FIRO tour – recenze

Cestovní kancelář FIRO-tour působí na českém trhu od roku 1990. Jedná se o českou společnost, která je zároveň jednou z největších cestovních kanceláří v České republice.
Největší zastoupení v nabídce cestovní kanceláře FIRO-tour v posledních letech tvoří letecké pobytové zájezdy, realizované zpravidla na charterových letech. Z letních destinací dominuje v nabídce Řecko a řecké ostrovy, Španělsko, Portugalsko, Itálie a Kypr. Cestovní kancelář každoročně nabízí řadu nových destinací, např. Sardínii, Severní Kypr, Albánii, Korsiku, nové oblasti ve Španělsku či Turecku, nové řecké ostrovy jako Symi, Mykonos, Patmos a řadu dalších novinek.
Již 20 let provozuje FIRO-tour ve vybraných destinacích a kapacitách dětské prázdninové kluby FIRÁČEK. Účast v dětském klubu FIRÁČEK je zdarma a dětem ve věku 4-12 let zabezpečuje programy plné sportu, her a zábavy pod vedením zkušených animátorů.
Kromě leteckých zájezdů má FIRO-tour v nabídce také letní pobytové zájezdy s autokarovou a vlastní dopravou, mezi nimiž nabídkou i počtem klientů vyniká Chorvatsko, velmi početné zastoupení má Itálie a Rakousko. Také alpské země, tuzemsko a Slovensko jsou častým cílem zákazníků FIRO-tour, kteří nakupují v cestovní kanceláři zejména svou lyžařskou nebo relaxační dovolenou.
Rok od roku narůstajícím segmentem jsou letecké zájezdy do exotických destinací. Oblíbeným cílem klientů jsou Spojené arabské emiráty, Thajsko, Omán, Dominikánská republika, Mexiko, Mauritius, Srí Lanka, Maledivy aj. FIRO-tour nabízí lety na pravidelných linkách renomovaných leteckých společností.
Toto je stručná charakteristika, kterou nabízí sama CK na svých stránkách. Jakou máte vy zkušenosti s její nabídkou a jak jste byli spokojeni? Děkujeme za vaše kladné i záporné postřehy.

The only other factor that seemed to be associated with math-score gains, the study found, was whether teachers had taken more preservice essayprofs.com courses in elementary education or in early- childhood education.

45 komentářů
  1. hana

    psala jsem recenzi ale uz tu neni?byli jsme na Rhodosu hotel Achousa,zklamani a kdyby bylo na me tak jsem chtela jiny hotel…byli jsme skupina.Jidlo strrasny zadne ovoce,salat chudy dvakrat bez oliv,snidane ubohy,toast,dzem,syr ,kupovana buchta.Hotel v katastrofickem stavu..spinave koberce,chybely zarovky,klimatizace kapala neustale,smradlave lozni pradlo,chybela stetka na wc,rozbite dlaadicky,hlavice od sprchy.Rachot po cely den hlavne v noci mladi anglani..sila kazdymu je to fuk.Shrnuti ..to jidlo melo hodnotu tak 1000 kc na jednoho ..spagety vaj.omeleta pizza vse bez chuti..tento zajezd mel hodnotu 0 bez letenky at se stydi..

    Reply
  2. Jana

    Dobry den, byli jsme s přítelem v Chorvatsku biograd na moru hotel adria vse bylo v pořádku az na pana delegáta !! Hrůza nevim za co je platí

    Reply
  3. veronika

    Jen blázen jezdí s cestovkama a platí ty nehorázné sumy…S cestovkou jsem byla jen jednou v roce 2000 a to byl vyhraný letecký zájezd, zatékalo na WC, delegátka byla nekomunikativní, nespolečenská, takže naposledy… od té doby si plánuji cesty sama

    Reply
  4. Honza

    Zájezd prodáván jako 12 dní / 11 nocí, ve smlouvě samozřejmě napsáno, že první a poslední den vyhrazen pro dopravu. První „prodaný“ den dovolené nám začal ve 20h na letišti v Praze a po příjezdu na hotel ve 4 ráno jsme vlastně měli za sebou i první noc. Podobné praktiky se mi opravdu nelíbí a příště se rozhodně podívám jinde.

    Reply
  5. L.

    Byli jsme ve Španělsku v Hotelu Merce, vše bylo v pořádku, skvělé jídlo, ochotná delegátka. Cesta do Španělska byla také naprosto v pořádku, ale cestou zpátky jsme jeli autobusem, který neměl ve spodní části téměř žádné místo na nohy. Sedět 20 hodin v autobuse, kde máte před sebou 20 cm a já, která měřím 160 cm jsme tam měla kolena natěsno bylo šílené Cestující vyšší postavy sedět v podstatě nemohli. Nedalo se tam vůbec hnout, musela jsem lézt po sedačce abych se vůbec dostala na sedačku u okna. Mít pod sebou batoh také nešlo, nemohli jsme ho tam tím malým prostorem mezi sedadly ani nacpat. Co je také zarážející je to, že nad sedadly nebyl úložný prostor. Asi si mysleli, že se k lidem, kteří jezdí na dovolenou autobusem, mohou chovat jako ke cvičeným opicím, kterým prostě řeknou tady budete sedět a oni to 20 hodin budou muset nějak vydržet. Takovýhle prostor na nohy jsem neviděla nikdy, natož v autobuse, který by měl být podle jejich slov „pohodlný“. Sedačku jsme si nemohli položit ani o 1 cm, protože bychom tím pasažéry za námi asi zamáčkli. Někteří měli to štěstí, že mohli sedět po jednom (což ovšem nebyl náš případ), hlavně vyšší kluci, protože ve dvou si tam prostě nemohli sednout. Nad sebou jsme neměli ani světlo, jak byla sedadla posunutá. Byly tam prostě nějaké sedačky přidané. Řidič také nebyl moc příjemný a když už nám pustil film, běžel jen do poloviny a nikdo neřešil, že bychom ho chtěli třeba dokoukat. O nízké hlasitosti radši ani nemluvím. Dále byl v autobuse cítit záchod, což také není zrovna příjemné…………chtěli jsme jet s touto cestovní kanceláří i příští rok, ale po tomhle zážitku, kdy mě už po půl hodině sezení bolely záda a kolena, nejenže nechceme jet s nimi, ale bojíme se jet na dovolenou jakýmkoli autobusem!!!! Je možné, že budete mít štěstí a obě cesty budou v pohodě, ale také může nastat to, že Vám dají tento příšerný autobus a vy budete více než 20 hodin trpět. Proto si rozmyslete, jestli s touto cestovkou chcete jet…

    Reply
  6. Jiřina

    Nedoporučuji. Ubytování účastníků zájezdu na Island nebylo stejné, ačkoliv jsme platili stejnou cenu jako ostatní. Bohužel pár účastníků zájezdu mělo tu smůlu, že byli ubytováni v jiném hotelu než většina lidí a bohužel se to týkalo i nás. Samozřejmě reklamaci neuznali.

    Reply
  7. Lucka

    Jinak po měsíci mi na stížnost napsali, že vše řádně prošetřili, ale neshledali z jejich strany žádné pochybení a nikdo jiný si nestěžoval………proboha to si takové zacházení nechají lidé líbit?

    Reply
  8. Milan

    Dobrý den, lituji, ale musím se přidat mnoha negativním ohlasům. Rok 2015, Turecko, Belek,srpen. Zatuchlé ubytování v suterénu, dva dny vyřizování,stres, hádky. Delegátka bez nervů, sepsali jsme reklamaci a hlavně nebyla přítomna při ubytování (má moc práce) – tím pádem problém v dokazování. Odpověď relkamace bez efektu, CK si dostála svým závazkům. Jinak CK si zarobila (45 tisíc na osobu po slevě!). Proto radím nikdy FIRO! Zdraví M.

    Reply
  9. Inn

    no jak vidím, ty kladné recenze na Firo mají všechny stejný rukopis, takže to píší pracovníci CK, aby zde nebylo vše negatívní. Já osobně bych s touto CK nikam nejela, protože jejich ceny jsou příšerné a z mého okolí jsem slyšela jen samé hrůzy. Mám oblíbené 2 české CK a 3 německé. Z Mnichova nebo z Vídně s TUI jsem měla Dominicanu za 499 E, 120 E víkend 3 noci Malorca El Arenal, hotel se snídaní bez transferu z a na letiště, Tenerife, Puerto de la Cruz,hotel 3 hvězdy polopenze 199E apod. vychytávky. Takže tady, když někdo koupí předražený last např. do Turecka a myslí si, že bůhvícoo koupil za 13 tis., tak koupil jen žumpu.Ale s Firo bych nejela ani, kdyby mi to někdo zaplatil, protože ten čas by byl pro mě příliš drahý.

    Reply
  10. Jura a Květa

    Inn
    Nikdy jsem nebyl a nejsem zaměstnancem žádné CK, natož Fira. Byli jsme s nimi poprvé a byli jsme maximálně spokojeni, celý Grand Tour Tureckem proběhl na jedničku a uvažujeme, že někdy s nimi ještě pojedeme. Možná, protože život je dost krátký a vždy při dovolené zjišťuji, zda nás vyjde levněji samotné bez CK nebo s CK a co je pohodlnější.
    A z Vašeho příspěvku vyplývá, že jste s FIRO nikdy nebyla a že znáte historky jen ze svého okolí. V tom případě by to bylo jen „kydání špíny typu jedna paní povídala“.

    Reply
  11. Majka

    Zařekli jsme se, že s Firem už nikdy. Sliby chyby. Zklamání z Izraele, ze severských zemí, nedodržení programu, průvodce bez znalostí se zcela jinými zájmy, z pobytových zájezdů u moře,
    Opravdu se dobře a s předstihem informujte na program zájezdu, zkušenosti průvodce, jeho jazykové znalosti atd. Hrůza a horor se Vám možná vyhnou a budete mít kapičku štěstí.

    Reply
  12. ina

    Bohužel služby dlouhodobě upadají. Informování o programu zájezdu je vám zcela na nic, naprosto všechny cestovky mají jednu kouzelnou větu ohledně programu a všichni máme smůlu, záleží jen na solidnosti.

    Reply
  13. Radek

    Na přelomu června a července 2015 jsme s rodinou strávili úžasný týden na ostrově Rhodos, letovisko Kolymbia, hotel Relax. Služby, počínaje dopravou, zajištěním stravy a ostatních služeb byly naprosto dokonalé. Informace delegátky dostatečné, vždy ochotná pomoci. Služby hotelu naprosto výborné.

    Reply
  14. Simona Ryklová

    Já s Firem ani neodletím, jelikož nejdříve mi zjišťovali pokoj deluxe – ten nebyl, tak jsme chtěli superior, potvrzený zájezd se zaplacenou zálohou mi zrušili, že údajně hotel udělal stopku v prodeji… A nenabídli ani jinou alternativu k zájezdu 🙁

    Reply
  15. Eva Beranová

    V květnu jsme prožili krásné dny na Islandu. Firotour a jeho Islandskou pohlednici mohu všem doporučit. Zájezd jsme kupovali přes internet, všechny informace jsme dostávali včas, dotazy byly odpovídány i o víkendu a večer. Program, ubytování i vše ostatní skvělé. Eva

    Reply
  16. Eva Alepu

    Včera jsme přiletěli z Řecka, Kefalonie, kde jsme byli s CK Firotour. Letěli jsme s touto CK poprvé a musím říct, že naposledy. Hotel Cefalonia palace byl vcelku pěkný, jídlo dost mizerné co do chuti. Nebylo ho málo, ale naprosto bez chuti a nic řeckého, jak by člověk alespoň jednou týdně očekával. Žádný řecký večer a program byl jen pro děti. Např. gymnastika v bazénu 2x za 11 dní. Hotelový personál se hodně snažil, ale delegátka, paní Iveta ze Slovenska byl naprostý horor. Nikdy jsem se s takovým přístupem nesetkala, ač jezdíme min. 2x ročně s různými CK. Na letišti nás odškrtla s papíru s komentářem že má jen dvě ruce. Nedostali jsme žádné informace , pouze že druhý den máme info schůzku. Na této schůzce nám pouze oznámila, že auto možné jen na 3 dny, výlet (jiné cestovky dávaly možnost min. 3 výletů) možný jen pro 12 osob a že to stejně nemá cenu . Dále abychom dávali pozor a nepotřebovali lékaře, že se stejně vše platí a ona nic nevyřizuje, pouze asistuje na telefonu, když je to nezbytné a to bylo VŠE ! Žádné info o ostrově, historii prostě NIC. Nevím, za co tuto dámu CK platí. Za služby delegáta absolutně ne. Další schůzka s touto dámou už nebyla a přijela jiná delegátka a ta nám vestoje sdělila v podstatě příjemněji, ale to samé. Akorát na letišti při odletu byla nápomocna. S Firo už nikdy více !!!

    Reply
  17. Ladislav

    Poznávací zájezd Za krásami Chorvatska měl dobře zorganizovaný program. Byli jsme ubytování v pensionu Čirjak 60 m od moře nedaleko od Biogradu a podnikali výlety do okolí. Na cestě tam jsme navštívili Zagreb a na cestě zpět domů Plitvická jezera.
    Slabinou byl pan průvodce Macek, který byl v národních parcích jako Paklenica nebo vodopády na Krce poprvé. Jeho organizační schopnosti byly slabé, odborný výklad vyvolával místy salvy smíchu účastníků zájezdu. Při organizaci výletů vypomohla delegátka Markéta Novotná, která také velmi dobře přeložila z chorvatštiny výklad průvodce v jeskyni Manita Peč.

    Reply
  18. Věro

    Právě jsem se vrátila z Řecka/Rhodosu. Poprvé jsme cestovala s CK Firo tour a byla jsem maximálně spokojena. Velice příjemná a znalostmi vybavená delegátka (informační schůzka perfektní),transfer z letiště a na letiště též bez chybky.No a co se týče ubytování ( resort Lindos Princess) také spokojenost. Firo mělo na místě české animátorky,takže v případě nějaké rady se dalo obrátit i na ně. Celkově hodnotím vše na 1*.

    Reply
  19. Karolína

    Hotel Ellia Rhodos
    Letos poprvé a naposledy s cestovní kanceláří. Chtěly jsme si s kamarádkou užít bezstarostnou dovolenou, kdy pouze nastoupíme v Praze do letadla a již nebudeme nic řešit. Při ubytování velké rozčarování, pokoj absolutně neodpovídal pokoji slíbenému, měly jsme mít superior, neměly jsme ani standart. Delegátka neměla čas, uvolily jsme se, že v pokoji jednu noc vydržíme a už jsme v něm zůstaly do konce pobytu. Po čtyřech dnech nám byl nabídnut pokoj na výměnu, až po našem optání, protože nikdo z Fira se neobtěžoval nám dát vědět, ale opět neodpovídal slíbenému. Cestovní agentura není schopna řešit problémy jinak než přes email, nezavolají vám ani, když je o to požádáte. Když přijde víkend, nefunguje ani mail. Nespokojený zákazník pro ně nic neznamená. Nejednalo se o první případ v tomto hotelu, ani případ jediný v tomto turnusu, nespokojených nás zde bylo více.

    Reply
  20. lukykul@email.cz

    V únoru 2016 jsme s Firo byli na grand tour Cejlonem a s touto CK už nikdy víc, o organizaci se nedá ani hovořit, garantované ubytování min. 3*, nebylo dodrženo a i přes důkaz fotek z 2* hotelu nám bylo odpovězeno že se jedná o stejný standart. Průvodkyně přijela na Sri Lanku o dva týdny dřív než mi takže se sama s ostrovem teprve seznamovala a i když se snažila moc jí to nešlo a o ostrově jsme se toho moc nedozvěděli. Prostě hrůza vůbec nedoporučujeme

    Reply
  21. Hana

    Dost se Vám divím, že jste s touto cestovkou na Srí Lanku jezdil, výše je uvedeno pár recenzí zrovna na tuto destinaci s FIRO, my byli také naprosto zhnuseni, hlavně díky průvodkyni. Naše zkušenost jsem popsala hned po návratu a nebyla jsem jediná. Koukám, že FIRO nemá pud sebezáchovy, nic se nezměnilo.

    Reply
  22. Hana

    Poznávací zájezd s FIRO po Bretani a Normandii. Naprostá katastrofa. Předělaný mikrobus bez pérování v zadní části, šílená zima, nefungující klimatizace, ledový fičák na hlavy po celou cestu 4000 km, v zadní části nebylo topení, mezi sedadly tak prostoru, že jsme museli sedět pokroucení do uličky, nevešli jsme se tam, reklamace neuznaná. Již nikdy víc.

    Reply
  23. monika golasová

    Dobry den.Potom ,co jsem tu vsechno precetla jsem Rada,ze si sve dovolene planuji sama na vlastni pest a pokud letim,tak jsem byla jen pres rakouske a nemecke cestovky.Sleddovala jsem tu Kolik kdo za jakou cenu pres ceskou kancelar zaplatil a co za to mel,neuveritelne a nazvala bych to v nekterych pripadech absolutni drzosti.Mam mozna vyhodu umim nemecky a i trosku anglicky,takze si to zprostredkuji sama.Ale i to neni zarukou.Priklad-byla jsem mladsi neco pres 20 let a rekla jsem si,ze si udelam s pritelem romantickou dovolenou v listopadu v Keni pres rakouskou cestovku.Pani jsem rekla,ze chceme Pekny hotel primo u plaze s bilym piskem,bazenem,aspon polopenzi a diskotekou nebo vecernim programem.nabidla nam cenu 590euro,kdo by to odmitl?Tesila jsem se na exotiku,takze v Tom zapalu jsem si poradne neprecetla smlouvu.Ve smlouve nebyla plaz,ale palmova zahrada.Let probihal v pohode,mezipristani v Milane 3 hod,ale o Tom jsme vedeli.O pul osme rano jsme prileteli do Keni i Autobus nas vyzvednul,bylo to jak v jinem svete kufry se hazeli na strechu autobusu a privazovali se lanama,autobusy byly zebrovane ,proste Afrika a libilo se mi to.Pred dovolenou jsem mela sen,ze budu bydlet v pustine a on se mi splnil.Autobus odbocil od plaze a vezl nas nekam jinam:)jeden pan v autobuse rika,to nejede k plazi a Sem litam casto.Muj sen se vyplnil,dostali jsme hotel nad bazinou mezi mesitou a vezenim:)kazdy den jsme mavali na vezne:)a nekolikrat denne poslouchali jejich hlasite modlitby:)denne jsme spali 2 az 3 hod,jelikoz tam vestaveli kratsi okna asi 25 cm,takze jsme meli v noci plny pokoj jesteru a much ruznych velikosti.Zazadali jsme o novy pokoj,rekli,ze nemaji,dalsi hotel az za 2 dny.Majitele byly z ne mecka a Svycarska a hoste taky,byla jsem tam 1 Ceska a 1 polsky par.Ptali jsme se kam se budem chodit koupat,kdyz bydlime u baziny,rekli,ze kazdych 15 min prijede Autobus a budeme zdarma jist i plavat v jinem hotelu.ten hotel byl nadherny,az na hada skrtice v bazenu.10 zamestnancu s macetama nabehli hada nenasli a nezabili.Pri obedu seskakali opice ze stromu a vsecnho nam snedli,ale to beru s humorem,clovek si musi davat pozor na postavu a zbytecne se v horku neprejidat.Toaleta nesplachovala,az potom jsem pochopila,proc stoji dzban u umyvadla:)Kazdy jsme tam stravili hodinu a mezitim ten druhy usnul:)romantika byla pryc.Diskoteka tam taky nebyla ani bar,restaurace byla otevrena od 20 do 22 hod,,cely hotel si dal max 2 nebo 3 drinky a slo se do hajan.Melo to velke pozitivum,za cely tyden se Jim nestacil nikdo opit.V noci jme meli jinaci starosti,splachovani,odhaneni much a dalsi zvere a snazit se rychle usnout nez zacnou ranni modlitby;)mam smysl pro Humor,takze i tak na to hezky zpominam,s pritelem jsme se rozesli hned na letisti,nervove to nevydrzel.Takze potkat vas to muze i u rakouske cestovky,z te dovolene mam z Name do dneska a radi na to vzpominame.

    Reply
  24. Adam Fajkoš

    Moje zkušenost s FIRO TOUR.
    Pátek 9.9. rezervace hotelu Princess Andriana na Rohodosu. Paní nám pobočce v Ostravě nám řekla, že musí ověřit letenky u Travel Servis. Chyběla 1, protože jsme cestovali s dítětem. V pondělí 12.9. potvrzení letenek, sepsání smlouvy a musel jsem do 1h od sepsání smlouvy zaplatit celou částku. V úterý 13.9. odpo. nám paní z cestovky volala, že nemá pro nás zpáteční letenku. Nedokázala najít řešení v podobě jiného odletu atd. jen že si máme vybrat jinou dovolenou. Pro mě dost nepochopitelné. Žádná kompenzace v podobě slevy atd. Když jsem si nic jiného nevybral a chtěl peníze zpátky poslat na účet, druhý problém. Musela to schválit účetní v Praze a peníze mi poslali až za 2 dny. Navíc, chtěli napsat mail, že dovolenou ruším já, ne tedy samotná cestovka. Asi aby byli z obliga. Takže už nikdy FIRO TOUR.

    Reply
  25. Milan Trampota

    Letos jsme byli po 3-tí v Turecku za sebou , pokaždé s jinou c.k. , bohužel tentokrát s Firo a byla to naše nejdražší a nejhorší dovolená. Hotel Gorgulu Kleopatra Beach-noční můra. Bez pláže a to torzo jedno velké smetiště. All Inclusive, ve vězení jak čtu mají proti tomu stravu jak v Alkronu, polotovary něčeho mletého na oběd i na večeři, snídaně pořád to samé i po slepu jste věděli kde co je, jen když píši tyto řádky se mi zvedá žaludek. Pokud Firo je schopno takový „luxus“nabídnout za cenu, kterou jsme zaplatili, tak se budu bát jaké překvápko mě čeká příště, takže Firo NE!!!

    Reply
  26. Pavel Zabloudil

    Firo jsou pěkný haj……meli jsme letet ze Zakynthosu do Brna.2 dny před odletem nam sdělili,že letíme přes Ostravu.Takže vstavat o 1,5 hod.dříve a cesta taky o 1,5 hod delší.Takže ze 2 hod. 3,5 hod. Let.S Firem už nikdy více .To všem doporučuji.

    Reply
  27. Nika40

    no, kdybyste byl chytřejší, tak si odlety najdete dávno předtím, než vůbec na dovolenou odjedete,..pak byste nebyli překvapeni, že se koná nějaký přestup nebo že máte mezipřistání..

    Reply
  28. Milan Trampota

    Pro všechny cestovatele, k mému výše napsanému příspěvku. Za více než 25 let cestování jsem nebyl nucen podat reklamaci, až teď, bohužel výběr předraženého hotelu, dle Firo byla moje vina, takže nevím jak Vy, ale já kdyby byla na tomto světě poslední cestovka, tak koupím od Rumunských cikánů osla i s žebřiňákem a pojedu kempovat ke smetišti a budu si sám vařit to co ulovím, aspoň budu vědět co jím. Přeji hodně pěkných dovolených.

    Reply
  29. Hudeček

    Vysloveně nejezděte s FIRO TOUR. Nejsou to žádní podvodníci. Jsou to extra šejdíři, kteří se ničeho neštítí! I když řádně sepíšete reklamaci dodáte podklady tak vás universální odmítačka reklamací drze vypeče. Takže na dovolenou se všemi – krom téhle vypečené partičky. Toto jsou pouze přikrádači našich peněz. Ničeho se neštítící!Jejich reklama nabídky všechno je jen jako.

    Reply
  30. Irena Jakubcová

    Naše zkušenost s cestovní kanceláří FIRO.
    Vloni vše bez problémů, proto jsme letos neváhali zakoupit poměrně drahý zájezd do SAE a Ománu. Cestovka 2x měnila termín, to už asi mělo signalizovat problémy, ale přizpůsobili jsme se, v Emirátech vše klapalo. Zájezd byl prodán se službami česky mluvícího průvodce. PO příjezdu do Ománu 1 den nebyl vůbec průvodce, další den nás vyzvedl místní anglicky mluvící, který se snažil, avšak musel se 5x denně modlit, takže se program musel přizpůsobit. Bylo také nutné ostatním překládat, protože očekávali češtinu.
    Po návratu jsme reklamovali, cestovka se velmi slušně omluvila, nabídla směšnou kompenzaci 250 Kč, avšak napsala, že dodrželi všechny závazky a žádnou reklamaci neuznávají. Prostě přístup zbavit se obtížného zákazníka za každou cenu.
    Byly i další nedostatky, které ani v reklamaci člověk nezmińuje – před odjezdem na dotaz o vybavenosti pokojů či info k zaplaceným večeřím – nevíme, nemáme informace.

    Reply
  31. Jan P.

    Jedenou jedinkrát jsem se nechal přemluvit od známých a zaplatil si zájezd do Řecka od Firo Tour, apartmán + vše nej nej, loni v létě to bylo.
    Z apartmánu se vyklubal pokoj s kuchyňkou a přímo nad rybí prodejnou:/ každé ráno popeláři přímo pod oknem a výfuk který šel nad auto končil u balkónových dveří, žádné prosby ani stížnosti nezabraly. Jídlo taky hrůza, nakonec jsem vytáhl kreditku a zaplatil ještě jednou tolik za stravování v restauracích , takže paráda 🙂 Už opravdu nikdy více.

    Reply
  32. Karel Havlíček

    Sˇpanělsko,Costa Dorada,hotel 4R Miramar. Super služby,program all inklusive,poloha hotelu,prostě vše bylo bezchyby. Naprostá spokojenost,úžasná dovolená.Vřele doporučujem!!!!

    Reply
  33. Irena

    Poznávací zájezd s Firo tour 17.8.-20.8.2017 To nejlepší z Bavorska s výletem k Bodamskému jezeru: Upozornění pro účastníky zájezdu „To nejlepší z Bavorska s výletem k Bodamskému jezeru“ – ubytování je v „hotelu 2*“- tedy spíše lepší ubytovna, na pokojích není lednice, ani žádná společná lednice v zařízení není k dispozici, žádná TV ani rádio, prosezené židle, pérové postele, které vržou, žádná el.zásuvka v koupelně , velmi zašlé zařízení koupelny, do sprchového koutu lezete přes záchod ( komentuji pokoj č.15 vícelůžkový ). Personál hotelu dá ráno snídani a pak odchází z hotelu a není k dispozici- při případném problému nastane problém… Vesnice, kde jsme byli v srpnu ubytování, nemá žádné OTEVŘENÉ restaurace, hospody či supermarket v odpoledních,resp. večerních hodinách, žádné stravovací možnosti ve vesnici NEJSOU – dovezte si vlastní jídlo i s ledničkou…. A technická poznámka k jezeru – vezměte si boty do vody, ostré kamínky při vstupu do jezera.

    Reply
  34. Eva Šírová

    Letos v červnu jsme byli s manželem po několika letech opět na dovolené s Firo tourem.Na Islandu. Ze 6 dnů se nám pobyt tam scvrknul neschopností CK na 4 dny.
    První noční letadlo odletělo bez nás kvůli špatnému počasí v Berlíně, ale za další zdržení už může neschopnost CK i delegátky. Finanční odškodnění za drahý zájezd
    jsme doposud neobdrželi. Doma nás čekal E-mail, že se omlouvají “ za drobné nepříjemnosti“. Nabídka byla 2000,-Kč, zájezd byl za 50 000,-Kč za osobu. Výsměch nám všem.
    Když jsme nesouhlasili ani se 3000.-, více se neozvali a nedostali nic. Tento zájezd prodávali pro CK Periskope

    Reply
  35. Eva Šírová

    Ještě popis průběhu zájezdu.
    S Firo tourem na kraj světa s Air Berlinem poletíš, však při prvním zádrhelu je už klient na obtíž.
    Cestovatel už se těší, jak svou dovču užije si. Však na letišti „užívá si “
    hned tu první noc. Nikdo z CK nepřichází chudákovi na pomoc.
    Průvodkyně už se hroutí, těžko něco domluví. Lidi se jí pořád bouří, o plané sliby nestojí. Na Island prý hned se letí, ale kdo nás odveze? Na etapy za 2 dny Lufthansa to dokáže.
    Méně zdatní už se těší na pohodovou túru, ale jenom pět vylezlo na duhovou horu.
    Další den už sopka čeká, po ní útesy.Na foto též trochu času udělejme si.
    Jedna věc tady jistá, Zdeňka běh na útes chystá, lidi nestačí.
    V autobuse už nám všem víčka padají a při krátkých přestávkách se fotky dělají.
    Hlavně všechno projet , vidět, cestovka je z obliga.
    Že jsou lidi unavení ji nezajímá.
    Pozdě spát a brzy vstávat to je heslo zájezdu. Nevyspalá , zívající do autobusu lezu.
    Zájezd levný zrovna nebyl. Za ty problémy, dal by prachy jenom debil, ale už ne my.
    Firo Tour si o nás myslí, že jsme jen ubožáci,kteří vše jen mlčky snáší, jsme jim jen
    pro legraci.
    Pojišťovny dobře platí, když se CK plány zhatí.
    CK svoje prachy brání, zpátky nám nic nechce dát. Cestovatel utře hubu, sama si chce nahrabat.
    Nebere klienty vážně. Už se nedejme! A na další cestování jinou hledejme!

    Reply
  36. Lenka Laňová

    S CK Firo tour jsme cestovali do Španělska, Almerie, hotel Zoraida Garden již podruhé, maximálně spokojeni!!! Výborný hotel, služby, klub Firáček i delegátky.

    Reply
  37. Hanka Raj

    Dne 18.6. 2018 jsme se vrátili z dovolené, konkrétně z Řecka – Kefalonie, hotel Porto Skála, tento ostrov určitě stojí za návštěvu, je opravdu krásný, myslím, že velmi konkuruje Lefkade…. Byli jsme z dovolené nadšení a plní zážitků, vše bylo perfektní, hotel, personál, výborné jídlo a krásné nejen pláže Letos jsme zvolili CK Firo TOUR, a velké díky patří i paní Jitce Herzanove, naprosto úžasná delegátka, která plní nad rámec své pracovní povinnosti, je velice ochotná, přátelská a společenská, jakmile nastal sebemenší problém okamžitě ho se snažila pomoc a problém vyřešit…. Na paní Jitku jen tak nezapomeneme, jelikož má jak profesní tak i lidský přístup ke klientům, ne každý delegát má takovýto přístup, takže víc takových delegátů jako je paní Jitka, doufáme, že ji třeba ještě někdy na svých cestách potkáme. Ještě se nám nestalo, že by jsme na dovolené měli takového delegáta. DÁVÁME JI PLNÝ POČET HVĚZDIČEK

    Reply
  38. Zdenka Staňková

    22.6.-3.7. 2018 řecký ostrov Siathos, hotel Belvedere **** all inc. Absolutně neodpovídá čtyř hvězdičkovému hotelu, bungalovy na velice strmém kopci, 144 velice příkrých schodů, podle delegáta byla smlouva na dolní část, ale byli jsme ubytováni v té nejvyšších, úklid nedostačující např. výměna ručníků až po pěti dnech po stížnosti, nevynesený koš apod. do bungalovu nám pršelo a reakce personálu byla neadekvátní,neobvyklé bylo, že personál byl neochotný, zamračený, neodpovídající na pozdrav, hotelový bazén občas špinavý, bar u bazénu nefungoval po celý pobyt, v hotelovém baru, i když byl plný (ms ve fotbale), ve 23:00 personál zhasl a odešel, jídlo velice skromné, často se opakující, žádné speciality řecké kuchyně, stížnosti byly i z předešlých pobytů, minulé pobyty od Firo-tour byly pěkné, ale s tímhle hotelem to Firo nevyhrálo…

    Reply
  39. Markéta

    Byli jsme letos s Firo tour na Skopelose, ubytování Anastasia a vše proběhlo v naprostém pořádku. nemám výhrady.

    Reply
  40. Petty

    Také máme špatnou zkušenost s CK FIRO TOUR. Cestovali jsme na Menorcu – hotel Vacanaces. Cena absolutně neodpovídá popisu 4* hotelu v jejich katalogu. Hotel absolutně průměrný, vyrovná se maximálně tak 2* hotelu. Nedoporučujeme zde plánovat Vaši výjimečnou cestu, např. svatební, jakou jsme měli my. Hotel byl velmi rušný, plný rodin s dětmi s celodenním animačním programem, o který jsme vůbec nestáli. Delegátka byla arogantní, nepříjemná a taková člověk tam nemá co dělat! Absolutní nezájem o spokojenost klientů. Nicméně řešíme stále zpoždění kufru o dva dny. Měli jsme uzavřeno pojištění a do dnes nám nikdo nevyplatil částku na kterou jsme dle uzavřeného pojištění měli nárok. CK nás okradla o peníze a nepředali nám důležité informace. Poslali jsme reklamaci na celý zájezd a do 30 dní se nám nikdo neozval! Jakmile s nimi sepíšete smlouvu a pošlete jim 42 000 za svou „vysněnou dovolenu“ už s Vámi dále nejednají. Už nikdy s cestovkou!!!!

    Reply
  41. Jana Richterova

    S CK Firo tour jsem cestovala poprvé. Vybraly jsme si s maminkou hotel Baia di Tindari na Sicílii. Nemáme rády ubytování hotelového typu a proto jsme záměrně zvolily hotel, kde nabízeli bungalovy. Dostaly jsme pokoj v hotelu s výhledem na parkoviště!!!! Přestože jsme prosily o výměnu, řekla nám paní delegátka, že vina je na straně Invie , přes kterou jsme si dovolenou sjednaly. Oni nás měli informovat a bungalov jsme si měly předem objednat. Velmi nám to pokazilo celou dovolenou. Tuto cestovní kancelář nemohu doporučit. Jana

    Reply
  42. Nespokojeni klienti

    Firo tour rozhodne nedoporučuji. Měli jsme vybraný klidný menší hotel na ostrově Kefalonia, po příletu nám bylo sděleno, ze budeme v jiném hotelu na úplně druhé straně ostrova, kam jsme nechtěli z důvodu naplanovaneho cestování po ostrově. Uz při odjezdu z letiště nastal u autobusu totální zmatek, kdy delegáti koukali a nebyli schopni ze sebe vypravit slovo a cestující se sami museli dohadovat s řidiči autobusu, kam mají nastoupit. Náhradní hotel by x násobné větší než námi objednány, žádný výhled na moře, rušné večírky do 11-12 hodin večer každy den. Tedy přesně to, co jsme nechtěli s ohledem na to, ze šlo o naše libanky!!! Jako kompenzace nám byla nabídnuta all inclusive, kterou jsme ale nemohli plně využít, protože jsme měli naplánované výlety po ostrově a z toho důvodu jsme si původně vybírali zájezd pouze s polopenzi. Zároveň jsme museli na poslední chvíli shánět jiné auto na pronajmuti, protože jsme byli na úplně opačném konci ostrova, než jsme měli byt, a kde jsme meli předem objednané auto. Po návratu do ČR jsem požadovala kompenzaci za tyto nepříjemnosti a světě div se..nic!! Byli ochotni zaplatit 917 Kč, když jsem se dotazovala na to, jak k tomu dospěli a ze zadam kalkulaci, kolik pobyt v novém hotelu stal, tak již nepřišla žádná reakce. Pokud můžete jeďte raději na vlastní pěst nebo pres jinou prověřenou CK. My jsme s firo jeli poprvé a i naposled. Platit za nekompetentní delegáty a ubytovani typu, kterému se vyhybate je nesmysl. Zájezd stal cca 34 tis. za dvě osoby..Zvlášť v době dnešních air bnb..

    Reply

Napsat komentář: monika golasová Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *