EXIM Tours – recenze

Cestovní kancelář EXIM tours je členem Asociace cestovních kanceláří České republiky a RDA Internationaler Touristik Verband e.V. v Kolíně nad Rýnem. Svou činnost zahájila letní sezónou 1993. Aktivní obchodní politiku EXIM tours lze doložit postupným zákládáním dceřiných cestovních kanceláří v Polsku – EXIM tours Poland, na Slovensku – Kartago tours Slovakia a v Maďarsku – Kartago tours Hungary. V roce 2011 se tyto dceřiné společnosti staly součástí EXIM HOLDING a.s..

EXIM tours již několik let potvrzuje svými hospodářskými výsledky vedoucí postavení na českém trhu cestovního ruchu. V roce 2007 se stal největším českým tour operátorem, když se na žebříčku úspěšnosti umístil před společností Čedok.
Zatímco v roce 1997 vycestovalo na svou dovolenou s EXIM tours 14 tisíc zákazníků, v roce 2001 to už bylo přes 30 tisíc, v roce 2004 počet klientů stoupl na 155 tisíc, v roce 2008 pak s největším ziskem v historii EXIM tours poslal na leteckou dovolenou více než 250 tisíc klientů. Poté společnost odbavila již miliontého zákazníka, což je zároveň rekord novodobé historie svobodného podnikání v cestovním ruchu v ČR.

Takto sama sebe charakterizuje cestovní kancelář. Jaké jsou však vaše zkušenosti? Bylo vždy vše jak má být nebo jste byli zklamáni? Děkujeme za vaše postřehy a těšíme se na ně.
Der letzte umweltgipfel fand im august 2002 in johannesburg statt, doch hoffnungen, deutliche fortschritte im vergleich zum ersten gipfel erzielen zu können, haben sich nicht erfüllt wissenschaftliche arbeit schreiben lassen.

81 komentářů
  1. Tomáš

    Strávili jsme s EXIMEM dovolenou v Egyptě v hotelu Palm Beach Resort. Dovolená ušla, jedno velké mínus. Spousta hlučných opilých ruských klientů.

    Reply
  2. Král

    Musím ´´bohužel´´konstatovat,že jsme se zájezdem od Eximu velice spokojeni,nikdy žádný problém s delegáty, stížnosti typu-moře při odlivu bylo daleko,k baru 100m apod.mě vždy rozesmějí,typ Tv nebo starší zařízení opravdu neřeším,hlavně že plní svůj účel a je čisto,nikdy nedávam do pasu na recepci bakšiš a vždy máme pokoj přesně jaký si přejeme,ono to chce totiž chovat se slušně,usmát se a pozdravit,upozorňuji,že nejsem atraktivní blondýna,ale důchodce se šedinami, vždy také pečlivě čtu popis v katalogu a vždy sedí,tak pobyt 2x Djerba,2x Maroko,4x Sae/bohužel teď v novém katalogu nejsou a tak volíme jinou ck/ 3x Tunisko pevnina.Nakonec chci poradit,že na první moment si do kufru dáme lahev minerálky a sušenku, ale nikdy jsme neřešili,že bychom umírali hlady,vždy okamžitě dávali welcome drink a nárámky a bylo jedno jestli jsme na hotel dozazili v 9hod.ráno.Přeji všem pěkné zážitky z cest,i když chápu,že někdy se vyskytne problém,ale vše je dobré řešit v klidu.

    Reply
  3. MIriam

    Eximtours jsme byli letos v Řecku na Kosu. Zaplatili jsme za dva ve 4hv.hotelu 70000.- S výhledem na moře.Skutečnost?Vedlejší budova,dveře s vydlabaným zámkem.Po dlouhém dohadování jsme si pokoj vyměnili.Znovu vybalování.Výhled na moře někde v dáli,to už jsme ani neřešili.jenom nás ráno vzbudilo v posteli obrovské množství mravenců,byli jme pokousáni.Tak nám pokoj vysříkali,ale další ráno se to opakovalo,navíc jsem neviděla do svého šuplíku,kam jich nalezlo snad milion.Odpověď delegátky byla,že má taky doma mravence!Na recepci jsme si vymohli novou výměnu,opět celé dopoledne čekáte a znovu vybalujete.Konečně nás ubytovali v hotelu.Tam už bylo vše v pořádku a pochopili jsme,co jsme vlastně měli zaplaceno.Reklamace nebyla uznána a navíc nám napsali,že nám žádný pokoj neměli měnit,že nebyl důvod!!Neskutečná arogance.Cestuji celý život,nikdy jsme nic nereklamovali.EIMTOURS nikdy více!!!!!

    Reply
  4. Tonny

    Podobná zkušenost z Kósu 2014. Jediná rada: obraťte se na tak obchodní inspekci, ať mají aspoň co vysvětlovat. Druhá možnost: televize, toho se ješte tak bojí. Na to by nás ale muselo být víc. PS málokdo si uvědomuje, že Exim šel totálně do háje v momentě, kdy to Tunisan

    Reply
  5. Standa

    Jedna z nejhorších cestovek EXIM. Dovolená v Keni naprostý podvod. Nic nefungovalo bar a ani stravování. Jak to cestoví kancelář měla zajištěné? HNUS.

    Reply
  6. Dana Mlejnková

    Dávám za pravdu všem,kteří s Eximem již cestovat nebudou….a to, upozorňuji,že jsme dosud cestovali pouze s touto cestovkou.(asi 12x)Co je zde jiný majitel tak kvalita služeb,delegátů,různých výhod a vůbec přístupu ke klientovi(nemám vůbec na mysli pracovníky CK na pobočkách),šla úplně do háje.I my letos cestujeme po poslední zkušenosti s jinou cestovkou…

    Reply
  7. Marta

    Minulý týden jsme se vrátili z Kapverd , hotel Royal Decameron , ostrov Boa Vista s CK Eximtours.. Vše proběhlo tak, jak má být. Hotel příjemný, jídlo skvělé, animátoři také , specielně jejich představení .Jejich herecké výkony na vysoké úrovni. Oceán a pláž úžasný, velké vllny, ale koupat se dalo i skákat do vln. Kdyby byla voda teplejší bylo by to ideální. Ale s tím jsme v tomto ročním období počítali. Tato dovolená byla na jedničku. Nejsem vždy se vším spokojená, v minulosti jsem také kritizovala , když se mi něco nelíbilo. Tentokrát jen chválím.

    Reply
  8. Nika

    Marta: konečně čtu normální recenzi, chtěli bychom také na Kapverdy, asi koncem května, jen zatím bádám s kým, jestli s eximem nebo s firo

    Reply
  9. Ivana

    Dovolenou máme na září do Tunisu a už teď mám depku z těch recenzí.Ať někdo písne pokud má zkušenosti s hotel Marabout

    Reply
      1. Mylonj

        CK exim se honosi tim jak mate 13. den zdarma,ale ze to je den straveny cekanim na transfer na letiste v udajne klimatizovanem hotelu,ktery sice klimatizaci ma,ale ta jen huci a teplotu nijak v porovnani s venkovni nemeni,spis naopak. A ruku na srdce,podnebi v tunisku na zacatku srpna pro nasince nic moc. Navic to cekani neprobiha uz na pokoji,ale ve vstupni hale hotelu,ktery ani neni schopen Vam odemknout pokoj kdyz si zabouchnete omylem klice uvnitr. Reditel hotelu Vam sdeli,ze zitra bude klic a doufa,ze mu nabidnete uplatek a mozna by se to mohlo urychlit. Hotel Diana Beach v Tunisku je zkratka nalestena bida a hnus.

        Reply
  10. Ferenc

    My sme boli cez Exim v Egypte a nemôžeme sa na nič sťažovať, preto ma toto doslova prekvapuje, aké zlé skúsenosti tu máte……..Všetko v pohode, delegát v poriadku,aj služby,hotel…Presne ako malo byť…..

    Reply
  11. Staňulka

    Vloni jsme byli s Eximem na Lefkádě ve 4+ a hrůza. Spousta věcí vůbec neodpovídala nabídce z katalogu . Reklamace v hotelu, pak v ČR a CK Exim neuznala vůbec nic….Letos s Blue stylem v Egyptě pohodička, klídek, .Cestujeme hodně, ale nervy s Eximem uź nikdy nechceme zažít.

    Reply
    1. Robert Valenta

      Tak ja mám přesně opačnou zkušenost. Exim nám v Egyptě prohodil výlet resp.nebyl takový jak se inzerovalo. Poté co jsem se ozval se mi delegát omluvil a vrátil nám všechny peníze zpět!!! To by se u Blue Stylu stát nemohlo. Vůbec nám nezajistili a následně ani nezaplatili testy na covid jak inzerovali a ani po mnoha urgencich jsme se nedomohli vůbec ničeho. Jen arogance a ničím nepodložené výmluvy. Blue Style velký špatný i na „reklamačním oddělení“. Naopak Exim mě velmi příjemně překvapil. Jsem rád za proklientský přístup a za možnost se o tyto zkušenosti s vámi podělit 😉 Robert Valenta

      Reply
  12. Kristýna

    S CK Exim Tours jsme jely s partnerem na přelomu června a července roku 2015 do Egypta, Marsa Alam, hotel Brayka Bay Reef Resort (dříve Zee Brayka Bay). V zásadě si nemohu na nic stěžovat. Vše proběhlo tak jak má. Snad jen, že delegát v hotelu nebyl nijak zvlášť příjemný a sympatický. Spíše to vypadalo, jakoby ho všechno štvalo. Ale nakonec když se něco dělo, tak to vyřešil, na otázky odpověděl, vše zařídil. S CK jsme podnikaly i výlety mimo hotelový areál (bezpečnější než s kýmkoliv jiným, kdy ot nemáte zaručené… i když je to třeba mírně dražší a nedá se usmlouvat nižší cena jako na pláži u tamních lidí). Ráda s Eximem pojedu i příště. 🙂

    Reply
  13. Pavla

    Prosím, poraďte nějakou opravdu spolehlivou CK na dovolenou v Egyptě. Je to vůbec možné? Už asi 15 let jsme s cestovkou nebyli (jezdíme samostatně po Evropě a JV Asii), ale nyní bychom na podzim možná chtěli s dětmi vyrazili do Egypta, kam si samostatně netroufáme. Po přečtení stovek recenzí na různé CK mám pocit zmaru, že se snad ani „jistota“ zvolit nedá. 😉 Ať je to Fischer, Čedok, Exim, Blue Style… všude negativní zkušenosti. Nemáme nadstandardní požadavky, nepotřebujeme vodit za ručičku, domluvíme se anglicky, jen bychom rádi čerpali služby, které jsme si zaplatili, měli slušný pokoj a bydleli v hotelu, který jsme si vybrali na základě konkrétních kritérií- hotel u moře, tobogány pro děti, v Egyptě raději 5* nebo minimálně 4*. Jak jsem se ale dočetla, celkem častou praxí CK je měnit hotel z důvodu overbookingu, kdy klient nemá dovolání a může mu to kompletně zkazit dovolenou. Doporučili byste nějakou CK, která výměny nedělá?Recenze na hotely čtu prioritně a podrobně na Tipadvisor a Holidaycheck, doplňkově i na českých serverech, takže myslím, že budeme vědět, do čeho jdeme a dá se tak získat spousta důležitých informací, které CK (často záměrně) v nabídce neuvádějí. Takže riziko výběru hotelu si bereme na vlastní triko, ale jde o to, abychom vůbec ten pracně vybraný hotel dostali… Děkuji za tip.

    Reply
  14. Karolína

    Letos v září 2015 jsme byli na ne(levné) dovolené na Kaprverdských ostrovech. Byli jsme na 16 dní, s velkou slevou,a to bylo zřejmě ono. Cestovní kancelář si zřejmě myslí, že tím je to vyřešení a o nic už se starat nemusí. Exim mě tímto a touto dovolenou velice zklamal, jelikož nebylo nic jak mělo být. Velká nevýhoda byla, že jsme přiletěli den po hurikánu, a vše bylo v nepořádku,ale my nejsme rozmazlení,a nevadilo nám to. Jednalo se pouze o přístup našich lidi. Slečna delegátka, pro nás neudělala v podstatě vůbec nic,neměla totálně přehled co se děje za hotelem na pláži,(ptže tam ani nebyla), a přesto tvrdila jak je vše plně funkční, ikdyž bar na pláží byl metr pod vodou. DOcela mě to zklamalo, ptže toho neměla tolik na práci jak se zdálo. A vedeni hotelu a tak podobně ani nemluvím. Zaplatíte si mastnou dovolenou i s all inclusive, kde píšou samozřejmostí lehátka s deštníkem, ale že se tam o místo na lehátku budete muset ,,doslova“ rvát a hádat nikdo už ani nepípne. Takže ráno v 6 Musel každý vylezt z pokoje a jít si zabrat aspon lehátko! Těch lehátek na celý hotel tam bylo asi 80 … což je dost málo, když Vám tam přiletí 3,4 letadla. A to jsem ani nezačala o organizaci kuchyně a bazénu, a ostatních věcí. Mimo jiné my si dovolenou užili jak nejvic jsme mohli,a bylo to skvělé, ocean prekrasny, plaz skvost, ovsem EXIME? PALEC DOLUUU !!!!

    Reply
  15. Kleopatra

    Naprostá nespokojenost. Udělala jsem chybu, když jsem se rozhodla s touto cestovkou letět do Turecka. Problém nastal hned po příjezdu do hotelu. Na pokoji uvnitř mini baru byla plíseň a bylo cítit, jak je pokoj zatuchlí. Po dvou dnech nepříjemného dohadování s personálem hotelu a delegátkou mi nakonec pokoj vyměnili. Tento pokoj nebyl o moc lepší. Mini bar byl sice čistí, ale plíseň byla v koupelně a výhled jsem měla do zdi. Bylo nám sděleno, že veškerá komunikace s delegátkou může probíhat pouze formou SMS, což považuji za nelidské jednání v případě, kdy je potřeba nějaké záležitosti rychle vyřídit. Delegátka ani nepovažovala za slušné se při odjezdu přijet rozloučit s cestujícími, jak je naprosto běžné u ostatních cestovních kanceláři. Na závěr bych jen dodala, že Exim Tours vyhodnotila plíseň na pokojích a mini baru jako BĚŽNÉ OPOTŘEBENÍ.

    Reply
  16. Jana

    Příští rok bychom chtěli s rodinou a s vnoučaty letět na Krétu do hotelu Carolina Mare-Malia. Z českých CK , které hotel maji jsem našla jenom EXIMTours. Hotel má moc dobré recenze, ale po přečtení recenzí tady mám smíšené pocity. Nebyl jste někdo v tomto hotelu s EXIMEM?

    Reply
  17. R. Vacek

    Absolvovali jsme zájezd do Egypta, Marsa Alam, hotel Three Corners Fayrouz.. Během něj u mne vznikl zdravotní problém. Za veškerou pomoc s jeho zvládnutím chci ze srdce poděkovat vašim delegátům v Marsa Alam, především panu Aymanu Abedalsalamovi. A také jeho kolegovi, který nás doprovázel na letiště. Báječně se zachovaly i letušky při zpátečním letu. Sám jsem oprávněným průvodcem, musím ale smeknout, před výkonem vašeho průvodce po Luxoru. ( ? Sajíd ? ) Vynikající čeština, nesmírně fundovaný výklad a opravdu vtipné a zapamatovatelné podání. Při sjednávání zájezdu, poněkud na poslední chvíli, projevila vynímečnou ochotu paní Renata Chobotová. Destinaci jsem již kladně recenzoval na serveru Tripadvisor. Jediný drobný zápor. Při letu do Egypta jsem požádal o druhý půl-kelímek vody a letuška vašeho dopravce se na mne utrhla, že každý cestující má nárok pouze na jeden „drink“. Snad bych to pochopil, pokud bych se dožadoval koly, či piva. Jinak ale děkuji za hezkou dovolenou. R. Vacek

    Reply
  18. Filip

    Tak at se vám v tom Tunisku a Egyptě všem daří, když kašlete na zdraví a bezpečnost v dnešní době. Hodně štěstí a hlavně si nestěžujte. OK?

    Reply
  19. Jana

    asi je problem ze je nekdo spokojenej.litame s eximem uz nekolik let .naaposled jsme byly s kamoskou na Salu v hotelu salinas sea.ubytovani luxusni,nic nam nechybelo personal fajn.atlantik luxusni.sluzby vyborne delegatka pomohla poradila.a ze zrovna nebyla cerstva rajcata no to se proste stane naladu me to nezkazi.takze za nas diky a priste klidne zase

    Reply
  20. Roman T.

    Na Kapverdách jsem byl s EXIM také a nemohu si stěžovat. Jen trochu lžou o dětském klubu, který se měl o naše děti postarat. Je, ale pouze pro děti z Francie. Takže jsem utratil skoro 200tis. za odpočinkovou dovolenou a děti jsem měl stejně celý den na krku. Ohledně Egypta. Jel jsem do takové destinace, kterou nám představila EXIM. Krásné foto bazénů, plná jídelna jídla, bungalov v zeleni atd.. Nic z toho nebyla pravda.

    Reply
  21. Eva K.

    S Eximem už nikdy. Po celou dobu pobytu jsme řešili s hotelem závažné problémy. Manažer hotelu sám uznal pochybení hotelu. Závady jsme reklamovali u cestovní kanceláře. Z Eximu nám napsali, že reklamace je neoprávněná. Odůvodnění žádné. Na náš nesouhlas reagovali (ne příliš zdvořilým způsobem) tak, že už je nemáme otravovat.

    Reply
  22. Vladka

    Tak nějak mne z těch recenzí mrazí.A to odlétáme 18.5. na dovolenou do apartmánů /bungalovů/ Magawish Village. Přestala jsem se úplně těšit.Je tady někdo kdo dokáže trošku zmírnit mé obavy?

    Reply
      1. Vladka

        Romane děkuji Vám za odpověď už jsem si všechno pročetla,ale nejspíš pozdě.Už to máme zaplacené a asi není cesta zpět.Teď jen jak to přežít asi?Radíte mi něco prosím?Děkuji.

        Reply
        1. Roman

          Jestli to chcete opravdu rozepsat, nemám problém, dám kompletní návod pro hotel Magawish Village. Opravdu vám pomůžu. Ale chci vás poprosit, vím, že když zajdete na pobočku EXIM a řeknete, že nechcete do tohoto hotelu, protože jste viděla mou recenzi, tak věřte, že vám dají jiný hotel. Tato recenze je na mnoha stránkách internetu a už jsem pomohl takto více lidem a ne jen z ČR. Nejenže je to co jsem psal naprostá pravda, ale není to naprosto vše, bylo toho mnohem více. Když řeknete EXIMU, že tam nechcete jet, že jste viděla mou recenzi, tak vám hotel dají předem jiný. Oni už mě tam znají a moc dobře vědí, že je to všechno pravda. Pokud přesto chcete zažít neuvěřitelné, napíši vám ten návod na přežití v Magawish Village & Resort.

          Reply
          1. Vladka

            Pane Romane,děkuji Vám a zítra se spojím s cestovkou a uvidím, jak se k tomu postaví oni. Přeji Vám krásný a klidný večer.Vlaďka

  23. Květa Kroupová

    Dobrý den,i jà bohužel musím říct že Eximtours už nikdy více !!!!!!!!!!!Doteď sem snimi ráda cestovala,ale po letošní zkušenosti s jednáním CK už snimi nepojedu ani na roh baráku.Velké zklamání……vydělávat na nemocných lidech hnus velebnosti!

    Reply
  24. Andrej Dobrota

    Otrasná CK, dva mesiace uhradený zájazd a tri dni pred odletom volajú, že je zrušený a nevedia zabezpečiť letenky, neodporúčam, odpad medzi CK

    Reply
  25. Věra

    2014 ostrov Kos s Fischerem – ubytování hrůza děs, delegátka neschopná, vše jsem si musela vyjednat sama
    2015 Turecko s Alex – naprostá spokojenost, dýško zajistilo pokoj s výhledem na moře, delegátku jsme nepotřebovali, nicméně vždy oznámila, kdy bude v hotelu.
    Od minulého týdne příšerná zkušenost se StudentAgency-dovolena.cz – dostali peníze, zájezd nezajistili, čekám na vrácení peněz.
    S Eximem jsme zatím necestovali, ale hodně zvažujeme jeden hotel z jejich nabídky vTureckú. Pro jistotu si sjednám pojištění právní ochrany (už mi bylo několikrát nabízeno, jen jsem stále odolávala), s případnými problémy by mi měli pomoct i přes telefon.
    Tomino: pobavila jsem se 🙂 …. a máte pravdu

    Reply
  26. Milan

    Turecko, Bodrum, hotel GOLDEN AGE s Exim
    Je potřeba říct, že první a poslední den na přepravu využil Exim maximálně. První den jsme se do hotelu dostali těsně před půlnocí a poslední den jsme vstávali ve čtyři ráno na budík.
    Pokoj s výhledem na moře (za příplatek 5000,- Kč), nám v hotelu odmítli dát, přestože jsme to měli napsáno přímo ve voucheru a recepční to měl uvedeno v jeho vlastních papírech. Obrátili jsme se proto druhý den na delegátku, které také odmítli vyhovět. Naštěstí delegátka byla nejen v tomto případě, ale po celou dobu našeho pobytu velice vstřícná, aktivní a schopná, takže výměnu nakonec zařídila myslím přes pražskou centrálu.
    Pokoj byl pěkný, jen koupelna měla špatně vyspádovanou podlahu, takže při sprchování voda neodtékala do odtoku, ale pod umyvadlo a záchod, takže jsme museli po každém sprchování celou podlahu vytřít.
    Jinak vše v pořádku, dovolená se nám líbila, užili jsme si to i díky tomu, že jsme měli štěstí na tu skvělou delegátku, která nám pomohla se vším, co jsme potřebovali a moc pěkně provázela i na výletech.
    P.S.: Opravdu jsme se pobavili, když jsme dorazili na speciální večeři ve speciální restauraci v hotelu, kam můžete jen jednou za pobyt a musíte se dopředu zarezervovat. Součástí speciálního menu bylo na závěr čokoládové suflé (to si vybrala dcera) a ovocné suflé (to jsme si vybrali s manželkou). Když přišlo na věc tak číšník se slovy malá změna postavil před nás s manželkou dva kousky melouna a před dceru vanilkovou zmrzlinu. Tak od té doby už nikdo neřekne melounu jinak než ovocné suflé. 🙂

    Reply
  27. Lenka

    My jsme s Exim Tours byli letos v hotelu Belvedere na Korfu a líbilo se nám. Hned na letišti jsme dostali informační materiály, transfer do hotelu byl bez problémů, ubytovaní jsme byli taky hned, hotel odpovídal tomu, co CK nabízí. Původně jsme si chtěli pronajmout auto na 3 dny, přičemž jsme se předem informovali přímo na lince CK, kolik pronájem auta v uvedeném termínu stojí a bylo nám řečeno, že menší auto od 40 €, ale v ceníku, který jsme dostali od delegátky, bylo nejlevnější za 75 €, což nás upřímně řečeno docela nadzvedlo. Místo půjčení auta jsme se tedy zúčastnili celodenního výletu (okružní jízda ostrovem), který byl dobře zorganizovaný a dozvěděli jsme se spoustu zajímavého. Je tedy fakt, že nejvýhodnější je všechno odkývat a nebouřit se (měli jsme např. drobný incident s řeckou pomocnicí delegátky v zámečku Achillion, když jsme se oddělili od skupiny, protože jsme nechtěli absolvovat prohlídku krok sun krok v tom největším davu a ona nás silou mocí nutila jít s ostatními, chápu, že se bojí, že se ztratíme, ale nejsme malé děti). Půjčení auta jsme si nakonec vyřídili na 1 den individuálně přímo na recepci hotelu (recepční vše vytelefonuje řecky a na domluvu s pronajímatelem stačí jednoduchá angličtina), pro zajímavost nejlevnější bylo za 40 € plus pojištění spoluúčasti 10 € (to ale záleží na každém, jestli si zaplatí). Ve výsledku toto vše ale považujeme za drobnost, i když by si CK na tyto dezinformace měla dát pozor, nevrhá to na ni pak dobré světlo. Při odletu transfer na letiště opět bez problémů, delegátka se přišla rozloučit a podala nám užitečné info k rychlému odbavení, což jsme uvítali.

    Reply
  28. Zuzana

    Moje první a taky poslední zkušenost s ck: zaplatila jsem jsi 4hvězdičkový hotel s all ixclusive do Tunisu. V letadle nedali ani točenou vodu, prodávali předraženou za 50 kč, kafe v té samé ceně. Po příjezdu na hotel, bylo kolem 21 hodiny večer a našich dotazech, jestli máme nárok na večeři nám dali kufry k recepci s tím, že se máme jíst najíst a pak nás ubytujou. V restauraci nebylo nejenom co jíst a pít, protože byla jak po nájezdu kobylek, ale nebyli tam příbory, talíře, ubrousky, volné místo u stolu. Tak jsme se vrátili na recepci, tam na nás čekala další jobovka- nebyli volné pokoje. Mněli jsme na výběr, buď počkáme zhruba do jedné hodiny v noci na uvolnění nebo nás přestěhujou na jednu noc jinam. Sice jsme nechápali, kdo bude zhruba o půlnoci opouštět a následně uklízet pokoje, i proto jsme se rozhodli pro druhý hotel. Odvezli nás taxíky s tím, že pro nás opět druhý den v 10 hodin přijedou a odvezou nás do původního hotelu. Do 11 hodin se o nás nikdo nestaral, pak jsme volali na naše náklady do Prahy, tam o ničem nevěděli, ale slíbili, že budou kontaktovat delegátku v Tunisu. Když se zhruba dalších 45 minut nic nedělo, zavolali jsme jsi taxíky a dopravili se do hotelu, protože v půl jedné mněla být schůzka s delegátkou. Ta byla jiná než v den příletu, údajně o věci něco málo věděla, ale nijak to neřešila, protože to prý byla záležitost hotelu, ne ck Eximtours.. Na recepci nám vrátili peníze za taxíka, dostali jako protihodnotu poukaz na masáž a tím to také skončilo. To, že celý týden nebylo co jíst neřešil nikdo. Pokud jsme nepřišli na jídlo, jestli to byla snídaně nebo oběd ještě před otvíračkou a nepočkali v řadě, neměli jsme šanci se 15 minut po otvíračce najíst. Celý týden bylo ovoce jen meloun, na snídaně 1 druh salámu a sýru, to, že jsem za týden zhubla 4 kg mluví za vše. Jak jsem už psala, pořád rvačka o příbory, talíře, kořenky, místa na sezení. Pláž pěkná, ale opět problém, už v 8 ráno nebylo volné lehátko ani na pláži ani u bazénu. Pokoj hezký, ale úklid nestál za nic. Protože v hotelu byla zhruba polovina hostů z muslimské komunity, personál ve všem upřednostňoval je a nás ostatní přehlížel. Když jsem se snažila vše řešit přes delegátku, na všechno mněla jedinou odpověď- že se ck distancuje od toho, co hotel nabízí a pokud chci, můžu vypsat reklamační protokol, ale stejně to nebude k ničemu, protože za služby zodpovídá hotel. No já osobně mám jiný názor, ck má zodpovídat za to, co nabízí a prodává, takže jak už napsala na začátku, byla jsem s ní po prvé a naposled. Určitě dovolená nestála ani za polovinu peněz, které jsem za ní zaplatila.

    Reply
  29. Petr C.

    Chci se podělit se svojí zkušeností a příběhem s Exim. Rozhodli jsme se pro Mauritius, všude reklamy na ostrov, když zavoláte do Eximu, tak na každý termín mají poslední 2 letenky. Tři týdny předem objednáváme pobyt na 14 dní od 4.11.2016, zaplatíme plnou cenu a za dva dny přišla informace, letecká společnost nepotvrdila letenky, Exim ruší zájezd. Tak 21.10. objednáváme to samé od 13.11.2016, za dva dny opět informace, že letecká společnost nepotvrdila letenky a Exim ruší zájezd. Neváhám, jdu na stránky Emirates a na uvedené termíny bez problémů mohu objednat lety. Informaci předávám Eximu a přichází info, že od 20.10. mají stop stav na hotel. Takže shrnutí, 21.10. prodávají zájezd na hotel, který nemají…. Trochu to připomíná Hrad a vysvětlení místního klauna…

    Reply
  30. Jana

    Letní dovolenou s Eximem jsembyla moc zklamaná, svatební cesta vypadá určitě jinak. Opustit hotel, kde jsme byli, bylo vysvobození ze špíny a hluku. Příště nee. Jo,byli jsme v Řecku.J.

    Reply
  31. jarda s

    Příští rok s nimi už nejedeme. To co jsme zažili letos v Řecku nám akorát tak stačilo. Exim by si měl do nového roku dát předsevzetí, že bude objektivněji informovat o svých hotelech a i o tom, co tam vlastně budou klienti mít k dispozici. Ač jsme měli zaplacenou all-inclusive, přesto jsme se museli chodit stravovat do restaurací v blízkém okolí. J

    Reply
  32. Lenka Bednářová

    Leden 5th, 2017 v 13.07
    Jistě, výběr CK je individuální, stejně jako tak nároky každého klienta ….. za nás však – s CK EXIM Tours už opravdu nikdy!
    Před čtyřmi lety jsme s CK EXIM Tours byli na Zakynthosu. Od ledna (zájezd v červenci) objednaný hotel s rodinným pokojem – máme dvě děti a ač své děti milujeme, chceme si také dopřát jisté soukromí, a proto vždy vyhledáváme pokoje se dvěma ložnicemi. OK – objednáno, zaplaceno. Týden před odletem jsme byli CK urgováni k podpisu nové cestovní smlouvy s tím, že rodinný pokoj pro nás není (sděleno pouze ústně !!!!). Odmítli jsme. Po obrovském váhání – neboť jsme neměli v rukou důvod pro odstoupení od smlouvy – tedy bez možnosti jakéhokoliv nároku, jsme odletěli. Po příjezdu se stalo očekávané – rodinný pokoj nebyl nejen pro nás, ale NEEXISTOVAL ani v celém hotelu !!!! CK tedy vesele nabízí a prodává pokoje, jimiž hotel nedisponuje! Nakonec jsme dovolenou strávili v malinkém pokoji 4×4 metry, bez skříně a děti na poschoďové posteli. Řešení CK – žádné! Žádná kompenzace, žádná omluva!
    Po čtyřech letech jsem se nechala přesvědčit, že opět využijeme služeb CK EXIM Tours……. jeli jsme dvě rodiny a byla jsem přesvědčena – změnila se vlastnická struktura CK, přístup, po druhé se to přece nestane …. blablabla …. Tedy …. v lednu jsme objednali zájezd na Lefkadu – a – opět samozřejmě zaplacen rodinný pokoj – „dvě ložnice oddělené dveřmi“. Po neblahých zkušenostech jsme si asi měsíc před odletem nechali potvrdit písemně z CK, že je vše v pořádku a zaplacený pokoj je pro nás zajištěn. Po příjezdu na Lefkadu – světe div se! Samozřejmě žádný rodinný pokoj pro nás zajištěn nebyl, hotel o ničem nevěděl a žádný pokyn z CK ohledně našeho ubytování nebyl dán. V hotelu byl jeden jediný rodinný pokoj, který byl obsazen. Delegátka s námi odmítla záležitost projednávat, kontaktovaná CK se vymlouvala na hotel, hotel se vymlouval na CK…. Dle sdělení hotelu ovšem naprosto standardní situace – v hotelu je jen jeden rodinný pokoj, který je CK schopna prodat na jeden turnus i 5krát!!!! Čtyři rodiny tedy budou hned po příjezdu na zaslouženou dovolenou hodně, ale hodně zklamané ……. No A????!!!! Pátý den pobytu (byli jsme na 12 dní) nám hotel po odjezdu předcházejících klientů, nabídl možnost přestěhovat se do rodinného pokoje. Od pátého dne jsme měli objednané auto a chtěli jsme hned ráno vyjíždět poznávat Lefkádu, a protože pokoj měl být volný až mezi 13-14 hod. – odmítli jsme. Chtěli jsme už dovolenou trávit podle svého.
    Hned na místě a následně po skončení zájezdu jsme celou situaci řešili reklamací. CK EXIM Tours se ani neobtěžovala na naši reklamaci odpovědět v zákonné 30-ti denní lhůtě! Po urgencích – samozřejmě reklamaci neuznala, nicméně, mj. i s tím, že nám zaplacený pokoj byl od poloviny pobytu zajištěn (!!!!), a jako vstřícný krok nám nabídli kompenzaci 1.000,- Kč na každou platící dospělou osobu (tedy ne děti) na další zájezd s EXIM Tours!!!!
    S celým případem se obracíme na Českou obchodní inspekci, mj. i proto, že CK EXIM Tours porušila zákon na ochranu spotřebitele a nevyřídila reklamaci v zákonem stanovené lhůtě, za což ji může být uložena sankce až 3 mil. Kč. Po pravdě – nemyslím si, že dosáhneme nějakého úspěchu ….. Bohužel….. Nicméně – třeba se nás najde víc s negativní zkušeností a můžeme své síly spojit.
    Věřte, že nejsme jediní a nemáme první špatnou zkušenost s CK EXIM Tours. To, co se stalo nám jasně vypovídá o tom, že této cestovní kanceláři nejde o spokojené zákazníky, protože mají klientů a zákazníků pořád hodně. A proto, pro nás bude alespoň satisfakcí, pokud na základě této recenze se alespoň některý potencionální klient rozhodne, že využije raději služeb někoho jiného – bude to dobře a bude to svědčit o tom, že v dnešním konkurenčním prostředí by každý podnikatel měl přemýšlet proklientsky…….. prostě KARMA……
    A mimochodem ….. nenechme se vždy zmást obchodními podmínkami, kterými se CK brání a ohání ……CK je ze zákona povinna zajistit služby, jenž garantuje jako poskytoval zájezdu na vlastní odpovědnost a nezáleží na tom, zda je chyba na straně hotelu či někoho jiného. V možnostech CK je zajistit smluvně takové hotely, o nichž ví, že sjednané smluvní podmínky dodržují. Klienti tuto možnost nemají. A pokud CK EXIM Tours „prodává“ kapacitu, kterou hotel nedisponuje, pak se jedná o podvod a ne o vyšší moc!

    Reply
    1. Helena

      Dobrý den,taky jsme podali stížnost a jejich odpověď byla ta,že mě arogantně poslali do háje.Takže jestli hledáte spojence,hlásíme se.

      Reply
  33. Marek

    Zdravím Lenko, zažili jsme před lety něco podobného. S manželem jsme byli vytočeni na maximální možnou míru, protože dovolená je jeden z mála času v roce, kdy se můžeme konečně v klidu zastavit. Každopádně jsme celou naši stížnost nechali také prověřit od ČOI, když už nám nechtěli dát kompenzaci, tak ať se alespoň zapotí vysvětlováním. Dobrý den si z nás dělat nebudou.

    Reply
  34. Jirka

    Letos jsme absolvovali se ženou dovolenou v Dominikánské republice. Vzhledem k tomu, že jsme měli významné výročí, rozhodl jsem se ženu překvapit a dát jí to jako vánoční dárek. Slzy dojetí u stromečku brzy vystřídali slzy zklamání na místě. Ta romantika, do které jsem se rozhodl investovat 100.000,- mě bohužel zklamala. Ubytování bylo na úrovni velmi nízkého průměru. Na co jsem sáhl, to mi zůstalo v ruce – klika od záchodu, kohoutek v koupelně, elektrické zásuvka. Jídlo bylo všechno absolutně nedochucené a očekávání ovoce nebo ryb bylo zbytečné. Vyráželi jsme proto na jídlo mimo komplex. Země je to hezká a moje žena je do nepohody.

    Reply
  35. Jana Čapková

    S Eximem jsem byla spolu s manželem v červnu 2015 na Kapverdách, ostrov Sal, hotel Oasis salinas. Byla to moje první letecká dovolená a můžu bez diskuzí říct, že jsme měli štěstí. Nijak jsem nečetla recenze, jako naivní jeliman jsem si nechala v místní agentuře doporučit kam asi jet. Bylo mi to fuk, hlavně exotika , ne moc peněz. Cena celkem ušla, zakoupeno v únoru se slevou. Dovolená skvělá , bez jediného problému. Hotel čistý, delegátka Petra a její kolega na výletě do pouště výborný. Nikam nespěchal, o všem vyprávěl. Závada na pokoji do pár hodin opravena. Opravdu jsme měli štěstí, jiní češi, kteří tam byli na 14 dní, měli problémy s obsazeností v letadle, chudáci nám to vyprávěli u bazénu , no nechtěla jsem tomu věřit. Byla to chyba Eximu, díky těm zmatkům měli šílené zpoždění… Jiní zase, co přiletěli s námi, koupili zájezd na last, ale museli připlácet za pokj s výhledem do zahrady, kde ale byl hluk z večerních tanečků, takže nakonec my se měli líp s výhledem do ulice, ale zase klid. Oni už obyčejné pokoje neměli. Stejně jsme tam jen spali. No a úsměvný byl český pár, který se na delegátku zlobil, že je tam zima a nepraží slunce jako v Turecku. No Atlantik je v tuto dobu chladnější, ale to si měli zjistit. No, po pár skvělých drincích je to přešlo a bavili se jako my. Shrnutí na závěr, myslím, že je to z velké části o štěstí a souhře náhod, někdy se to opravdu sejde. Takže spolehlivá rada s kým a kam asi neexistuje. Vybírám Egypt a jsem rozhodnutá to risknout s cestovkou, která to dá nejlevněji. Děj se vůle boží.

    Reply
  36. Tami

    Exim tours je nejlepší, moje žena nejhezčí, moje auto nejrychlejší a Bohemka hraje líp než Barcelona.

    Reply
  37. Vlastimil Kovárnický

    Ze společností Exim Liberec jezdíme s přítelkyní již mnoho let,vždy jme byli spokojeni, ochota a spolehlivost. Kovárnický Liberec.

    Reply
  38. Lela

    Byli jsme s nimi ve Španělsku a myslím, že si na nás slušně vydělali. Uhrazená cena neodpovídala tomu, co jsme dostali v žádném případě. To si myslím, jelikož si umím přečíst hotelový ceník ubytování a náklady na cestu se dají taky realně odhadnout. Proto již ne s touto cestovkou. Lela

    Reply
  39. Irena

    Nejhorší CK.!!!!!!
    Zákazník je zákazník pouze do doby, než zaplatí za zájezd. Pak už je bezpředmětný , s CK EXIM Tours už opravdu nikdy!!!!Nejhorší CK.!!!!!!Na prvním místě pro ni jsou peníze nic vic ji nezajímá.Nedoporučuji

    Reply
  40. Jana Jodasová

    Po několik let jsme cestovali s Exim tours ale po letošním Turecku už ne. Ubytování v neuklizeném pokoji a nikdo se nesnažil byl ramadán a tak máte smůlu hnus a reklamace neodůvodněná to byl allinclusiv .

    Reply
  41. Marie

    EGYPT – MARSA ALAM – EXIM TOURS Čerstvé info z Marsa Alam – hotel Aurora Oriental Bay, který EXIM nabízí a my jej měli objednaný půl roku, již neobsazuje a na letišti vás odvezou do jiného hotelu. Info z Čech samozřejmě žádné, řeší delegáti na místě, samozřejmě „po egyptsku“ – s co nejmenší námahou a s žádným přihlédnutím k přáním klienta. S EXIMEM končím – loni zrušená celá dovolená 10 dní před odjezdem, letos hotel „dle výběru cestovky“ – takhle si solidní cestovní kancelář opravdu nepředstavuji.

    Reply
  42. Helena B

    S EXIM TOURS už nikdy! Jak píší jiní. Jak jsme zaplatili, služby CK přestaly existovat. Cestovaly jsme na Srí Lanku. Inzerovaný česky mluvící delegát na telefonu nebyl, v hotelu na info tabuli ani zmínka od CK Exim, kdybych nemluvila anglicky, byla bych naprosto bez informací. Dostaly jsme špatné info o letovém řádu, nebylo zmíněno mezipřistání v Male, které trvalo 2 hodiny, víza byla vyřízena 1 den před odjezdem, ač jsme kopie pasů odevzdávali na CK 3 měsíce předem. Dle CK byl hotel od letiště 27km, skutečně byl 120km. Při odjezdu jsem vůbec neměla informaci, kdy bude transfer na letiště. Když jsem se o to začala interesovat, dověděla jsem se, že si musím vzít taxi, že žádný transfer nemám. Tuto situaci jsem řešila půl dne. Kontaktovala jsem SMS 24hodinovou linku Eximu, která je určena k řešení závažných problému, odpověď jsem nedostala, nikdo nereagoval. Nutno k tomu všemu ještě podotknout, že tato dovolená pro 2 osoby stála 90 000,- Kč. Není, myslím, co dodat.

    Reply
  43. Dan

    Letos jsme se s přítelkyní poprvé rozhodli letět s cestovkou Eximtours a bylo to naposled co jsme udělali takovou chybu. Delegátka naprosto neprofesionální a chovala se ke každému jako kamarádka, když ji bylo potřeba tak neměla čas řešit nějaké věci. Výlety které nabízí jsou šíleně předražené. Při odletu , kdy byla potřeba navést na zahraničním letišti, tak jen ukázala aby se neřeklo. Naprosto profesionální a vstřícné naštěstí byli delegátky od CK Fišer, kterých bylo na letišti více, navedli a poradili kam jít. Takže za nás naprosto nedoporučuji cestovku Eximtours ,je to stejné jako by jste jeli na vlastní pěst a vše si musíte zjistit sami.

    Reply
  44. Veronika

    Maximální nespokojenost .. Exim Tours nejhorší společnost a opět mě o tom přesvědčily … Loni jsme odletěli od teto společnosti do Turecka, den před odletem jsme se zjišťovali zda je vše v pořádku neboť jsme cestovali s ročním miminkem. Najednou raději ani neodpovidali na email. Přiletěli jsme do Bodrumu a najednou nám bylo řečeno že komplet co jsme si zaplatily, hotel destinace i místo je plně obsažené a ubytují nás jinde. Ubytovali nas o třídu níže v hotelu do toho na druhé straně poloostrova.. Místo výhledu na more a apartmá za které jsme připlácely jsme měly pokoj 5×5 m bez terasy a výhledem z přízemí do stavby klouzačky … No hnus…. Nebudu ani popisovat že jsme měli mít 4 bazény, tobogany a plaz i s obsluhou hned u hotelu a z toho nebylo nic, ale také to ze můj nejmladší syn si přivezl z hotelu domu kousance od bůh ví čeho z postylky…. Reklamace nám byla 4x zamítnuta a ještě z nás dělají debily že jsme si to měly vyřešit sami s hotelem…. No asi od čeho máme cestovky… Oni toto na práci dle jejich slov nemají.
    Letos u stejně cestovní kanceláře letěl můj nevlastní bráška a ejhle, stejný problém stejný přístup od cestovky a stejně řešení… Prostě je to nezajímá…. No za mě určitě nedoporučuji a opravdu všem radim vyhnete se teto cestovce hoooodne velkým obloukem.

    Reply
  45. Miroslav Leitlik Leitl

    Exim tours,Cestovku jako takovou už nikdy více. Možná má někdo dobré zkušenosti, ale my nikoliv. Hned v Brně nám sdělili, že nás neodbaví, že nám Exim nezapsal nejmenší dítě, že si to máme nějak vyřešit. No měl jsem zřejmě štěstí na měsíčky slečny operátorky, která po sdělení byla protivná na maximum. Delegátka Zlata v Turecku je namyšlená a arogantní dámička co se neštítí nechat 2 manželé a jejich 3 děti(z toho jedno rok a půl) napospas osudu. Žádný vlídný přístup jak jsme byli zvyklí u jiných cestovek, ale jen schůzka, odříkala si naučenou básničku a naschle, kdyžtak volejte. Naše rodina měla odlet ve čtvrtek 14:40, na aplikaci hotelu jsem se dozvěděl, že máme čekat ve 12:00 na recepci sbalení. Pro jistotu jsem se šel ještě na recepci informovat přímo recepčního. Sdělil jsem jméno a číslo pokoje a ten mi potvrdil, že ve 12 na recepci a odjezd. V 11:15 jsem šel na recepci, protože nám někdo volal na pokoj a cosi blábolil Turecky. No stál tam manager a říkal, že odvoz jsme nestihli. Onen řidič tam stál a na můj dotaz jestli počká 15 minut, zakýval prstem s tím, že opakoval no no no. Otočil se a odjel. Manager mi vytočil ze služebního telefonu naši delegátku Zlatu a ta mě ani nenechala dopovědět větu a skočila mi do řeči s tím, že jsme to nestihli, že jsme čas měli napsaný v nějaké knize, kterou jsme za celý pobyt nemohli najít a milá Zlatka nebyla schopná nám ji ani ukázat. Já jí asi 2x opakoval, že v aplikaci bylo psáno ve 12 a recepční nám to potvrdil. Jí to nezajímalo a jela si pořád o svojí milé knize. když jsem jí řekl, že nemám 55 euro na taxíka, tak mi doslovně řekla: mě to nezajímá, zařidte se tak, aby jste stihli letadlo. Na mou odpověd, že nemáme jinou možnost než čekat na recepci na pomoc od cestovní kanceláře mi odpověděla: hmm, čekat můžete, nashle. Naštěstí vždy myslím na zadní vrátka a měl jsem peníze a ochotný manager nám vše domluvil. Sečteno podtrženo: Exim Tours naposledy a nikdy více!!!!!!!

    Reply
  46. Michaela

    Na konci července jsme byly s Eximem v Turecku, hned na místě jsme reklamovaly. Delegátka to s námi sepsala a poslala k vyřízení do CK. Delegátka také na místě zaznamenala, že doopravdy se sitace v hotelu změnila tak, že neodpovídá tomu, co nám bylo prodáno. Pořídily jsme hotel pro dospělé 18+ bez animačního programu a hudby. Měl být prostě klid. Na místě ovšem několikrát řvala hudba. Z vedlejšího hotelu (který patřil stejným majitelům a managementu jako ten náš) pravidelně v době večeře začal šílený randál. Pravidelně pokud člověk chtěl jít spát před půlnocí musel s polštářem přes hlavu.
    Delegátka přijela v okamžiku, kdy u bazénu byl animační!!! program, který řval tak děsivě, že se nedalo být ani na pláži.

    30 dní na vyjádření se k reklamaci dávno uplynulo. CK se s námi vůbec nespojila. Zjevně dělají mrtvého brouka.

    Reply
  47. Lucie K.

    Také se připojuji k negativní zkušenosti s Exim tours. V Česku nám prodali dvoudenní výlet z Djerby do Tuniska s hezkým programem. Na místě o tom vůbec delegát nevěděl, tento výlet vůbec nedělá a to prý už dlouho a CK o tom ví. Museli jsme tedy jet s polským zájezdem, vše v polštině a navíc se doplácelo dalších skoro 1000 Kč, z nichž byla avizovaná pětina. Takže Exim příště už taky neberu.

    Reply
  48. Klára Pavlíčková

    Změna hotelu do totálně katastrofálního, dle hvězdiček je prý lepší, ale když jsme nejdříve dostali pokoj tam, kde smrděla kanalizace asi kilometr od pláže (bydlet jsme měli přímo u pláže), poté nám změnili ubytování do bungalovu, kde byl šíleně smrdět benzín, všude smrad a špína, místo moře jsme byli u zátoky.. Prostě hrůza, kam se člověk podíval, delegát chodil na schůzky pozdě a byl na nás nepříjemný, když jsme na něj tlačili, že chceme původní hotel. O tři dny později jsme ho dostali. Měli jsme mít pokoj s výhledem na moře, který samozřejmě nebyl, minulý delegát nám navíc slíbil, že dostaneme kompenzaci formou výletu, no a když jsme přijeli do druhého hotelu samozřejmě nám to nový delegát popřel (volal si s tím minulým a ten mu řekl, že nic takového nám neřekl). Řekli jsme mu že chceme reklamaci, tak jsme měli počkat do příštího dne. Příští den nám jí přinesl s tím, že nám může dát výlet zdarma, když reklamaci nepodáme. (my už jsme si ale mezitím výlet sami zaplatili, tak jsme o tom ani nepřemýšleli). No a v závěru nám Exim poslal vyrozumění, že delegát nepochybil, dostali jsme krásný pokoj, byl nám nabídnut výlet i výhled na moře.. NEDOPORUČUJI, my to hodláme řešit dál, klidně soudní cestou, navíc nám hned za začátku změnili o 21hodin odlet a tím nás obrali o den, takže příšernost příšernost.

    Reply
  49. Monika

    Dovolená BALI
    S EXIM TOURS létáme často ale tato poslední dovolená úplně jiná než dříve. Začalo to žádostí i místa v letadle…..už při rezervaci žádost o 6 míst vedle sebe. Reakce že to nejde, údajně neví jaká budou mít místa v letadle. Jen podotknu letecká společnost EMIRATES…..úplně skvělé. Při obdržení pokynů k odbavení již uvedeny čísla sedadel….což nás zarazilo a ihned jsme žádali o přesazení. Nejdříve to byl asi problém ale nakonec jsme místa dostali. Další katastrofa při příletu na Bali….dohledat někoho kdo nás odveze na hotel……piďi cedulka s označením CK EXIM TOURS. V autě nám byl rozdán manuál….doba kdy přijde delegát nevyplněna. Druhý den po příletu byl kontaktován delegát jestli teda dorazí….V hotelu ani kniha, ani nístěnka co kdy a jak. Delegát SUKI dorazil a co jako chceme……Při zakoupení výletu jsme čekali informace co a jak, zase nic. Výlet na dva dny….tak jsme si zařídili balíčky na cestu a vzali pasy. Při večerním ubytování po nás chtěl pasy o kterých nám vůbec neřekl… Po dobu dvou dnů, jsem se museli ptát aby jsme věděli vůbec něco o Bali. Neměj zájem nám cokoli říct. Při odletu zase ptaní kdy pro nás přijede odvoz. Prý neví a pak řekl 3 hodiny před odletem. Den před odletem nás čekal na pokoji email od CK že odjezd je v tolik tolik….což nás zarazilo a měl by to delegát vědět, že to takhle chodí. Neprofesionální delegát, který si dle nás a zkušeností co jsme vypozorovali si jede své vlastní kšefty a klienti z kterých nic nemá mu jsou fuk.

    Bali doporučuji ale s jinou CK

    Reply
  50. Izabela Kratochvilova

    Tak lidicky bohuzel se k Vam musim pridt.. to ze jsou cestovky svine a misto 8 mi denni dovolene vam udelaji 6ti denni protoze ob dva dny jste na ceste ( meli jsme dovolenou od 20.6 nicmene prilet byl 21.6 v 5 rano to samozrejme nikoho nwzajima proroze do obchodnich podminek si muzou napsat vse .. ze?) nicmene to ze jsme si s sebou vzali urcity obnos aby jsme meli na vylet do dubaje ( ktery mel byt za 1350 na osobu .. neco navic jsme si samozrejme vzali.. bohuzel zjisteni ze misto uvedenych 1350 mame platit za osobu 3 tisice?? No to uz si ze me delaj fakt prdel… jsem neskutecne vytocena . Dovolena pro dva za 52 tacu a vedet tohle tak to radsi prochlastam!!!! Naproste zklamani uz nikdy vic !! Mimochodem kdyby slo nedostanete tu hvezdu ani jednu!

    Reply
  51. Lucie Tomaskova

    Dovolena Kreta 4-15.8.2019: Gouves Aphrodite beach hotel
    Vybrana oblast.nami byla zamerna, z osobnich duvodu jsme uprednostnili tento hotel dle pozice, nebyt ale toho tak jedno velke zklamani, Hotel Aphrodite odpovida 4* resortu, moc pekne, lobby a sluzby super, ale co se tyce vedlejsi budovy, ve ktere jsme byli ubytovani=jedno velke zklamani, Apollo neodpovida 4*absolutne!!! Tento zajezd Exim tour prodava pod klamavou reklamou, pod dojmem, ze bude klient ubytovan ve 4*, coz bylo v rozporu s realitou! Vyhled z balkonu na velke staveniste jeste umocnil negativnejsi pocit na toto ubytovani. Tohle byla od Eximu podpasovka, jedine co nas uklidnilo, ze cena last minute nebyla v plne cene zajezdu, jinak bych plakala nad osklivou dovolenou..
    Nastesti jsme tu meli rodinne zazemi, ktere nam vynahradilo tuto ubytovaci hruzu…

    Reply
  52. Lucie Tomaskova

    Dovolena Kreta 4-15.8.2019: Gouves Aphrodite beach hotel
    Vybrana oblast.nami byla zamerna, z osobnich duvodu jsme uprednostnili tento hotel dle pozice, nebyt ale toho tak jedno velke zklamani, Hotel Aphrodite odpovida 4* resortu, moc pekne, lobby a sluzby super, ale co se tyce vedlejsi budovy, ve ktere jsme byli ubytovani=jedno velke zklamani, Apollo neodpovida 4*absolutne!!! Tento zajezd Exim tours prodava pod klamavou reklamou, pod dojmem, ze bude klient ubytovan ve 4*, coz bylo v rozporu s realitou! Vyhled z balkonu na velke staveniste jeste umocnil negativnejsi pocit na toto ubytovani. Tohle byla od Eximu podpasovka, jedine co nas uklidnilo, ze cena last minute nebyla v plne cene zajezdu, jinak bych plakala nad osklivou dovolenou..
    Nastesti jsme tu meli rodinne zazemi, ktere nam vynahradilo tuto ubytovaci hruzu…

    Reply
  53. Radka

    Prave jsme prileteli z tunisu a muzu jako spousta nasich cestujicich rict jednoznacne s eximem nikdy nikdy nikdy!!!!!!!
    S

    Reply
  54. Radomíra Bendová

    Jezdíme s Eximem už několik let, do různých destinací. Rezervaci dělám přes internet. Nikdy se nestalo, že bychom měli problém. Vždy jsme byli ubytovaní do hotelu, který jsme si zaplatili. Delegáti fungovali dobře, na letišti nás očekávali, sdělili termín uvítacích schůzek, před odletem jsme byli včas informováni o odjezdu na letiště. Každý má možnost si před zakoupení zájezdu zjistit, co se dát od ubytování očekávat, recenzí je všude hodně. Nesváděla bych na CK, pokud se mi ubytování nelíbí. My vždy vybíráme 5* nebo 4* hotely. A Exim nás opravdu nikdy nezklamal.

    Reply
  55. Martina

    Exim Tours totální katastrofa!!! Dělají podvody na zákazníky a reklamace nebo kompenzace se člověk nedočká. Jestli chcete zkaženou dovolenou, vřele doporučuji 🙁
    naše zkušenost : Přidělený jiný hotel ( nižší kategorie, all inclusive nefungovalo, ubytování katastrofa) i přesto, že jsme po přestěhování (do námi objednaného hotelu) v polovině dovolené zjistili, že pokoje volné byli. Pod nátlakem a výhruškami v náhradním hotelu jsme byli delegátem donuceni podepsat papír a nápisem kompenzace, která spočívala v tomto náhradním ubytování. Nebyli jsme sami, takto dopadli všichni co cestovali s touto CK do tohoto hotelu. Jedno velké plus bylo, že jsme si vydupali přestěhování do námi zaplaceného hotelu, ovšem až v půli dovolené. Budeme se obracet na ČOI a právníka

    Reply
  56. Helena

    NIKDY S EXIM TOURS!!!!! Všechny maximálně varuji pred touto cestovní kanceláří! Začalo byt běžnou praxí (znám více lidí s touto zkušenosti), že ač zaplatíte desetitisíce za zájezd, nemáte záruku, že vás dají například do hotelu, co jste si vybrali! Nás bohužel i s dětmi umístili do zapáchajícího PLESNIVÉHO HOTELIVEHO POKOJE, tuto.zmenu nam oznamili az na letisti cílové destinace, něco tak hnusneho jsem v životě nezažila. Až za 2 dny jsme byli převezeni do našeho vybraného hotelu, ale dva dny zkažené! Museli jsme řešit problém s hotelem, delegátem, takže celounsobu jenom běhání a rozčilování se.
    Jsou to podvodníci, co pouze vyberou peníze od klientů a pak vám napíší, že je to v pořádku, že nepochybili. Takze jiz nikdy nikdy více! Raději si vyberte jinou CK, pokud nechcete mít zkaženou dovolenou a vyhodit takto poxtive našetřené peníze.

    Reply
  57. Mambalčík

    Cestovní kancelář Exim Tours v žádném případě nedoporučuji. Zaplatil jsem zálohu 1000 ,- Kč za zájezd a po informaci, že již není volný pokoj v daném termínu mi měla být záloha vrácena. Po 10 dnech stále nic. po urgencích a dlouhém telefonování dodnes nemám vrácenu zálohu. Je to beznaděj, kdy z centrály Vás odkazují na pobočku, kde jste zájezd koupil a tam je zcela neschopný personál, který se jen omlouvá. Kolik času to již stálo…

    Reply
  58. Hana a Vladimír

    Souhlasím s předchozími komentáři, které konstatují, že s Eximtour už nikdy!!! Byli jsme v srpnu v Kalábrii v hotelu Scoglio della Gallea. V recepci po příjezdu nám přidělili pokoj s výhledem do zdi sousední budovy. Po hodinovém ostentativním čekání v recepci, kde jsme oznámili, že toto ubytování neakceptujeme nám nabídli pokoj s výhledem na moře, ovšem s doplatkem 220Eur. Problém byl , že před balkonem sídlila velká klimatizační jednotka pro celou budovu, která ve dne v noci řvala. To tedy nebyla úplně idylka. Delegátka Eximtours nám sdělila, že si nemáme stěžovat, protože kupní síla české klientely není na takové úrovni, jako italská. Zájezd stál pro dva 60 tis. Je z toho jasné, že Eximtours nakupuje levné nekvalitní pokoje, aby si mohl přirazit slušnou marži. Česká klientela v tomto hotelu pak má jinou barvu náramků pro all inclusive a odpovídá tomu i ochota personálu. Dělají z Čechů klienty druhé kategorie. Kdo chce do Kalábrie, měl by mluvit alespoň trochu italsky. Zdejší personál má tak 10 lekcí angličtiny

    Reply
  59. Gabriela

    Ja mám skúsenosti s Eximom prevažne dobré. Nemala som nikdy problém čo sa týka komunikácie, málokedy nesplnili čo sľúbili. Ale VŽDY si pred objednaním zájazdu v prvom rade poriadne pozriem recenzie na hotel, pláž a ostatné veci. Každému kto viac cestuje je jasné, že úroveň All inclusive je rôzna v rôznych krajinách, že skutočná vzdialenosť od pláže sa dá pozrieť na mape, že piesok na pláži sa dá porovnať podľa fotiek na street view. A ak mám problém s leteckou spoločnosťou tak si nevyberiem zájazd s tou CK ktorá s ňou lieta. A tiež si preštudujem na čo mám v lietadle nárok. Dávno sú preč časy keď sa aj na 2h lete podával alkohol a teplé jedlo. S CK Exim som bola asi 12x – vyberám si ich vtedy keď idem do destinácie kde sú dobrí (napríklad Kapverdy). Na dovolenku do Grécka alebo Egypta sú myslím že lepšie CK ktoré sa špecializujú na danú krajinu. Vôbec nerozumiem tomu prečo to podobne nerobia ľudia ktorí na dovolenku šetria niekoľko rokov a prípadne to má byť pre nich mimoriadny zážitok na celý život. Je to cesta ako predísť sklamaniu a dovolenku si fakt vychutnať – to je jej cieľom.

    Reply
  60. Lenka Zimolková

    Hezké odpoledne, do 1.7.2021 jsme byli s Vámi celá rodina včetně jednoho batolete na dovolené na Korfu. Dovolená skvělá. Píšu, ale hlavně kvůli osobnímu poděkování Vašemu šéfdelegátovi panu Davidovi Tomšejovi za jeho vysokou profesionalitu, ochotu a lidskost. Byl nám okamžitě nápomocen při našem problému při odletu. Přeji Vám spoustu takových skvělých lidí ve vašem pracovním týmu.
    S pozdravem Lenka Zimolková

    Reply
  61. Helena

    Takže, koupili jsme si zájezd do Řecka-Zakynthos 46000.- v dnešní době dalo dost úsilí, papírování, času i přesto že jsme vše zvládli/hlavně dcera/čekalo nás překvapení v podobě QR kodu který nedošel-spadl systém.Nastalo telefonování a neumíte si představit co nastalo prý že si máme zabukovat jinou letenku zavolat do Řecka do hotelu jestli nám budou držet pokoj. Neumíte si představit jak jsem zuřila. Na otázku jestli mně budou vráceny peníze, odpověď zněla, že chyba není na straně CK ale na straně Řecka. Já si tedy myslím když jsem klientem CK EXIM tours tak se o mě má postarat od začátku až do konce a peníze jsem také zaplatila CK Exim tours. Nejvíc mě mrzí že jsem chtěla udělat radost vnučce která se moc těšila ani po ročním odkladu se nezdařilo. Tak jsme si prohlídli letiště a jeli domů. A teď začne boj o peníze. H. Pechancová Trutnov

    Reply
  62. Milena

    Pozor!!! Pro ty, kteří letí s CK Exim Tours do Egypta do Sharm El Sheiku (a co já vím – možná i jinam?!). Testy na Covid-19 pro zpáteční cestu do ČR sjednané přes CK Exim Tours jsou prováděny ve STÁTNÍ nemocnici, nikoliv na hotelu! Místo 5 minut s touto „formalitou“ (tedy výtěrem z nosu) strávíte půl dne a riskujete nákazu ve špinavé nemocnici, kde s vámi zachází nedůstojně. Žádala jsem o jinou formu testu (např. na hotelu jako to dělala pro své klienty CK Blue Style), ovšem byla jsem odmítnuta s tím, že to není možné (místním delegátem i CK prostřednictvím telefonu z ČR). S Exim Tours končím.

    Reply
  63. Galina

    Jsem v Turecku, delegátka Veronika nás nedoprovodila z letiště na hotel, schůzka byla pouze 1x a to dva dny po našem příjezdu, mužem někdo vysvětlit proč exim tours zaměstnává Veroniku, která se o klienty nestará a zrovna tak ani v zastoupení její osoby Vojta, kterého nikdo neviděl. Nerozumím tomu, proč jsoudegati v Alanya. My si poradíme bez problémů ale jsou tací, kteří potřebují delegáta.

    Reply
  64. Iva

    Letos jsem letěla s Eximem 2x na Mallorcu. Žádný problém nebyl,letame s nimi již několik let na Mallorcu a nic vážného se nestalo.
    Poradně si přečtěte o hotelu kam chcete nejsou všechny 3hvezdy stejné ,někde není ani fen.

    Reply
  65. Pršala

    Dobrý den, v prosinci 2021 jsem měl odletět na Kapverdy. Přesto, že jsem byl očkován, na PCR testu mi byl zjištěn covid. Zájezd jsem měl pojištěný a pojišťovna mi do 14 dnů vyplatila 80% z ceny zájezdu. CK EXIM tours, u které jsem měl zájezd sjednaný mi obratem zaslala poukaz do 100% ceny zájezdu, takže mě to stálo pouze 2000,- Kč za pojištění. Chtěl bych vyzvednout profesionální, korektní a ochotné jednání této CK a touto cestou jim moc poděkovat.

    Reply
  66. Lukas S

    Exim tours nam az po priletu (asi abychom nemohli uplatnit extra storno zajezdu) do destinace oznamila, ze zakoupeny hotel nas neubytuje a odvezli nas bez vyberu do jineho (stejne 5*, ale jine sluzby, jina poloha, jiny hotel). Obratem jsme reklamovali a nabidli alternativu, ale avsak temer bez plaze (pouze kamenito piscita miniaturni ve meste). Zajezd jsme reklamovali. Oproti puvodnimu vybranemu hotelu jsme nemeli dlouhou piscitou plaz, venkovni detske hriste, vnitrni bazen, fitness, spa, saunu a paru, zapady slunce, atd. atd. Reklamaci nam vyridili ze chteji vrati 2500 Kc a ze po nas nic nechteli za nabidnutou druhou alternativu. I kdyz jsem jim psal, ze po nas chteli 45 EUR za transfer do dalsiho hotelu. Takze Exim uz nikdy nebrat. Nase druha dovolena s nimi, takze jen 50 procentni uspesnost.

    Reply
  67. Misa

    rijen 22 Zanzibar – CK Exim tours nedoporucuji. 4* hotel mel tak mozna 2*, cestovka uvedla lzive informace, vubec nevi co prodavaji i kdyz v destinaci maji ceskeho delegata… pro me klamava reklama a profesinalita ani nahodou mozna tak ve lhani !!
    UZ NIKDY VIC!!!!!

    Reply

A jaká je Vaše zkušenost?

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *