Fischer – recenze

Již v roce 1990 založil cestovní kancelář Fischer pan Václav Fischer, který během prvních několika let vybudoval z Fischera silnou značku, která byla známá kvalitními službami za rozumnou cenu. V roce 1999 vznikla z cestovní kanceláře akciová společnost Cestovní kancelář FISCHER, a.s., která v dalších letech prošla poměrně bouřlivým vývojem, kdy do ní vstoupila společnost KKCG, která je dnes stoprocentním vlastníkem cestovní kanceláře FISCHER, a.s. a kdy začaly majetkoprávní spory mezi Václavem Fischerem a novými vlastníky cestovní kanceláře. Ty sem tam problesknou médii dodnes.

Cestovní kancelář FISCHER, a.s. se orientuje na velké množství destinací napříč celým světem. Můžete tak u nich zakoupit zájezdy do Evropy, Afriky, Ameriky, Asie, ale i Oceánie. Nabídka je opravdu obrovská a jelikož je Cestovní kancelář FISCHER, a.s. jedním z lídrů českého cestovního ruchu, je jasné, že často žádaná. Jakou máte s Fischerem zkušenost vy?

Early findings showed that students in the smaller classes–which ranged from 13 https://proeditingproofreading.com to 17 students–outperformed their peers on reading and mathematics tests.

95 komentářů
  1. Denisa

    Mam velmi dobré vzpomínky na cestovku Václava Fischera zroku 2002, profesionální personál.A teď? V Brně na náměstí Svobody úplná katastrofa, na dotaz , zda mohu mít dítě zdarma na Kos mi ženská odpověděla, zda nechci jet raději na hory,ze to neumí zarezervovat dítě zdarma. A pak jsem zjistil, ze to už není Ck Fischer,jak se prezentuje,ale agentura Green travel a pozor agentury nejsou pojištěny! A přitom má polepy Fischer!

    Reply
    1. Lenka

      Dne 12.7.2017 jsem poslala panu řediteli CK Fischer reklamaci zájezdu do Egypta, doposud se mi však nikdo neozval, tak vám níže posílám text reklamace.

      V akci včasný nákup jsme si na konci měsíce února zakoupili ve Vaši CK Fischer, tř. T.Bati, Zlín zájezd do destinace Egypt – Mars Alam, hotel Laguna Beach Resort a to na doporučení pracovnice Vaši CK, že hotel je rekonstruovaný je zde pláž i molo, což bylo vše pro nás, kteří jsme v Egyptě zatím nebyli tak se nám informace zdály dostačující. Ovšem zjištění skutečnosti na místě bylo velké rozčarování. Již při příjezdu do resortu ve večerních hodinách jsme se chtěli vrátit do autobusu zda se pan řidič nespletl hlavní vstup i recepce jakoby jsme se vrátili včase do sedmdesátých let. Velmi mě překvapuje, že taková CK jako je Fischer s kterou jsme byli na dovolené prvně a asi i naposled vůbec takový hotel má ve své nabídce. Kdyby jste inzerovali, že se jedná o starší hotel, 3 hvězdičky, tak by byl na to člověk připravený a vůbec bych se neobtěžovala Vám psát tuto slohovou práci.
      Jedinné, co na této dovolené bylo pozitivní byl přístup pracovníků hotelu jak pokojského, barmana tak i personálu v jídelně – číšníků, tímto bych Vás chtěla požádat a přeposlání velkého poděkování těmto lidem, kteří se o nás po dobu naši dovolené starali byli velmi empatičtí, vstřícní, příjemní a splnili jakékoliv přání, prostě služby těchto lidiček byly super s tím jsem se zatím nikde nesetkala za to jim moc děkuju, že svým chováním vůči nám nám tak zpříjemňovali dovolenou.
      Další výtka by se týkala slečny delegátky tu jsme viděli druhý den po našem příjezdu do hotelu a pak už vůbec. Při odjezdu na konci naší dovolené koloval mobilní telefon s nějakým mužem špatně mluvícím česky, že se uvidíme na letišti. Nevím s kým jsme mluvili, ale na letišti se k nám nikdo nehlásil no vše jsme zvládli a jsme zpět v česku takže vše dobře dopadlo.
      Za další cena zájezdu, jak jsem již uvedla zájezd jsme kupovali v akci včasný nákup, ale žádnou slevu jsem nezaznamela. Za stejnou cenu zájezd zakoupili i ti, co tam s nám byli z ČR, ale kupovali zájezd v akci Last Minute. Inzerujete zájezd na 8 dnů a čistého času jsme byli v destinaci 6 dnů, chápu, že nějaký čas musí člověk počítat na přemístění, ale dva dny mi opravdu připadá mnoho. Na hotel jsme přijeli ve čtvrtek 29.6. 2017 večer po 19.00 hod. a odjížděli jsme v noci ze středy na čtvrtek 6.7.2017 v 03.00 hod. takže na dovolené jsme trávili všehovšudy 6 dnů, což mi opravdu připadá za 6 dnů zaplatit na osobu 12.990,- Kč trošku přehnaná částka. Nehledě na skutečnost, že strava měla být All inclusive. Jídlo bylo každý den stejné a velmi omezený výběr oběd: bramborová kaše, rýže, kuře(nebo ryba), maso plné flaxí, večeře totéž akorát místo bramborové kaše opékaný brambor. Dopolední svačina zbytky sucharů ze snídaně a odpolední svačina namazaná bulka ze sýrem nebo salámem. Víno k večeři jak inzerujete ani omylem. Na pití pivo, cola, sprite a alkohol u baru.

      Na závěr chci opravdu jen poděkovat personálu hotelu za úžasný přístup k nám k hostům a to určitě není zásluha Vaši CK, ale je to o charakteru místních lidí.

      Reply
  2. David

    Na ostrově Rhodos se nespoléhejte na delegátku CKF Veroniku Š. Pracuje sice do úmoru, ale dle vyjádření zákaznického servisu CK Fischer pouze v oblasti administrativy, příp. praktické pomoci, a to v souladu s ČSN EN 13809. Klienta v tom vůbec nehledejte. ¨

    Reply
  3. Ladislav

    bolisme v Egypte v hoteli Magic Beach – chcem upozorniť na nekalé praktiky zamestnancov hotela ako pri obsahu tovaru v minibare na izbe vždy si skontrolujte obsah pred odchodom zamestnanca ktorý vás ubytuje a okamžite hláste nedostatky lebo to uhradíte z vlastného ako sa to stalo nám! Hanah má tuto zkušenost:

    Reply
  4. Jiří

    Tak se přidávám ke kritice této cestovky.Loni jsem byl na dovolené v Turecku hotel Doganay club a byl jsem maximálně spokojen(až na maličkosti,jako je neúčast delegátky při ubytování)tak jsem si dovolenou v tomto hotelu letos zopakoval.Po příjezdu do hotelu : požadován voucher ,který ovšem cestovka v rámci šetření NEVYDÁVÁ, kdybych si ho sám nestahl a nevytiskl tak nevím! samozřejmě delegátka nikde.Místo pokoje s balkonem pokoj v 7 patře bez balkonu a s mřížemi v okně(asi proti vypadnutí) přistýlka 2 matrace na zemi. Příslib výměny druhý den v 11 hodin.Samozřejmě NIC, další slib ve 13 hodin.Jelikož byla schůzka s delegátkou řešil jsem to sní.Podle ní je to normální postup a prý jsem dostal kompenzaci-poukázku na 2 plážové osušky v ceně 2 euro za kus (vratné ).To že nás vlastně neubytovala přešla mlčením.Musím ovšem poděkovat za její rychlost při zajištění lékařské pomoci pro vnučku které se zanítil sluchovod.Z polikliniky pro nás přijelo auto v nemocnici nás okamžitě(neděle večer) ošetřili a po ošetření zavezli zpět do hotelu.to vše bezplatně v rámci sjednaného pojištění. Jinak vše normální až na odjezd z hotelu při návratu.Odjezd v 5 hodin ráno řidič má v ruce seznam psaný nejmenšími písmeny co na počítači jsou a k tomu neumí přečíst česká jména

    Reply
  5. Pavel

    vrátili jsme se z dovolené na Malorce, konkrétně hotel THB Sa Coma Platja. Po předchozích zkušenostech se zájezdy celkem zklamání. Nadprůměrná cena, podprůměrné služby a strašná zkušenost s all inclusive. All inclisive spočíval ve formě podprůměrného nádražního bufetu v zastrčené vísce. Nápoje a občerstvení podáváno v okýnku, převážně ne zrovna vstřícná obsluha bez úsměvu. Provozní doba 10.00 – 18.00. Ale pozor ! Jídlo jen do 16.00, první den se začalo vydávat až od cca 12.00. Od 18.00 výdej jen pití v hotelovém baru, s omezením max 2 alkoholické nápoje na osobu a den. Když jsme na tyto skutečnosti upozornili delegátku, tak nám řekla, že jsme první kdo si stěžuje, že klienti většinou přibrali a formu služeb si upravuje hotel sám. Při odjezdu jsme vyklidili pokoje do 12.00, byly nám odebrány karty (nemožnost jít k moři – branky fungovaly na karty) a také skončily veškeré služby all inclusive. Příplatek za pokoj do 18.00 činil 25 Eur, ale zaplatili jsme, neboť s námi byly 4 malé děti, z toho jedno onemocnělo. Ale ani na tento posléze společný pokoj se nevztahoval program all inclusive, ( 25 Eur jen za ubytování ) a tak do odjezdu autobusu, tj. 17.50 nutno zakoupit veškeré jidlo a pití hlavně pro děti ve vlastní režii. Celkem špatné zkušenosti. V porovnání s předchozími dovolenými hodně velké zklamání. vlasta má tuto zkušenost:

    Reply
  6. Rosta

    Před 3 týdny jsme se vrátili z dovolené z Kréty hotel Creta Garden, kde se jednalo o rodinný hotel . Co se týká ubytování , tak bylo docela dobré.Jídlo jsme měli zaplacené all inclusive, ale bylo skoro každý den stejné a někdy jen na příděl paní domácí. Poslední den jsme museli odevzdat pokoj do 12 hod. a byly nám ustřižené náramky (all inclusive) , že nám skončil . Nakonec nám jídlo dali, ale pití už ne , že nemáme nárok.Byly jsme nucení jít jsi koupit pití do marketu , ale pít jsme ho mohli jen mimo hotel. Přístup do moře byl skalnatý, takže nic moc. Při odletu z Heraklionu do Brna se nám vůbec delegátka CK Fischer nevěnovala ( věnovala se pouze odletu do Ostravy).

    Reply
  7. Jirka

    CK FISCHER – neseriozní partner který s Vámi jako s klientem jedná pouze když máte zaplatit, neplní své sjednané služby a delagati v místě pobytu jsou arogantní a vysmívají se. využil jsem tuto cestovní kancelář poprvé a procestoval jsem již mnoho zemi – ale to co jsem zažil s jejich službami už opravdu nikdy více. Pokud chcete cestovat opravdu důrazně nedoporučuji tuto cestovní kanclář ani Hotel El Palacio 4 hvezdičky jelikož služby cestovky jsou pouze na papíře,samé výmluvy a jejich oblíbené JE NÁM LÍTO. HOTEL EL PALACIO VÁS SNÍŽÍ NA ÚROVEN ZVÍŘETE KTERÉ SE MUSI POHYBOVAT A STRAVOVAT V NAPROSTE ŠPÍNĚ A BEZ NÁPRAVY. EGYPT JE KRASNA ZEME ALE NE S FISCHEREM..DOPORUČUJI HOTEL GRAND RESORT V HURGHADE….. FISCHER NIKDY VÍCE

    Reply
  8. Eva

    Po dlouhé době jsme využili služeb ck Fischer a myslím, že tentokrát již opravdu naposledy. Zaplatili jsme si v hotelu Dassia Chandris na ostrově Korfu výhled na moře a těšili se, že uvidíme východ slunce. BOhužel když jsme v noci přiletěli, ubytovali nás v pokoji s okny na silnici, kde byl celou noc velký hluk. Další den až ve 14 hodin nám milostivě dali pokoj s výhledem na moře. Delegátka Pavla Smetanová pro nás vyjednala kompenzaci, že v den odjezdu budeme moci zůstat v pokoji až do 18 hod, neboť odjezd byl až kolem 20 hodiny. Poslední den nám ovšem recepce sdělila, že musíme náš pokoj opustit a že nám dají opět jiný do 18 hodin. De facto jsme téměř 1 a půl dne ze 7 ztratili stěhováním, což je při nemalé ceně zájezdu nehorázné. Pokud ck sjednává s hotelem služby, měla by dokázat ochránit své zákazníky před tím, aby je strkali z pokoje do pokoje a zajistit služby, které si zákazník zaplatil. Delegátka Petra se velmi snažila tyto nedostatky ck eliminovat a dělala co bylo v jejích silách. Tímto jí ještě jednou velmi děkujeme, ale s Fischerem opravdu už ne.

    Reply
  9. Dáša

    Vrátila jsem se 1.1. 2014 z Dominikánské Republiky, kde jsem prožila krásné vánoce. Setkala jsem se tam ovšem s delegátkou od CK Fischer, která svým chováním byla studenou sprchou v tak teplém počasí. Šla jsem na schůzku s paní, která trávila dov.od CK Fischer, delegátka mě neznala a slovem ,,Vy jste kdo?“ mě také přivítala. Tak jsem ji vysvětlila že doprovázím paní se kterou jsme se poznaly v resortu, Dala mě jasně najevo že nemám co pohledávat na jejich schůzce natož se na něco zeptat!! Je to naprosto neprofesionální jednání v cizině, když potká člověk někoho, který mluví rodnou řečí toho druhého. S českými turisty jsme se zastavovali a předávali užitečné informace, když bylo potřeba tak i pomohli.Je škoda,,že mladí lidé nejsou empatičtí a profesionální,když je CK vyšle jako delegáty do ciziny.Ovšem tímhle trdlem jsem si dovolenou nenechala pokazit.Nebyla jsem s tímto zážitkem sama, opodál stojící paní mě oslovila a řekla, že se jí to stalo také s touto delegátkou. Tak se zamyslete koho posíláte do letovisek pomáhat českým turistům.

    Reply
    1. Milan

      Vyberam dovolenku a citam aj recenzie a nad Vasou recenziou by som sa pozastavil.
      Sli ste na dovolenku s ck ktora nemala cesku delegatku. Zrejme Vas dovolenka aj menej stala. Nechapem preco ste chceli informacie od delegatky inej ck.
      Tu delegatku platila ina ck a nie Vasa. A Vy ste chceli zadarmo jej sluzby – servis. Preco ste nesli na dovolenku s ck ktora mala cesku delegatku teda s ck Fischer? Preco ste nepoziadali delegatku o stretnutie s tym ze jej cas zaplatite? A este mate prepacte za vyraz tu drzost ze ju tu kritizujete. Mysleli ste za sa „zveziete“ pri dovolenkarke a nevyslo Vam to a ste z tojo mimo a stazujete sa tu. Popremyslajte radsej nad sebou.

      Reply
  10. Zdeňka

    V loňském roce jsme s manželem navštívili ostrov Mallorca – hotel Mariant, který patří CK Fisher. Byla to nezapomenutelná svatební cesta. Se službami CK jsme byli velice spokojeni. Hotel byl velice útulný a čistý, u bazénu bohužel nedostatek lehátek. Pláž nádherná – křišťálově čistá voda, krásná vegetace, čisto. Měli jsme all – inclusive – strava čerstvá – středomořská kuchyně, hodně ryb a maso,vynikající čerstvé ovoce, často se opakující, ale opravdu dobré. Jedinou věc bych vytkla – náš pobyt končil snídaní – i přes to, že jsme začínali večeří, museli jsme opustit pokoj do 10h a transfer na letiště byl až v 18h, tak jsme strávili celé odpoledne v hotelové hale se zavazadly. 🙁 Jinak mohu ale ráda doporučuji a určitě si pro svou dovolenou zase vybereme CK Fisher – česky mluvící delegátka také příjemná, ochotná.

    Reply
  11. Pavel

    Letošní zkušenosti z SAE s cestovní kancelaří Fischer: – neochotný a nic pro zákazníky dělající delegát – CK po návratu šetřila reklamaci Seatinku měsíc, přitom k reklamaci, že nám byla obsazena zaplacená místa v letadle, jsme přiložili palubní vstupenky, kde bylo zřejmé., že nám byla dána jiná řada, takže stačilo vrátit ihned peníze, to ne ono to šetřili celý měsíc s odpovědí , že nic nezjistil. Takže vše v pořádku a zákazníci objednávejte a plaťte za služby předem, že bude smlouva dodržena CK ovšem nemůže zaručit. Doporučuji zkusit jinou solidnější CK, Letos , ani příště s nimi nejedeme.

    Reply
  12. Dana

    Velká pochvala delegátce CK Fischer v Hurghadě – paní Valerii. Milá, ochotná, v každou denní i noční dobu.

    Reply
  13. Petra

    Tak já se přidávám k těm „smutnějším“, respektive zklamaným klientům. Ne, že bychom po delegátce něco chtěli, ale vezmu služby všeobecně. Jak už jsem psala, když jsem se rozhodovali, že zájezd u Fischer zakoupíme, byla slečna neustále „online“, dokonce hned, že si ho již dovolila nezávazně zarezervovat, protože už byla poslední dětská letenka ( takový laciný trik mě pobavil, ale už jsme to nechali tak, zájezd byl nákladnější a ostatní CK to měli podobně), po zaplacení bída a hrůza, domluvit se, byl zážitek….( hlavně špatně uvedená služba parkingu na letišti – vyřešili jsme si to nakonec sami přímo s dispečerem, který jen potvrdil neustálé problémy s CK Fischer) Na letišti v destinaci chaos, delegát pouze jeden, schovaný někde za rohem v „kukani“, lidé od Fischeru zmatkovali, nevěděli jsme, kam jít, dokonce jsme až vylezli z letištní haly ven, kde nás řidiči autobusů nahnali jako stádo dobytka zpět dovnitř – dveře se samozřejmě již nechtěly otevřít – no to by bylo na další samostatný příběh….Ostatní konkurenční delegáti CK čekali přímo u východu s cedulkou a byli minimálně dva. Autobus nás rozvážel bez delegátů. Byli dva. V hotelu jsme byli jediní po příjezdu, a ubytovávali jsme se taktéž sami ( domluvíme se, nevadí nám to). Delegátka večer na první schůzce „vlažná“, spíše jsme měli pocit, že jsme na obtíž, dalších schůzek jsme se neúčastnili. ( i kvůli tomu, že jsme zjistili, že o hotelu a pokojích toho moc neví….) Poslední schůzka byla úsměvná – paní/slečna, se ani nezeptala, jak jsme se měli, jak se nám líbilo ubytování, destinace, apod…Jedna jediná věta“ autobus odjíždí v 6:55 od hotelu a víc toho k odletu není“ 🙂 To nás pobavilo… odjížděli jsme autobusem zase sami, ani jeden delegát nás nevyprovodil, ba ani nás vlastně neupozornili, že budeme na letišti už sami…Konkurenční CK své klienty vyprovázela. Nabídky nám také žádné nechodí, jen neustále volal jejich automat o spokojenosti zájezdu.

    Reply
  14. Milan

    FISCHER prohrál další soud s poškozenými klienty, dle dnešních zpráv prohrál u Ústavního soudu. Chtěl se zbavit veškeré zodpovědnosti a to mu opět neprošlo.. Přečtěte si obsah vyjádření soudu na webu ÚS. Není to první prohraný spor, ale lepšímu přístupu ke klientům se FISCHER doposud nenaučil.

    Reply
  15. Lukáš

    Pod značkou Nev-Dama plánuje skupina Fischer nabízet levnější letecké dovolené i méně vydělávajícím Čechům. V Polsku se firma chystá spustit prodej přes portál Travel Planet. Ten se zaměří zase na lyžařské zájezdy. Skupina Fischer má nový cíl – uspět na trhu levných dovolených. Po historicky největším loňském zisku se Fischer, patřící do skupiny miliardáře Karla Komárka mladšího, chystá k další expanzi. V lednu skupina sloučila cestovní kanceláře Fischer, Nev-Dama a portál eTravel do jedné akciové společnosti a zároveň podniká kroky k využití vzájemných synergií v Česku i Polsku. Pod značkou Nev-Dama chce skupina proniknout s leteckými dovolenými i mezi méně vydělávající Čechy. Až dosud se prostřednictvím CK Fischer soustřeďovala hlavně na rodinné zájezdy v hotelech vyšších cenových kategorií. Část poptávky na trhu jí tím unikala.

    Reply
  16. Marek

    Objednali jsme si zájezd od CK Fischer a musím říct, že ještě před odletem, když jsme obdrželi cestovní pokyny, tak jsme byli celkem otrávení – sice CK avizovala pobyt 8 dní, který jsme si také zaplatili, ale odlet byl až v pozdních večerních hodinách, ubytováni jsme byli až po půlnoci, takže ve skutečnosti pobyt byl pouze 7 dní, byli jsme ošizeni o jeden den a ještě o večeři (měli jsme polopenzi), přišlo nám to jako nefér vůči klientům, kteří si zaplatí zájezd na 8 dní, ale ve skutečnosti se jedná o 7 dní…CK v podstatě uvedla nepravdivé informace, neboť ubytování bylo až po půlnoci, takže ten první den se vůbec nedá započítávat do pobytu, ale můžeme být vlastně ještě rádi, neboť v jednom článku o cestovních kancelářích od Sdružení ochrany spotřebitelů bylo uvedeno, že někdy dojde ke zkrácení až o 2 dny!!! bohužel se proti tomu nejde nijak bránit, neboť je to chyba klienta – měl si lépe vybrat dovolenou, takže příště snad budeme obezřetnější…

    Reply
  17. Pepa

    Předevčírem jsem se s manželkou vrátil z dovolené, kterou nám zajišťovalo Student Agency, ale organizátor byl Fischer. Bohužel už teda ne Václav :-(. Měl jsem docela obavy soudě podle zdejších příspěvků, ale všechno proběhlo v pohodě.

    Reply
  18. Gabriel

    Vážení cestovatelé Jak tady čtu,tak počet nespokojených klientů cestovek přibývá. S CK Fischer si už několik dní dopisujeme a k naší reklamaci se stavějí tak,že můžeme být rádi že jsme vůbec byli ubytováni.Tak se nenechte otrávit a dávejte podnět na ČOI.případně jako já soudní žalobu.

    Reply
  19. Martin

    Dovolená s Fischerem byla zdaleka nejhorší jakou jsme kdy zažili. Hotel vůbec nesplňoval kritéria hotelu, který jsme si zaplatili a tím pádem jsme byli okradeni, delegátka Daniela Křížová je navíc ta nejarogantnější **** co znám. Nejen že odmítla jakkoliv řešit fakt že nemáme to co jsme si zaplatili, poradila nám, že jestli nám něco chybí tak máme jet do města a koupit si to (ačkoliv už jsme to zaplatili fischerovi). Navíc na konci přinutila mou ženu zaplatit pobytové poplatky (ačkolv hotel vůbec neodpovídal počtu hvězd co měl a manažer nám několik minut předtím řekl, že poplatky platit nemusíme) pod pohrůžkou že nás neveme do autobusu a neodveze na letiště. Moje žena je bohužel vlivem strachu a totálního znechucení zaplatila, nicméně takové výhružky jsou praktiky, kteří používají šmějdi na předváděcích akcích. Z reklamace se samozřejmě nikdo neozývá takže zvažuji žalobu. Rozhodně CK FIscher nedoporučuji a když už nebudete mít na výběr tak rozhodně neplaťte nic dopředu!

    Reply
  20. Kamil

    S CK Fischer jsem cestoval letos již po páté do Egypta a to dosud bez problémů. Až letos když v hotelu Royal Azur jižně od Hurghady měla delegátka sjednat nápravu při naprosto nevyhovujícím způsobu stravování. Po celou dobu pobytu však k nápravě nedošlo a stížnosti na tento stav nebyly akceptovány. Delegátka stále opakovala, že situace v okolních hotelech je letos ještě horší.

    Reply
  21. Tereza

    Zkušenost s delegátkou Radkou Denglerovou v Dominikánské Republice mě ujistil, že tato drzá mladá slečna není na svém místě!!!! Dělá ostudu celé ČR, její chování bylo až zarážející, měla jsem dotaz na delegátku a proto že jsem byla s jinou ck mě odpověděla,že se nebude vůbec se mnou bavit, ani nevěděla co potřebuji. Tak se krajan v cizině nechová, čeští turisté si pomáhali jen když uslyšeli rodnou řeč, kdybych tam padla na zem tak mě tato slečna překročí a půjde svoji cestou, to mě také odpověděla. Je to mladá slečna a NEMÁ ani trochu soucitu s ostatními lidmi, je to smutná zkušenost pro mě. CK Fischer by měl také kontrolovat tyto delegáty, dělají cestovce ostudu!!!!!!!!

    Reply
  22. Monika

    Jen se podívejte na jejich stránky, všechny pobočky už prodali, tedy u těch, co je zkratka FR a ponechali si snad jen 5 poboček, tak to už něco znamená. A ty FR jsou agentury bez pojištění, no comment.

    Reply
  23. Blanka

    Právě jsme se vrátili z SAE, hotelu ACACIA. Nedoporučuji, jídlo výborné,animační programy žádné,bazén ve stínu, obsluha v barech mizerná. Delegát CK Fischer, pan Jakub Chmelař, absolutní nezájem o klienty-řešení problémů. Pouze měl zájem o prodej fakultativních zájezdů. Okolí hotelu, stavební ruch ,prašnost. Nikdy více s CK Fischer.

    Reply
  24. Tomáš Haltmar

    Dobrý den všem. Dokud jsem nevlastnil firmu, netušil jsem jak důležité je, aby i spokojený zákazník napsal referenci, neb vím, že převážně se většinu ozvou jen ti co si stěžují, ostatní jsou většinu rádi ,že dostali to za co si zaplatili a i když byli spokojení na to napsat referenci už si čas neudělají. V případě mé firmy si dokonce čas na to napsat špatnou referenci našla konkurence Ale k věci. Většinu jezdím na dovolené bez cestovek, no nyní jsem se rozhodnul jet na poslední chvíli. Pozor na internetu najdete miliardu nabídek na lastminute třeba do Dubaje jak jsem letěl já s rodinou ,ale většina je vyprodaná i když se termíny tváří, že jsou volné. Třikrát jsem přes internet zabukoval termín ,ale vždy po třech hodinách mne bylo řečeno z vyhledávacích portálů ,že termín není volný. Ujala se mne CK Fischer s tím, že se pokusí sehnat letenky po té co jinde mne jasně řekli, že žádná letenka do Dubaje není volná. Kloubouk dolů před CK Fischer sehnali letenky tak, že jsem dokonce já letěl v businessclas s tím ,že jsem platil letenku obyčejnou tak jako ostatní (děti a manželka záviděli) Tak že vše jsme řešili 19.2.2015 a odlítali jsme již 21.2.2015. Let měl zpoždění, ale to cestovka neovlivní a není to její problém a v Dubaji byla písečná bouře a tak se přistávalo na letišti 30km jinde. Tam se stálo 2hodiny a pak se přeletělo do Dubaje toto taky nepřičítám cestovce ,toto jen pro zajímavost . Tam už na nás čekal delegát Jakub tuším bylo 4h ráno tamního času. Odvoz na hotel byl v pohodě a hned v neděli jsme měli fakultativní výlet, který byl díky průvodkyni obohacením a o Dubaji jsme získali potřebné informace a přehled. Omlouvám se, nezapamatoval jsem si její jméno ,žije prý už v Dubaji na stálo a byla na velmi velké profesionální úrovni. Zbytek týdne jsme s rodinou jezdili po této destinaci již sami ,metrem, taxíkem, pěšky a viděli jsme toho opravdu spoustu. V případě, že by měl někdo zájem poskytnu více info pro rodinnou dovolenou v Dubaji. Pozor nejeli jsme se flákat k vodě nebo nakupovat, ale opravdu poznávat Dubaj. Rodina se věkově skládá 45,42,15 a 13let.Hotel se jmenoval CITY MAX BUR DUBAI Delegát nám byl kdykoliv k dispozici na tel, reagoval i na sms obratem. Osobní setkání na třetí den pobytu jsme odmítnuli, jelikož jsme jej nepokládali za důležité. Odjezd na letiště a info o odletu bylo taky na pohodu. Co se týče tedy za mne dávám cestovce velké plus. Recenzi o hotelu napíši k hotelu, ale v krátkosti. Jídlo super – odpovídalo hvězdičkám, služby super – odpovídalo hvězdičkám, bazén super, lokalita hotelu super. Co bylo trochu problém je ,že netěsnily okna do ulice a tak bylo z ulice vše slyšet. Děti měli pokoj do dvora (doporučuji) Dělám do oken a dveří, bylo to opravdu jen nekvalitními okny ,absolutně se nedali dovřít klikou neb tam klika nebyla, byla tam nějaká páčka. Nejsem na klid v noci náročný ,bydlíme taky na rušné ulici , ale mohlo by to někomu vadit a tak by nebylo fér to tu nenapsat a ti co tam chtějí jet, ať si vyptají pokoje do dvorního traktu. Já a rodinka jsme byli ze dne tak unavení ,že by na nás mohli Arabové v noci třísky štípat ,tak jsme noci prospali na pohodu. Pokud budu zvažovat někam jet s cestovkou, budu vybírat i u Fischera a mohu za mne doporučit tuto CK i ostatním.S pozdravem Haltmar Tomáš s rodinkou

    Reply
  25. Eliška H.

    Velké zklamání,delegátka velmi neochotná:odmítala zařídít aktivity jako např.potápění,jízda na koni,jako důvod uváděla,že je momentálně na ostrově velké množství klientů a nestíhá,první schůzka proběhla v úplně jiném hotelu a nikdo nám nedal vědět.Připlatili jsme si za výhled na moře a chtěli jsme pokoj v hotelu,dostali jsme bungalov dosti daleko od hlavní budovy a v kopci.Výhled jsme měli na rušnou a tím také hlučnou silnici,ale když jsme se natáhli přes zábradlí balkonku,moře bylo vidět.Pokoj s koupelnou byl již starší,aspoň čistý.Delegátka nám nabídla výměnu pokoje,jako asi další nespokojené polovině klientů,ale tato výměna by se uskutečnila až další den v době od 10.00-13.00hod. tudíž bychom museli zůstat na pokoji a vyčkávat,jelikož komplex byl plně obsazen.Pozor na noční lety!CK nám destinaci nabídla jako 8 dnů a 7 nocí,ale ubytovávání bylo na 7 nocí a 6 a půl dne.Jelikož jsme odlétali opět v noci,zavazadla jsme měli od 12,00 hod.před recepcí na chodbě.Na pláži byl nedostatek lehátek,lidé si je navzájem zcizovali.Protože jsme měli pojištění Ficher Plus reklamovali jsme v rámci ITQ kodexu,kterým se CK FISCHER chlubila.V této reklamaci jsme chtěli vrátit pouze příplatek za výhled na moře,reklamaci zamítli.Jako velmi pozitivní jsme shledali: jídlo(velký výběr,chutné),moře(nádherně teplé,čisté,velmi slané),veškerý personál(ochotný,usměvavý).Cenu,která uvádím,je za osobu s All inclusive,pojištěním a výhledem na moře.Zájezd jsme vybírali i hradili 3 týdny před odjezdem.Příště zkusíme jinou CK

    Reply
  26. gabriel

    Vážení nespokojení, Jak už jsem jednou psal s ck.Fischer se soudíme již půl roku,jejich zájezd byl již od začátku katastrofa,vše co bylo objednáno nedodržela ani na10%.Neustále to prodlužují a zvou si znalce. Musíme to ale dotáhnou do konce, už jen kvůli ostatním lidem. Není možné aby cestovka něco nabízela a pak nedodržela nic. Rozsudek sem dodám až to skončí,tak se nedejte! 18,5,2015 je další soud.

    Reply
  27. Martas

    Taky jsme jeli párkrát s Fischerem a žádný „benefit za věrnost“ se nekonal. A když jsme se na to zeptali, tak jsme dostali odpověď, že Fischer touto cestou nesměřuje :-/ Ale jinak musím opět napsat, že my jsme byli s touto cestovkou spokojení a též si myslím, že kdo chyby hledat chce, tak je vždycky najde. Také si vždy ppřed zakoupením zájezdu pročtu spoustu recenzí, abych věděla, do čeho eventuelně pojedu a s čím mám počítat.

    Reply
  28. Novák

    Byli jsme loni od Fischeru v Turecku v novem hotelu Sea Planet. Hotel super. Ale zaplatil jsem primi vyhled na more v cestovni kancelari. Na jeden pojoj to delalo 2500,- Kc. Po prijezdu jsme byli ubytovani na bocni strane hotelu. Na more bylo videt po vykkoneni z balkonu. Po konzultaci z delegatem, jsem nevyresil nic. Protoze delegat tvrdil ze je vse vporadku. Ve smlouve to bylo jinak. Ze sedni denniho zajezdu jsem resil tri dny vymenu pokoje. To me hodne vadilo. Delegat neochotny, pak uz nezvedal telefon. To nejhorni prislo pozdeji. Nas maly syn onemocnel. Pri prijezdu nam bylo receno ohledne nemocnice ze je 10 minut cesty. Zavolali jsme delegatovi, ze prijede sanitka. Cekali jsme hodinu a nic. S delegatem jsem telefonoval z vlastniho telefonucca 3 hodiny a sanitka nikde. Se synem to bylo vazne, ctyricitky horecky a to byl vazne problem. Po neochote delegata jme vzali smlovu o pojisteni, zjislili adresu polikliniky se kterou jsme meli smlovu. Sedli jsme do taxi a jeli 45 minut do polikliniky. To nas ujistovali v cestovce ze zdravotnik je cca 10 minut jizdy. Taxi jel hodne rychle protoze syn nam zacal kolabovat. Vazne jsme byli zoufali, a delegat nic. S timto problemem jsem protelefonoval 2 tisice a za taxi zaplatil 150 euro. Pri okanzite reklamaci za pokoj a zdravotni sluzby jsem u cestovni kancelare neuspel. Reklamace pri byla neduvodna. V minulosti jsme byli od Fischera hodnekrat na dovolene, posledni dobou jsou sluzby horsi a horsi. Myslim si ze kdyz cestovka jeste patrila panu Fischerovi tak ta uroven byla mnohem lepsi. Dnes cestovku vlasni p. Komarek, vekslak, kteryho zajimaji pouze penize a az potom lidi. Po zkusenostu z lonskeho roku uz s Fischerem nikdy nepojedeme. Delegati lzou, zamestnanci take. Protoze jsem vse domlouval po telefonu, kde me ujistovali ze je vse jak jsem pozadoval. Zkutecnost byla desiva. FISCHER NIKDY!!!!!!!!!!!!!! Pokud jsem jim rekl ze cely hovor maji poslechnot, tak zjisti jak to zkutecne bylo. Management mi poslal dopis ze nedoslo k pochybeni. Tak ze jak pred dovolanim do cestovky hlaska vlasi ze hovor se nahrava pro zlepseni sluzeb je jenom pro srandu kralikum. Jenom reci, reci. Varuji kazdeho, kdo uvazuje od cestovky Fischer. Najdete si jinou lepsi cestovku.

    Reply
  29. Janko

    Práve sme sa vrátili z dovolenky z Rodosu. Cez cestovnú kanceláriu Fischer som dovolenku objednávala prvý ale i posledný krát. Delegátka sa nám po celý čas dovolenky vôbec neozvala a v deň pred odletom keď som jej volala ja aby som sa informovala na odchod autobusu ktorý by nás mal zaviezť na letisko som sa od delegátky dozvedela, že po celý čas o nás ani nevedela. A ani pri príchode a odlete z Rodosu nás nečakal žiaden delegát, ktorý by sa o nás postaral. Veľká nespokojnosť.

    Reply
  30. Ladislava

    S cestovní kanceláří Fischer nikdy !!! Již v listopadu jsem si 2014 jsem si řádně objednala zájezd na Kos do hotelu Dimitra beach. s odjezdem 29.6.2015. Zaplatila jsem zálohu a v dubnu doplatek celkem 47000,- kč. 5 dní před odjezdem mi přišla tato destinace potvrzena a pokyny k odletu. Jaké bylo mé překvapení ,když dva dny před odjezdem mi volala pracovnice z Fischeru že pro nás v tomto hotelu není místo . Nabídli mi jiný hotel který byl pěkný ,ve skále ale daleko kamkoliv. My jsme měli o dovolené jiné představy. Máme rádi památky, obchůdky, restaurace atd. To dělá kromě moře tu správnou atmosféru. I když jsme si půjčili auto s malým vnukem jsme toho mnoho neviděli. Cítíme to jako velkou nespravedlnost!!!! Za své peníze máme právo si vybrat místo dle našich představ . Myslím si, že CK Fischer disponovala mými penězi a dovolenou objednala až na poslední chvíli. Neváží si svých klientů , proto již nikdy!!!!!!!

    Reply
  31. Ondra

    Vratili jsme se v neděli s Fischerem z Malediv – pohádka vše byloi dobře pořešeno i tři přestupy na letištích, dokonce zajišten na letisti salonek když jsme čekali na letadlo mohu jen doporučit. Delagat posilal pruběžne informace sms vše na vysoke urovni. Fischer a exotika doporučuji všem!!! příjemně spokojeni.

    Reply
  32. Vláďa

    CK Fischer již nikdy !!! V případě storna 4 dny před odletem z důvodu terorist. útoku na naši velmi zdvořilou žádost o výměnu destinace či lokality místo moře nechtěla CK slyšet ani na pobyt v ČR či kompenzaci poukázkou na příští rok. CK nestojí o klienta !!! A my přišli o dovolenou. Nedoporučuji tuto CK Fischer.

    Reply
  33. Radek

    Osobně jsem na takové záležitosti také vždy naštvaný, protože člověk výběru věnuje hodně času. Nicméně i když jsem ten poslední, kdo by se Fischera zastával – momentálně ho budu dávat k soudu za multipochybení – tady to proběhlo dle pravidel. Navíc k českým cestovkám si hotely dovolí cokoliv a docela věřím tomu, že Vás vyblokoval hotel. Zase to bylo férovější, než kdyby Vás nechali odletět s tím, že jedete do svého hotelu a pak Vás hodili do nějaké jiné díry – což se mi v minulosti také stalo a to i u hotelů za 40000 na osobu na týden.

    Reply
  34. Jiří

    k moři jezdíme už 20 let, ale poprvé jsme byli s ck fischer, jeli jsme na mallorcu, kdyby manželka neomocněla bylo by vše v pořádku, když jsme potřebovali pomoct delegátka se k nám otočila zády a nechala nás v pospás osudu, že prý musí řešit výlety. manželka na tom byla opravdu špatně týden nic nejedla zvracela.pomohla nám paní španělka která uměla dobře česky zavolala doktora, delegátka nechtěla jít ani překládat na pokoj no neskutečná arogance,pomohla nám i pojištovna alianz která chtěla pro manželku asistenční službu na odlét zpátky, nakonec to nebylo třeba.po příjezdu domu jsem napsal stížnost přímo na ck fischer a bylo mi řečeno, že to vyšetří, vyšetřili to tak, že se zeptali one pání delegátky která navykládala neskutečné lži-nebude svému zaměstnavateli přece říkat, že je špatná delegátka,že jo ještě než manželka onemocněla tak jsme byli na výletě po mallorce ,stál 68euro , jenže začalo pršet, za to nikdo nemůže ,ale proto byla zrušena plavba lodí a místo toho jsme seděli 3 hodiny v hospodě, že by každému vratili 10-15 euro nic ,euro sem euro tam,říkali jsme to dotyčné delegátce ale ta se jen přiblblé usmívala, totálně neschopná akorát, že umí španělsky, ale nevyužívá to ve prospěch klientu

    Reply
  35. Ladislava

    Cestovní kancelář Fischer má čím dál tím více negativních recenzí. Asi jim na pověstí nezáleží.Jen tak dále!!!! Své špatné zkušenosti předávám dále. Přeji všem aby si svou dovolenou užili a vybrali podle svých představ.

    Reply
  36. Miroslav Válek

    Paní Fiedlerová vyřizuje asi všechny podané reklamace, také jsme s ní bohužel měli tu čest. Platí ji za to, že nechápe na co si zklamaní klienti stěžují, je pevně přesvědčena že ck je bez chyby a vše za ty nehorázné peníze proběhlo OK. Pokud reklamace za tak velkou firmu řeší jediný člověk (i kdyby to bylo jen za celou Prahu) neexistuje žádná profesionální konfrontace odborných názorů a pohledů na problém kvality, to je prostě problém této firmy.

    Reply
  37. Marek

    Stále se ohlížím za naší letní dovolenou a rád bych Vás „upozornil“ na možné rizika při nákupu dovolené přes internet. S manželkou jsme zvolili celkem známou cestovní kancelář (Fischer) a vybrali si podle fotek a popisu destinaci a pokoj – předpokládám, že takto to děláme všichni. Jaké bylo naše překvapení, když pokoj a celkově kvalita ubytování neodpovídala tomu co bylo nabízeno? Tak žijeme v demokratickém státě se spoustou zákonů, které spotřebitele chrání, rozhodl jsem se tedy zájezd reklamovat – bez prodelní a hned v den návratu jstem tedy podal reklamaci. Shrnuto a podtrženo, zakoupený pokoj (viz obrázek) je vlastně správně – jedná se dle popisu o skroměji vybavený pokoj „depandance“, já jsem s tím svým nákupem souhlasil a měl jsem si ověřit na stránkách hotelu, jak doopravdy bude ubytování vypadat. Reklamace byla zamíntnuta z důvodu – neinformoval jste o problémech delegáta, který v hotelu nikdy nebyl. Taže pučení zní – i v případě, že řešíte např. nefungující klimatizaci přímo s hotelem vždy kontaktujte delegáta, aby o tom věděl. Přístup CK Fischer mne velmi překvapil, asi nejde o ty peníze, ale spíše o ten pocit relaxace a odpočinku – těšili jsme se, že si dovolenou užijeme. Je faktem, že syn Maťej si dovolenou užil – takže vlastně 33% úspěchu. Pravdou je, že na konec jsme ani v jednom z pokojů nebydleli – díky dvou hodinovému jednání s recepcí a delegátkou nás velkorise ubytovali v jiném pokoji. Ale pokud si chcete ušetřit nervy vybírejte pečlivě „dodavatele“ vaší dovolené!

    Reply
  38. Karel

    Reálně problém je hlavně tato cestovka. Neváží si klientů, kašle na ně a dělá z nich slabomyslné prosťáčky.

    Reply
  39. František

    Vůbec si myslím, že lidi klidně koupí cokoliv, aniž by si o tom dopředu něco zjistili a pak se diví, že pro ně je to nevhodné a dalším to vyhovuje.Navíc sebou tahají do takových destinací jako je Egypt, klidně malá mimina, což děsa běs. Viděla jsem to na vlastní oči a pak po nocích obtěžovali delegátku, co s nemocným miminem. Každý má cest.poj. a kartičku na asist. službu a musí si sám zavolat a zjistit, jakého doktora nebo nemocnici v tom místě pojištovna proplatí. Ale oni prostě jen obtěžují jiné lidi s tím, co je jejich povinnost si zajistit sami. Už se mi všelijaké bláboly ani nechce číst. Navíc většina lidí jezdí do zahraničí jazykově nevybavená a pak mohou čekat problémy na každém rohu. Někomu se holt asi nikdy moc vzdělávat nechtělo a ted to mají.

    Reply
    1. Jitka

      My jsme jeli s CK Fischer poprve, na Mallorku. Komunikace dobrá (přes agenturu, i po zaplacení zájezdu). Hotel dle očekávání (četli jsme totiž recenze), moře krásné, příště vše OK. Delegátkou jsme nepotřebovali, neměli jsme potřebu – máme pusu, tak se umíme zeptat i jinde. Naprosto souhlasím s tím, že za málo peněz dnes lidé čekají luxus, nezjistí si předem, do čeho a kam jedou. A co se pomocí delegátů týče, také se mi těm blabolum nechce verit. O dítě se mají postarat rodiče přes asistenční službu, to není náplň práce delegáta, na výlet se umím zeptat nebo přečíst v průvodci (protože umím alespoň základy angličtiny, jako každý školou povinny český clovek) a že opouštím pokoj v poledne a idletam vecer – to jsou mezinárodní standardy. Tak čemu se divíte všichni? Jeďte na dovolenou sami bez CK. Služby delegáta jsou o něčem jiném, než řešit zánět ucha dítěte, pokoj s výhledem na moře apod.

      Reply
  40. Káťa

    Milá Paní Moniko, já s nimi nikdy žádný problém neměla a známí byli s každou dovolenou také spokojeni.

    Reply
  41. Helena

    Já plně sdílím názor kritiků této cestovní kanceláře Fischer. Řekla bych, že je jedna z nejhorších na našem trhu.

    Reply
  42. Josef

    Hodne lidi ma tuto cestovku zafixovanou od doby vedeni Pana Vaclava Fischera jako cestovku seriozni, s vlastnimi letadly, profes. zamesťnanci a v neposledni rade s kvalitnim produktem. Bohuzel od r 2003., tato cestovka ma spolecne s Vaclavem Fischerem pouze jeho jmeno a vede to byvaly prodavac televizi Jelinek se svym spol. a nic z toho dobreho neni pravda. Je t o uplne stejna cestovka jako vsechny ostatni. Tak se prosim nicemu nedivte.Maji koupene hotely na garanci, tzn zaplaceny predem, pokud se neobsadi, tak logicky tam supnou lidi z jinych hotelu, a proto ta zmena hotelu na posledni chvili.

    Reply
  43. Monika

    Mohou být zaměstnanci pyšní na CK Fischer? Jinak máte pravdu všichni ti, kteří tvrdí, že pokud se dovolená s CK Fischer povede, je to spíše dílo šťastné náhody než jejich zásluha.

    Reply
  44. Sotona

    Ani já neměl s touto cestovkou žádný problém a dovolené s nimi jsem si to užil na jedničku. Ale jestli náhodou oba nebudeme zaměstnanci cestovky a nebo jestli za chvíli zde nepřistane špatná recenze s tím ,že patříme mezi tu hrstku šťastných a spokojených, že ta naše dovolená byla vlastně jedna velká náhoda, že je vyloučeno ,že ze cca třeba 100 000 vypravených klientů nebo kolika ročně ,už dva napsali kladnou recenzi – když to tady tak čtu ,možná by jsme měli spolu zajít na nějaké vyšetření.

    Reply
  45. Ladislava

    Mám stejnou zkušenost ,Fischer nejhorší cestovní kancelář. Ti co píšou kladné recenze mají to štěstí ,že se jim nic nepřihodilo špatného. Ovšem jak vznikne nějaký problém, je vše jinak. Už tak ochotní nejsou.

    Reply
  46. Michal

    Ahoj,
    tak jsem se právě v neděli vrátil z dovolené a můžu říct už nikdy nepoletím nikam na dovolenou s cestovkou fischer. Začalo to přistáním na letišti Palma de Mallorca , cestovka měla strašný bordel v rozdávání obálek , půl hodiny jsme čekali všichni na obálku kterou plno lidí nedostalo a pak nám teprve řekne , že rozdávala obálky pro ty co přiletěli z Ostravy a že Praha je jinde. Tak jsme tam všichni šli bylo nás tam asi 20. Paní co rozdávala obálky začne říkat , že nemá brýle , že na to nevidí. To si je nemohla vzít když věděla , že jde do práce? Po hodině jsem musel za jinou delegátkou která mi dala už poslední obálku k mému hotelu. Došel jsem k autobusu kam opět přišla delegátka která neměla brýle. Ta nám řekla že budeme na hotelu asi tak ve 2 ráno a že nám v hotelu připraví pití a jídlo. Dojeli jsme do hotelu a žádné pití ani jídlo jsme nedostali , musel jsem jít koupit malou flašku ani ne půl litrovou skoro za 2 eura . Ve stejný den jsme měli setkání s delegátkou opět s tou bez brýlí. Všechno co jsme chtěli vědět tak nám neřekla , ptali jsme se například na bankomat poslala nás někam k jinému hotelu kde bylo plno krámů že prý tam bankomat někde určitě je. Samozřejmě jsem pak našel bankomat přímo u našeho hotelu schovaný za auty. Zaplatili jsme si výlet do akvária , řekla nám že máme stát na zastávce u jiného hotelu , že tam přijede autobus , samozřejmě autobusy na výlety jezdili přímo před hotel a nevěděli jsme který to je. Ještě nám řekla , že když něco nebudeme vědět tak jí máme napsat sms a že nám zavolá . Psal jsem jí , že jsme v autobuse a jestli nám zjistí zpáteční čas a jak je to se vstupenkou. Už jsem tři dny doma z dovolený a do teď jsem nedostal odpověď . Jinak při zpáteční cestě byla na letišti opět ta stejná delegátka a když nás viděla otočila se k nám zády a odešla pryč. Při té první schůzce si všichni stěžovali že jsem nedostali při příjezdu ani pití ani jídlo, delegátka nám slíbila že nám teda zajistí ať to dostaneme při odjezdu domu , protože nestihneme večeři , nezařídila opět nic. Na výletě jsme měli španělského průvodce proto nám slíbila kdyby jsme něčemu nerozuměli máme jí napsat což jsme udělali ale odpověď nedostali. Dovolená která byla na 8 dní 7 nocí se o dost zkrátila a to pozdní příjezd na hotel a brzo opuštění pokoje a odjezd na letiště sebralo nám to dva dny plus 4h čekání na letišti . K tomu na nástěnku v hotelu nevylepovala žádné nové informace takže jsme nevěděli kdy odlétáme apod. Celý týden tam byli staré informace. Až když den před odjezdem přišla jiná delegátka která byla přímo úžasná vše vysvětlila byla milá věděla vše , řekl jsem jí že nástěnka je stará ihned šla vše pozměnit a když jste se podívali na jiné cestovky tak to tam měli krásně vše popsaný a vysvětlený . Možná že tahle cestovka je skvělá ale jak dostanete delegátku která stojí za …… tak celou dovču máte ve stresu a nevíte nic jako kdyby jste tam byli na vlastní pěst hlavně že se platí služby delegáta mít tu mladou slečnu která přišla den před odjezdem tak si myslím že dovolená by byla skvělá bez potíží ale takhle jste byli jen naštvání .

    Reply
  47. Zorka R

    S Fischerem jsme byli v r. 2014 na Korfu, letos vBG. a ještě v září s nimi letíme na Zakynthos. Byli jsme dvakrát velice spokojeni.Při prodejích zájezdů v Praze v OC Chodov velmi milé a ochotné prodejkyně. Delegátky na Korfu i Bulharsku obě skvělé. Všechno co bylo deklarováno bylo splněno. Naše zkušenost velmi dobrá, jinak bychom v září neopakovali dovolenou opět s Fischerem.

    Reply
  48. Roman

    Cestovka Fischer nic moc.Delegátka v hotelu v Bulharsku zmatená,informace v knize zájezdů staré neplatné.Hotel Luna strašný tak na 2 hvězdy.Vytrhané zásuvky ze zdi.Koupelna stará špína a rez.

    Reply
  49. Jarda

    Vrátili jsme se z Bulharska ze Slunečního pobřeží hotelu Kiparisiten. Vše proběhlo naprosto bez problému, jen na kufry v Burgasu jsme museli dlouho čekat, ale za to CK nemůže. Na letišti na nás čekaly delegátky CK a nasměrovaly nás do autobusu. Delegát v letovisku byl milý a příjemný. Byl nám k dispozici na telefonu 24 h denně. Taktéž zpáteční cesta byla s plnou asistencí CK. Můžu vše jen pochválit. Hotel nádherný a čistý, úklid super, jídlo taktéž. Není co vytknout. Předešlé dvě dovolené u jiných cestovek jsem musel reklamovat a málem to skončilo u soudu. Tentokrát to bude bez reklamace a naopak s pochvalou. Tímto CK Fišer děkuji za krásnou dovolenou.

    Reply
  50. Rendy

    Tak jsme se vrátili z Řecka. Musím říct, že otřesnější dovolenou jsem neabsolvoval. Přihlouplá delegátka byla nejdříve k smíchu, postupem času nám její tragický přístup směšný nepřipadal. To jsem ještě idiot na tu dovolenou přemluvil kolegu s rodinou… Ještě že je rozumný a ví, že jsem v této zpackané dovolené nevině. Hotel plný ožralých Angličanů, co si myslí, že se ve dne spí a v noci dělá bordel.

    Reply
  51. Jaroslav

    S vámi už raději nikam !! V srpnu v Řecku toho bylo až až. Raději si všechno zařídím sám, než abych to svěřil cestovce plné amatérů. Děkuji vyléčili jste mě. Jarda

    Reply
  52. Elly

    S CK Fischer asi neni problem jezdit na pobytove zajezdy s charterovymi lety do Recka ci Spanelska, ale zorganizovat poznavaci zajezd, jiny let a personalizovanou cestu mimo Evropu je nad sily jejich personalu.

    Chtela jsem na Silvestra na poznavaci zajezd do Omanu, ktery uverejnovali na webovych strankach.

    Po zavolani do CK zjistuji, ze popis cesty a cena nejsou spravne a zajezd je pote stazen ze stranek CK Fischer.

    Vyberu si sama hotel, nebot maji sice dobry vyber v katalogu, ale nedokazi poradit. Nevadi, do Omanu nejedu poprve.

    To, ze nehodlam letet nabizenou Flydubai, ktera mela jen pred mesicem dva vazne technicke problemy a pred par mesici spadlo jejich letadlo v Rostove, operatory trochu prekvapuje a kdyz zadam o jiny let, samozrejme si musim sama vyhledat na internetu to, co mi vyhovuje. Mohu jej zamluvit sama a objednat tedy jen hotel all inclusive nebo mi je obstara CK.

    Platim zalohu s tim, ze mam v cene pravudelnou linku o vyletech na miste se prakticky nic nevi a CK Fischer hleda delegata….zrejme tam nyní nikoho nemaji a neni jiste jestli, kdy a jak se vubec uskutecni.

    Cena zajezdu pro dva je nad 100 tisic.

    Tyden pote sama nahodne zjistuji, ze letecka spolecnost posunula casove lety a ztracim spojeni.

    Kontaktuji pisemne CK (na call centru se nedostanete k osobe, ktera vas od zacatku asistuje) a je mi sdeleno, ze je let opravdu znenen. V techto pripadech letecke spolecnosti nabizeji plne vraceni letenky, nebot v mem pripade se jedna o cekaci cas v Qataru na spojeni do Omanu temer 9 hodin a posunuti zpatecniho letu o 20 hodin, z cehoz vyplyva, ze zustavam o den dele bez hotelu nebo musim zaplatit dalsi noc.

    Rozhoduji se let zrusit, coz je pro Fischer problem, i kdyz, jak zjistuji u Qatar Airways to problem byt nemuze, nebot spolecnost v tomto pripade vraci veskere naklady za let (refund).

    Je mi receno, ze jestlize neprijmu nahradni let, i prestoze mi nevyhovuje, nemohu letet s jinou spolecnosti a nemohu jiz ani objednat hotel zvlast a let si zajistit sama, coz predtim slo.

    Jedina alternativa je storno zajezdu!

    Stezovat si pry mohu pres pravnika.

    S CK Fischerem uz opravdu ne.

    Mily, ale nekompetentni personal, neverohodne informace na webovych strankach a nesolidni jednani.

    Reply
  53. Radka

    Dovolená v Řecku letos jedno velké zklamání. Jiný pokoj – třílůžkový s minipřistýlkou namísto rodinného pokoje, nikdo nic neřešil, paní delegátka od začátku sdělila, že pokoje se ten den nevyměňují. Takže dohadování, že náš pokoj je v pořádku následovalo až druhý den, trvali jsme na pokoji dle smlouvy, výměna až druhý den odpoledne, namísto 8 dní/7 nocí realita 7 dní/7 nocí, z nichž jeden celý den znovubalení a vybalování na novém pokoji, handrkování s personálem na recepci, volání s delegátkou, volání s CK, neustálé tvrzení, že paní delegátka jim nerozuměla, když nám sdělila čas, neustálé doprošování. Mínus poslední půlden odevzdání pokoje a odlet v noci. Chybějící osušky, tři neúspěšné termíny na shower-room (který jsme tedy raději nakonec vzdali) byly už jen třešinkou na dortu. CK ve svém zmateném vyjádření k reklamaci se nevyjádřila vůbec ke klamavě udávané délce dovolené, ta je tedy už zřejmě normou, ani k požadavku kompenzace ztráty radosti z dovolené, ani k nepravdivě udávaným zastaralým informacím o občerstvení na palubě letadla. Na nákup dovolené od CK Fischer už zapomenu, kupovali jsme first moment, abychom měli opravdu jistotu. Byla to naše pátá dovolená s nimi, dříve nebývaly takové problémy, případně byly řešeny obratem. Nikdy více s touto CK. Zlaté časy cestování s p. Fischerem jsou již minulostí.

    Reply
  54. Ladislava

    Je nás více paní Radko. Již jsem psala,že když není problém je tato kancelář nejlepší. Tak se tváří. Ale jak mají vyjít vstříc klientovi, je to jeden velký podraz. Již nikdy !!!!!!

    Reply
  55. Marcel

    S touto CK poprvé a naposled. Absolutně neschopná delegátka, ubytování v děsném pokoji s plísní, ve sklepení hotelu – asi původem místnost pro uklízečky. Delegátka odmítla výměnu pokoje, musel jsem si zařídit sám s hoteliérem, po domluvě ubytování tedy dle katalogu ***. Přes delegátku jsem si objednal auto – vystavila mi voucher – na recepci v termínu vyzvednutí vozidla nikdo nic nevěděl – opět jsem si musel vozidlo telefonicky objednat sám přes RentCar v Rethymonu – dostali jsme novou Toyotu Yaris, najeto cca 700 km, super!!! Jednalo se o zájezd na Krétu, nedoporučuji !!!

    Reply
  56. Ladislava

    Říjen 10th, 2016 v 12.56
    TO TAK BÝVÁ. i KDYŽ VÁM NAHRADÍ HOTEL 4 ZA 5 HVĚZDIČKOVÝ TAK TO NEZNAMENÁ ŽE SPLNÍ VAŠE PŘEDSTAVY. NEJEDU NA DOVOLENOU ZA HOTELEM ALE KRAJINOU ,ATMOSFÉROU A PAMÁTKAMI. CK SI DĚLÁ CO CHCE !!!!!!

    Reply
  57. Dalimil Nejezchleba

    Společnost Fischer jsem dlouhá léta považoval za excelentní a má rodina s nimi v uplynulých letech zažila mnoho spokojených dovolených. Nicméně v poslední době se Fischer značně zhoršil a poslední dovolené v Řecku byl opravdový horor! Letos v červenci jsme si na Ostrově Kos zaplatili 3 hvězdičkový pokoj v hotelu Nina. Na prospektech byly nabízeny fotografie a popis standardního hotelu, ubytováni jsme však byli v neobyvatelné zatuchlé sklepní komoře bez oken s postelemi nad sebou! Takový hnus se nevidí ani v hostelu nejnižší kategorie! Ihned po příchodu delegáta jsem pokoj reklamoval, ovšem vyjádření Fischera bylo, že se jedná o standardní 3 hvězdičkový pokoj dle objednávky, a pokud chci lepší, musím si připlatit. V hotelu byly samozřejmě k dispozici i standardní hotelové pokoje tak jsem si připlatil ca 500 Euro a strávil zbytek dovolené v pokoji, který jsem dle prospektu objednal. Zbytek dovolené tím byl za nemalou cenu pro mou rodinu zachráněn. Ihned po příjezdu jsem celou záležitost reklamoval a byl jsem šokován arogantní odpovědí reklamačního oddělení, že je vše v pořádku!!!!!!!!! Neuvěřitelné!! Prodají vám 3 hvězdičkový hotel, ubytují Vás v zatuchlém sklepě bez oken a vše je v pořádku!! Toto jednání nápadně připomíná chování proslulých šmejdů, velmi bych si přál, aby někdo o nekalých praktikách cestovních kancelářích natočil dokument!

    Reply
  58. Pavel

    S nima už nikdy. A to sem se měl poučit ze zkušenosti mojí sestry, která s nima byla taky před časem na Maltě. Když tam dorazili, dali je úplně do jiného hotelu než měli zaplacenej… Prej ve stejné úrovni. Ani omylem vážení. Nakonec vrátili aspoň 5% ceny.

    Reply
  59. Dagmar Hruzková

    Říjen 10th, 2016 v 10.50
    S CK Fischer jezdíme od jejího založení,jen pro příklad 1x se stalo ,že na Mallorce byl hotel špatně zabukován 4+, polopenze,okamžitě kompenzace na all inclusive 4+.Pokud berete kategorii 3,tak taky počítejte ,že to nebude nic moc,pak jsou tyto neg,reakce.I v Cz se pomalu dostáváte na stejné problémy.Za sebe mohu CK Fischer jen doporučit a letošní dovolená Kirman Sidemarin Beach/Spa Turecko,to jen potvrdil,velmi sympatická,věcná delegátka,tak jako 1třídní služby hotelu.Vše je kategorii,nic ve zlém,hezký den.

    Reply
  60. Rei

    Já tedy nevím, ale mně kdyby cestovka zrušila hotel, tak bych nebrala náhradní, ale peníze zpět a obratem bych koupila jiný pobyt. A kdo jede na Kos, tak musí počítat s tím, že ten ostrov je jedna velká dědina a za památkami musí jezdit busem nebo autem a to s malým dítětem dost dobře nejde a ještě, když je to jen na týden. Podle mě to byla vámi špatně zvolená destinace a nemá význam to neustále svádět na cestovku.

    Reply
  61. Roman

    Poprvé jsme jeli s CK FISCHER. A TAKY NAPOSLEDY !!!
    Hned po příjezdu do hotelu nás nechali na pospas Bulharům.Delegátka nás v případě zájezdu odkazuje na info knihu,která není aktualizovaná a tím pádem k ničemu.Při stížnosti na hotel CK nekomunikuje a hází vše za hlavu.Nedoporučuji ostatní CK se staraly příkladně.

    Reply
  62. Mgr.Vasil Samokovliev

    Vážené vedení CK Fischer,
    srdečně zdravím a přeji krásný den!
    Byl jsem Vašim klientem letos v červnu na Krétě a chci poděkovat za dobrou organizaci a hlavně za práci a chování Vaše delegátky paní Renata Tichá.
    Blíží se Vánoce a každý slušný člověk by měl udělat jeden dobrý skutek. Berte jako dárek moji nabídku, byl bych rád kdybyste ji přijali vážně. Když ne, to aspoň vyřídˇte své letošní delegátce na řeckém ostrově Kréte paní Renata Tichá, že jsem byl nadšen jejím profesionalismem!Cestoval jsem s všelijakými českými cestovkami a myslím si že jsem zažil různé delegáty, všichni si byli něčím blízci, ale přístup paní Tiché nějak vynikl. Takovou informační schůzku jsem nikdy nezažil. Její informace byla podána atraktivně, ilustrována velkými fotkami, její reklama fakultativních výletů byla tak delikátní a zároveň tak přesvědčivá, že byste měli být na paní Tichou pyšní. Ještě tehdy mě napadlo napsát Vám o svých dojmech, ale hlavně Vám říci, že by bylo fantastické, kdybyste všude měli podobné delegáty. Proto si dovoluji Vám přípomenout, že zimní szona je klidnější a klidně byste mohli udělat nějaké vzdělávácí kurzy jak se má prožit delegatura a použít zkušenost paní Tiché jako lektorku. Omlouvám se, že jsi dovoluji vám radit, vím, že jste solidní a vážená cestovní kancelář s velkou zkušenosti a nebudu se na vás zlobit pokud moje slova nebudete brát vážně a zůstanu věrný vám klientem.
    Přeji krásné Vánoční svátky a úspěšný nový rok 2017!
    Srdečně
    Mgr Vasil Samokovliev

    Reply
  63. Tomas Kraus

    Moje zkusenosti s CK Fischer jsou otresne:
    1) Okradli nas o jeden pobytovy den (vstavali jsme ve 4 rano, abychom stihli letadlo)
    2) V den odletu nam k casne snidani naservirovali plesnivy chleba
    3) U vchodu do hodelu se promenadovali svabi
    4) V noci jsem nemohl spat kvuli hluku z klimatizace

    Vse jsem nasledne reklamoval (nejen ja, ale i rodina co bydlela vedle nas). CK Fischer reklamace (dle nas opravnene) zamitla.

    Reply
    1. Yarka

      Máme před sebou dovolenou s ck Fischer, když čtu všechny ty negativní příspěvky, mám docela obavy, ale je to místy i o úhlu pohledu. Nebudu říkat, že nás okradli o jeden den, já mám třeba zjištěno, že z dovolené odlétáme brzo ráno, tu dovolenou jsme koupili a věděli jsme to. Dá se termín odletu zjistit dopředu. Počítáme s tím. Švábi v hotelech bývají. Neříkám, že je to ok, ale stane se. Reklamace musí být důsledná. My jsme se po zájezdu s Eximem vyhráli soud. Je třeba všechno řádně zdokumentovat a nebát se jít k soudu. Takže tak.

      Reply
  64. zuna

    S Fišerem jsme byli na podzim na Grand Canaria. Měli jsme slíbený a zaplacený výhled na moře, ten jsme ale nedostali. S CK respektive jejím delegátem se nám za celý pobyt nepodařilo vyjednat nápravu. Stravování na hotelu bylo slušný a ubytování tak průměr. Celkový dojem z týdenního pobytu jsem měla neurazí, nenadchne. Zuna

    Reply
  65. Faňa

    Nebrat, i když reklamy mají pěkný. Lákají na hezké obrázky, ale ta realita bývá trochu jiná. Když se ozvete nepochodíte.F

    Reply
  66. Jiřina

    Na vánoce jsme byli s rodinou na Lanzarote. Nezažila jasem nikdy tak krásné vánoce jako v roce 2016. Sníh u nás stejně nebyl, za to jsme na Kanárech na štědrý den leželi v plavkách a potápěli se. Báječný. Svět je malý, pár hodin od domova a vše je úplně jiné. Vánoce v teple doporučuji. Fischer nás nezklamal, ale o financích raději nemluvím 🙁 Jiřina

    Reply
  67. Jana

    S CK Fischer nikdy více. Stačila nám dovolená loni na Krétě. Naprosto neschopná delegátka Tichá. Drzá neochotná něco vyřídit nebo v něčem pomoct.Svojí práci bere jako svoji dovolenou. Věnuje se jen své rodině. Za to je ještě placená.

    Reply
  68. Henry

    Po nepříjemných zážitcích, které jsem si jako vůl ještě loni v létě v Řecku sponzoroval, nebudu už nikdy s Fischerem nikam cestovat.
    Aby mi prodali dovolenou, slíbí mi klidný hotel a přitom tam byl bordel, slíbí bohaté švédské stoly a my museli se chodit dojídat vedle.
    Mé peníze už nikdy neuvidíte. Henry

    Reply
  69. Lukáš

    Červenec 20th, 2017 v 19.21cherem jsme jeli poprvé do Bulharska. Od začátku do konce super, nejlepší cestovka můžu jen doporučit. Oproti konkurenci Exim tours, která nám dojebala dovolenou. Prodávají zájezdy, co vůbec nemají a co je nejlepší, tak nám ho prodali hned 2x za sebou v 1 týdnu a podruhé už se ani neobtěžovali zavolat, že zájezd pro nás nemají, ale až 4 dny před odjezdem jsme do cestovky volaly, že nedorazily podklady, tak nám bylo sděleno, že jsou rádi, ze voláme a že zájezd opět nemají a to nemluvím, že jsme si zaplatili 3hvězdu+ a po prvním oznámení, že zájezd nemají, měli drzost po nás chtít další peníze za hotel 3 hvězda. Takže za horší hotel jsme doplatily cca 1000kč, po 2 zrušení už chtěli 2000kč. Na odpověď, že nic doplácet nebudeme a ať nám nabídnou stejnou nebo lepší kategorii nám odpověděli, že to pořeší s centrálou. Druhý den v pondělí ve 2 hodiny nám bylo sděleno, ze nedostali odpověď. Okamžitě jsme vypověděli smlouvu a zašli vedle k Fisherovi (snad nejlepší rozhodnutí, co jsme mohli udělat) u Fishera nám našli 4 hvězdičkový hotel, který měl potvrdit, jestli mají místo ještě ten den (večer) volali z CK, že hotel potvrdil místo, jsme za 2 dny odjely. Na letišti čekala delegátka, nasměrovala nás do auta, které nás odvezlo do hotelu Perla beach v Primorsku v (Bulharsku). Přijeli jsme v 10 hodin podle instrukcí bylo napsáno, že ve 2 hodiny bude ubytování a registrace. Na hotelu nám okamžitě dali pokoj, i když bylo 10 hodin a hotel plný lidí, dále nám okamžitě dali naramek, kde jsme mohli čerpat. all inclusive. Všichni na hotelu příjemní, všechno s úsměvem bez jakékoliv arogance vám cokoli nalijí, jídlo vydají žádný problém.Pokoje krásné přesně jako na internetu. Ne jako v 50% vám nafotí snad hotel vedle, a pak vás ubytuji v toi toice. Delegátka super,všechno řešila,žádná odmlka naprostá spokojenost, můžu jen doporučit, jak super cestovku, tak super hotel, po tom co jsme zažili v eximu ( kde pracují snad PRAČLOVĚCI a katalog aktualizují co 5 let) můžu jen doporučit Fischer.

    Reply
  70. Radek

    S CK Fischer již více ne. Jedná se o hotel Kolymbia star na Rhodosu Koupíte zájezd již v lednu s tím, že dítě má slevu ale v podstatě obdržíte pro dítě pristylku. All…v podobě hranolek, cibulovych kroužku nebo mletych rybích prstů je dost ubohé. Po celou dobu jiné ovoce než meloun banány kivi pomeranč neuvidite a to ještě jen při večeři. Nebýt dětského klubiku tak to člověk tady s dětmi nevydrží. Byl jsem v Řecku již několikrát s jinou ck ale toto byla nejhorší dovolená s ck Fischer za nemálo peněz. Uvádějí ze do centra je to cca 300.m ale v podstatě žádné centrum tu neni. Dětský bazén by potřeboval taky menší opravy.

    Reply
  71. Jana

    Katastrofální dovolená s CK Fisher v hotelu Lardos Bay na Rhodosu! Hotelový bazén má rozbité dlaždice po celém svém obvodu, o které si syn rozřízl hned druhý den dovolené bradu, kterou mu řecký lékař sešil třemi stehy. Dostal antibiotika a nesměl na slunce. V tu chvíli jsme měli zkaženou celou dovolenou. Delegátka měla arogantní a velmi nevhodné chování, nezabezpečila kromě špatně přebookovaných letenek vůbec nic. Podávali zkažené jídlo, takže syn snědl zkažený ananasový kompot a celá rodina jsme měli střevní potíže. Ubytování neodpovídalo vůbec počtu hvězdiček, protékající a ucpaný sprchový kout, plesnivé veškeré spáry, vše velmi nečisté, vysoké poplatky za internet, trezor v pokoji ve skříni apod. Bazén by neměl být otevřený, neboť se o něho poranilo několik dětí. Manažer hotelu nabídl jako kompenzaci doplatek 150 euro za přebook. letenek, ale současně požadovali, že jim podepíšeme prohlášení, že po nich už nic nebudeme chtít. Takže jsme odletěli předčasně a nyní budeme vše řešit soudní cestou. CK Fisher je velmi neseriózní a neposkytuje služby, které nabízí. Vyhněte se prosím opravdu raději Hotelu Lardos Bay a CK Fisher velikým obloukem.

    Reply
  72. Velké zkmalání.
    Po druhé jsme měli zájezd zprostředkovaný u téhle velké společnosti FISCHER.
    Po druhé z toho důvodu, že po prvé u nás vyvolala důvěru. První zájezd byl bez problému, proto nebylo možné poznat jaký NESCHOPNÝ přístup cestovní kancelář má.
    U druhého zájezdu došlo k velkým komplikacím. Cestovní kancelář se zachovala neseriozně.
    Odpovědi na emaily byli naprosto robotické – automatické.
    Zaměstnancům téhle společnosti jde jen o provize, nikoliv o spokojenost zákazníků. Celou vzniklou situaci jsme museli předat právnímu oddělení cestovního ruchu.
    Pokud Vám společnost nabídne levnější zájezd než jiná CK. Doporučuji si raději připlatit a mít jistotu v tom, že pokud nastane problém tak s Vámi bude řešen a vyřešen jako s člověkem. U cestovní kanceláře FISCHER se toho nedočkáte.

    Reply
  73. Tomáš Novotný

    Arogantní jednání při storno zájezdu mi dali zaplatit 80% z ceny zájezdu i když storno bylo půl roku před odjezdem.vyvsrujte se CK Fischer

    Reply
  74. Martin Dobiáš

    Katastrofa když zájezd kupujete jsou milý a akční. Nedej Bože když chcete něco reklamovat. Arogance,ignorace to by si měli dát na stránky.Takove jednání je pro ně běžné v případě reklamací.

    Reply
  75. Iva Š.

    S CK Fischer máme nepříjemnou zkušenost. Smlouva uzavřena 8.10.2017 a 1.11.2017 nám přišla stejná zpráva o chybě v software a uvedení, že cena zájezdu bude o 17 000 Kč vyšší. Následoval požadavek o zaplacení vyšší zálohy, jinak smlouva neplatí. Pohrozili jsme Českou obchodní inspekcí, protože nám bylo znemožněno získat slevu FM u jiné CK do 31.10.2017 a bylo nám sděleno, že v našem případě bude poskytnut zájezd v původní smluvené ceně. Velká chyba, že jsme uvěřili. 17.5.2018 nám bylo telefonicky sděleno, že zájezd se ruší z důvodu storna pátečních letů ( žádné konkrétní údaje o dopravci apod.) a nabízeli nám termín v září. My již máme termíny dovolené nahlášeny v zaměstnání na červenec a také vnučka v září již nemůže. Bylo nám nabídnuto také odstoupení od smlouvy nebo jiná destinace, ale nikdo se s nabídkou jiné destinace neobtěžoval. Komunikace s CK Fischer je naprosto zoufalá. Raději skutečně odstupujeme od smlouvy, protože jsme naprosto ztratili důvěru, že od této CK někam odjedeme. Již nikdy si u této cestovky nic neobjednám !!!

    Reply
  76. dv

    Po přečtení recenzí klientů přede mnou mi nezbývá jen konstatovat, že Fischer není FISCHER, co býval. Postrádá skutečný a opravdový zájem o klienta. Mohu to posoudit, neboť cestujeme s CK 20 let, a bohužel se to nijak v náš prospěch neprojevilo. Nyní existující způsob nabídky dle elektronických katalogů je jeden velký výsměch, neboť sami se nedopočtete a ze tří dotazů dostanete 3 různé ceny, které nazítří už zase neplatí!

    Reply
  77. Vladka

    Celkove jsme byli velmi zklamani jak sluzbami CK Fisher tak ubytovacim zarizenim.
    Zaplatii jsme 135.000 za 12 noci pro 2 dospele a 2 deti (2 a 8 let). Predstavovali jsme si za tuto cenu opravdu pekne ubytovani a sluzby se vsim vsudy, hlavne sluzbami pro rodice s detmi.
    Na uvod je treba rict, ze hotel vypadal na prvni pohled krasne a luxusne velkorysy vyhled na more pres kaskadovite bazeny , z okazale recepce … prvni dojem byl uzasny.

    Zacalo to uz strasne komplikovanym a dlouhym check-inem – let byl zmenen na pulnocni, takze celou noc jsme my ani deti nespali. Do hotelu jsme prijeli v 7 rano a do pokoje jsme se po probdele noci dostali az kolem 15:00 – tedy po 8 hodinach cekani. V petihvezdickovem pokoji bych predpokaldala alespon pro rodiny s malymi detmi nejaky minimalni komfort – nikoliv strohe oznameni neochotne recepcni : Muzete se projit (venku bylo 40 stupnu) a nebo jit na plaz. Na to jsme nebyli vubec vybaveni ani pripraveni – myslim, ze to minimalne byla povinnost CK Fisher nas upozornit predem.
    Kdyz nas konecne prestehovali na pokoj , oznamili nam, ze druhy den se ale budeme opet stehovat jinam.
    To jsme striktne odmitli a uplne vycerpani, upoceni a otraveni se hadali o umisteni do pokoje, ktery jsme si rezervovali .

    Ten byl tak maly, ze nejen, ze nebyly kam dat kufry – nebyl vubec zadny ulozny prostor, ale museli jsme vystehovat ven nabytek, abychom se vubec vesli k vyspani. Okno ve neslo otevrit, protoze postel dcery (pristylka) byla moc blizko okna… ale jinam ji neslo dat.
    Nabytek byl stary a pouzity. Postele byly ale kvalitni.
    Nicmene stravit skoro 2 tydny ve ctyrech lidech na 20m2 bylo prinejmensim narocne.
    Pracuji v ubytovacich sluzbach v centru Prahy a mam-li zinkasovat od klienta pomerne vysokou castku, musim ho upozornit, ze se bude v hotelovem pokoji ve ctyrech lidech ponekud tisnit. Nam byl sliben svetly rodinny bungalov. Nikoliv tmava dira, kde budeme skakat jeden pres druheho.

    Obecne personal na recepci a v mistnich hotelovych restauracich v arealu byl neochotny, i kdyz byly vyjimky – a spratelili jsme se s nekolika mistnimi (manager restauraci, manager recepce, jedna mila servirka z cech, uklzecky byly celkem mile…) jinak vsechno strohe, diktujici..

    Dalsi vec, co nas sokovala byl neostatek zbavy pro deti. Detsky raj byl sice plny mladych prijemnych devcat, ale ta fungovala jen omezene casove a hlavne deti tam smely byt az od 4 letech – jinak hlidani za 80 EUR pro nase dve deti na hodinu. 2200 Kc za hodinu – kolikpak asi z toho dostane ta chuva? (me napadlo)

    V cetnych bazenech nebyly zadne tobogany, zadne atrakce pro deti … bazeny byly od casneho rana oblezeny lehatky, ktere bylo nutne obsadit v 6:00 rano aby si clovek mel sanci lehnout … totez na male plazi s kaminky. Tam detske skakacky byly, ale za poplatek. Byly tam i dalsi atrakce ale vse zpoplatnene.

    K bazenum bylo mozne „bez boje“ se dostat az kveceru, ale to uz bylo zakazano v nich plavat.

    Puvodne (na webu) nas ohromil vyber restauraci , ale vetsina z nich byla bud prilis nabita lidmi a obsluha trvala nekonecne dlouho nebo zaviraly v cas vecere uz kolem 19h – a pak nezbylo nez jit do preplnene hromadne restaurace masoveho typu v horni casti arealu – tam vystat frontu pred vchodem atd..obecne tento zpusob nas odrazoval pri volbe „ultra-all inclusive“ a naopak nas velmi lakaly restaurace „mistniho typu“ – viz komentar par radku vyse.
    Masova restaurace (dle slova MASY lidi) ale take nefungovala stale… takze kdyz se na nasi rodinu s dvouletym neposednym ditetem nedostala zidle v zadne z „mistnich“ restauraci a chteli jsme se vyskrabat … po mnoha mnoha schodech (vytah vic nefungoval nez fungoval) nahoru do masove restaurace, casto uz meli zavreno (v 15h). Otvirali pak z navecer…
    Pak v objektu byly jeste dalsi 4 restaurace spise „pro vyvolene“, ale bylo tak slozite a vlastne potupne je rezervovat – mela-li bych rozvest system jejich rezervaci, budu psat jeste za mesic
    Nutno rict, ze v MASOVE restauraci sice byly masy lidi a fronty, ale byl tam nadherny vyhled a jidlo bylo dobre. Rozhodne ne Michelinske, ale suroviny obecne cerstve, tak jak je Recko nabizi..
    Nepochopila jsem,proc se hotel prezentuje jako family friendly, kdyz pro mensi deti nebyla ani zadna zabava ani zadne vodni vyziti ale ani zpusob, jak se najist jinak nez v restauraci… zadne male dite nebude poslusne sedet 3x denne v restauraci… jidlo se nedalo odnest , dokonce jsme zazili pripad, kdy nas militantni servirka nutita slovy SIT DOWN sednout aby nas obslouzila a ukazala nabidku…

    Dalsi sokujici vec bylo pouzivani ODSOLENE vody k piti na baru. Odsolena voda, i kdyz do ni pustite bublinky a date hafo ledu a citronu, stejne nikdy neztrati tu strasnou pachut… rozhodne bych ji necekala v petihvezdickovem hotelu
    O vine nemluve – myslim si, ze rekove nemaji spatna vina, ale to, co serviroval hotel bylo lepsi zredit….tou odsolenou vodou!
    Dalsi vec ktera skoro nefungovala, byla WIFI – bohuzel jsme oba museli trochu pracovat a nebylo prijemne pokazde se skrabat do recepce a pobyvat tam s personalem, ktery daval ostentativne najevo, ze si to nepreji.

    Obecne ostrov – spise vybydleny, suchy a pusty, plaze bud narvane nebo neupravene az spinave… strasne vetrne pocasi – casto jsme nemohli ani na more „aby nas neodfouklo do turecka“ , jak rikali mistni

    More bylo nadherne ciste. Lide obecne mimo hotel mili.

    Cesta zpet na letiste autobusem „ZDARMA“ bylo hole utrpeni – ackoliv jsme byli asi 10 min jizdy od letiste, stravili jsme asi 2 hodiny objizdenim hotelu a hotylku a nabiranim dalsich a dalsich lidi… snad z celeho ostrova, coz byla posledni kapka do rakve nasi trpelivosti jak s hotelem tak s CK Fisher.

    Poslali jsme kancelari stiznost hned v uvodu pobytu, ale byla nam nabidnuta sleva 4000 kc na dalsi zajezd – ktery by nas tedy vysel na pouhych 131.000 Kc.
    Jupiii! To se vyplati ! 🙂

    Reply
  78. Jarda

    V loni jsme byli s CK Fischer na dovolené v Bulharsku. Vše bylo z počátku v pořádku, delegátka nám dala pokyny a mimo jiné nám řekla, že pokud budeme cokoliv potřebovat, můžeme volat i v noci, že má telefon stále při sobě. Jednoho dne ve 3 h. ráno jsme pro syna akutně potřebovali lékařskou pomoc. Volali jsme 6x delegátce, ale nebrala telefon. Ozvala se nám až ráno v 9 h. Když jsme ji řekli, že syn skončil na kapačkách a že budeme potřebovat pomoc s překládáním při další návštěvě lékaře, tak nám odpověděla, že nemá čas, že jede s klienty na výlet. Vše jsme proto opět řešili stejně jako v noci s asistenční službou pojišťovny, u které jsme měli zdravotní pojištění, tam bylo vše na profesionální úrovni. Po návratu do ČR jsme provedli reklamaci a CK se nám skoro vysmála. Prý se synovi vlastně nic nestalo a delegátka prý neměla signál. To jsme odmítli s tím, že máme lékařskou zprávu, a že kdyby neměla signál, tak nám telefon nevyzvání, ale ozve se, že je volaný nedostupný. Na tohle již CK nereagovala. Udělejte si sami úsudek o této CK. Za nás již nikdy více.

    Reply
  79. Marek

    CK Fischer jsem s partnerkou využil poprvé a určitě naposledy. Ve zkratce jsme dojeli na hotel, kde my, i dalších 6 skupin zažili to stejné. Všichni měli zaplacený výhled na moře a nikdo ho nedostal. Recepční mi sdělila, že to není její problém. Po hodinovém dohadování a neustálém pohledu na moji frustrovanou a smutnou partnerku, jsem si vyhádal snad jako jediný výhled na moře. Pokoj byl celkem pěkný, ale tak ucpaný odpad v koupelně jsem snad nikde neviděl. Místo sprchového koutu byla vlastně vana. Proč ne. Jako největší fail od Fischera beru ale to, že hotel, který byl uvedený na webu CK Fischer, byl ve skutečnosti zhruba dva kilometry od hotelu, kde nás nakonec ubytovali. Jedná se tím o klamavou nabídku, proto Fischer nyní beru jako cirkus Humberto, AKA totální neprofesionalita. Když jsem psal email do CK Fischer, doposud se mi nikdo neozval. Po CK Fischer už určitě niky nešáhnu. Pěkný den všem.

    Reply
  80. Martin Š

    Po dlouhé době ježdění na vlastní triko jsme se rozhodli zakoupit zájezd u CK Fischer.
    Při objednávání zájezdu jsme na základě recenzí jsme striktně požadovali hlavní budovu, což za příplatek s výhledem na moře nám bylo přislíbeno . Po příjezdu nás chtěli ubytovat mimo hlavní areál ve zcela nevyhovujícím pokoji ( tmavý , starý , špatné elektroinstalace… ) . Hotel a delegát chybu uznali a mi jsme se 2 dny stěhovali z hotelu do hotelu s příslibem lepšího pokoje než máme zakoupen – což se nestalo. I přesto jsme 2 dny z dovolené ztratili . Jediné čeho se domůžete je sepsání reklamace , která je vám stejně k ničemu. Nikoho to nezajímá , až po mé urgenci za 3 měsíce – dostanete odpověď , že kompenzace proběhla a to ve výši 80 EUR za 1 den půjčení vozidla . Všem , kteří uvažujete o dovolené s CK Fischer – vše si důkladně ověřte a stejně cestujte raději s někým jiným.

    Reply
  81. Ladka

    Hrůza velké sklamání nedořešení zájezdu(13.50) slíbil že bude volat a do 16 hod jsem čekala.Pak jsem zavolala a pán měl směnu asi pouze do 14 tak odešel další nechtěl nikdo řešit zkuste zítra. No super moc děkuji.Znechucená nedoporučuji !!!!!

    Reply
  82. Martin Nanek

    Dovolená v Turecku v 5* s all utra inclusive. Delegátka na místě až následující den, bez asistence s ubytováním nebo s pozdní večeří vzhledem k času příletu (jídlo tak až druhý den). Delegátka se na inf. schůzce věnovala hlavně výletům, keré ale nebyly s českým průvodcem. Turecky neuměla, věci týkající se ubytování nutno řešit s místním personálem, zdravotní problémy řešit přes naši pojišťovnu, hlavní zájem bylo vybrat co nejdříve peníze na výlety. Pobyt samotný byl super, ale to jen díky hotelu a jeho personálu (MAXERIA BLUE DIDYMA HOTEL). Sami jsme 1x řešili problém s ubytováním (zápach v koupelně) a poslední den dřívější snídani vzhledem k časnému odjezdu na letiště. Spáteční let byl s mezipřistáním, o kterém CK neinformovala. Díky časům příletu/odletu bylo z 8 dní reálně 6. Za posledních 20 let nejhorší zkušenost s CK a delegátkou, která tam zjevně byla na dovolené.

    Reply

Napsat komentář: Ladislava Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *