Neckermann ČR – recenze

23 komentářů
  1. Tomas

    Rád bych využil možnosti upozornění na nekalé praktiky, které se nám bohužel dostalo od společnosti Neckermann u které jsme si zakoupili zájezd na podzim 2013 na Bali.
    Tímto chci upozornit na nebezpečí, kterému se zákazník vystavuje uzavřením smlouvy s touto společností. Tato společnost se zákazníkem uzavírá smlouvu na společnost v Německu (byť přes českého zprostředkovatele) a tím využívá následné složitosti uplatňování jakékoli reklamace a prakticky nemožné vymahatelnosti práva.
    A pokud si myslíte, že můžete ušetřit tím, že poletíte z Německa a třeba se o vás lépe postarají, jste na velkém omylu.
    Nebezpečí plyne především z důvodu, že na vyřízení reklamace není v Německu zákonem stanovená lhůta (a proto např. v našem případě je zcela v pořádku 3/4 roku čekat na vyjádření k reklamaci) a také případný soud s vymáháním nároků probíhá v této zemi a dle jejich zákonů, takže pokud nehodláte na soudní výlohy a právníky při reklamaci dovolené, platit desetitisíce, máte prostě smůlu.
    Dbejte tedy zvýšené opatrnosti s kým je smlouva podepisována a nepodepisujte nikdy smlouvy s firmami z cizích zemí! Případně si předem zjistěte, jaké to pro vás bude mít důsledky, pokud se něco nepříjemného stane.
    Pro příklad uvádím popis naší události a závěr jejich řešení a také vzorek jejich neurvalého chování:
    Smlouvu jsme podepsali s Neckermann partnerem, zprostředkovatel prodeje je společnost: Thomas Cook s.r.o., se sídlem v Praze, pořadatelem zájezdu je německá cestovní kancelář: Neckermann Reisen. Na Bali jsme měli odletět z Mnichova 7.12.2013 ve 14:55 s leteckou společností Quatar. Po nasednutí do letadla jsme čekali asi do 18:30, kdy nám oznámili, že letadlo má poruchu a máme si z letadla vystoupit. Zhruba do 22:30 jsme čekali v letištní hale, kdy nám průběžně oznamovali, že poletíme zhruba za hodinu a půl.
    Letištní personál vůbec na tuto situaci neuměl reagovat, na cestující byl velmi nepříjemný až drzý a arogantní s tím, že prakticky nesděloval žádné informace. Když cestující žádali o reklamační protokoly a náhrady za zpoždění letu, letištní personál se choval velice hrubě s informacemi, že pokud se cestující neuklidní, vyškrtnou je z letu.
    Ve 22:30 nám oznámili, že náš let byl definitivně zrušen a odletíme až další den v 10:00. Dostali jsme tedy zpět naše zavazadla, kdy se ještě letištnímu personálu podařilo jeden z našich kufrů ještě zničit a zhruba ve 23:45 jsme se dostali na hotel. Ráno jsme spěchali na 8:00 na letiště a snažili se ještě zničený kufr vyreklamovat. Z Quataru nás posílali do Lufthansy, která prý má zastoupení v Německu a Lufthansa nás posílala na Quatar, že prý nepřijímají reklamace. Reklamační protokol nám nikdo nenabídl, jen nám paní z Lufthansy napsala na letenku e-mailovou adresu, kam máme stížnost podat. Z uvedené e-mailové adresy se nám dosud nikdo neozval, nikdo na naši reklamaci nereagoval nebo se případně omluvil.
    Očekávali bychom, že pokud má letadlo takovéto zpoždění, že se nám Neckermann Reisen/Thomas Cook s.r.o. ozve telefonicky v českém jazyce, za zpoždění letu se omluví, domluví se s námi, zda něco nepotřebujeme, případně nám přeloží informace od letištního personálu. Opravdu jsme na letišti byli ve velmi nepříjemné situaci, anglickým informacím od letištního personálu jsme úplně nerozuměli nebo jim nebylo rozumět pro hluk ostatních cestujících, kteří byli rozzlobeni kvůli stále se zvětšujícímu se zpoždění.
    Kvůli zpoždění v Mnichově jsme čekali na přestupu v Doha místo plánovaných 3,5 hodiny celých 7,5 hodin, což bylo velmi nepříjemné a fyzicky i psychicky náročné. Na Bali jsme tedy dorazili se zpožděním asi 24 hodin, unavení po nekonečných čekáních na letištích.
    O zpoždění jsme informovali cestovku z vlastní iniciativy již na letišti při čekání s tím, že se o reklamaci po našem návratu postarají a nic není problém. Reklamaci jsme podali 9.1.2014 a do této chvíle, tedy do července 2014, jsme urgovali reklamaci zhruba po 2 – 3 týdnech. Z české strany Neckermanna nám, pokud tedy vůbec nějaká odpověď přišla, bylo oznámeno, že naši reklamaci zhruba 1x do měsíce urgují, že německý Neckermann má velmi mnoho reklamací k řešení a že si máme počkat.
    Už jsme nevěděli, kam se máme obrátit, tak jsme zkusili napsat na e-mailovou adresu jednatelky Neckermanna v ČR. Během dvou dnů jsme obdrželi odpověď, kdy nám CK Neckermann přiznává kompenzaci za všechny tyto útrapy v částce 4 000 Kč. Tato částka představuje pouze poměrnou část dovolené, tedy kompenzaci za nevyužité ubytování v rozsahu jedné noci a snídaně v hotelu pro dvě osoby. Nezohledňuje den času strávený na letišti, který jsme si neobjednali a rozhodně nechtěli absolvovat.
    Když jsme tuto částku opět reklamovali, bylo nám sděleno toto:
    „Od pořadatele zájezdu jste obdrželi nabídku finanční kompenzace, která je konečná, a je v adekvátní výši v poměru k ceně a délce zájezdu. Tato finanční kompenzace Vám bude převedena na Vámi sdělené číslo účtu.“ (citace společnosti)
    S tímto vyjádřením jsme nesouhlasili a opět částku reklamovali, ale nikdo se již neozval. Na naše e-maily, zprávy na FB již nikdo nereaguje.
    Přiznanou finanční částky 4 000 Kč, po odečtení zahraniční platby, jsme dostali po dalším více než měsíci. Platbu za zničený kufr 67 euro jsme dosud (již je to více než měsíc) na nás účet neobdrželi a asi se jich ani nedočkáme.
    Přemýšlíme, že celou záležitost budeme řešit pomocí médií a soudní cestou.
    Máte někdo obdobnou zkušenost a jak jste ji řešili a podařilo se Vám jí uspokojivým způsobem vyřešit?

    Reply
  2. Jarka

    Včera jsem se vrátila z dovolené v Turecku,Konakli,hotel Anitas,organizované CK Neckermann.Mé zkušenosti jsou většinou negativní.Deklarovaný 4 hvězdičnový hotel neodpovídal ani úrovní ubytování/nedostatečný úklid,všudypřítomný zápach kanalizace,připáleného jídla a tlejících zbytků/,stravování na velmi nízké úrovni.Výběr jídel chudý,maso se prakticky nevyskytovalo,zbytky od předchozího dne byly po malé úpravě použity
    následující den v nabídce jídel.
    Reklamovat nedostatky nebylo komu.Delegátka se objevila v hotelu první den a více ji nikdo neviděl.Na rozdíl od od delegátů ostatních kanceláří neměla uvedeny hodiny,kdy bude v hotelu k dispozici.
    Výčet nedostatků bych mohla ještě rozšířit,nicméně myslím,že to už stačí.
    Závěrem bych chtěla apelovat na CK Neckermann,aby v zájmu své dobré pověsti věnoval více pozornosti úrovni hotelů,kam posílá své hosty.

    Reply
  3. Jan

    Dobrý den pane Tomas,
    k vašemu výše uvedenému obsahu k rekalmaci nevydřené dovolené: (zpoždění vašeho letu) Unijní předpisy při zpoždění letu nad tři hodiny přiznávají kompenzaci každému jednotlivci ve výši 250 EUR. Spodní dvůr Evropské unii ROZHODL, že za skutečný čas příletu musí být považován až okamžik, kdy cestující skutečně může opustit letadlo a opět se nerušeně věnovat svým osobním, rodinným,sociálním či pracovním záležitostem.
    (rozhodující je tedy otevření dveře letadla posádkou, nestačí jen přistání letadla „zaparkování letadla“. Pokud cestovní smlouva byla podepsána zde v ČR, vše v reklamačním řízení se řeší u spol CK Thomas Cook zde, tudíž i případný soudní spor, a to u Obvodního soudu pro Prahu 7.V případě zanechte nějaký kontakt, já se Vám ozvu. Jan

    Reply
  4. Soňa

    Ještě,po tom,co tady čtu,mám takový pocit,že lidé už neví,co by si vymysleli aby mohli žalovat CK,jasné snad je,že animační programy jsou hlučné a že v kuchyni se ráno musí brzo pracovat a že vám těžko CK zajistí ostrov bez hmyzu/to už mi připadá opravdu jako legrace/,to by vás ta dovolená nestála 73.000kč,ale minimálně půl milionu a ještě vám nikdo nezaručí,že tam toho komára,nebo mravence nepotkáte!!!

    Reply
  5. Miloš

    Opravdu špatná CK!!!! Zaměstnanci nevědí, že KOS je ostrov v Řecku. Smlouvu neumí také vysvětlit … jejich odpovědí je : To dělá systém, to vedení já nevím… NEDOPORUČUJU!!!!

    Reply
  6. Kateřina

    CK Neckermann děs běs. Zimní dovolená v Rakousku. Ubytování sice odpovídalo popisu, ale apt. zcela prokouřený Okamžitě jsme kontaktovali sos linku, paní byla ochotná a snažila se vyjít vstříc.Byl večer, tak jsme se na přestěhování dohodli následující den a…..nikdo se neozval. stalo se tak až po 2 dnech a tak jsme se domluvili na reklamaci po příjezdu a kompenzaci. Hahaha, to jsme se nechali napálit. Reklamaci řešila paní Rusinová – no potěš koště. Neprofesionální přístup jak hrom, asi byla na školení odřené desky a opakovala stále totéž. Že jsme byli s dětmi v naprosto děsném prostředí ji nezajímalo, pouze byli ochotní uhradit osvěžovače vzduchu. Takže za mě, již nikdy více. Abych nezapoměla, kompenzace měla být ve formě voucheru na další dovolenou…. to radši pojedu na Mácháč !!!!!!!!! Takže pozor a s nim nikam.

    Reply
  7. Ivana

    Ahoj. Letos už máme dovolenou za sebou (bohužel).Jeli jsme s cestovkou Neckermann. Objednala jsem zájezd do Recka a poté jsem se si četla recenze, musím říct,že jsem z nich nebyla nadšená a kdybych zvolila opačný postup asi bych vybírala jinde. Ovšem ve finále – dovolená super, to co jsem zaplatila se mi vrátilo ve formě spokojené dovolené. Perfektní delegát (ahoj Jirko) vždy při ruce, je vidět,že ho baví co dělá. Pokoj v poho,denní úklid perfektní koupelnička . Klimatizace,telka.pokojík akorát pro nás tři. Odlet i návrat bez problémů. Hotel i strava na úrovni zaplacených peněz.Prostě vše OK.

    Reply
  8. Miroslav

    Leto jsem byl s ck neckermann v Bulharsku a můsím říct že vše proběhlo na výbornou jak smlouva tak i dodání dokumentů k zájezdu, přišli osm dní před odletem. A delegát v letovisku Sv. Konstantin min. na výbornou. Samozřejmě nabídka výletů byla, ale žádné vnucování jen nabídka. Při zařizování výletu i na poslední chvíli zařízená na výbornou. Delegátka na výbornou, profesionální přístup. DOPORUČUJI

    Reply
  9. Soňa

    Opět a již poněkolikáté jsme byli s Neckermannem na dovolené,tentokrát v Řecku na Rhodosu,vše jako vždy na jedničku,delegátka čekala na letišti a druhý den ráno v hotelu,milá,poradila,pomohla s klimatizací i s výběrem výletů,vše,jak mělo být,Tímto Radce mooc děkujeme a určitě pokud to půjde využijeme opět tuto cestovní kancelář,vždy jsme dostali to,co jsme si zaplatili.Taže za nás jen a jen DOPORUČUJEME!!!

    Reply
  10. Hana

    Zakoupila jsem zájezd do Turecka do hotelu Atlas Beach v Konakli na first minute, cena byla dobrá. K hotelu a hotelovým službám nemám připomínky, ale k delegátce ano, a velké. Nastoupila s námi do autobusu, nepředstavila se, jela část cesty, poté vystoupila s tím, že 1. inf. schůzka bude druhý den ve 14.30 na recepci. Přišla na schůzku dříve, a protože bylo prý velké horko, zůstala sedět venku před recepcí (to jsem nevěděla a po 15 minutách jsem odešla). Od dalších hostů jsem se dozvěděla, že žádné další schůzky nebudou, že CK nepořádá žádné výlety (to jsem ještě nikdy nezažila), bylo doporučeno jet do Alanye do delfinária na vlastní pěst. Delegátka nezanechala na sebe žádný kontakt s tím, že všechny informace jsou v knize (tam bylo nějaké číslo s poznámkou „mluvíme česky“). Informace k odletu byly slíbeny na předposlední den v 7 ráno, objevily se po 17. hodině (celkem nepatrný rozdíl). Delegátka se jmenuje Valentina Erdogan, jak jsem zjistila na jmenovce. V den odletu na letišti nebyla, zastoupila ji kolegyně. K čemu je tedy taková delegátka? Opravdu nevím. Byli jsme s CK Neckermann poprvé a naposledy. Důrazně varuji všechny, kdo se rozhodují využít této CK.

    Reply
  11. anna

    Měli jsme zakoupeno ubytování v 1/2015 na ostrově Elba. Po 7 měsících a 11 dnů před odjezdem nám napsali, že nastala chyba v systému a apartmán pro nás nemají. 14 dnů před odjezdem jsme přitom obdrželi vouchery a popis cesty.
    Teď nevíme jak tuto situaci vyřešit. Nabízejí apartmán nižší kategorie, který nemají v nabídce i kompenzaci. Ale po přečtění recenzí mám obavu v jakém stavu apartmán po příjezdu bude a kompenzace vůbec nevím jestli bychom se dočkali.

    Reply
  12. Renata

    V lednu jsme přes Invii zakoupili pobyt v hotelu Bilyana Beach v Nesebaru(Bulharsko)Po zjištění,že pobyt pořádá CK Neckerman a po přečtení recenzí,jsem byla celkem v rozpacích,co nás čeká.Musím konstatovat,že lepší dovolenou jsem zažít nemohla!Super ubytování,strava a vůbec vše-delegátka na letišti v Burgasu při příletu i odletu byla moc milá a se vším poradila a pomohla.Jedinou výhradu mám k delegátovi Patrikovi,který se měl o nás „starat“ během pobytu v hotelu.Na první informativní schůzku přišel,nabídl výlety a sdělil,že časy jeho přítomnosti v hotelu jsou uvedeny v informační knize.To sice byly,ale když jsme potřebovali informace před odletem,protože do knihy uvedl nejen špatné datum (místo 3.9.2015 tam bylo uvedeno 3.8.)ale i špatné číslo letu,tak se prostě nikdo nedostavil (čekali jsme na něj 45 minut)a ani nebral telefon.To ale není chyba CK Neckerman ale selhání jedince a určitě budu cestovku informovat.Jinak opravdu velká spokojenost.Co jsme si zaplatili,to jsme dostali a snad příště zase.

    Reply
  13. Láďa

    Oproti jiným cestovkám mlží…na obrázku jiný hotel než ve skutečnosti…jiné cestovky klienty upozornily na uzavřenou silnici Neckermann nikoli příště jedu s jinou cestovkou zde nebyl úplně seriózní přístup

    Reply
  14. Lenka

    Naprosto otřesná CK … Jestli to je kvalit z Německa tak ať táhnou odkud přišli. Prodejci neví naprosto žádné informace … Jednou to jde zarezervovat pak to zase nejde, system nejde, bezte na jinou pobočku a když už komečně zarezrvujete zájezd tak to opravdu stojí za to. Ihned po přijezdu nás dali do pokoje bez oken, delegát nám řekl, že to bude řešit zítra, protože je nemocný na SOS lince nám bylo sděleno, že se musíme obrátit na delegáta. Volala jsem prodejkyni, lae ta už dala výpovèď, tahle mi řekla, že ona končí další týden, protože je to normální, že Neckermanna nikdo nevydrží… To me vsak nezajímá, já chtěla vyřesit svuj problem. Druhy den delgat dorazil s tim, ze to budeme muset vydrzet. Coz byl vrchol. Na zaklade reklamace jsem ondrzela sleva 5 tis. Na dalsi dovolenou s touto CK. Diky, ale nam uz to stacilo. Naprosto NE NE NE

    Reply
  15. vasek batek

    Nejezdete s CK Neckermann.Byli jsme s jejich videnskou pobockou na Mallorce.Diletanti.Na hotelu zadny delegat zadne informace.Vsechny ostatni cestovky meli konfortni informace.Mi si pripadali jak opustene ovecky.Na letisti v Palma Mallorca pritom se to jejich delegaty hemzilo.Takze jen takove divadlo pro nove cestujici.Pokud si chcete usetrit nervy nikdy se ani ockem nepodivejte na tuto neseriozni CK.A to kdysi byvala panecku zavedena znacka!

    Reply
  16. Láďa

    Souhlasím. Měl jsem možnost na lyžích poznat přístup různých cestovek v jednom penzionu a ten „náš“ Neckerman byl nejhorší !!!! prodat zájezd a nestarat se to jim jde dobře

    Reply
  17. Zdeněk

    Systém Neckermann? Pěkní podvraťáci.Společnost byla z minulosti zvyklá, že katalogový prodej jí dělá to pravé antré. Skončilo.Nyní to funguje tak, že se snaží zákazníka především získat. Až je lapen tak je to loterie.Podaří se nebo nepodaří.Koupili jsme si zájezd s Neckermann WIEN.Preciznost rakouské cestovky …. kdeže! Už v letadle do destinace všichni okolo dostávali v rámci letenky občerstvení.Jen na nás zbyla omluva a nabídka placeného pití i jídla. V destinaci nebyl delegát.V případě potřeby si zavolejte.Divili se němci i rakušané. Takže se napsala kvalifikovaná stížnost i s fotografiemi.Vřele poděkovali .. ale že nějaká satisfakce absolutně nebude.Dobře.Pokud jsou takoví šetřílci jistě tak šetří na všem. Všem doporučuji důrazné NE! I když ze začátku jsou milí a vstřícní, zbytek je loterie.Vyjde nebo nevyjde.Pokud nevyjde, čekejte hlavu v písku a trapné výmluvy.I když budete kupovat přes Invii nebo Zajezdy.cz pečlivě si pohlídejte skutečného pořadatele zájezdu.

    Reply
  18. ZdeněkH

    S CK Neckemann jsme byli letos již po 3., tentokrát na Krétě, a opět jako vždy proběhlo vše tak, jak bylo uvedeno ve smlouvě. Po přistání na letišti Heraklios na nás čekala delegátka, která nás doprovodila do autobusu a ten nás zavezl přímo před náš hotel. Ubytování proběhlo bez problémů. Pokoj odpovídal parametrům uvedených ve smlouvě. Druhý den se přesně ve stanovený čas dostavila delegátka s informacemi o Krétě a nabídkou výletů. Přestože jsme nevyužili žádnou z nabídek, měli jsme tentokrát zapůjčené auto, poskytla nám mapu a vyznačila místa, která bychom mohli navštívit. Dva dny před odletem nám CK zaslala SMS s potvrzeným časem odjezdu na letiště. V den odjezdu dorazil před náš hotel, přesně na čas, autobus, který nás odvezl na letiště. Delegátka nás odvedla až k naší odbavovací přepážce.
    Možná naše spokojenost s touto CK pramení z toho, že jsme s ní nemuseli řešit žádnou reklamaci, Tomu se vždy snažíme maximálně předejít tím, že si projdeme recenze daného ubytovacího zařízení. Letos jsme po přečtení těchto recenzí měli jisté obavy, takže jsme se před objednávkou dotázali přímo pracovnice CK, zda nemá s daným hotelem nějakou zkušenost. Odpověděla nám, že shodou okolností v něm byla její kolegyně ubytována v loňském roce a byla naprosto spokojená.

    Reply
  19. Lenka Sovová

    Bohužel musím sdílet negativní zážitek z dovolené v Bulharsku. Byli jsme se dvěma dětmi (10 a 12 let) na 8-denní dovolené v hotelu Avliga Beach. Odlétali jsme ve 4 hodiny ráno, ve 2 jsme tedy museli být na letišti. Nikdo z nás tudíž celou noc nespal. Cca v půl deváté ráno jsme se dostali na hotel, kde jsme se dozvěděli, že nám ho uvolní až ve 14 hodin. Do té doby jsme byli nuceni se vyčerpaní potulovat po pláži, což všem zkazilo prvotní dojem z dovolené. Chápala bych, že delegátka Alena nebyla s námi na hotelu, co jsme ovšem nikdo nepochopili bylo její chování. Kdokoli z našeho hotelu jí volal, byl nemile překvapen jejím nepříjemným jednáním a absencí potřebných informací. Já sama s ní mluvila třikrát, věděla jen povrchní info a navíc ne vždy dobře. Odpovídala spíše obecné věci, co se dají vyčíst z letáku a bylo zřejmé, že si oblast nikdy sama pořádně neprošla. Netušila např. kde přesně je pošta, kde kotví jediná loď, co z pobřeží vyplouvá a že vůbec něco takového existuje atp. Vše jsme si zjišťovali víceméně sami. To, že byla při odletu zjevně překvapena tím, že pro nás jediné přijel jiný autobus už byla jen třešnička na dortu. Ale všechno by jí člověk asi i prominul, kdyby si odpustila ten neochotný tón. Nemohu posoudit kancelář jako takovou, je to vždy o konkrétním zájezdu. Věřím, že v jiné destinaci, nebo spíše s jinou delegátkou, mohou být klienti spokojeni.

    Reply
  20. Martin K.

    S CK jsem uskutečnil zájezd do Chorvatska. Mám naprosto tristní zkušenost s reklamací tohoto pobytu vzhledem k nefunkčním bazénům u hotelu. CK má výmluvy, že mi o tom informovala předem, že jsem měl k dispozici bazény v jiném hotelu zdarma (kdy bydlí asi tak 1000 lidí), atd. Delegáty už tato CK asi vůbec nepoužívá. Naprostá nespokojenost, nedoporučuji tuto CK nikomu.

    Reply
  21. Martina

    Po pročtení několika recenzí o CK jsem se rozhodla podělit o svou zkušenost. Přes CK Neckermann jsme si zaplatili zájezd do Chorvatska, konkrétně do Vodic. Nepatříme mezi klienty, kteří se snaží za každou cenu najít něco špatného na zájezdu, ale služby, od CK v místě dovolené, byly prakticky nulové. Přestože jsme měli v ceně zaplaceného delegáta CK, neobjevila se za celou dobu pobytu na info desce jediná informace o schůzkách či odjezdech pro případné klienty, kteří přijeli autobusem. Při příjezdu nám hotel dal navíc odlišný pokoj, než byl sjednán ve smlouvě. V danou chvíli nebyl delegát opět přítomen. Naštěstí jsme si dokázali pokoj vyřešit sami, neboť jsme ve vybraném hotelu byli již několikrát přes jinou CK. Bylo pro nás velké zklamání, že takováto CK, prezentující se německou kvalitou, poskytuje služby v daném místě na tak špatné úrovni. Danou cestovní kancelář bych proto již nedoporučila.

    Reply

A jaká je Vaše zkušenost?

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *