Nev Dama – recenze

58 komentářů
  1. Leos

    Únor 6th, 2013 v 16.19
    Právě jsem se vrátit z lyžařského zájezdu organizovaného ck nev dama a tak si můžete udělat názor podle reklamace, kterou jsem právě odeslal do agentury.
    Dobrý den paní xxx,
    bohužel zájezd, který jsem u vás zakoupil neproběhl úplně k mé spokojenosti. Jedná se zejména o problémy s organizací dopravy tam i zpět.
    Cestou do střediska nás delegát chtěl vysadit z autobusu ve městě Moutiers s tím, že dál budeme pokračovat standardními francouzskými linkovými autobusy a dále pak skibusy. Naštěstí se našla skupina odvážných účastníku zájezdu, kteří se tomuto nehoráznému nátlaku postavili a delegáta donutili aby nás do střediska dovezl autobus cestovní kanceláře.
    Další problém nastal při cestě zpět, kdy nám delegát po urgencích oznámil v předvečer odjezdu čas odjezdu na 14:00. Když pominu co následovalo v několika dalších hodinách tak se domnívám, že tímto nám nebylo umožněno využít sedmý den lyžování. Další okolnost, která by i při pozdějším čase odjezdu znemožňovala, lyžování sedmý den bylo to, že pokoje musely být vyklizeny do 10:00 a nebyl zajištěn zabezpečený prostor pro zavazadla. Žádám vás o vrácení příplatku za sedmý den lyžování.
    Odjezd se nakonec realizoval o dvě hodiny později, ovšem s tím, že před návratem do ČR jsme postupně nabírali na různých místech klienty z dalšího turnusu a rozváželi je do středisek. Poslední jsme vysadili po deváté večer v Tignes. To znamená, že jsme strávili v autobuse pět hodin a téměř se neposunuli směrem domů!
    Další pro mě nestandardní záležitostí bylo, že jsem se až z pokynů, které jsem dostal několik dní před odjezdem, dozvěděl, že bude požadována kauce 300EUR.
    Musím říci, že něco podobného jsem ještě nezažil a připadal jsem si jako bych si zájezd koupil ne u renomované agentury/cestovní kanceláře v evropské unii, ale u Albánské „Tirana-travel“.
    Prosím o Vaše vyjádření. Děkuji.
    S pozdravem,
    Leoš Prokop

    Reply
  2. Josef

    Letos v červenci jsme si byli s touto cestovní kanceláří v Marcelli di Numana v apartmánu Palossi. Teda měli být. Jednoduše řečeno, děs a hrůza. Apartmán byl špinavý, tmavý a zatuchlý. Popíšu to postupně. Kuchyň s přistýlkou: stará plechová paneláková hrůza – neodpovídala fotkám na webu, přistýlka špinavá a značně zdevastovaná. Ložnice – ve stejném stavu jak přistýlka, skříň plesnivá!!!
    Sociálka – patřící do minulého století – nebyla vyfocená, nebylo to opomenutí ale důvod. Po protestech nám byl vyměněn apartmán, byl v lepším stavu – pouze špinavý.
    Nejsem přecitlivělý, ale dovolenou za kterou si platím nemalé peníze si představuji trochu jinak. Pro srovnání jsme byli minulý rok v Sarvaru, Maďarsko – apartmán měl tak tři hvězdy. Ty tři byly plně zasloužené, vše nové, čisté a odpovídalo fotkám na webu.
    Doporučení pro příště, ověřit si nejenom cestovní kancelář ale taky lokalitu. Požadovat fotky daného apartmánu kde budete trávit dovolenou. Na naši výtku, že apartmán neodpovídá fotkám na webu nám zástupce odpověděl, že neleze udělat fotky všech apartmánů. V dnešní digitální době chabá výmluva.
    Závěrem – příští rok určitě jinou cestovku a důkladné info.

    Reply
  3. Renata

    Zdravím a přidávám zkušenost s CK NEV-DAMA hned z několika zájezdů. Jerlikož mne to už letos nedalo a napsala jsem jim stížnost, tak ji sem jednoduše zkopíruji…
    Vážení,
    dnes se vrátila moje dcera s přítelem z Chorvatska z Drveniku, kam jela s Vaší CK. Okolnosti mě donutily napsat tento e-mail.
    Já osobně jsem s Vaší CK vyjela poprvné zhruba před 4 – 5 lety, byl to lyžařský zájezd do Itálie – Aprica. Tenkrát mně dost vadilo, že se jednalo o „sběrný“ autobus, s mnoha nakládkami a vykládkami cestou. Další problém nastal při ubytování v hotelu Roma, kde po nás chtěli vratnou kauci, nevím přesně, kolik to bylo, ale nebyla to malá částka. Každý má sebou většinou nějakou finanční zálohu, ale rozhodně ne proto, aby ji odevzdal hned při příjezdu jako kauci. Píšu o tom samozřejmě proto, že ve Vašich pokynech o této věci nebyla žádná zmíňka. Bylo nás tam tenkrát dost, kteří odmíti tuto kauci zaplatit, tak to nakonec nějakým způsobem vyřešila Vaše delegátka – nutno říci, že až po našem nátlaku. Pobyt probíhal celkem bez problému. Cestou zpět byla sněhová kalamita, v Livignu před tunelem zácpa a trávili jsme tam hodně času. V tuto chvíli mne překvapilo, že Vaše delegátka nebyla schopná zajistit možnost použití WC s odůvodněním, že v Livignu jsou samé drahé hotely a nikam nás tam nepustí. Stále odkazovala na další a další pumpu, ke které přijedeme, ale všechny byly zavřené. I v tomto případě podlehla náítlaku a mohli jsme nakonec použít jedno hotelové WC.
    Tento zájezd měl tedy několik nepříjemných momentů, ale v zásadě vše proběhlo bez větších problémů. Přesto jsem si řekla, že se budu snažit jezdit více napřímo, bez toho množství zastávek cestou. Několik let jsem pak s Vámi nikam nevyjela.
    Letos v zimě jsem se rozhodla vyzkoušet znovu Vašich služeb a zakoupila zájezd do Bormia. Termín se mně teď nechce hledat, ale odjezd byl v termínu 2. kola prezidentských voleb. Odjezd z Prahy – Hlavního nádraží ve 21,30, sraz v 21 h. Na místě panoval chaos, odjíždělo několik vašich autobusů a nebyl v zásadě nikdo, kdo by podal srozumitelnou verbální informaci. Jen tam jeden mladík pobíhal s nějakými papírovými cedulemi, že se na nich dozvíme informace týkající se zájezdů Vaší CK, jsme se mohli jen domnívat. Někde proběhla informace, že ten náš autobus měl cestou nějakou poruchu a přijede v 21.45 h. Podotýkám, že tou dobou panoval v Praze mráz kolem -20 stupňů, takže už na základě této informace bychom jen na příjezd autobusu čekali 3/4 hodiny. Autobus přijel před 22 h., byli jsme zmrzlí jak drozdi. Když jsme chtěli začít nastupovat, řekl pan řidič, ať to vůbec neděláme, že vůbec neví co bude, že má ten technický problém. Pak nám na náš dotaz dovolil sednout si alespoň do busu a čekat tam. Chopil se mikrofonu a s oslovením soudružky a soudruzi, čímž chtěl asi připomenout probíhající volby, nám oznámil, že bude muset přijet jiný autobus, ať se tedy jdeme někam ohřát, ale ať koukáme být ve 23 h. zpět. Tak jsem doufali, že občas hodí oko na naše zavazadla a šli jsme si dát teplý čaj do nádražní haly. Náhradní autobus opět přijel pozdě, vymrzlý neskutečným způsobem, vyjížděli jsem ve 23,45 h. Kamarádka, se kterou jsem cestovala, měla v úmyslu zájezd v Plzni vzdát, vystoupit a nepokračovat. Nutno říci, že jsem se jí ani příliš nedivila. Nakonec se před Plzní přeci jen podařilo dosáhnout v buse přijatelné teploty, takže nakonec pokračovala dál. Takováto situace hned při odjezdu člověka nijak nenaladí při představě, jak dalekou má před sebou cestu a rádoby vtípky řidiče, místo omluvy, mě osobně jen naštvaly.
    Takže shrnuto a podtrženo, u tohoto zájezdu už byly problémy podstatně větší. Porucha je věc, která se může stát, o tom žádná. Ale měla bych představu, že dejme tomu alespoň v těch 21,30 h., kdy už jsme měli odjíždět, se objeví zástupce vaší CK, který umí jednat s lidmi (narozdíl od některých Vašich řidičů), vysvětlí problém a zajistí hlídaní zavazadel, abychom tam my, vaši zákazníci, nemuseli mrznout. O tom, že bych očekávala nějakou omluvu místo vtípků, ani nemluvě. Po tomto zájezdu jsem si řekla, že s Vámi už nikdy a chtěla napsat nějakou recenzi. Pak ale přišla dcera, že s Vámi pojede v létě do Chorvatska, o mých zkušenostech jsem jí řekla, ale nijak jsem jí nezrazovala. Řekla jsem si, léto není zima. A ani tu negativní recenzi jsem nenapsala. No a dnes se vrátila z Drveniku a já mám bohužel pokračování příběhu……
    Odjezd 19.7. ve 14,30 z Prahy – Strašnické, sraz o 15 minut dříve. V lehkém předstihu před plánovaným odjezdem tam stály 2 nebo 3 vaše autobusy a čekalo se ještě na jeden. Řidiči do poslední chvíle neměli informace, který bus kam pojede. Bus do Drveniku přijel v 15,30 h.
    Omluva, téměř žádná. Cesta do Drveniku trvala 20 hodin. Podle mne nepřiměřená doba. Částečně zaviněná rekonstrukcí dáílnice D1, hlavně ale patrně opět nedostatečnými informacemi pro řidiče. Cestující je totiž v Chorvatsku sami museli několikrát upozorňovat, že už patrně přejeli odbočku, kde měli odbočit, takže opakovně docházelo k tomu, že se autobus musel vracet, bloudil apod. Řidiči se nakonec ještě rozčilovali, proč to cestující neřekli dříve. No, ještě že tam cestovali lidé, kteří do těch středisek jezdí opakovaně….. S přibývajícím časem už se nedodržovaly ani nutné přestávky.
    Bohužel ani cesta zpět se neobešla bez problémů. Odjezd z Drveniku v 16 h. se více méně dodržel (nicméně pan řidič vylézal v 16,05 z moře).
    A od začátku se prý hrozně spěchalo, a to tak, že se opět přehlédla odbočka, a to na dálnici, a jak toto nejjednodušeji vyřešit, no přeci couváním, COUVÁNÍ NA DÁLNICI!!! K dalšímu couvání, a to na menší silničce, došlo po prudkém zabrždění z důvodu toho, že páni řidiči dostali chuť na melouna, tak si ho šli koupit. Styl jízdy brzda plyn se slovy, že pan řidič dříve jezdil s fekáliemi, takže teď se učí jezdit s něčím lepším, pokračoval až do zhruba 22 h., kdy došlo k prasknutí jakési hadičky, která už prý dle slov jednoho z řidičů měla být dávno vyměněna. Oprava trvala 2,5 hodiny. Pak následovala jízda se zastávkami u každé pumpy, kde se vždy dolévala voda. V Rakousku prý už jen u každé druhé pumpy……Cesta zpět trvala pěkných 23 h.
    Dalo by se říci, že vše, co jsem popsala, se může stát. Ano, může se stát. Ale když se s nemalými problémy při cestách s Vámi setkáváme vždy, není to náhoda. Z toho, co jsem napsala, jasně vyplývá, že se kvalita Vámi poskytovaných služeb rok od roku zhoršuje. V tomto smyslu se vyjádřilo i několik mých spolucestujícíh do Bormia, kteří s Vámi jezdí, nebo teď už možná spíš jezdlili, pravidelně. Co by nás čekalo příště? Zde snad už chybí jen vážná dopravní nehoda. Vím, že se neustále rozrůstáte, vím, že autobusových zájezdů především v zimě ubývá, a že Vaše CK má především Itálii v zimě lidově řečeno obšancovanou. Bohužel, na úkor kvality. Nejezdí delegátky, organizace vázne. To, co s Vámi musela prožít moje dcera při cestě do Drveniku, považuju za naprostou nehoráznost. Přála bych Vám jediné, velký úbytek klientů. Proto se spolehněte, že ve smyslu tohoto dopisu budu informovat co největší množství poskytovatelů Vašich zájezdú všetně firmy Invia a zvažuji i nabídnutí tohoto příběhu TV NOVA. Věřte, že znám hodně příjemnějších činností, než sepisování takových dopisů, ale takhle nehorázné chování k cestujícím mě nenechává v klidu.
    S pozdravem
    Renáta Kožená

    Reply
  4. Zelinková Jaroslava

    V sobotu jsme se vrátily z Chorvatska destinace Kaštela penzion Jerič v celku hezký penzion i pokoje hezké jen strava byla slabá snídaně tak byly v hodnotě 7 kč ,obědy vesměs studené výměna ručníků 1týdně o službách se nedá ani mluvit i když nejsme nějak nároční ale dalo by se ledacos vylepšit možná to odpovídá cenně kterou jsme zaplatily snad se to do budoucna zlepší pláže hezké a místo klidné jen ty služby ba mihly být na vyšší úrovni.

    Reply
  5. Josef

    Dobrý den , je toho více co mě přesvědčilo že “ nikdy více “ s new dama . Začnu odjezdem z Olomouce , o tom že bude jakýkoliv svoz nebyla v podmínkách řeč , nicméně přijel autobus CZAD praha , vozík s batožinou narvaný až po střechu , do toho nám naprosto neprůhledně nacpaly všechny batožiny . Pak nástup do busu , sednem te si kam chcete najděte si volné místo . Dále cesta , do Prahy cca 5 zastávek , délka dopravy 4 hodiny . V Praze komplet celý vlek vykládali , chaos hrůza aby Vám někdo nesebral lyže apod. Přestup do busu do Les Menuires už v klidu , cesta až na to že v CZ se jezdí šroty ušla . Pobyt ok. Cesta zpět: Do 10:00 musíte odejít s ubytování , tam kde Vás vysadí už vás ne naloží takže s celou bagáží musíte skibusem sám dojet až na nádraží , kde by jste měl ve 12:00 odjet domů . Autobus přijel v 13:00 ovšem naložený turisty do jiného střediska , kufry autobusu plné , problém s uložením zavazadel . Odjezd z Menuires a dojezd do 50 km vzdáleného Burgu , tam jsme dorazily ve 14:00 , v buse nám sdělily že se máme vypakovat a že oni odjíždí na své středisko . Proběhly diskuze , volání delegátovi , stížnosti , nicméně skupinka ven a oni odjeli. Zůstaly jsme na parkovišti se zavazadly stát a venku ve větru zmrzlí jsme čekaly do 17:45 než pro nás přijel druhý bus . Opilý spolu cestující v autobuse už cestovce vyčítat nebudu , neboť ti se opily z čekání a zklamání této „akce „firmy NEW DAMA .
    Závěrem ani s touto ani z žádnou jinou cestovní kanceláří nikam nejedu . Nemám zájem se nechat okrádat a obelhávat jako na běžícím pásu .

    Reply
  6. Zdenka.M.

    Dobrý večer,
    chtěla jsem poděkovat za báječnou zimní dovolenou.
    Manžel nám objednal v cestovní kanceláři NEV-DAMA zimní dovolenou v Italských alpách v dolomitech,v hotelu SPORTING.
    Jeli jsme vlastní dopravou se dvěmi dětmi.
    Parkování : v Cavalese přímo u lanovky,odtamtud se všemi věcmi jsme se lanovkou dostali až k hotelu.
    Hotel : odpovídal fotkám i popisu.Mile nás překvala česky mluvící servírka která nám byla k dispozici po celou dobu pobytu.
    Využili jsme i dětského česky mluvícího animátora který vyplnil volný čas dcery v podvečerních hodinách.
    Strava : nadstandartní
    Hotel Sporting určitě doporučíme.S pozdravem Zdenka.M.

    Reply
  7. jirka

    I já přidávám svoji zkušenost s cestovkou NEV DAMA. Jezdíme s Ní již 6 let lyžovat do Francie,celkem bez nějakých větších problémů.Jen jednou se stalo,že Nám asi 5 dnů před odjezdem poslali e-mail,že pojedeme bez delegáta.Vadilo Mi,že při odjezdu jsme museli do 10.00.hod. vyklidit pokoj a čekat až do odpoledne na autobus,který pro Nás přijede,každý rok se čas odjezdu prodlužoval,ale co se dělo letos to by vydalo na román.Už při cestě do Francie Nám nefungovala klimatizace,takže v zadní části autobusu bylo vedro a ve předu jsme mrzli.Odjezd z Francie do ČR byl plánován na 18.15. hod,ale všechno bylo jinak.Řidiči nabírali klienty v LES 2 ALPES a potom měli jet pro Nás do PUY ST.VINCENT,neprojeli průsmykem amuseli jet jinou trasou,takže se zdrželi 5 hodin.Delegátka Nám v 17.00.hod. řekla abychom všichni šli dolů do střediska.Takže jsme se se Svými zavazadly táhli po zasněžené cestě na skibus a pak znovu sněhem do nějaké kulturní místnosti,kde jsme měli všichni čekat na příjezd autobusu.Vmístnosti se přestalo topit,bylo Nám zima a měli jsme už hlad.Díky jednomu klientu,který to telefonem zjišťoval na co máme nárok se lidi začali ozývat a tak Naše delegátka Nám sehnala 1/2 pizy na osobu,várnici s horkou vodou,čaj,citrony,med a dokonce i 20l vína.V 23.30.hod. volali řidiči,že jsou 6 km pod PUY ST. VINCENTEM a že nemůžou vyjet,takže budou nasazovat řetězy.Za 1/2 hodiny volali znovu,že Jim praskl klín kterým se zvedá a jestli by ho delegátka nemohla sehnat.Samozřejmě ve 24.00.hod. to bylo nemožné a tak po další asi hodině volali znovu,že ty řetězy nenasadí a prostě nepřijedou.Takže nastala opět patová situace,delegátka telefonovala s nějakým hotelem a 01.00.hod. jsme prochladlý,unavení a vynervovaní nechali zavazadla v kulturní místnosti a vydali se znovu po cestě sněhem do hotelu.Ubytovaní jsme sice byli,ale bez povlečení jako prasata.Ráno jsme na recepci hotelu dostali každý 2 croasanty a hnali jsme po sjezdovce hlubokým sněhem dolů ke kulturnímu středisku pro věci a honem na skibus,který Nás svezl na dvakrát(protože Nás bylo 31) k 6 km vzdálenému autobusu.musím podotknout,že Ti klienti co jeli z LES 2 ALPES strávili noc i s řidiči v autobuse.Protože jsme protestovali,že řidiči nemají řetězy takže odmítáme jet původní trasou přes kopce,jelo se přes Grenobl,což se řidičům nelíbilo,ale to ještě nebylo všechno.Po příjezdu na švýcarskou celnici nastal problém.Řidiči Nás o ničem neinformovali,dlouho něco s celníky řešili(sice nevím jak se s Nimi domlouvali,protože neuměli ani německy ani anglicky),potom odstavili autobus na bok celnice a zase něco řešili.Pak přišli oba nasedli a řidič prohlásil a jedeme rychle do prdele.Po asi 1/5 hodině zastavili na benzině,že si uděláme přestávku,bylo Nám to divné,protože stavěli vždycky po 4 hodinách.Během 10 minut byli na benzince celníci,hledali řidiče a nakonec se ukázalo,že měli zaplatit na celnici a protože dělali,že nerozumí tak Jim ujeli.Průser jako hrom,neměli na zaplacení a tak po Nás chtěli,abychom to zaplatili My,že Jejich šéf Jim telefonicky řekl,že to zaplatit nepřijede a vyrovná to až v Praze.Nakonec to jeden klient zaplatil a mohli jsme odjet,ale ouha,jak se říká do třetice všeho zlého.Řidiči nasedli do autobusu a ony nešly zavřít ani jedny dveře,takže znovu 3/4 hodiny než to opravili.Lidé si museli vzít další den volno,protože místo v neděli v 16.00.hod.jsme přijeli v pondělí v 10.30.hod ,katastrofa,nepochopím jak si NEV DAMA může najímat společnost CZAD na přepravu,když jezdí takovýma herkama a ještě bez řetězů a nářadí.Oni si snad vůbec neuvědomují jak hazardují s lidskými životy.Píšu hlavně proto aby se další lidé nenechali napálit,jestli NEV DAMĚ nezáleží na dobrém jméně,tak Mně na životě určitě.S NEV DAMOU už nikdy více. Jirka

    Reply
  8. Renata

    Pane Jirko, pojďme založit klub nespokojených klientů CK Nev Dama :-). Můj příspěvek také najdete na tomto místě. S Nev Damou je to rok od roku horší a horší, také bych už s nimi ani náhodou nikam nejela. Spokojení snad mohou být jen ti, co jedou vlastní dopravou, ale na co pak vlastně cestovku potřebují?
    Snažila jsem se u nich něco vyreklamovat, ale jediné, co mě nabídli, byla sleva na další zájezd s nimi. Stejná sleva, kterou obdrží všichni ostatní při včasné rezervaci. Výsměch. A ještě se oháněli nějakými výpisy z jízdy, skoro to vypadalo, že si vymýšlím. Neměla jsem náladu se s nimi dál hádat, ale o to, aby pocítili značný úbytek klientů, o to bych se ráda zasadila. Chtělo by to pořádnou reklamu.
    Renata

    Reply
  9. jirka

    Paní Renato nemám stím problém myslím že nás bude víc.Uvidím jak se nev dama postaví k problému.Jak jsem psal za neučast delagáta jsem obdržel dva krát asi 150kč.Můžete mně kotaktovat.

    Reply
  10. Renata

    Dobrý den, pane Jirko, možná to vypadá, že mám nějaký plán, to určitě ne, ale když nás bude víc, tak dáme hlavy dohromady a můžeme něco vymyslet…možnosti jsou. Kontaktovat Vás mohu jedině tímto způsobem a to není ideální. Pokud byste v tomto směru chtěl něco podniknout, můžete se ozvat na rekoz@centrum.cz.
    Mějte se. Renata

    Reply
  11. Zdenka

    Minulý týden jsme jeli na lyže do Itálie do městečka Alagna. Jeli jsme vlastní dopravou a ubytování a skipasy jsme měli zajištěné přes CK Nev-Dama. Byli jsme ubytování v residenci Mary, cca 150 m od sjezdovky. Apartmán se naprosto shodoval s fotkami na webu a také odpovídal popisu. Spíše bylo vybavení lepší, než jak bylo popsáno.
    Dovolenou jsme si užili a se službami CK jsme byli naprosto spokojeni. Také cenově to bylo bezkonkurenční, jelikož nás dovolená vyšla na cca 6300 Kč/os. vč. pojištění. Jenom skipas by na místě stál 190 EUR. Cena byla nízká, jelikož jsme zájezd koupili na first minute a ještě před intervencí ČNB.
    Ještě chci jenom reagovat na nářky ostatních, že museli vyklidit pokoj do 10:00 a odjížděli odpoledne. Toto je běžná hotelová praxe po celém světě, že se pokoje vyklízí do desíti, to proto, aby mohly být už od (většinou) 14:00 k dispozici novým ubytovaným.
    Takže shrnuto a podtrženo, za nás naprostá spokojenost a příště pojedeme zas!

    Reply
  12. jirka

    Milá Zdenko asi jste si špatně přečetla moji stížnost.Netýkala seNev-Damy jako takové ale přepravní společnosti CZAD Praha kterou si NEV-dama najímá.Proto si klienti pochopitelně stěžuji na Nev damu,která zájezdy prodává i s dopravou a tudíž za dopravu zodpovídá.

    Reply
  13. Jindra

    Dobrý den.Reaguji na Jirkův příspěvek.Patřím ke klientům, co jeli ze střediska LES 2 ALPES a v tom autobuse jsem přenocovala.Byl to vážně zážitek.Jen chci doplnit, že z našeho střediska k vám jsme vyjeli v 16hod v sobotu.A za celou dobu nám řidiči ani jednou nezastavili na toaletu.Museli jsme do sněhu za autobus.První možnost byla až poté, co jsme vás nabrali po Puy S.Vinc.A o nějakém čaji nebo pizze jsme si mohli nechat zdát.S touto cestovkou jsme také jeli poněkolikáté, ale co začali jezdit s CZAD Praha, jejich služby hodně ztratili na kvalitě.Pokud nezmění dopravce, už nikdy více.

    Reply
  14. Katka

    Zdravím,
    pokud jde o cestování s Nev Damou, jezdíme s nimi na hory už 5 let a za tu dobu jsme měli jedinou špatnou zkušenost s ubytováním (v Rakousku, ubytování v soukromí), kterou CK vyřešila ihned po návratu vrácením části ceny zájezdu a omluvou. Ostatní zkušenosti jsou kladné, ubytování leckdy předčilo očekávání (jako letos ve francouzském Vars), delegáti byli k dispozici osobně i na telefonu a ceny jsou, vzhledem k věrnostní slevě (na kterou dosáhne každý, kdo byl minulou sezónu klientem), také dobré. Suma sumárum, s Nev Damou jezdíme na hory rádi a do budoucna nebudeme měnit 🙂

    Reply
  15. Katka

    Ještě dodatek k dopravě – nevím, s jakými řidiči CZAD jste jeli, my měli velmi pohodovou dvojici (poslední lednový týden, Vars) – stavěli pravidelně po 3 hodinách na benzínkách (dvakrát dokonce i mimo „plán“ na požádání), dokonce nám při cestě tam i zpět zastavili na hodinu u Carrefouru, abychom si nakoupili a pak nás nechali uložit si nákupy do zavazadlového prostoru. Odjezd i příjezd byly podle plánu a na čas. Takže i pokud jde o dopravu, nemám si na co stěžovat, naopak.

    Reply
  16. Jindra

    Musím dodat ještě kladnou recenzi na CK.Po cca 26 dnech nám naší reklamaci vyřešili k naší spokojenosti a omluvili se za potíže s cestou.

    Reply
  17. Jana

    Bohužel musím napsat negativní reakci na CK New Dama. Objednali jsme si lyžování do oblasti Dachstein West – CHalety Alpendorf. Od CK přišly veškeré informace, tj. byli jsme seznámeni s tím že, je tam vratná kauce (běžná záležitost) dále, že platíte za sadu ručníků a info o ceně za konečný úklid. To vše by nebyl problém, ale při příjezdu jsme zaplatili vratnou kauci, kterou běžně na jiné dovolené dostanete při odjezdu vrácenou zpět. Tady už nastal první problém, chtěli po nás číslo účtu a samozřejmě IBAN..ten bohužel většina z nás nezná z hlavy…že prý tuto kauci pošlou na účet..toto byla ještě maličkost. Nakonec jsme zaplatili 89 Eur za záverečný úklid. Musím podotknout, že chatku jsme nechali v čistotě, nic nebylo rozbité,úklid jim mohl trvat tak hodinu… Ale poslední kapka byla, když se nám místo 200Eur vratné kauce, vrátilo zpět pouze 150Eur…protože , jsme nechali povlečené peřiny, a nádobí , které bylo špinavé jsme nechali umýt,ale bohužel nestihli uklidit do skříněk….potom tedy nechápu za co si berou oněch 89Eur…Pokud by nám někdo dal informaci ,že chtějí sundat povlečení, určitě bychom to udělali, ale takto je přece důvod k tomu, že si mohou zase něco strhnout a poslat o to méně……

    Reply
  18. Denisa

    S cestovkou Nev Dama jsme byli na horách už 2x a musím jen a jen chválit! Maximální spokojenost. Jezdíme autem, tudíž nemohu posoudit dopravce, ale zájezdy s Nev Dama doporučuji.

    Reply
  19. Michal

    Tak já jsem zatím neodjel, ale na zakoupený a zaplacený zájezd tento pátek, tj. 6.6.2014 ještě poledne v úterý 3.6.2014 nemám žádné pokyny k odjezdu. Prý to není jejich vina, prý nemají potvrzen termín od dopravce. To se mi ještě u žádné dovolené nikdy nestalo a doufám že je to naposledy. Naštěstí tady máme nový občanský zákoník umožňující odškodnění za špatnou dovolenou. 😀

    Reply
  20. Václav

    Dobrý den,
    před týdnem jsem se vrátil z dovolené v San Menaiu,hotel Marechiaro.Jsem naprosto spokojen s ubytováním a službou delegáta.Jídlo a obsluha v hotelu byly exelentní.Pokoje účelně zařízené a úklid probíhal každý den.Personál hotelu vždy příjemný.Rád se sem opět vrátím

    Reply
  21. Hana

    Pročetla jsem všechny recenze na CK Nev Dama a nestačím se divit. Jezdíme s nimi už spoustu let na hory do Itálie a to i 2x za zimu. Většinou v prosinci a v březnu. 2x jsme s nimi byli i na letní dovolené a vždy k naší naprosté spokojenosti. Ani cena mi nepřijde nijak přemrštěná. V hotelu kam jezdíme, jsem si zjišťovala ceny pro případ, že bychom chtěli přijet individuálně a když jsem si k tomu přičetla cenu skipasu ve stejném období, zjistila jsem, že by mi dovolená vyšla dráž než s CK Takže raději jezdíme dál s nimi. Vše mám bez starostí a delegát funguje většinou na jedničku. Je pravda, že jsme nikdy nevyužili dopravu autobusem. Jezdíme totiž vlastní dopravou. Ale abych nebyla úplně nekritická, musím napsat, že letos v dubnu se nám přeci jen malý problém vyskytl. Po příjezdu na objednaný hotel nám pan majitel oznámil, že je hotel již zavřený, protože je již po sezoně a byli bychom jediní klienti v jeho hotelu. Volali jsme tedy na cestovku, kde se velice omlouvali s tím, že hotel je o této skutečnosti informoval pozdě. Během dvaceti minut nám vyřídili ubytování v jiném hotelu, kde se nám nakonec velice líbilo a uvažujeme, že se tam ještě vrátíme. Po návratu domů a po nahlédnutí do katalogu jsme zjistili, že náhradní hotel, ve kterém jsme byli nakonec ubytováni, by nás vyšel cca o 1200,- Kč levněji než hotel původní a tak jsme napsali na cestovku žádost o vrácení tohoto rozdílu. Do měsíce přišel od CK omluvný dopis a částku vrátili na náš účet. Myslím, že nějaký problém se může vždy vyskytnout a záleží na tom jak rychle a s jakou ochotou je vyřešen. Tato CK rozhodně alespoň zatím mezi podvodníky nepatří.

    Reply
  22. Radek

    Tak takové špatné recenze jsem nečekal, naopak jsem si myslel, že když NevDamu koupila ck Fischer, tak služby zlepší. Ale jak to jde s Fischerem do háje tak i s Nev Damou. Doporučuji jezdit indiv.,ubytování vždycky seženete a nestresujete se, jak klienti výše popisují.

    Reply
  23. Lída

    S Nev Damou máme bohužel špatné zkušenosti. Byli jsme s ní 4 krát. Poprvé zakouřený apartmán, který se ani po týdenním pobytu nepodařilo vyvětrat (pro rodinu s dětmi, kdy jedno je astmatik, žádná výhra). Při dalším pobytu až na nefunkční zařízení celkem OK. Letos nás dorazili – avizují slevu za včasný nákup, ale buď není možné si daný apartmán objednat nebo na internetu není možné uplatnit tuto slevu. Při telefonické informaci vám bohužel také nikdo neporadí. Z naší zkušenosti – NEV DAMA už raději ne.

    Reply
  24. Michal

    Dodatek k mému příspěvku ze dne 3.6.2014:
    Vše dořešeno v polovině srpna kdy došlo zpět na účet 10% z ceny zájezdu.
    Nicméně když jsem psal první stížnost (ještě před odjezdem) na email ze kterého přišly pokyny k odjezdu, nebyl email doručitelný, což je trochu podivné.
    Nicméně po měsíšní lhůtě čekání na vyjádření napsán nový email a poté zhruba do necelých 2 týdnů vráceny požadované peníze s omluvným dopisem.

    Reply
  25. Beáta

    Dobrý den, včera jsme se s kamarády vrátili z dovolené v Itálii v Bibione a musíme říct ,že s nev damou by už jsme nikdy nejeli. Autobus příšerný a organizace taky, neustále čekání a mylné informace a nebo vůbec žádné. Takže nev dama už nikdy.

    Reply
  26. Petra

    Bohužel pro nás se rovněž musím připojit k nespokojeným klientům, hlavně co se týče jednání cestovky. V minulém roce jsme si přes Nev Damu objednali letní dovolenou v Rakousku.
    Objednali a zaplatili jsme si záměrně dražší ubytování v hlavní budově hotelu, kde bylo umístěno veškeré zázemí (bazén, sauna, dětský koutek, restaurace, kam se chodilo stravovat atd…). Ubytováni jsme ale byli ve vedlejší budově bez jakéhokoliv zázemí. Pokoj byl sice čistý a pěkný (byť ne tak moderní jako v hlavní budově), ale neustále jsme na všechny služby museli i s dětmi přecházet na hlavní budovu. Vše jsme hned na místě řešili, bohužel ředitel hotelu nám sdělil, že tato „chyba“ se nestala poprvé a příště ať si radji objednáme ubytování přímo u nich, ne přes cestovku. Bohužel pokoj na hlavní budově již žádný volný nebyl, bydleli jsme tedy v dependanci. Po uznané reklamaci nám byl vrácen přeplatek a kompenzace v podobě malé slevy na příští dovolenou (výsměch), ale pouze z katalogových cen (v podstatě tedy žádná sleva, jelikož stejná je v průběhu sezóny běžně nabízena). Jelikož jsme se letos rozhodli jet znovu do Rakouska, po dlouhém přemýšlení jsme se rozhodli, že to tedy s Nev Damou zkusíme znovu a třeba se nám podaří slevu uplatnit (nepovedlo se, byl to přece first minute za zvýhodněnou cenu, která pak ale zůstala stále stejná). Potíže tentokrát nastaly hned při objednávání, kdy zaměstnankyně po našem zaplacení zájezdu omylem vystornovala celý pobyt a již nebyl k dispozici a se slovy „Bohužel máte smůlu“ nás slušně poslala do háje (s již uzavřenou a zaplacenou cestovní smlouvou). Po sáhodlouhých peripetiích, korespondenci a telefonátech na všechny možné strany se podařilo naši objednávku obnovit a my tedy v létě jeli na ono místo. Bohužel opět jsme nedostali to, co jsme si zaplatili – pokoj měl být s balkónem – dražší), dostali jsme bez balkónu, jelikož s balkónem pro 4 osoby prostě nemají (pokoje byly malé). Nechápu tedy, proč je Nev Damou nabízen… Večeře měla být výběrem ze dvou až tří hlavních jídel, pokaždé ale byla jednotná bez možnosti volby, salátový bufet, který měl být její součástí, se konal jednou…. Tentokrát nám Nev Dama reklamaci zamítla s tím, že jsme si údajně mohli vybrat na místě, zda půjdeme do pokoje s balkónem nebo bez něj (ano, ale do pokoje s balkónem by se nám jaksi nevešly dvě děti, což nám majitelka obratem sama sdělila). Druhé dítě jsme tedy asi měli dát sousedům…. K stravě se milá Nev Dama ani nevyjádřila. Tolik naše zkušenosti ve zkratce. Za nás Nev Dama již nikdy! Nejvíc nás ale zaráží jednání zaměstnanců – absolutně žádná omluva, projevení lítosti (kdyby se chovali profesionálněji a ne tak arogantně, vše by se dalo vyřešit a ani bychom nebyli tak naštvaní, chyba se stát může…).

    Reply
  27. Kristýna

    Dobrý den, mám otázku ohledně cestovní kanceláře Nev Dama. S touto cestovní kanceláří jezdíme již 3 roky-spokojenost, ovšem tento rok se stalo že v Aprice ( lyžařské středisko ) není sníh. A ND je ,, prý „ proti této situaci pojištěna. Má s tímto někdo zkušenost ? Jestli ano vrátili Vám peníze nebo Vás poslali do jiného lyžařského střediska ?
    Děkuji

    Reply
  28. Tereza

    Zkušenost ze zájezdu do lyžařského střediska Vars: ubytování v pořádku, bez problémů, lyžování super.
    V ceně zájezdu měly být služby delegáta, nikdo takový se v místě pobytu nevyskytoval (pouze při cestě tam a zpět autobusem), vysazeni jsme byli v místě ubytování, pro lidi mluvící pouze česky mohl být problém domluvit se na recepci ohledně ubytování, mám za to, že v takových situacích mají být využity právě služby delegáta, který by se měl o zákazníky v době příjezdu a odjezdu postarat…
    Čas a den odezdu z čr byl oznámen jen pár dní předem, čas odjezdu z místa ubytování byl oznámen pouze jeden den před odjezdem smskou, ubytko mělo být vyklizeno do 10:00, nicméně odjezd až v 16:00… šest hodin čekání na recepci není podle mě nic příjemného, následné 1,5h čekání v praze na přestup do rozvozových autobusů do jiných měst taky docela trapas.
    Jedinou výhodu využití ck bych viděla v cenách za ubytování a skipasy
    Výše uvedené skutečnosti jen utvrdily můj názor na cestovní kanceláře a doufám, že to bylo naposledy, kdy jsem musela využít jejich služeb.

    Reply
  29. Duckym

    Ahoj já mam s nev-dama.cz dobré zkušenosti hlavně co se tyče zimní dovolené. Letos sme byli v lednu 9 dni na horách. Vše proběhlo podle pokynu atak jak cestovka avizovala dopředu. Za mě spokojenost

    Reply
  30. Petry

    Ahoj blíží se čas léta a já se začínám rozhlížet kam bychom tak jeli na dovolenou. Mate nějaké tipy? Kde se vám třeba loni libilo? Určitě bych chtěl jet zase s nev-dama byli jsme s nima loni i letos v zimě a pocity byly dobře. Rozhodně jsem si nemohl nijak stežovat….

    Reply
  31. Olga

    NEV DAMA – JIŽ NIKDY VÍCE … za útrapy, které byly kvůli tomu, že LŽOU jak v katalogu, tak na internetu, jsme byli odškodněni necelými 1500,- Kč – ovšem celá dovolená nás vyšla na necelých 50tis. (přičemž jen cestovce jsme obratem zasílali 30tis. – zbytek doprava, jídlo atd.) Výsměch a ne vyrovnání zkažené dovolené!!! JSOU TO NECHUTNÍ POKRYTCI, kteří jsou schopní poslat rodiny s dětmi do vybydlených ubytoven, které v katalogu nazvou 3* hotelem … NIKDY s touto cestovkou!!!!

    Reply
  32. Petra

    Ahoj, chtěla bych se zeptat, zda jste byl někdo s touto cestovkou na Mallorce? Konkrétně Continental Park? 🙂

    Reply
  33. Eva

    Dobrý den,byla jsem v červnu na dovolené s New Dama na Malorce Hotel Marbel.Do toho hotelu nikdy,za celou dobu pobytu se uklízelo,že se přestlala postel.Vytírat tooni neznají,nedali nám ani toaletní papír.Na víc tam vedle nás po oba týdny nastěhovaly mládež/španělé/ Dělali hrozný kravál,ve dne i v noci.Jak by tam byli bez dozoru.Ale učitélé tam byli s nima. Ke konci zájezdu na nás zapoměla paní delegátka s informacemi o odjezdu. Vše pak napravila telefonátem,poslala nás jinam než pro nás přijel autobus.Konec nejlepší čekala nás na letišti u odbavení,my tam bloudili . No moc si rozmyslím jestli vůbec s nima pojedu.

    Reply
  34. Olga

    Ja byla s Nev damou zatim jednou a vse bylo ok. Velka pokojenost z me strany. Snad brzy bude moznost a poletim znovu.

    Reply
  35. Leoš

    Koukám, že do července to bylo s NewDama jako na houpačce, spíš dole než na hoře, ale je vidět, že se poučili a teď samá spokojenost …
    Andy, Mikuláš, Gábi – rodiny s dětmi, animační program
    Romik, Katka, Valča – opakovaná dobrá zkušenost
    Olga – poprvé a naprosto super (předpokládám, že se brzy někdo připojí)

    Reply
  36. Petra

    S Nev damou pojedeme letos do Alp poprvé, na doporučení několika známých, kteří s nimi jezdí už několikátým rokem. Jen bych chtěla napsat, že na takovou cenu, jako oni, se žádná jiná ck nedostala, a to jsem jich obeslala několik!!! Cena za čtyřčlennou rodinu (děti 8 a 11, takže už docela větší) za týden ubytování přímo u svahu, polopenze a skipasy v ceně za 25 tisíc pro všechny. Platili jsme to v srpnu se slevou, v září už byla tato destinace vyprodaná. Chtěli se přidat ještě jedni známí a už měli smůlu.
    Takže ceny mají výborné, uvidíme, jak dopadne dovolená.

    Reply
  37. jan

    S Nev Damou jsem byl letos na dovolené v Itálii konkrátně Caorle apt: Zefiro.Doprava tam i zpět v pohodě ovšem jednání Italů hrůza.Nevím proč přistupuje cestovka na kauce 100EU.Cena ubytování budiš ale ubytování hrozné.Čelal jsem na klíče údajně po úklidu nakonec jsem je dostal až na zásah delegátky a apt. nebyl stejně uklizen.Nač se tedy platí úklid.A mohl bych pokračovat dále.Ta kauce odradí hodně zákazníků.

    Reply
  38. Ywka

    s rodinou jsme byli s nev damou nekolikrat jak u more tak na horachh. vzdy jsme byli spokojeni a nadseni. ubytovani, jidlo i pristup delegatu byl super.

    Reply
  39. jarda

    Presto, ze v dobe objednavani a placeni zalohy jsme overovali zda lze se sebou do Italie vzit psa, 14 dni pred odjezdem je vse jinak a psa nelze vzit. Manzelka nelyzuje ma psa jako spolecnika na turistiku I v zime na nasi rodinne dovolene. Neseriozni pristup a podivne praktiky. S NEv DAMOU jiz nikdy vice. Vse si overujte vicekrat a nechte si slovo do slova potvrdit jinak radeji volte nekoho jineho.

    Reply
  40. jan

    Tak já byl z NevDamou 2x a je jasné že hodně podražili přitom služby od Italů nic moc.Hlavně ty jejich slavmé kauce.Hodně lidí to odradí.Já letos jedu z CK Šulcová to je uplně jiný přístup ke klientům a hlavně přijatelné ceny .

    Reply
  41. Janka

    Dobry den,
    my sme boli tento tento rok vo Francuzskych Alpach z Prahy. Je pravda, ze ak isli ludia z inych miest robil sa zvoz do Prahy, ale to sa da samozrejme zistit od cestovky vopred a je to aj v pokynoch. Napriklad my sme cakali na Ostravu ani nie 20 minut, ktora mala meskanie. Nebolo to nic strasne, VegaTour (dopravca) nas zabavil varenym vinkom a medovinou 🙂 Inak v buse boli k dispozicii deky, male obcerstvenie (za poplatok), plus cestovny balicek pre kazdeho (spunty do usi, nafukovaci vankus a ocna maska). Delegat od dopravcu a vodici boli velmi mili a usmievavi, jazda bola bezproblemova aj ked to trvalo dlhsie, pretoze cestou do Les2Alpes sme vyhadzovali este jednu skupinu v Alpes de Huez (mali sme ale na vyber ostat v hypermakete po dobu asi hodinu a pol). Dalsia skupina, ktora isla este dalej prestupila do ineho autobusu, ked sme sa zastavili nakupovat, takze ziadny problem s dalsim zachadzanim.
    V nasom hoteli/apartmanoch nas uz cakala delegatka cestovnej kancelarie, ktora nam vsetko vysvetlila a nechala na seba kontakt. V hoteli (personal hotela, nie cestovka) nas donutili zaplatit mestsku dan, ktora uz ale bola platena cestovke, takze sme to este tam reklamovali a dan nam bola vratena.
    Niektori sa tu stazujete na zalohu 300 eur za apartman. Toto nieje vec cestovnej kancelarie, ale je to bezna prax prenajimatelov.
    Co sa tyka ceny, tak nieje to idealne, ale ak by ste to chceli riesit vo vlastnej rezii, takze pre vacsie strediska Vam zozerie polovicu ceny (ktore ponuka cestovka) len skipass. A to ste tam este nedosli a nevyriesili si ubytovanie. Takze skor nez sa zacnete stazovat na ceny, skuste si to prepocitat.. aspon orientacne.
    Este dalsia vec, apartmany Vas vyhodia vacsinou o desiatej, pokial sa neda dohodnut inak, takze my sme museli riesit odlozenie batoziny (ktore bolo za 10 eur na osobu na druhom konci mesta :-)) ), aby sme nemuseli niekolko hodin to tahat so sebou.
    Dakujem, ze ste dosli az sem, drzim vsetkym palce s dovolenkou a ked chcete mat vsetko podla seba, tak nechodte cez cestovku, ale si to naplanujte vo vlastnej rezii.
    J.

    Reply
  42. Jura

    S Jankou nesouhlasím ubytování plus skipas přes cestovku.ale cestovat sami ve čtyřech se vám to vyplatí.Hlavně odjezd ze střediska neřešíte ráno zabalíte a odjezd večer jste doma a ne v neděli na večer jeli jsme 1260 km.V loni jsme to tak vyřešili po zkušenostech z roku 2014 (.ale mají jiného dopravce)

    Reply
  43. Petra

    Měli jsme jet v prosinci o vánočních svátcích. Když jsme chtěli zrušit zájezd pro nedostatek sněhu, tak nás ujišťovali, že sníh máme v ceně, ať nic nerušíme. Sami jsme byli přesvědčeni, že tomu tak není, ale paní z cestovky nás ujišťovala, že my pravdu nemáme. Měli jsme jet do Apricy. 14 dní před odjezdem sníh nebyl, sjezdovky z 50% nejely, tak jsme sami chtěli zájezd zrušit a to mám zavolali z cestovky, že italská strana sama zrušila objednávku a penzion vůbec neotevře, tudíž nám vrátí zpět peníze. Za dvě hodiny byla situace jiná, snad kvůli jedné paní, která tam jezdí několik let se penzion otevře, ale nikdo tam z cestovky nebude, klíče si máme vyzvednou v docela jiném hotelu a tam kde jsme měli být ubytování se děj asi vůle boží. Napsali jsme cestovce, že nepojedeme nikam, kde se nelyžuje a v tu chvíli nám řekli, že pojištění proti nedostatku sněhu v našem zájezdu nebylo a tak nám vrátí z ceny jen 10%. Naše chyba, že jsme se pořádné nepřesvědčili ohledně záruky sněhu, ale jednání cestovky a arogantní a přisprostlý mejl, který nám byl zaslán, nás přesvědčil o tom, že jezdit s nimi už nikdy nikam nebudeme. Jak jsem tady taky četla ohledně autobusů, jezdili jsme kdysi i jejich dopravou, ale byla to vždy katastrofa. Jednak svozy z Ostravy do Prahy – 5 hodin, jednou nešly brzdy, neochota ze strany řidičů, zbytečné prodlevy. Rozhodli jsme se tedy pro vlastní dopravu, ale s touhle cestovkou už nikdy. Neférové a arogantní jednání. přišli jsme o peníze, díky jejich prolhaným zaměstnancům.

    Reply
  44. slávek

    Zatím jsem se nedopátral jakou částkou platím delegáta v destinaci .Někdy se mě zdá, že je to pro něj dobře placená procházka, ne-li dovolená. Stal se mě úraz nevhodným vybavením lyžárny. Neochota delegátky věc okamžitě řešit a výmluva na zaneprázdněnost mne ohromila. Informoval jsem svoji pojišťovnu o události. Na moji důraznou žádost její přítomnosti se za půl hodiny dostavila. Žádal jsem zápis o úrazu. To bylo odmítnuto s poukazem, že je hotel pojištěn a já mám také úrazové pojištění. Nevole delegátky neměla konce. Odvoz na ošetření na adresu udanou mojí pojišťovnou si vymiňovala, že na mne nebude čekat s odvozem po vyšetření. Oznámil jsem jí, že v tom případě budu nucen si objednat taxi i kdyby to bylo přes půl Itálie.
    V Trauma Klinice před ošetřením na můj dotaz zda odjíždí, jinak ihned objednávám taxi odpověděla, že počká a tak se stalo.
    Na moje štěstí v neštěstí jsem polovinu dovolené strávil polykáním utěšujících léků s výhledem na krásné sjezdovky v Livigno.

    Reply
  45. bohdana

    Hotel Villaggio Girasole. Zakoupila jsem zájezd v termínu 19.3.-26.3.2016 a byla jsem hodně zklamaná – znechucená, hotel 3*??? Ani náhodou spíše podprůměrná ubytovna, stěny špinavé, v koupelně plíseň! zápach z odpadů i s cigaret. Vzniklou situaci jsem chtěla řešit s delegátkou v Bormiu a ta mě odkázala na zprostředkovatele prodeje a tam zas opět na delegátku. Delegátka byla velmi arogantní a situaci nechtěla řešit, podle ní bylo vše v pořádku. Koupila jsem jen STANDART a ne KOMFORT, nějakou plíseň vůbec neřešila. Do dnešního dne si mi nikdo neozval, VELMI SMUTNÉ. V nabídce uvádějí balkon, který jsem požadovala, ale ani ten jsem nedostala, na hotelu-ubytovně ani 1balkon není. Cestovní kancelář uvádí nepravdivé informace a klame klienty – potenciální zájemce.

    Reply
  46. Běla

    Vrátila jsem se z Rakouska, lyže, Rauris. Středisko není vůbec špatné, areál s apartmány také ne, ale NEV DAMA neuvádí správné informace v katalogu. Má neaktuální fotografie a vybavenost asi nikdy nekontroluje s majiteli areálů. Např. pro rodiny s dětmi skvělý Schoenblick Appartementanlage: má dětský koutek, vířivku, venku skluzavku… Ne, NEMÁ!!! To je, panečku, zklamání, když přijedete…. Příště snad zkontroluji vybavenost přímo s recepcí areálu….vybrala bych něco jiného, kdybych to věděla. Ale peníze si cestovka vezme, to ano… pak už se nikdo nestará… jsem ZNECHUCENA!!

    Reply
  47. Ladislav Bouda

    Dovolená v Chorvatsku zakoupená u společnosti Nev-Dama byla už od příjezdu na místo naprostým hororem. Jeli jsme dvěma auty – 4 dospělí a 2 děti ve věku 4 a 2 roky. Bydlet jsme měli 2 týdny v bungalovu pro 6 osob. Na místě jsme zjistili, že budeme ubytovaní v jedné malé maringotce, kam se nevešla ani naše zavazadla! Delegát cestovní kanceláře na místě nebyl a my měli na výběr buď se vrátit do ČR, nebo si koupit pobyt ve vedlejší maringotce za nehoráznou sumu. A do toho plačící děti! Nakonec nám babička dovolila požadovanou sumu 950 EUR čerpat z jejího účtu. Po návratu jsem zájezd reklamoval u Nev-Dama. Odpověď zněla, že ubytování odpovídalo informacím před odjezdem, což byl nesmysl. Po urgenci mi došla další zamítavá odpověď z CK Fischer! Nev-Dama jsou prostě podvodníci a nás dovolená přišla 3x dráž.

    Reply
  48. Betka

    Nev Dama
    Operátorky mají cíl hlavně prodat, aniž by daly jasné informace.Jakmile se dozví, že jste již hovořili s někým jiným např. den předem, odmítnou se Vám více věnovat, protože by již provize nebyla přičtena jim. Přitom k žádné smlouvě ani k rezervaci ještě nedošlo, měli jsme čekat na paní , která nám jako první poslala nabídku na email. Na druhý den ale zájezd byl již zdražen o 700 Kč a nabídka , co mi byla poslána na email už neplatila.Dále agentura neuvádí přesné informace o ceně za dopravu busem, dozvíte se až ve smlouvě, že na osobu připlácíte např. o 300 Kč více na osobu, když jedete z Ostravy, což u početné rodiny je třeba 1500 Kč více než uvádějí. Při reklamaci, nám stejně nakonec sdělili, že musíme přijet do Brna, že jsme jediní z Ostravy. Pro nás nová informace, chtěli jsme par hodin na přemýšlení, jak to uděláme, zda nakonec nepojedeme autem, které bychom si zajistili v půjčovně nebo pojedeme vlastním ale jen do Brna. Neochota, dali nám na rozmyšlenou pul hodiny, že zájezd nám rezervovat nebudou, přičemž už jsme měli sepsané smlouvy a byli jsme ochotni zaplatit zájezd s tím, že dopravu pořešíme na druhý den. Neuspěli jsme, takže za nás NE.

    Reply
  49. Petr

    Právě jsme se vrátili ze zájezdu s NEV-DAMA do Chorvatska – Kaštela – Rekr. areál Resnik. Místo bylo pěkné, strava v pořádku. Co byl ale průšvih byla doprava. Cestovka nás vůbec neupozornila, že se jedná o svozovou dopravu. Jsme z Českých Budějovic, tak jsme předpokládali, že to nasměrujeme přes Rakousko a za 12-13 hodin budeme na místě. Čekáme na luxusní autobus a ono prd. K naší hrůze na nás čekal malý kostitřas, kterým jsme začali brázdit Čechy a Moravu. Nabírali jsme další a další zmatené spolucestující, kteří taky nechápali, čím to jedeme. Řidič běhal po nádraží a scháněl další cestující. Prostě totální zmatek. Po 5-ti hodinách nás předal na Moravě (už si nepamatuji kde přesně) dopravci Vega Tour. Konečně pořádný autobus, ale bez delegátky, takže zmatky pokračovali. Do Rakouska jsme dorazili s 6-ti hodinovým skluzem. Jeden z řidičů nebyl moc vyjetý. Poprvé málem srazil chodce. Zabrzdil tak, že jedna ze spolucestujících přišla o půlku zubu (asi se bude soudit). Podruhé málem narazil do odstaveného bagru (noční jízda). Tento manévr probudil jeho spícího kolegu, tak raději vstal. Cesta trvala 20 hodin – šílenost. Po této zkušenosti jsme právem očekávali problémy i při cestě na zpět. Psali, že odjezd bude mezi 16-20-tou hodinou. Nakonec byl odjezd 21:15 i s delegátkou. Řidiči nám oznámili, že jedeme do Prahy. Když viděla delátka mojí reakci, tak začala to mírnit slovy, že se najde nějaké řešení a že se domluví s ostaními autobusy. Prostě nic nebylo dané – totální chaos. Slíbila, že nás vyloží v Hradci. Mezitím jsme vyzvedávali další nešťastníky zájezdu. Ty poslední ve 24:00. Když si uvědomíte, že vás z ubytování vykopnou do 10-té hodiny ranní, tak vám dojde, jaký to byl opruz. Během cesty jsem tlačil na delágátku, abychom nemuseli jet do Prahy. Nakonec jsem dosáhl toho, že nás z ČB vysadili v Humpolci, kde na nás 2 hodiny minibus s dalšími spolucestujícími tohoto dopravce jedoucí do Tábora a Č.B. Cesta trvala 17 hodin.
    Kdybych se nechal odbýt, tak by trvala 20-21 hodin.
    Rozhodně se vyhněte svozové dopravě.
    Je to podvodné jednání, že na to cestovka neupozorňuje.

    Reply
  50. Jozef Beťár

    Dnes jsme se vrátili z pobytu z Itálie od společnosti nev-dama. Po příjezdu a ubytování do apartmánu jsme byli zdrcení.Měli jsme mít 2 ložnice a 1 přistýlku. Ložnice 1 přistýlka nikde-2 ložnice byla pokoj=chodba o šíři 1,5m a 2 palandy za sebou. Bratr musel celý týden s přítelkyní a synovcem (2 roky) spát na posteli o šíři 150 cm-prima odpočinek. Do druhé ložnice jsme si vezli cestovní postýlku pro dcerku (1,4 měsíce) kterou jsme neměli kam dát. Jinak apartmán měl být pro 7 osob a parkovací místo 1= nepochopitelné!!! V celém týdnu byl v apartmánu neskutečný zápach kanalizace…..Po volání delegátce-naprostá arogance-žádné řešení-pouze výmluvy na katalog. S 2 malými dětmi super dovolená. Nejezděte a vyhněte se této společnosti………..S pozdravem Beťár

    Reply
  51. Radek Hornich

    S nev-damou (FISCHER) uz nikdy nikam velká nespokojenst!! . Zakoupili jsme si 11ti denni pobyt v Egypte v cene necelych 50,000,- .. Pri prodeji jsme vybirali s třech resortů 3*, 4* ,5* .cenove vsechny stejné, ale 4a5 ti hvezda NEnabizeli all-in napoje 24hodin denne ale 3* ANO , tak jsme si rekly ze pujdem do 3* protoze jsme mladi a chteli jsme se trohu pobavit a ne jit v 22:00 spat . Po prijezdu prvotni sok spinavy pokoj ten ale nam ihned vymenili, dalsi zklamani nastalo pri prichodu na plaz zdechly nafoukly pes hned jsme to resili s mistnim radoby clovekem co se stara o plaz ten nas slusne poslal do zadnice ze co je za hranici hotelove plaze byt jen 1metr ho nezajima !! Hnusny pohled , posleze 4dny hladu protoze byl ramadan tudiz jsme na celem hotelu ktery mel 300luzek uplne SAMI my a jeste jedna rodina 6Čechů jinak byl hotel (moonresort) prazdny ! servirovane jidlo bylo kazdy den stejny a fakt ne moc dobre a jeste
    hodne malo 🙁 . no ted k tomu hlavnimu HOTEL JSME VYBRALY Z DUVODU KTERY JSEM UZ UVEDL mohly jsme mit 4*-5* ale radeji jsme vybraly 3* a cekali jsme all-in napoje 24h/D . hned prvni den nam ve 22:00zavreli bary a prej nic nedostaneme. Ihned pro prijezdu jsme to vse reklamovali, ze zakoupeny zajezd nesplnoval to za co jsme si zaplatili ! Bylo nam sdeleno ze bohuzel se reklamace zamita z duvodu ze Ck fischer za pokoj ani za zdechlinu psa nemuze, asi jsme si vse vymyslel ze jsme to nerekly delegatce atd ! Hned po me prvni reklamaci zmenili nabidku na webu ! Po druhe me reklmaci uznali ze mozna maji malou chybu na cele veci a dali nam 1500,- ale stim ze si u nich zase zakoupime zajezd COZ SE ASI UPLNE ZBLAZNILI !! 😀 takze za nas ck FISCHER neboli nev dama uz nikdy vice!

    Reply
  52. Ladislav Bouda

    Naše rodina – 4 dospělí a 2 děti v předškolním věku – byla v Chorvatsku ubytovaná místo v prostorném bungalovu (krásné fotky na internetu) v maringotce, kam se nám nevešla ani zavazadla!!! Museli jsme si na místě za šílenou cenu pronajmout další maringotku, abychom se nemuseli vracet domů. Po návratu jsem požadoval úhradu vícenákladů, ale najednou si kancelář Nev Dama v Ostravě začala přehazovat tuto nechutnou záležitost s CK Fischer. Nev Dama i CK Fischer pro mě a moji rodinu přestaly existovat. S podvodníky už podruhé nikam nepojedeme.

    Reply
  53. Petr Pokorný

    Přečetl jsem si zdejší reakce na CK Nev-Dama a sám mám příběh jako přes kopírák: vyberete si zájezd, ověříte dostupnost a po jejím potvrzení zaplatíte. Po příletu na místo (my byli s touto CK v roce 2016 na Rodosu) zjistíte, že z důvodu tzv. „overbookingu“ ve vašem hotelu rezervaci nemáte a CK vám nabízí hotel jiný. Už ten změněný hotel by vám měl stačit zároveň i jako odškodnění. V proběhu pobytu pak můžete zjistit, že k žádnému overbookingu nedošlo a jen CK Nev-Dama tento termín používá k tomu, aby na vás vydělala o něco víc peněz. Vyměměný hotel je horší a levnější. Rozdíl v ceně zůstává cestovce. A pokud nemáte čes a chuť se soudit, nevyrazíte z nich vůbec nic.

    Reply
  54. Radim

    NEV-DAMA – specialista na zimní zájezdy 🙂 nebyl jsem s nimi v zimě, tak to neposoudím. Možná vyzkouším. Ale na letní dovolenou už raději ne 🙂

    Reply

Napsat komentář: Duckym Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *