeli až ke Švýcarskému tunelu, kde nás kontrola dál nepustila kvůli výšce autobusu. 5 hodin jsme čekali na opuštěném místě někde na přehradě, (naštěstí v blízkosti bylo WC) až dorazí asistenční služba, která poruchu zkusí odstranit. Odstranili, tak abychom projeli tunelem a dojeli do ČR. A perlička nakonec…… Po cestě bylo klientů z Brna sděleno, že autobus končí v Praze, kde zůstává v servisu, a do Brna se klienti mají dopravit VLAKEM!!!! Takže do třetice všeho zlého a S CK ČESKÉ KORMIDLO JIŽ NIKDY VÍCE!!!!!! L

    Reply
  7. Eva S.

    S obavami, na základě některých recenzí, jsem odjížděla s vnučkami 16.8. na jednodenní výlet do Budapešti. Obavy se rychle rozplynuly, užily jsme si nádherný den. Průvodce, pan Honza, vtipně a zasvěceně komentoval památky, historii Maďarska. Organizace celého dne byla perfektní, závěrečná, večerní plavba lodí kolem nasvícených památek celý den krásně zakončila.
    Pan Buchta, řidič autobusu, nás tam i zpět dovezl bez jediného zaváhání. Děkujeme

    Reply
  8. Sedloň

    Dne 7.- 16. 9. 2018 jsme s CK České kormidlo absolvovali zájezd
    autobusem do Chorvatska, na který nikdy nezapomeneme. Tato CK nedokázala
    zajistit při cestě tam kvalitní dopravu vhodným autobusem pro dálkové
    cesty, ale hlavně nás také nedopravili k objednanému hotelu. Nevěděli,
    kde se náš hotel nachází a ponechali nás u jiného, vzdáleného cca 1 km
    od našeho hotelu. Byli jsme nuceni sami náš hotel v horku hledat a potom
    k němu se zavazadly dojít pěšky. Je to otřesná zkušenost s CK České
    kormidlo při ceně zájezdu pro 2 osoby 30 000 Kč.

    Ač jsme si na toto následně stěžovali, CK reagovala naprosto
    nepravdivými argumenty a tím pro ně věc skončila.

    Reply
  9. Eva V.

    Lyzarsky zajezd Aprica, leden 2019.Vse super, ubytovani, jidlo, hotelovi zamestnanci, snih…Vasek a ochutnavka super.Dik.Urcite priste opet s ČK.

    Reply
  10. radim liška

    krasny večer s usmevem čtu nektere recenze a musim řici že dnes rano jsme se vratily s nadherneho zajezdu z italskych benatek a verony a musim řici lepši zajezd jsme nezažily vynikajici pruvodce ktery s vami projde vše a ješte doporuči ,klobouk dolu před panem Žakem je to člověk na svem miste a že jich neni mnoho všem doporučuji zajezdy či dovoleny s českym kormidlem

    Reply
  11. pavel

    Právě jsme apsolvovali dovolenou od ck kormidlo dovolená v pořádku ale doprava tam i zpět horor.firma KAREL a KAREL polámané sedačky nefunkční pásy bordel na stolkách za sedačkami nevynesené pet flašky,při jízdě tam oprava motoru kladivem,kafe nebylo protože neměl horkou vodu???wc jednou funkční a naposledy(pochcaný a špinavý),spáteční cesta vrchol všeho jiný autobus ale stejná firma KAREL a KAREL a stejný bordel opravdu a vrcholem bylo že jsme museli jít za řidičem aby hned zastavil a nechal se vystřídat protože usínal za volantem.Hlavně že se ck české kormidlo chlubí Flotilou autobusů.doprava hnus reklama pro ck.

    Reply
  12. Jana Vybíhalová

    7.6.dovolená od Českého kormidla do Itálie, byl katastrofa. Do apartmánů v Pinetu, rezidence Green Bay, jsme se dostali po 31 hodinách cestování, ne kvůli zácpám nebo problémům na silnicích, ale neznalosti a neschopnosti některých řidičů a hlavně organizaci. Žádný delegát, za celý týden se nikdo neozval ohledně výletů. Žádná organizace, dokonce se ani nikdo neobtěžoval nám poslat alespoň SMS, v kolik asi budeme odjíždět, tak jsme jen volali mezi sebou, jestli někdo něco ví. Zprávu jsme měli dostat v sobotu, v den odjezdu do 14.00 hod, ale i po několikerém volání do Česka, ještě v 17.00hod. to měli údajně v jednání. Nebudu popisovat nepravdy o přístupu, popisu krajiny, a přímo místa, napsat pravdu o rezidenci, ale to už jsem napsala jinam. Jedním slovem, katastrofa a nechuť, nezájem určitých lidí, něco změnit. Bylo nás v autobuse více, kteří to asi nebudou řešit jen takovým způsobem.

    Reply
  13. Dagmar F.

    Dobrý den,na začátku srpna 2019 jsme měli zakoupenou dovolenou do Chorvatska, letoviska Drvenik, hotel Primus Kraljevic. V katalogu byl uveden hotelový bazén, stoly na tenis a u večeře výběr ze 3 jídel. Bazén sice v hotelu byl,ale vypuštěný, stoky složené, jídla pouze dvě. Delegát (kterého jsme mimochodem viděli za celou dobu pouze cca 10 minut) se velmi divil, že bazén je v nabídce.
    Za další nedostatek považuji to, že není k dispozici pokoj pro hosty v den příjezdu a odjezdu, kde se můžou ponechat zavazadla a člověk se tam může převléci. Kufry jsme tedy měli volně nechané mezi recepcí a jídelnou.
    Co se týče čistoty, resp. uklidu pokojů, nemohu opět chválit.
    U nás to tato CK projela na plné čáře, už nikdy víc!!!

    Reply

A jaká je Vaše zkušenost?

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *