Azur Reizen – recenze

51 komentářů
  1. Lukas

    Azur Reizen a jejich VOP, poprvé mě naštval Travel service když se opozidilo letadlo o více jak hodinu a nemůžou dát vědět předem nechali nás stát nachystané u Gatů na T1. Do hotelu jsme dorazili po půlnoci tkaže z prvního dne jsme neměli nic ale dle VOP se počítá ! Den před odjezdem jsem náhodou zjistil že nejedeme na místní letiště cca 13 km ale na Tuni cca 190 km daleko 3 hodiny busem. Letadlo bylo aspoň zpět v pořádku. Delegáti se pořád schovávali za VOP a že to je v pořádku a že nás chápu že se nám to nelíbí. Chtěl iprostě prodat zájezdy za každou cenu a pak s lidmi mávají jak se jim to hodí a my jim za to platíme !!! Změna hotelu by byla tako akorát poslední kapka to mě ani nenapadlo před přečtením rezenzí že by bylo vůbec možné :-O .

    Reply
  2. Jana

    3 dny před odletem nám bylo oznámeno, že se mění cílové letiště. Na poslední chvíli jsme již nemohli hotel změnit a z původní 15ti minutové cesty do hotelu se stala cesta tříhodinová. Tento hotel jsem vybírala jen proto, že je blízko letiště. Až na místě jsem se dozvěděla, že to není náhoda, a že tyto lety pravidelně v úterý přistávají v Tunisu. Cestovní kanceláří se cítíme podvedeni (mají vychytrale napsané VOP,a už dopředu naplánované cesty do Tunisu), protože za těchto podmínek bychom si zájezd ani my, ani nikdo jiný nekoupili. Cestou nám delegát koupil pití, na 6 osob jsme dostali dvě 0,5 l lahvičky. Ty jsme v hotelu museli hlídat, protože žádnou jinou balenou vodu nedostanete.

    Reply
  3. Jana Š

    Já mám naopak s CK Azur Reizen tu nejlepší zkušenost. Právě jsme se vrátili ze Sousse. Vše bez problémů, let s Travel Service byl sice také zpožděn o cca hodinku tam i zpět, ale to nepovažuji za tragédii. Hotel i služby nadstandardní. Delegátka velmi milá a vstřícná, sama iniciovala schůzky (nebylo třeba). Vybrali jsme si hotel, kde naštěstí nebyl ani jeden český turista, díkybohu, protože dělají ostudu a stále si na něco stěžují. Ale zpět k CK: naprosto seriozní přístup.

    Reply
  4. Jiří Mervart

    Tuto CK NEDOPORUČUJEME !!!
    Dovolenou jsme si zakoupili jako Last Minute, stejně tak i většina lidí, kteří cestovali s námi. Při příletu do Turecka nám ve 23:30 bylo oznámeno, že hotel který jsme si zaplatili je plný a dostaneme ve stejné kategorii jen o kousek dál. Jako omluvu jsme dostali rezervovaná lehátka na pláži na celý týden. Námi zaplacený hotel měl být Kleopatra Beach Hotel **** a místo toho nám byl nabídnut o 500m vzdálený hotel Kleopatra Ada ****. Ubytování ani služby neodpovídali **** ale maximálně **+ . Strava byla stále stejná a skládala se převážne ze zeleniny, která když zbyla, tak byla pouze zabalena celofánem a druhý den znova servírovaná. Ovoce téměř žádné. Po mé vyjádřené nespokojenosti jsme třetí den dostávali teplý meloun. Od té doby jsme dostali střevní potíže. Naše delegátka pí. Helena Kadlecová, která nám udala na sebe tel. kontakt 0090 538 0627719 byla celý týden nedostupná. V podstatě jsme ji viděli jen po příletu. Od té doby nám nedala žádné informace, žádnou pomoc, nic! Starší lidé kteří s námi cestovali byli odkázány pouze na pomoc ostatních cestujících při odletu zpět. Nikdo nám nedal nic vědět. Večer před odletem nám byl jen na recepci nalepen lístek at jsme v 11 sbaleni. Na letiště nás odvážel turek který nerozuměl česky. Neřekl nám ani na jaký terminál máme jít atd. Prostě pro lidi kteří neznají letiště naprostá katastrofa. Tuto CK silně nedoporučuji a stejně jako všichni ostatní jsem podal reklamaci a vše řeším s ČOI. Pro ty, kteří se chtějí na cokoliv zeptat či spojit k reklamaci udávám na sebe kontakt pro komunikaci.
    jirka.mervart@seznam.cz
    tel.: 775 221 704

    Reply
  5. Joseph

    Cez túto CK sme vycestovali druhýkrát, bohužiaľ poslednýkrát. Poďme pekne od začiatku. Turecko, hotel Sailor´s beach club.
    Ešte sme ani nevycestovali a už nám zmenili termín o tri dni skôr, v tomto nebol až taký problém, ten nastal až v destinácii-hoteli, kde nás mali ubytovať. Došli sme tam v noci okolo pol jednej na druhý deň, tzn.druhý deň dovolenky /z 8 dní sme tam boli len 6 dni/, vyplnili ubytovacie formality a nato zazvonil telefón na recepcii hotela, volala naša delegátka CK Azur Reizen p.Machová, ktorá mimochodom nebola ani pri prílete a ani odlete, radšej tam poslala akéhosi Turka /vraj jej šéfa/a oznámila nám, že kvôli tomu že sme došli o 3 dni skôr, tak tam pre nás nemajú izbu a musíme ísť do iného hotela, ktorý stojí asi kilometer od nášho zaplateného hotela /zistili sme si,že má menej hviezdičiek/ na 3 dni, potom sa môžme presťahovať do hotela, ktorý sme mali objednaný. Samozrejme delegátka počas celého pobytu neprišla osobne za nami, všetko riešila telefonicky a aj to iba ak sme my požiadali na recepcii, že potrebujeme s ňou hovoriť, tak nám ju zavolali… viete si predstaviť aké to boli jednania. Prešli 3 dni a my sme sa zbalili ako keby sme odchádzali a sami sme sa rozhodli vybaviť si premiestnenie do hotela, ktorý sme mali zaplatený. Prišlo znovu vybaľovanie a ukladanie osobných vecí. Strata ďalšieho dňa. Počas celého pobytu sme našu delegátku nevideli ani raz, samozrejme sme nemali možnosť sa ani zoznámiť s výletmi a akciami CK, nakoľko nebudem sa denne vybavovať telefonicky. Myslím si, že celkový prístup tejto pracovníčky z CK Azur Reizen bol mizerný a nedostačujúci, ak si CK takto predstavuje svoje tour operátorky, tak ďakujem pekne, je to hanba. Čerešnička nakoniec, v deň odchodu domov nám bolo oznámené, že vstávame o 03,30 hodine a presunú nás na letisko, lebo náš let je o 07,20 miestneho času, čiže ďalší deň dovolenky je preč, čiže ak to zhrnieme okrem problémov s CK, tak sme boli na dovolenke 6 dní, z toho sme sa dvakrát zbaľovali a dvakrát vybaľovali.

    Reply
  6. Jana

    Čerstvá zkušenost s cestovní kanceláří Azur Reizen. Ohromná nespokojenost a zklamání. Včera dne 13.8.2014 dcera odletěla s touto cestovní kanceláří na Djerbu. Původní ubytování v hotelu Djerba Castille den před odletem cestovka zrušila, prý proto, že do hotelu byli ubytováni zámožní uprchlíci z Lybie. Není to pravda, cestovní kancelář lže, dcera si ověřila přímo v hotelu, že tam žádní Lybijci nebydlí, jsou zde ubytováni Rusové, Němci a Češi. Jsou zde i volné pokoje a sami jí pokoj nabídli. Nekorektní jednání cestovky!!! V hotelu, kde jsou nyní ubytováni, Alkantara Thalassa, jim na pokoji protéká záchod tak, že voda vytéká až do pokoje. Delegátka se klientům vyhýbá, o nic se nestará, prý jí končí smlouva. Od rána musí dcera shánět údržbáře vyřizovat nápravu telefonicky přes centrálu cestovky. Pláž hotelu je již delší dobu neuklizená, válí se tu plastové lahve a různé vyplaveniny z moře. Prostě cestovní kanc. Azur Reizen jeden velký podvod. Zvažujeme žalobu.

    Reply
  7. Pavel S.

    Ještě dnes jsem smutný z toho, jak dopadla vysněná dovolená mojí rodiny. Zaplacený a objednaný a podle vás i cestovky i údajně rezervovaný hotel Djerba Castille se nekonal. Přestože byl zaplacen 24.7.2014 a odjezd byl 8.8.2014 a návrat 15.8.2014. Až po nástupu do autobusu na Djerbě nám, tak jako většině lidí v autobuse, paní delegátka Jitka Opletalová z cestovní kanceláře Azur Reizen, která zájezd pořádala, sdělila, že Castille je plný a my budeme ubytovaní v hotelu Alkantara Thallasa. Aby nám zavřela ústa, řekla nám, že budeme mít pokoj s balkonem, s lednicí, každý den láhev vody zdarma ( při programu all incl.) a výlet pirátskou lodí. Navíc jedeme do pětihvězdičkového hotelu. Musím poznamenat, že již doma jsem se díval na recenze cestovní kanceláře Azur Reizen a vesměs se jednalo o velmi negativní zkušenosti. Doufal jsem, že to nebude můj případ. Opak byl pravdou. Po příjezdu na hotel a převzetí klíče jsme byli doprovozeni k výtahu, do kterého jsme já, manželka a naše dvě dcery ( 3 a 5 let) nastoupily a rozjeli se. Po chvíli se výtah zasekl a otevřely se vnitřní dveře. S hrůzou jsme zjistili, že jsme uvízli v mezipatře a objevily se před námi železné armatury, betonový strop, mezistropní výplně, pavučiny a kousek venkovních dveří. Děti začaly po chvíli brečet. Okamžitě jsem začal zvonit o pomoc. Ta ani po 10-ti minutách nepřišla, přestože v recepci bylo ještě hodně neubytovaných lidí včetně hotelového personálu. Poté mi již došla trpělivost a pokusil jsem se násilím otevřít vnější dveře výtahu, což se mi po chvíli podařilo a prolezl jsem škvírou ven, dostal se na recepci a zavolal pomoc, kdy mi následně hotelový personál pomohl z výtahu s mou rodinou. Že by se mi někdo omluvil za problémy se vůbec nestalo. Další den ráno jsme se setkali s dalšími rozčarovanými spolucestujícími, z nich některé ženy měly v očích slzy, a ti nás nasměrovali na hotelovou pláž. Po příchodu na ni jsme zůstali v šoku! Pro lepší pochopení se podívejte na recenzi na Invii na tento hotel. Vložil jsem tam pár fotek. A nejedná se o výjimečný stav – takto to tam vypadá již dlouhou dobu, soudě i podle fotek a popisů z dřívějších recenzí od r. 2010).
    Jel jsem k moři, neboť jsem chtěl dětem poprvé v životě ukázat moře, stavět s nimi na pláži hrad z písku a pod. Zkrátka dovolená u moře. Ve skutečnosti jsme museli většinu času strávit u hotelového bazénu. Holky měli z hnědého humusu na pláži panickou hrůzu a nechtěli do toho ani vkročit. Když jsem je chtěl dostat do vody musel jsem je přes to přenést, nebo počkat na odliv a ujít cca 400 metrů na odlivem odkrytou část, která vypadala jako z katalogu.
    Je mi jasné, že Invia není pořadatelem zájezdu, ale to co Azur Reizen provádí hraničí s podvodem. Dle mého již při objednávání ze strany zákazníka cestovka ví, že požadovaný hotel je plný, přesto mu sdělí že má v něm rezervované místo. Takto prodá i levnější a ne tak vyhledávaný hotel jako např. Alkantara Thallasa. Byli jsme již několikátý turnus, se kterým bylo takto postupováno. Turnus po nás zažil to samé s tím, že klientům v den odletu z Azuru zavolali a sdělili jim, že hotel Castille je plný, ale mají pro ně jiný hotel stejné úrovně, pokoj s balkonem, s lednicí atd. nebo jim vrátí plnou cenu. Pokud budou souhlasit s výměnou hotelu, musejí podepsat dodatek, že nebudou později žádat výměnu hotelu. Je jasné, že asi většina klientů souhlasila po slibech s jiným hotelem. Já toto možnost ani nedostal. Od paní delegátky jsem se po požadavku na výměnu za zaplacený Castill dozvěděl, že je zcela plný, a pokud by se našel nějaký volný pokoj, tak bude možná plesnivý a zastrčený někde vzadu a jako rodina možná budeme rozděleni. Tuto alternativu jsem v žádném případě nechtěl riskovat.
    Tento podvod se mi bohužel nepodařilo prokázat, neboť poté, co jsem taxíkem zajel do hotelu Castille, nebyly mi na recepci ochotni sdělit, zda byla u nich provedena na mou rodinu v daném termínu patřičná rezervace a po chvíli se se mnou přestali bavit úplně.
    To, že se pořádající cestovní kancelář objeví až na smlouvě o zájezdu je nedostatečné, neboť člověk je v časovém presu z důvodu propadnutí rezervace, vyplnění smlouvy, skenování, odeslání atd.
    Upřímně vám přeji, aby se vám nikdy nic takového nestalo. Dospělý člověk to nějak vždycky zvládne, ale vidět na malých dětech, jak jsou zklamané a smutné a stále se ptají, proč tam není to pěkné moře co jsem jim ukazoval na počítači a že tam nechtějí být, tak to je pro otce nápor, za který by nejraději vzal vedení Azur Reizenu a v tom humusu ji s prominutím vymáchal ty jejich prolhané rypáky.
    Samozřejmě budu u Azuru zájezd reklamovat. Taktéž napíši recenzi nejen na vašem portálu, abych varoval co nejvíce lidí a ušetřil je velkého zklamání. Dovolená má být pro člověka odměnou, kterou si zaplatí z naspořených peněz a má si ji příjemně užít. V Invii jsem měl z dřívějška důvěru, že že nabízí jen kvalitní a ověřené cestovky. Po letošní dovolené tomu již tak není.

    Reply
  8. Polin

    Máme stejnou zkušenost jako výše uvedený pisatel, dokonce jsme byli ve stejném turnusu – 8.8.2014 – 15.8.2014. Objednali jsme si na last minute zájezd na Djerbu, hotel Sangho Village Djerba, den před odjezdem nám přišel email, že hotel nepotvrdil rezervaci a že nám zajistili hotel jiný, dražší, avšak my nic doplácet nebudeme, jednalo se o hotel Alkantara Thalassa. S výměnou jsme nakonec souhlasili – ono moc možností nemáte, pokud bychom nesoulasili, byli bychom bez dovolené (peníze vám vrátí do 30-ti dnů a termín dovolené již nestihnete), říkali jsme si, že snad horší to nebude. To jsme ovšem ještě věřili, že co CK tvrdí, je pravda. Z letiště nás do hotelu jely dva autobusy a teprve tehdy se delegátka obtěžovala ostatním říct, že budou ubytovaní v jiném hotelu, než který si objednali a zaplatili, tedy v hotelu Alakantara Thalassa. Z těch dvou autobusů byla jen hrstka lidí, co si tento hotel skutečně vybrali a těm ostatním se ani neobtěžovali napsat třeba emal jako nám, jednalo se převážně o klienty, kteří měli být v hotelu Castille. Pak jsme zjistlili, že to stejné udělali i turnusu před námi a stejný potup byl i u lidí, kteří přijeli v průběhu našeho pobytu. Takže je jasné, a to i po přečtení výše uvedených rezcenzí, že tento postup je naprosto běžná praxe této CK. Nechápu, že CK ještě funguje, příp. že ještě nedostali tučnou pokutu, neboť to, co dělají, je buď jasný podvod, či přinejmenším nekalé obchodní praktiky, nabízejí vám něco, co ve skutečnosti neposkytují – v okamžiku, kdy si zájezd objednáváte, oni již ví, že vás tam neubytují, ubytují vás totiž v hotelu, který je pro CK finančně výhodnější. My jsme si touto negativní zkušeností nenechali dovolenou zkazit, ale jedno je jisté – S TOUTO CK JIŽ NIKDY!! A souhlasím s výše uvedeným pisatelem, že je potřeba to dát vědět co nejvíce lidem, aby by se nenechali také takto napálit!
    Navíc delegátka Jitka Opletalová je kapitola sama pro sebe, je to vyloženě splachovací typ, které evidentně nevadí, že lidé na ni několikrát do týdne vyloženě řvou, řekne vždy nějakou pohádku o tom, proč lidé nebudou v hotelu, který si koupili a víc nic neřeší. Vím, že z našeho turnusu lidé, co se nedali, dosáhli toho, že se v průběhu turnusu přestěhovali do hotelu Castille, ovšem ne díky delegátce či CK, ale kvůli tomu, že do toho zapojili právníka v ČR, zalarmovali TV NOVA a ředitele Invie.

    Reply
  9. Peter

    Máme rovnakú zlú skúsenosť s CZ AZUR REIZEN, po prílete nám delegátka oznámila zmenu hotela, ktorý bol čo sa týka ubytovania horší ako ten, čo sme si zaplatili. Je to u tejto CK zrejme bežná prax, na dovolenke sme sa stretli s ďaľšími ľuďmi, ktorým urobili to isté. Podali sme reklamáciu a čakáme odpoveď. Máte niekto skúsenosť s vybavovaním reklamácie u tejto CK?

    Reply
  10. Jakub

    mam tiez otrasnu skusenost s CK AZUR REIZEN.leteli sme na dovolenku do egypta/hurghada/,po prilete nam bolo oznamene ze hotel /bella vista/ za ktory sme si zaplatili je plne obsadeny,tak nas dali do ineho ,,vraj lepsiehoˇˇ /le pacha/…po prichode na tento hotel sme zistili ze je zastarany,nefunguje tam klima,plaz bola velmi mala a neupravena a este ktomu bolo pri nej /cca 20metrov od brehu/ kopu lodi.a celkovo hotel na nas neposobil priaznivym dojmom,preto sme sa rozhodli prejst kusok a obzreli sme si bella vistu,tetno ,,vraj horsi ,, hotel bol krasny,cisty,moderny,presvetleny,s fungujucou klimou,.ihned sa nam zapacil.na recepcii sme sa spytatli ci su naozaj plny,oznamili nam ze nie!ihned sme volali delegatke a po 4 hodinovej slovnej prestrelke a oznameni nech nas radsej odvezu naspat na SR bol hotel zazracne volny…..od tej chvile nam bolo super,celych 12 dni by aj bolo pokial by neprisla za nami delegatka ze nam bol zruseny spiatocny let do bratislavy.mi sme jej samozrejme neverili,preverili sme si ci lietadlo prilieta na bratislavske letisko,zahadne bratislava prijala tento let.opat sme volali delegatke a ta nas presviedcala ze lietadlo ma technicky problem.neustale nas zavadzala a klamala!!pritom ziadny nemalo/podla mna mali poloprazdne lietadlo do kosic tak nas tam supli/..pisali sme preto do azuru na slovensko,tam nam odisali ze mame na vyber bud prilet do kosic alebo bratislavy.toto sme oznamili delegatke,povedala ze CK klame.na druhy den sme opat pisali do CK a tam nam uz zahadne povedali ze let je z technickych pricin zruseny./opat lož/.ked sme im odpovedali ze let urcite nieje zruseny tak nam viac neodpisovali ani nedvihali telefon.oni nam proste zmenili letenku s priletom do kosic.ked sme jej povedali ze je to protipravne tak nam odpovedala :ano je.a tym to haslo.jedine co nam stale rozpravala dookola ze ak odmietneme let tak tu ostaneme a na vlastne naklady sa musime dopravit domov.nemali sme na vyber,nepomohlo nam nic….tak sme leteli do kosic,samozrejme sme leteli skor a tak sa nam skratila dovolenka o vyse pol dna,nehovoriac o hodinach co sme stravili s hadanim sa s delagatkou.po prilete nas cakal pan s 8 miestnou dodavkou bez toalety a jedla/delegatka nam pri tom slubila ze toto bude urcite zabezpecen/.trmacali sme sa 6 hodin cez cele Slovensko.a je mnoho veci ktorymi na CK azur reizen strpcovala pobyt ale je toho naozaj vela,preto uz NIKDY s nimi nechceme mat nic spolocne!!!dajte si na nich pozor

    Reply
  11. Anet

    Já mám díky bohu kladnou zkušenost s CK Azur Reizen. Delegáti na nás při příletu čekali na letišti a sdělili nám číslo našeho autobusu, který nás dovezl do našeho hotelu. Hned další den byla schůzka, kde nám sdělili důležité informace, řešili s námi problémy a nabídli nám výlety. Celý týden byl delegát v hotelu, takže nám byl plně k dispozici. Při cestě zpět s námi šel na letiště a všechny nás vyprovodil.
    Prostě spokojenost. Jsem ráda, že se mi nestalo to, co tu mnozí píšou v recenzích :/ Například o hotelu Castille, protože jsme tam chtěli letět, ale když jsme to kupovali, už nebylo místo.

    Reply
  12. Ivan

    Září 8th, 2014 v 9.23
    NIKDY NECHODTE CEZ CESTOVKU AZUR REIZEN. Zaplatíte si pobyt v určitom hotely ale izby voľné nemajú a keď prídete do Egypta tak Vás hodia do odpadových hotelov ako Lepacha a podobne a jednak prídete o peniaze ale aj o nervy. Robia to pravidelne. Len si o tom prečítajte recenzie. Toto robí cestovka Azur Reizen v koordinácií s hotelom Bella Vista!

    Reply
  13. Madla

    Máme podobně negativní zkušenosti jako předchozí pisatelé,byli jsme v hotelu Alkantharra Thallasa a byla to hrůza.Delegátka se vymlouvala na raodně jsme chtěli madán,pak na to,že řasy jsou chráněné……v současnosti máme za sebou první kolo reklamace – byla ze strany Azur odmítnutá jako neopodstatněná (v podstatě,to že je tam bordel a nemůžete do moře je normální-to se v Tunisu stává!!!!),tak jsme to předali právníkům a čekáme další kolo,původně jsme chtěli pouze slevu,ale v současnosti zvažujeme žalobu pro ztrátu radosti z dovolené,protože to co si Azur dovolí,to hraničí s trestným oznámením.Navíc zmíněný hotel se v říjnu zavírá,tak z toho chtějí vytřískat co nejvíc.

    Reply
  14. Michaela

    S cestovnou kanceláriou Azur Reizen sme cestovali do Egypta druhý krát a NAPOSLEDY.!!! Delegátku sme mali rovnakú pri oboch zájazdoch p. Ivanu Bičanovú, tento druhý krát sme navštívili hotel Jasmine palace, hotel a služby užasne… Len pri ubytovaní sme ako jediní (6 slovákov) na čele s p. Bičanovou dostali ubytovanie presne o druhej, lebo s nimi ma nezhody, tak sme na to doplatili my. Výlet, ktorý ponuka Azur Reizen k cene zájazdu, nám pani delegátka ani len nespomenula, až keď som sa naň opýtala zahodila rukou. Dalšia vec bola od cestovky, nech si laskavo napíšu tedaže je to 11- dňový zájazd a nie 12 – dňový!! O 4 ráno nas vypakuju z hotela, s tým ,že letíme o 7.30, leteli sm poloprázdnym lietadlom, tak že každý mal vlastné tri miesta na sedenie pre seba. V ten istý deň malo odlet z hurghady aj kartago 15:30 , poloprázdne lietadlo . Ale oni si aspon moli este užit troška 12 den. Len pretože, kartago nema v laske azur tak ……
    s Azurom už Nikdy
    Matulová, Trnovský, Gozmová

    Reply
  15. Gabika

    Su to podvodníci,ktorí od vás zoberu peniaze za drahši hotel a potom vás šupnu do lacnejšieho.Toto je naša skusenost z tohtoročnej dovolenky v Egypte.Delegátky Ivana Bičanová a Jara su klamárky.Spísali sme reklamáciu,ktoru nám delegátka Jara nechcela podpísat.Zámerne sa pred nami schovávala a samozrejme na Slovensku nám Azur reklamáciu ani neuznal.Kade budem chodit,tade budem rozprávat,aká je Azur Reizen cestovka….Nech sa hambia….

    Reply
  16. Roman I

    V září 2014 jsem byl s CK Azur Reizen v Turecku a hotelu Grand Atila.Byl jsem spokojený,kromě delegátky pí Helenou Kadlecovou.V mé rodině se vyskytl problém nevolnosti.Požádal jsem tedy delegátku o pomoc,zprvu přivolala lékaře,poté,že zajistí dovoz do nemocnice .Byl jsem s pacientem dovezen do centrální nemocnice v Antalyi.Přijetí a vyšetření velmi dobré se závěrem,nutná transfuze krve,což bylo odmítnuto.Paní H.Kadlecou nenapadlo se nás zeptat,jak jsme na tom.Po návratu,odběr krve,vše v normě.Turecky neznám, Aj v základu.Nejsem lékař,proč podle jejich norem nutná transfuze a u nás né.Podal jsem reklamaci,byl jsem ujištěn,že s touto paní je na konci září 2014 rozvázán pracovní poměr.Děkuji CK,p.Havlovicovi,že věc byla řešená.

    Reply
  17. Karel

    Jak čtu výše uvedené, tak asi nepřispěju ničím novým. Samozřejmě nás dali do jiného hotelu (poloopuštěný, plíseň na zdi). Po napjatém dohadování nás dali do původního hotelu. Ovšem den ztracený telefonáty do zahraničí, dohady a stěhováním nám nezaplatili.
    Dále, měli jsme 8 denní zájezd. V průběhu dovolené nám oznámili, že nám zájezd zkracují o jeden den s odůvodněním, že není místo. P.Havlovic přislíbil kompenzaci 900Kč (z původní ceny zájezdu 27000Kč – výsměch). P.Havlovic nám přislíbil po několika urgencích odeslání této kompenzace. Ta ani po dvou měsících nepřišla. Doporučuji důsledně prověřovat zda před obědnáním u Invie není dodavatelem Azur Reisen.

    Reply
  18. Marta

    Naše rodina cestuje s CK Azur Reizen už několik let a pokaždé jsme spokojení. Byli jsme s nimi v Turecku a v Tunisku a nikdy nebyl žádný problém. Popisy hotelů odpovídají skutečnosti, delegáti jsou vždy na profesionální úrovni a kdykoliv něco potřebujeme a zavoláme do CK, tak se nám maximálně věnují a zodpoví všechny dotazy. Letos se s nimi na dovolenou chystáme opět.

    Reply
  19. Kryštof

    Já létám na dovolenou s Ck Azur Reizen každý rok, někdy dokonce dvakrát ročně a jsem naprosto spokojený. Byli jsme s nimi na Tabarce, na Djerbě, v Nabeulu a naposledy loni v Hammametu a vždy vše bylo perfektní. Dobré hotely, i když většinou létáme do 3*, dobré služby, veliká ochota a profesionalita delegátů, vždycka všechno klapalo na jedničku. Letos s nimi poletíme také a už se moc těšíme. Takže doporučuji všem.

    Reply
  20. eva

    Dnes 1.6.2015 sme sa vratili z MArsa Alam (Egypt), kde sme boli cez CK Azur reisen. Bola to naozaj výborna dovolenka, všetko bolo perfektne: od hotela (boli sme v Happy life, Marsa Alam), cez stravu (mali sme AI) až po profesionalny pristup delegata Hosama Mansoura, ktory vybavil aj nemozne.
    Trochu sme sa bali, ako to dopadne, ked bude delegat Egyptan, ale lepsie to uz byt nemohlo.Bol velmi zodpovedny, rychlo a spolahlivo vsetko vybavil, dokonca sa spoludovolenkujucim stal mensi uraz a on vybavil bezplatne osetrenie v nemocnici (cez poistku), potom nám odsunuli let domov o 15 hodin a delegat nam vybavil dalsi den v hoteli navyse aj so stravou AI az do vecera.
    MAli sme dva mensie vylety, kde nas sprevadzal dalsi egyptsky sprievodca, ale opat bolo vsetko tip-top. Egyptski delegati Azuru vedia dobre po cesky – delegat dokonca perfektne a nema problem ani so slovencinou. Vacsinou maju VŠ v oblasti jazykov.
    Transport bol tiez bezproblemovy.
    Hotel Happy life je v Marsa Alam na krasnom koralovom utese, velmi dobry hotel, vo vsetkom nam vychadzali v ustrety, aj v tom poskytnuti dna navyse aj so stravou. Personal je velmi slusny a nie je pod stresom.
    Tuto CK naozaj odporucame.

    Reply
  21. Hana a Lenka

    Dnes jsme se vratily z dovolene na Djerbe-hotel Bravo Djerba.Jednim slovem LUXUS!O proti lonskemu roku vyrazna zmena.Personal vstricny,velmi ochotny,strava dobra a rozmanita.Hodne ovoce,zeleniny,vyborne dortiky a zmrzlina.Vse funguje na vysoke urovni.Velice dekujeme nasi delegatce |Jitce Opletalove za jeji profesionalni pristup ke klientum.Je velmi mila a ochotna.Absolvovaly jsme s ni veskere vylety,letos Sahara-uzasny zazitek.Tentokrat jsme byly bohuzel svedky sprosteho chovani ceskeho klienta ktery napadal nejenom personal hotelu,ale i nasi delegatku,proto mu byl pobyt ukoncen drive.Za takoveho Cecha jsme se velice stydely.Velmi dekujeme za krasnou dovolenou hotelovemu personalu,nasi Jitce a CK Azur Reizen.Tesime se s Vami na dalsi dovolenou.

    Reply
  22. Milan

    Paní Hano a Lenko! Chápu, že je slečna Jitka Opravilová Vaše kamarádka a chcete jí pomoci, bohužel lžete a to je špatné! Arogantní delegátka je pořád stejná, nic nedokáže zařídit a její výmluvy jsou hloupé a naivní! Nakonec stačí si přečíst recenze na její osobu od jiných klientů. Drze mě pomlouvala i u jiných klientů v době pobytu, ač jsem s ní nekomunikoval a ani s nikým jiným z hotelu. Pod pohrůžkou vyhoštění z Tunisu, dala podepsat manželce papír s tím, že se zříká veškeré náhrady. Dokonce šla tak daleko, že moji osobu poškodila i u vedení hotelu. Nedokázala strávit skutečnost, že jsem na ni vloni podal stížnost u CK Azur Reizen, která byla akceptována. Případ bude mít dohru u soudu a jinak já se stydím za servilní a lživé recenze klientů, kteří píší nesmysly, aby podpořil arogantní a lživé chování delegátky! Prošel jsem velké množství recenzí a s tolika negacemi u jedné delegátky jsem se nesetkal. Příště, až budete mít zase nutkání něco napsat, řešte své záležitosti a moji osobu nechte stranou!

    Reply
  23. Milan

    Dobrý den!
    Definitivně mi došla trpělivost! Vyzývám všechny, kteří se chtějí připojit k žalobě na CK Azur Reizen, aby mě kontaktovali na emailové adrese. To co si dovolí tato CK, zastupovaná na Džerbě delegátkou Jitkou Opletalovou je vrchol. Lidičky, nebuďme ovce, nenechme si všechno líbit!

    Reply
  24. jana

    Paci sa mi ako pribuda negativnych recenzii na tuto ck. Spokojny klient totiz vacsinou recenziu nenapise, nespokojny ma potrebu odventilovat sa. My sme sa prave vratili z dovolenky v Egypte. Bala som sa cesty s azur vzhladom na zle recenzie, ale uplne zbytocne. Oproti minulemu roku ked sme boli s koalou boli omnoho lepsi delegati, dobra organizacia, minibusy odvazali cestujucich do hotelov, ktore boli lizko seba, takze sme nemuseli este hodinu behat po hurghade a rozvazat klientov, kym sme sa dostali na makadi. Takze pisem kladnu recenziu, spokojnost s cestovkou, ktora nam ponukla rovnaky zajazd ako ine ck ale za cenu o niekolko stoviek eur nizsiu. Nabuduce kludne znova, som rada, ze sa moje obavy nepotvrdili.

    Reply
  25. Jana

    Já mám též mimořádně pozitivní zkušenost s CK Azur Reizen, příjemná slečna v kanceláři v Revoluční ul. v Praze a poté vše naprosto bez problémů, delegátka v Sousse možná až zbytečně projevovala svůj zájem, nakonec jsme se domluvili na telefonickém spojení, kdyby něco. Naprostá spokojenost, profesionální přístup. Nebojte se cestovat s touto CK a užívejte si dovolenou.

    Reply
  26. Alice

    Na Džerbě jsem byla se společností Azur Reizen 2x. Obecně se dá říci, že na Džerbě je pěkně, dojem z dovolené vždy pokazila sebestředná, arogantní delegátka Jitka Opravilová. Pokud vznikne jakýkoli problém nic neřeší, dává najevo turistům, že jsou pro ni jen banda nesvéprávných blbců a co by vlastně za své peníze chtěli. Malé srovnání – stejný hotel, stejná délka pobytu, stejné služby stojí angličana polovinu. Pomíjím skutečnost, že mají i lépe situované pokoje – k moři, blíž k recepci, do jídelny a pod. Tak nevím, jak to je s tou cenou. A delegátka? Ta má zřejmě jiný problém. Sama v pokročilém věku je slečnou, kolem spousta lidí, spokojených, hezky oblečených a úspěšných. Možná by měla vyhledat pomoc lékaře, ta její frustrace je viditelná!

    Reply
  27. Jana

    Byly jsme (5žen) vloni v Tunisku. Vnučka je nemocná, a tak jse požádaly o přednostní ubytování. Vše bylo zařízené, během pobytu nás přišli 2 muži(zřejmě manžeři CK) zkontrolovat, zda je vše v pořádku. Takový přístup jsme nečekaly. Dovolená byla pěkná a odpovídala ceně, kterou jsme mohly zaplatit.
    Letos odlétáme s Azur do Egypta, děkujeme za Váš přístup.
    Jana Kovářová

    Reply
  28. Marie

    Všem, kteří si zde stěžují na CK Azur bych přála komunikaci s online@eximtours.cz. Arogantní operátorky, naprosto neschopné cokoliv zařídit, chybné údaje ve smlouvách….
    S Azurem vše OK na vysoké profesionální úrovni.

    Reply
  29. Petra

    Letos jsme s rodinou letěli s CK Azur Reizen do Turecka. Naprosto dokonalá dovolená.Sice nám posunuli termín dovolené o jeden den, ale to nám vůbec nevadilo, vše dostatečně dopředu oznámili, takže v pohodě.Organizace zájezdu v naprostém pořádku, po příletu nám předali pokyny v obálce ( kdy bude schůzka s delegátem, tel.čísla, informace o výletech a další info o Turecku…), sdělili číslo autobusu, který nás dovezl přímo k hotelu. Druhý den jsme měli schůzku s delegátem, velice příjemný pán, ochotný, zodpověděl všechny naše dotazy, poradil co a jak …Náš pobyt v hotelu (hotel Kahya, Alanya) neměl chybu, užívali jsme si celý týden nádherné dovolené. Samozřejmě i návrat do ČR byl ze strany CK profesionální, vše probíhalo jak bylo naplánováno, do posledního detailu. Děkuji CK Azur Reizen za úžasnou dovolenou a přeji mnoho dalších spokojených klientů.

    Reply
  30. dudo

    Tak CK AZUR RAIZEN, to je naozaj a v skutocnosti cista katastrofa. Uz nikdy viac s touto CK, ani zadarmo. NEODPORUCAM NIKOMU. Absolutne pokazena cela dovolenka. Kupili sme si Turecko, pekny velky hotelovy rezort priamo na plazi, ultra all inclusive, vela sluzieb v cene, tri bazeny, niekolko restauracii a barov…… Po prichode na letisko prvy sok, nedostali sme sa do hotela ktory sme si zaplatili. Strcili nas do nahradneho hotela, delegatka nam arogantne povedala ze ona s tym nic neurobi a ked sa chceme vratit, tak jedine na vlastne naklady, ale ze ten hotel je este lepsi a budeme ozaj spokojny a odisla. Druhy sok, obycajny maly hotel s polovicnymi sluzbami, jeden maly bazen. Doviezli nas tam okolo 15.00hod. a do 19.00hod. sme boli hladny, od rana od 06.00 hod., pretoze ten hotel mal all inclusive a vecera bola az o siedmej a dovtedy nic.Delegatka nam povedala ze tuto po tejto cesticke kusok je plaz, prisli sme asi po 30 metroch k plotu akurat a plaz nikde. Dalsi sok, na nase velke prekvapenie sme zistili ze na plaz CHODI AUTOBUS, cesta trvala cca 3-4 minuty, vzdialenost cca 1,5km. NESKUTOCNE!!!!! Tu nas nechali trcat 4 dni. Potom nas prestahovali konecne do hotela, ktory sme si zaplatili. Po zaregistrovani na recepcii sme dostali karticky od izieb a delegatka odisla a nic si neskontrolovala. Dalsi sok, prisli sme na izbu a tam namiesto troch posteli len dve. Rodina s dvomi malymi detmi mali mat styri postele, dostali dvojlozkovu izbu, namiesto family izbu. Tak naspat, zavolat delegatku a znova riesit…… Z nahradneho holela sme odisli po 12.00hod a v nasom hoteli sme sa skutocne ubytovali az po 17.00hod. Dalsi den strateny. Nedostali sme ziadnu informaciu ako hotel funguje, kedy ake casy su restauracie otvorene, proste ziadne info. Vsetko sme si museli zistit sami. A posledny sok, cestovali sme domov o 22 hodin skor, ako sme mali napisany. Takze o jeden den skratena dovolenka, nevyuzity pobyt pri mori cely den plus cely den strava, plus jeden den zbytocne zaplatene poistenie. CK ide jednoznacne len o peniaze a nie o spokojnost klientov. Zajazd sme si kupili v jeden den doobeda a na druhy den rano sme leteli. CK uz v case nasej platby urcite vedela, ze nas v hoteli ktory sme si zaplatili nemoze ubytovat, pretoze tam nemali pre nas pripravene izby. Ak napriek tomu nam zajazd predali a o zmene nas vopred neinformovali, pretoze vedeli ze by sme si inak zajazd nekupili. Ale peniaze a zarobok pre CK je prvorady. Boli sme uz mnohokrat na dovolenke pri mori, ale toto sme este nezazili. ABSOLUTNE POKAZENA CELA DOVOLENKA. LEN STRES, HNEV, NESPOKOJNOST, AROGANCIA co nam CK pripravila. Velmi nam pomohlo nase zastupitelstvo v Ankare, ktore sme poziadali o pomoc, pretoze CK nedvihala telefon, neodpovedali na SMS, Skype, proste nic, akoby sa zlahla zem po nich a nehovoriac ani o tom, ze nepadlo ani jedno slovko prepacte, mrzi nas to, omluvame sa…… NIC!!!!! Takato CK by uz nemala dnes ani existovat!!!!

    Reply
  31. Dalibor

    dobrý den
    s cestovní kanceláři maxi reisen mam bohužel špatnou zkušenost! byli jsme od 17.8.2015 do 27.8.2015 v egyptě hotel ali baba palace a bohužel nam byla přidělena delegátka paní ivana!!!
    paní ivana o hotelu a o tom co mame nebo nemame v cene neveděla vubec nic!!! po otazce na aquapark titanic (ktery měl být v ceně zajezdu) rekla že na ten my nemame nárok!!! po diskuzich mezi českymi klienty od jinych ck na hotelu jsme se dozvěděli že nárok máme a na recepci hotelu jsme ihned dostali vstupenky!!! na všechny otazky odpovídala otřepanou frází „nevím zeptáme se na recepci! jediné co paní ivanu zajímalo bylo jestli pojedeme na nejaky výlet ale kdyz se nekdo zeptal jestli se dostaneme i do vniřních prostor pyramid odpoveděla že tam byla před deseti lety a ze to dovnitř pouštěli!! o informativních schůzkach jsme nebyli informováni vubec protože ck maxi reisen v daném hotelu neměla ani nástěnku! klienti ck volali po urgencich pani ivany ktera nereagovala ani na volaní ani na sms do prahy aby se vubec dozvěděli o termínu transféru y hotelu!!! takže zavěrem vyberte si jinou ck

    Reply
  32. Hana

    Arabella Azur Resort – Najhoršia dovolenka v našom živote nie vďaka tomuto hotelu ale cestovnej kancelárii AZUR REIZEN Slovakia,a.s.!!!!
    Keď sme doleteli na letisko v Hurghade delegátka nám i ostatným klientom oznámila, že v noci im hotel Arabella Azur Resort zrušil naše rezervácie a musíme ísť do iného hotela. Zaplatili sme 1530,- € na 2 osoby, pričom nás zaviezli do starého stuchlého hotela Sea Star, vrchol bolo more-„páchnuca stoka ohraničená z jednej strany betónovým múrom, odmietli sme takú otrasnú náhradu. už sme počuli o tom, že CK občas ponúkne iný hotel, ale vždy lepší aby nahradili klientom útrapy spojené so šokom, že Vaša vysnívaná a zaplatená dovolenka sa nekoná. Opak je pravdou u CK AZUR REIZEN, druhý nám ponúkli ešte horší hotel- Sea Gull. Boli sme zničení a nevyspaní, smädní a hladní a stali sme sa rukojemníkmi tejto cestovky v cudzej krajine. Nechali sme sa doviezť k hotelu Arabella- krása- úžasná záhrada okolo! Išli sme viacerí na recepciu hotela predložili sme recepčnému pasy a vouchery, ktoré nám boli poslané od CK na ubytovanie v tomto hoteli.. Po chvíli nám recepčný oznámil, že takéto rezervácie tu vôbec nemali, takže nám nemohli ani nič zrušiť ako nám tvrdila delegátka.Teda od začiatku táto CK vedela, že nemá rezervácie do tohto hotela, až nás dostane do Egypta tak nás ubytuje kde chce do horších neobsadených hotelov za pár EUR a tak na nás zarobí.Vedia, že v Egypte sme všetci bezmocní a robia si s Vami čo chcú. Nakoniec nás delegátka doviedla do tretieho hotela, ktorý vyzeral slušnejšie ako tie predošlé, ale bol to omyl! Delegátka odišla s tým že za chvíľu dostaneme izbu, po 8 hodinách čakania a hádok s recepčnými sme sa dozvedeli, že pobyt nie je zaplatený preto všetkých ostatných ubytovávajú len nás nie. Nespali sme už 38 hodín, totálne sme boli všetci vyčerpaní- to sme si platili all inclusive- konečne sme dostali izby. To bol však len krutý začiatok dovolenky.
    Ubytovanie
    náhradný hotel za Arabellu AZUR REIZEN : Izba bola špinavá plná chuchvalcov cudzích chlpov a vlasov, všetko nebolo upratané 3 dni. Ventilácia z WC vyúsťovala do izby! Ak sme potrebovali toal. papier museli sme zháňať a číhať kedy pôjde chyžný. Izba nesplňovala to, čo nám bolo sľubované v Arabelle.
    Stravovanie
    náhradný hotel za Arabellu AZUR REIZEN :čakala nás jediná preplnená jedáleň, krik,špina, mastné stoly a stoličky,dlhé rady na každé jedlo/ horšie ako v školskej jedálni/, na pohár na vodu sme čakali v inej rade a museli sme prosiť barmana o pohár až potom ísť načapovať z barelu, príbory sme hľadali po celej jedálni.
    Napísali sme na mieste v hoteli reklamačný protokol, delegátka ho poslala na centrálu, avšak vôbec s nami nekomunikujú, doteraz žiadna odpoveď.
    Už nikdy nepôjdeme s CK AZUR REIZEN nakoľko nás podviedla.

    Reply
  33. katerina

    Máme bohužel velmi špatnou zkušenost přes jejich delegátku na Rhodosu – paní JITKU. Neuvěřitelně arogantní štěkna, která navíc lže jako když tiskne. Jestli tohle má být „proklientský přístup cestovky“, tak potěš pánbůh. Před odletem jsme 2x ověřovali, že je apartmán třílůžkový, nikoliv dvě lůžka a přistýlka. Bylo nám to pokaždé potvrzeno. Po příletu samozřejmě 2 lůžka + přistýlka. Delegátka nám do očí řekla, že žádné ověření u nich v CK neproběhlo a že máme smůlu. Přístup arogantní až hrůza, ještě že jsme od ní už nic nepotřebovali, jinak by nám úplně zkazila dovolenou!!!

    Reply
  34. Adrian

    Prvy a aj posledny krat som vyuzil tuto CK. Vybrali sme sa na 10 dni do Marsa Alam. Povodne sme mali ist Bratislava – Marsa Alam priamy let. Den pred odletom nam oznamili ze budeme letiet do Hurghady kvoli nizkemu zaujmu letov do Marsa Alam, co znamenalo 3,5 hodinovy presun z Hurgady do nasho hotela. Ponukli nam ale odskodnenie 50 eur /osoba na fakultativne vylety (k tomu sa vratim neskor). Tak sme si povedali OK. Pri prilete delegat zhanal este nejake osoby do autobusu takze sme cakali este hodinu. Nasledne sme cestov do nasho hotela mali zastavku este v 6 tich hotelovych rezortoch takze ta cesta bola Top. Kupili sme si 3 fakultativne vylety: Luxor, 4kolky a vylet do mesta port ghalib. Luxor: mali sme ist priamo z Marsa Alam do Luxoru, co malo trvat cca 3 hod. Vylet presunuli z povodne avizovaneho pondelka na stredu, kvoli nizkemu zaujmu. To by bolo Ok. Oni nas avsak vobec neinformovali a cestou tam sme isli este po dalsie osoby do Hurghady a nasledne do Luxoru. Cela cesta trvala 7,5 hodiny. Takze so Luxoru sme prisli o 10:30 cca. Vylet bol skvely, aj speievodca ale aby sme na jeden vylet travili takmer 15 hod v minivane to bola sila. Cestou spat som spravil s delegatom poriadok a tak pristavili este iny bus a nasledne sme isli priamo do nasho hotela, takze sa cesta skratila na 4,5 hod. Dalsi vylet boli stvorkolky, kde mal byt aj vylet clnom a 2 krat ponor. Opat bol maly zaujem a boli sme iba 4 ria tak bol iba 1 ponor a trval 30 min. Vylet do Port Ghalib bol Ok. Pred odchodom nas delegat 1 den dopredu informoval ze budeme letiet do Brna, ze ina moznost nie je, takze sme isli najskor z nasho hotela do Hurghady a nasledne leteli do Brna, kde nas cakal autobus a ten nas odviezol do Ba. Nejdem piaat casy pretoze je to jedno. Dolezite je, ze ani jeden let, a 2 vylety z 3 neboli take ako sme si zaplatili. Clovek chce na dovolenke komfort, ktory sme my nedostali. Tato cestovka je absolutne a amaterska, poriadne neinformuje o nicom a jej pristup je zalostny. Zajazd sme si kupili cez cestovnu agenturu Victory reisen, ktora sa k vsetkemu postavila tak, ze ich to mrzi a ze oni nam robili „predajny servis“ ktory podla mna pozostaval iba z toho ze nam predali tento zajazd, tym padom nerozumiem v com spocival ten ich predajny servis pretoze ziaden servis som nepostrehol. Boli sme v Marsa Alam, v Hoteli Hilton Nubian Resort, je to dobry rezort, ktory ma plaz cca 800 m od neho ale premava tam vlacik. Celkovo hotel super. Co sa tyka cestovnej agentury Victory reisen (ktora je uplne zbytocna) a cestovnej agentury Azur Reisen, vyuzil som obe institucie prvy a aj posledny krat. Neodporucam ani jedno ani druhe.

    Reply
  35. Alexandra

    Ja s priateľom sme boli cez túto CA na dovolenke v Egypte tohto roku 2015 a boli sme veľmi spokojní. Ak aj prišlo k problému, tak náš delegát okamžite všetko ochotne začal riešiť a aj vyriešil. Stalo sa nám, že nám zrušili spiatočný let domov, no Azur Reizen nám preplatila 3dni navyše, ktoré sme museli ( no aj chceli) ostať v rezorte navyše.

    Reply
  36. Šárka

    Rozhodně nedoporučuju tuto společnost !!!
    Pravidelně jezdím do Side, bohužel letos zkrachovala společnost Marine Tour a proto jsem jela se společností Azur Reizen. To, že nám v letadle oznámili, že pokud budeme chtít nápoj nebo sendvíč, pak jedině, když si jeje uhradíme bych přešla.Bohužel po příletu nás čekalo nemilé překvapení v oznámení od delegátky, že jsem byly přebukováni do jiného hotelu 8km od místa, kam jsem chtěli jet, daleko od pláže a nemluvě o tom, že si záměrně vybírám hotely, které nejsou vhodné pro děti a tento byl na ně přímo zaměřen, takže jsem si krásně hned užila animační program u bazénu v němčině, na který jsem měli otočený balkón.Hotel byl sice 5* oproti našemu vybranému, ale náš pokoj měl plesnivou zeď.Druhý den jsme e tedy stěhovali do jiného pokoje.Naštěstí oproti jiným recenzentům jsem měli štěstí na skvělou delegátku,která nám zařídila abychom byly převezeny do námi objednaného hotelu.Společnost ji ale nutila, abychom i poslali sms, že nebudeme požadovat žádnou náhradu za změněný hotel 🙁 !!!!!!! Bylo mi jí opravdu líto, před námi dostala totiž již dost vynadáno, protože nikdo z 8 lidí ubytovaných v hotelu si do něj zájezd nekoupil a stejně to vypadalo i v jiném hotelu. Prostě Azur nás všechny nastrkal do pro ně cenově vhodnějších hotelů a nikomu nedali dopředu vědět, Díky nim se tedy má dovolená zkrátila na 4 dny!!!!!!! Pokud se bojíte jezdit sami, pak si raději vyberte dražší společnost, věřte mi, že e to vyplatí.

    Reply
  37. Liba

    Dobrý den,
    nemohu nic špatného říci na cestovní kancelář + delagátku,jmenovitě: Ivana Jesic – žijící v Egyptě z mého pohledu bylo vše v pořádku,dovolenou jsme si plně užily, veškeré informace nám stačily.Je jen potřeba poslouchat.Žádný delegát se nebude věnovat každému na 100%,nemájí jen Vás,ale spousty hotelů okolo a jejich hostů nejen z ČR.

    Reply
  38. Květa, Jindra, Alena

    NAŠE ZKUŠENOST S AZUR REIZEN
    TOTO BYL NÁŠ DOPIS DO CK PO NÁVRATU Z DOVOLENÉ
    Vážení, již v březnu jsem si u Vaší CK v České Lípě objednala pro sebe a své 2 kamarádky zájezd do
    Řecka – Faliraki od 16.9. – 30.9.2015 hotel Evi 3 . Jsem v invalidním důchodu, p.Jindra je po operaci páteře, proto jsme požádaly o bezbarierový přístup. Vaše zaměstnankyně mě ubezpečila, že je to bez problémů a připsala na objednávku (angl.), že prosí o bezbariérový přístup ze zdravotních důvodů.
    Jaké bylo naše rozčarování, když nás po příjezdu šoupli do sklepa, do kterého byl přístup po 32 ! schodech. A to byl jen začátek. Obrátily jsme se na delegátku Jitku (dál se nám nepředstavila), ale to jsme si daly! Ječela na nás „vždyť jste v přízemí s pár schody a vůbec nerozumím čemu říkáte sklep!“
    Sklep říkáme místnosti pod úrovní silnice, do které vůbec nejde slunce, kde Vám okolojdoucí nahlíží okýnkem do koupelny, výhled je na protější balkony a pár schodů jsou u mě 2, ale v žádném případě 32! Letěla jsem do Řecka po dohodě s mým ošetřujícím lékařem odpočinout si a načerpat sílu pro další boj s nemocí. Mám rakovinu kostí a jater a místo odpočinku jsem po pár dnech absolvování „pár schodů“ byla vyčerpaná jako když jsem denně skládala uhlí a kdybych měla možnost, letěla bych domů. Když mě p.Alena viděla jak vypadám, šla na recepci požádat o pokoj v přízemí. Pravda je, že nám nabídli hezký pokoj opravdu v přízemí, ale 1 km od jídelny, což je pro mě ještě horší, než ty schody, tak jsme ho odmítly s tím, že potřebujeme pokoj v areálu hlavní budovy, naše delegátka z toho udělala, že jsme chtěly pokoj pouze v hl.budově, ale to je velký rozdíl, že? Ani jednou se nenamáhala podívat se na „náš pokojíček“, dokonce napadla p.Jindru, že první co ji zajímalo po výstupu z letadla bylo, kde si může zakouřit a teď najednou nevydýchá „pár“ schodů! P. Jindra je po operaci páteře , má v ní ocelové šrouby a ty schody jí opravdu nepřidaly, ale co to má společného s tím že kouří a co je delegátce do toho? To že jsem se jí ptala kde si můžu koupit vodu nějak nezaznamenala.
    Ukázaly jsme jí obj. s žádostí o bezbariérový přístup, přečetla si jen „Pleas“ a ječela na nás,že když tam je prosím, že nemáme na nic nárok, že jsme si vůbec nic nezaplatily . Myslím že 15.000,–Kč za 14 dní není tak málo i když je pravda, že přistýlka byla lacinější.
    A ještě hůř bylo, když jsme si stěžovaly, že nám neuklízí, nevynášejí koše (a to se tam použitý toal. papír musí dávat do koše!) Řekla nám že to je v režii hotelu a když se nám to nelíbí, že si to můžeme uklidit samy. Jenom nám zapoměla říct, kde si máme koupit náhradní sáčky, koště, lopatku, hadr a kbelík. Kdybychom si chtěly uklízet, můžeme si objednat ubytovnu a ne hotel, na to nám řekla co by jsme chtěly, vždyť máme jen 3* . hotel, kdybychom měly 4* ., mohly bychom se bavit o něčem jiném a ona že tam je pouze kvůli jazykové bariéře. Asi jsem hloupá, ale co má počet hvězdiček společného se zákl. hygienou a úklidem?Jezdíme s kamarádkami již hezkých pár let, byly jsme několikrát v Egyptě, Tunisu, Turecku apod. a vesměs to byly 3* . hotely, ale všude se denně uklízelo, denně vynášely koše a vytíralo, denně čisté ručníky!
    Tady nám za 14 dní vytřeli 1x, koše vynesli 3x, dva dny nám chyběla osuška, potom malý ručník a nakonec nám 4 dny chyběly všechny 3 malé ručníky. Dostaly jsme je jen díky tomu, že p.Jindra čekalacelé dopoledne ve sklepě na uklízečku. Podle nás by toto měla zajišťovat delegátka a tak po špatných zkušenostech s ní jsme se obracely přímo na recepci. Při neexistenci úklidu se nemůžeme divit, že jsme ve „sklípku“ měly i myši. První jsem viděla lézt z kanálkua říkala jsem si „ta je roztomilá“, ale když jsem si večer odestlala a myš mi seděla vedle polštáře, nějak mě přešel smích. P. Alena běžela na recepci( na pokoji je telefon, ale má od myší ukousnutou šňůru), přišla uklízečka a aspoň nám sklípek vystříkala sprayem na mouchy (asi nic jiného neměla). Když mě přešel šok vyklepala jsem si myší bobky z postele a chystala se spát, začalo mi z klimatizace kapat na hlavu, to už jsem nevěděla jestli se mám ze zoufalství smát nebo plakat. Odtáhly jsme postel půl metru od zdi (mokré do výše 30 cm a snažily se spát. Ráno jsme to ohlásili na recepci a během dopoledne byla klimatizace opravená. pak jsme si nechaly opravit zašupovací dveře do „dvorka“ (nešly otevřít a my nejsme zrovna žížaly, které by se protáhly škvírou.) To že v koupelně ve sprše soustavně protékala voda, to už byl detail se kterým jsme je neobtěžovaly. Delegátka Jitka se na nás osopila, proč jsme jí nehlásily, že tam máme myši – šly jsme rovnou na recepci, protože cokoliv jsme po ní chtěly, tak nám řekla že je to v režii hotelu, takže jsme k ní ztratily veškerou důvěru. S myšima jsme nocovaly celou dobu, buď volně pobíhaly, nebo chroustaly a přestaly až když jsme rozsvítily a dovolily si je vyrušit a při tom je areál plný koček.
    Delegátka nejenom že nám nepomohla, ale snažila se vše otočit proti nám. P.Alena jí řekla, že kdyby nám dali pokoj v přízemí, braly by jsme i 2.lůžkový a ona (je zdravá) by klidně spala na matraci . Delegátka to hned otočila „to jste mi neřekly že byste všechny 3 spaly na matracích“ . O tom nikdo nemluvil, já a p.Jindra jsme nemocné a z matrace bychom se ani nezvedly. To už jsem neměla sílu ani poslouchat a odešla jsem, p.Alena řekla delegátce jak jsem nemocná a její reakce? A jak Vám mám pomoct? To Vám mám jít vytřít?
    Jediný zájem delegátky Jitky – vybrat peníze za zájezdy a získat zákázníky pro autopůjčovnu se kterou má smlouvu, jinak ji klienti vůbec nezajímají. S tak arogantním člověkem jsem se ještě nesetkala, dělá ostudu ostatním delegátkám i Vaší CK. Všude kde jsme byly a obj. si zájezd, dostaly jsme balíčky na cestu – tady žádná kompenzace, ale objednali vždy někde po cestě menu v hodnotě cca 13.E, které jsme si mohly připlatit.
    Přijeli další klienti a 2 mladí pánové chtěli přestěhovat, delegátka Jitka se ptala proč, řekli jí že jsou v suterénu,tak se jen zeptala kam chtějí přestěhovat a s námi neúplně přestala bavit. Daší noví klienti si objednali auto už v Čechách a tak požádali slečnu Jitku, aby se zeptala (protože oni neznají jazyk) zda je pravda, že auta jsou 100% pojištěná a ona je odpálkovala, že ji to vůbec nezajímá, že to není objednáno přes ni a kdyby se jim nebo autu něco stalo, ať jí ani nevolají, že ji to nezajímá. Na což jí řekli že si budou stěžovat a ona řekla klidně, lidé si hodně stěžují, ale nakonec přiletí zase. Chtěla bych ty lidi vidět, co letí opět tam, kde byli nespokojeni.
    Řecko je nádherná zem, ale ubytování, hygiena a vrchol arogantní delegátka nám celý pobyt zkazilo. Přiletěly jsme domů unavené, vyčerpané a rozčarované.
    Žádáme o odškodnění, neboť jsme utrpěly fyzickou i psychickou újmu. Přijely jsme domů ve špatném stavu, tak si dovolenou nepředstavujeme! Vaše delegátka viděla 3 starší ženy, tak co by se namáhala! Nechtěly jsme žádný přepych, ale jen slušné ubytování a lidský přístup vzhledem k našemu zdrav. stavu. Děkujeme za pochopení, ale pochybujeme, že někdy v budoucnu najdeme odvahu využít služeb Vaší CK!
    Ševčíková Květa Franková Jindra Kardová Alena
    V České Lípě 6.10.2015
    PS: v příloze zasíláme fota jako důkaz, a kopie SMS s delegátkou Jitkou . SMS máme pro jistotu uchované v telefonu.
    ….. A REAKCE:
    DELEGÁTKA JITKA PRÝ DOSTALA DŮTKU A BYLY JSME JEDINNÍ, KDO SI STĚŽOVAL. KOMPENZACE VEŠKERÁ ŽÁDNÁ. ASPOŇ VÍME, S KÝM PŘÍŠTĚ URČITĚ NEJEZDIT

    Reply
  39. Milan

    Paní Květo, Jindro a Aleno!
    S ohledem na uvedené skutečnosti i já mám podobné zkušenosti s uvedenou CK!!!!! Posílám Vám svoji adresu a pojďme společně do podání žaloby! Oni si myslí, že se jim nic nestane! Přesvědčme je o opaku!
    coufal.milan@seznam.cz

    Reply
  40. Inn

    Paní Květo, Jindro a Aleno,
    Nemluvily jsme spolu náhodou na pláží ve Faliraki těsně před vaším odletem? Byly jsme tam s kámoškou a kolem 3O. 9. jsme tam mluvily snějakou paní, ta říkala, že už odlítají a že jsou ubytované v hotelu Evi. My jsme tam byly do 6. 10. Měli jsme krásné apartmány v Alexandrosu, 2. patro, výhled na moře, každý 2. den úklid a měli jsme to koupené 2 dny předtím na LM za 6 tis. Ovšem s Azurem jsme nikdy nikde nebyli a ani by mě to nenapadlo to od takové CK koupit. Jezdím často ven a ve Faliraki je moc pěkně. Pláže, voda, bus do Rodosu každých 2O min za 2,4O E. Je to možné, že jsme spolu mluvily.

    Reply
  41. Jiří

    Tato cestovka má z ostudy kabát.Když vás mají, nacpou vás do jiného hotelu, zástupci v Turecku jsou arogantní – hrůza! Nesplní nic z toho co slibují. Dejte si moc velký pozor a raději jinam!
    Byli jsme v srpnu 2015 v Turecku v Alanyi – nejen, že v letadle nedostanete nic, ani hlt vody, ale po příletu si musíte vyhledat nějakého zástupce, protože Azur reizen tam nemá označení. Zástupce je prolhaný turek, který se smál tomu, že jednu noc prý musíme strávit v náhradním hotelu ( bez all inclusiv, i vodu chtěli zaplatit, navíc těsně před přistávací dráhou letiště – noc hrůzy. Ve stejném duchu to pokračovalo celou dovolenou. Turci se vašim potížím smějí, zástupce cestovky je arogantní. Nejhorší na tom je fakt, že toto není ojedinělý exces.

    Reply
  42. BRONA

    Tato CK je absolutně nespolehlivá, pobyt se Vám automaticky krátí o 2 dny, nezájem delegáta (Tunis, Mahdia),musíte se domáhat služeb,které máte uhrazené, na jídlo nebo pití nemáte nárok jak první,tak i poslední den. Celá skupina 15 členů jsme podali reklamaci, avšak Vy jim nestojíte ani za to, aby Vám odpověděli, pošlou Vám „namnoženou“ nic neříkající odpověd, jinak v§bšc nereagují! . V žádném případě nedoporučuji nikomu, je to nejhorší zkušenost ,kterou jsme zažili během 25 let s touto CK.Delegáti arogatní, „vysmátí“ NIC NEŘEŠÍ!!!

    Reply
  43. Milan

    Musím potvrdit zkušenost paní Broni! Mimo arogance delegátů je běžná praxe defakto krátit dovolenou – není to žádná náhoda, ale spekulace CK. Například poslední den – tento den je také součástí zájezdu, již dostanete jen snídani, což je naprosto obvyklé všude a pak nic! Celý den si maximálně můžete připlatit stravu a pití, jinak jíst housku od snídaně! Těch pár pochval /3/ např. na Jitku Opravilovou je jednak od kamarádek a také z vlastní CK! Prostě CK hrůzy!

    Reply
  44. Miroslav

    ….za posledných 7 rokov sme z CK Azur riezen cestovali 5 krát do Egypta a nič s tu spomínaného (skrátenie dlžky pobytu , zmena hotela … ) sa “ chvalabohu “ nekonalo-úplná spokojnosť (transfer, práca delegátov p. Peter Golis p.Mohamed ….) – Jediný krát sa nám čas odletu z BA preložil o hodinu neskôr za čo určite CK nemôže ….

    Reply
  45. Pavel Jukl

    Po přečtení několika záporných recenzí na cestovní kancelář Azur Reizen jsem měl trochu obavy z odletu na dovolenou, ale myslím si, že ne každá recenze je objektivní. Zájezd jsem koupil u cestovní agentury Zájezdy.cz, a.s. a jméno cestovky jsem se dozvěděl až po podání nezávazné objednávky. Neměl jsem moc času na rozhodování, a po krátkém váhání zájezd koupil. Nelituji – všechny papíry jsem obdržel ve slíbeném česovém rozpětí a odlet proběhl v pohodě. Po příletu do Hurghady nás očekával delegát pan Ibrahim Nader (jeho jméno zmiňuji s jeho svolením), sympatický mladík, který hovořil velice dobře česky. Vše vysvětlil ohledně pobytu a druhý den upřesnil na následné schůzce. Pokoj jsem dostal takový, jaký byl uveden ve voucheru, čistý, útulný a naprosto funkční. Pobyt proběhl v pořádku, personál byl ochotný a milý. Odlet měl hodinu dvacet zpoždění, ale za to pochopitelně cestovka nemůže. Ještě dodávám, že jsem byl v hotelu Grand Seas Hostmark, tolik tedy moje první zkušenost s cestovní kanceláří Azur Reizen.
    Pavel Jukl, Chomutov

    Reply
  46. Lucie Rakušanová

    Zájezd jsme koupili přes Invii a že jedeme s cestovní kanceláří Azur Reizen, jsme se dozvěděli až potom. Po přečtení několika recenzí jsem začala mít obavy, jak to bude a co bude. Ale nemohu napsat jediné křivé slovo. Abych upřesnila, jeli jsme do Egypta Hurghady, hotel Albatros Palace Resort. Hned na letišti se nás ujal delegát, který nám rozdal informační letáky a domluvil si s námi informační schůzku. V hotelu jsme se ubytovali sami, ale místní mluví perfektně rusky a anglicky, tak že jsme se bez problémů dorozuměli. Týdenní pobyt v Egyptě proběhl bezproblémově, naštěstí jsme žádný problém ani zdravotní neměli, ale i kdyby, delegát nám nechal na sebe tel. číslo, kdyby něco, tak ať okamžitě voláme. V den odjezdu nás vyzvedl a odvezl na letiště. Rozloučil se s námi a my frčeli domu. Tak že si myslím, že ze strany cestovky bylo všechno v pořádku a my si krásně užili celou dovolenou……….. Bohužel, co nám nevyšlo byly oba dva lety. Ale s tím nemá cestovka nic společného. Když jsme letěli do Egypta, letadlo mělo 6,5hodiny zpoždění a při zpátečním letu jsme museli nouzově přistát v Káhiře, kvůli zdravotnímu stavu jedné z cestujících. Tak že jsme měli zase 3 hodiny zpoždění…………. ale domů jsme se dostali v pořádku a dovolená byla krásná……………….. jeli jsme poprvé z touto cestovkou a žádný problém nenastal. Papíry byly zaslány včas a naše dotazy byli vždycky zodpovězeny po telefonu…………….. Lucie Rakušanová, Mladá Boleslav

    Reply
  47. Antonín Votápek

    Přítelkyně právě uvízla v Turecku s vypečenou CK Azur Reizen, zájezd koupen přes Invii. Totální průšvih. Jednu rodinu nechali na letišti, další klienty odvezli do úplně jiného letoviska, skoro 40 lidí úplně jinam, ubytování tragické. Výmluvy na tureckého partnera… Klasické plky ve smyslu: my za nic nemůžeme, to oni. Účastníci zájezdu už kontaktují i ambasádu a zvažují řešení právní cestou, tzn. žalobu. Proto si na AZUR Reizen (reizen patrně od německého slovesa reizen=dráždit) dávejte pozor.

    Reply
  48. Miloš H

    Reklamace – Dovolená Turecko – Side termín 7.7. – 14.7.-2017
    – Detailní přepis ručně psané reklamace k závěru dovolené
    Dne 30.6.2017 se má manželka s mojí sestrou rozhodla zakoupit zájezd u cestovní agentury Aat-Re
    A to přes Vaší společnost CK Azur-Reizen, já v tuto dobu byl v práci a tak jsem neměl čas řešit dovolenou tak jsem se pouze podíval na hotel který jim byl nabídnut a už v recenzích jsem četl obrovská negativa na Vaši CK i přes toto jim paní v agentuře Vaši společnost doporučila a zájezd jsme objednali a to v celkové částce 38.17,-Kč za 2 dospělé osoby a 1 dítě ve věku 2 roky a 5 měsíců.
    Náš syn dostal 3.7.2017 Herpaangínu a tak jsme zvažovali stornování zájezdu, ale při návštěvě doktora nám bylo sděleno , že to je běžná letní angína u dětí a tento bude mít horečky maximálně 3 dny a pak už je pouze klidný průběh doléčení , na toto nasazeny antibiotika zn. Ospan, horečky přešli ve středu a tak odjezdu na dovolenou ničemu nebránilo a vše bylo bez jakýchkoli zvýšených teplot.
    A tak jsme bez starosti mohli v pátek 7.7.2017 odletět na naší 1. společnou rodinnou dovolenou směr Turecko.
    Na letišti jsme byli dle pokynů, s plánovaným odletem 15:40 hod., kdy tento odlet měl zpoždění cca 30 min., s tímto se nedá nic dělat a tak toto děti museli vydržet.
    Letadlo společnosti Tailwind bylo staré, špinavé a vnitřní prostory mírně zapáchali o toaletách ani nemluvě a tak 3 hod. trvající let byl značně nepříjemný.
    To Turecka na letišti Antalya jsme dorazili ve 23:03 hod. místního času, kdy odbavení zavazadel bylo překvapivě rychlé a ta jsme po cca 20 min měli zavazadla a mířili jsme před letiště k informačnímu stánku cestovní společnosti CK Azur-Reizen s označením 38F a to dle pokynů. Před tímto stánkem již byla skupina cestujících. K našemu překvapení stánek 38F neměl žádné označení CK Azur-Reizen ale FIBULA, kdy u tohoto stále mile vypadající černovlasá slečna která se jmenovala Tereza. Při vyčkávání v řadě jsme několikrát zaslechli frázi „Omlouváme se, ale Vás hotel je plný a tak budete ubytováni v jiném hotelu, samozřejmě se jedná o hotel stejné nebo vyšší kategorie……“ už toto nás znejistilo, protože by jsme byli neradi, aby naše dvě rodiny, kdy na dovolenou jedem společně byli rozděleny.
    Když přišla řada na nás, slečna Tereza spustila opět naučenou frázi „Omlouváme se, ale Vás hotel je plný a tak budete ubytováni v jiném hotelu, samozřejmě se jedná o hotel stejné nebo vyšší kategorie Váš hotel bud Calido Maris, jelikož Vás jede víc pojedete autobusem č. 8“ TOTO BYLI VEŠKERÉ INFORMACE KTERÉ NÁM BYLI POSKYTNUTY, na to jsme se optali jak daleko je tento hotel, zdali není ještě dál než námi vybraný ( šlo především o cestu autobusem s dětmi ), na to odpověděla, že jedeme obě rodiny do stejného hotelu a je to skoro stejně jak náš vybraný hotel.
    Po té co se cca 25 cestujících dostavilo do autobusu č.8 vešla do autobusu blond delegátka a sdělila, „ přeju Vám příjemný pobit , každý jste dostal voucher s kontaktem, termínem a časem první schůzky Vaší delegátky na hotelu“ a z autobusu odešla. Cesta na hotel začala v cca 00:10 hod 8.7.2017 a to BEZ DELEGATA pouze turecky mluvícím řidičem, kterému nikdo nerozuměl a rozvážení po hotelech bylo zmatečné. Cesta k našemu hotelu Calido Maris, kdy jsme byli poslední vystupující (Husmanovi 3x, Čeňkovi 4x, Pavlíček 2x) byla vzdálená cca 70 km příjezd na hotel byl ve 03:20 hod 8.7.2017 (tedy 70 km za šílené 3 hodiny).
    Při příchodu na recepci, kde byl jeden recepční (vzhledem k pokročilé hodině chápu), kdy tento mluvil turecky, rusky a lámanou angličtinou. Tento místo aby se začal věnovat nám se začal věnovat rusky mluvícímu hostovi, kdy tento byl v dosti podnapilém stavu a dožadoval se alkoholu a otevření baru a dále vydání nové karty od pokoje kterou někde ztratil. Když tohoto vyřídil, dorazili na recepci svatebčané z probíhající svatby, kdy tyto opět vyřídil recepční přednostně a tak mi jsme přišli na řadu až po dalších 20 min.
    Při zakoupení zájezdu byl náš jediný požadavek aby XXXXXi a CCCCC, byli umístěni vedle sebe protože jedou jako rodiny, v hotelu Calido Maris nás (XXXXX) umístili do podlaží -1 (č.p. 1954) a CCCCCC umístili do podlaží +3 (č.p. ….3036) na dotaz recepčního zdali by nešlo pokoje změnit, bylo sděleno, že změnu máme přijít vyřešit až v 10:00 hod.(že to nebude problém, ale on s tím momentálně nic nenadělá). Na pokoj jsme se dostali lehce před 04:00 hod 8.7.2017.
    Poté co jsme si odpočinuli jsme ihned ráno navštívili restauraci a posnídali jsme. Po snídani jsme šli vybalit veškeré zavazadla a potřebné antibiotika pro syna který v sobotu 8.7.2017, měl v dobrat poslední 2 dávky a to v 10:00 hod. a 18:00 hod. Následně jsme se vyrazili prozkoumat a seznámit se s místním hotelem, bazénem a hlavně mořem kvůli kterému jsme na dovolenou jeli. Moře bylo k našemu překvapení vzdáleno přes silnici, kdy se muselo jít podchodem a vzdálené bylo pěšky cca 500m (což při námi vybraném hotelu kvůli dětem nebylo zmiňovaných 50m), přes den jsme se vrátili na oběd a opět zpět na pláž, kde jsme byli až do 18 hod. tak, abychom se stihli vrátit včas na hotelový pokoj, kde byli v lednici uložené léky pro syna. Ve 13:15 hod. 8.7.2017, byla nedomluvená schůzka s námi přidělenou delegátkou Karlou tato, na schůzku jsme čekali v recepci , když ani v 13:45 hod nebyla žádná zpráva o delegátce, znejistili jsme a telefonovali jsme, kde je problém jestli je něco špatně? Tato odpověděla, že se omlouvá, ale vůbec nemá tušení kdo jsme, že žádné turisty v hotelu Calidi Maris nemá a že nás má na starosti jistě slečna Tereza, na to jsme ji vysvětlili situaci, s tím, že se tedy pokusí dostavit v 17:10 hod. V tuto chvíli jsme si zakoupili na číslo pokoje wi-fi připojení a to na 7 dní (bez jakéhokoli problému nebo připomínky na dobu pobytu) za částku 7 Euro. V 17:10 hod jsme tedy opět dorazili na recepci, kdy se tedy paní Karla Donrul omluvila a vysvětlila, že vůbec není delegátka naší CK ale jiné a pouze byla požádána zdali by nebylo možné, aby zajistila několik pobytů o našem pobytu věděla, ale do doby kdy jsme měli být v hotelu Stella Beach, kdy ten ji den předem vyškrtli ze seznamu s tím, že tam žádní hosté nebudou a o hotelu Calido Maris ji už nikdo neinformoval, dále uvedla, že je delegátka pro Slovenskou CK Happyend Travel a takové jednání za svoji dobu působení v Turecku což je 8let nikdy nezažila. Delegátka Karla nám nabídla nějaké zájezdy a informovala nás o možnostech nákupu a dále s námi domluvila další schůzku na pondělí 10.7.2017 v 16:30 hod zde v hotelu Calido Maris na recepci. Všichni jsme se následně odebrali na pláž, kde jsme vyzvedli děti s drahýma polovičkami a vyrazili zpět na pokoj. Cestou na pokoj jsme mi odevzdali osušky a do hotelu jsme šli pouze v plavkách, kdy osušky se odevzdávali přímo pod naším pokojem.
    Při příchodu k pokoji v 18:00 hod. 8.7.2017, nám kartou byl odepřen přístup do pokoje ( v pokoji veškeré osobní věci, telefony, tablet, fotoaparát, doklady, peníze, oblečení ANTIBIOTIKY a léky) . Řekl jsme manželce ať vydrží, že zajdu na recepci, a dojdu zjistit proč kate nejde že došlo k nějaké chybě.
    Na recepci jsem dorazil, kde mi kartu odebrali a následně sdělili, že jsme pokoj měli opustit do 12:00 hod. a že nyní už nemám co v hotelu dělat, na to jsme s recepčním začal řešit, že v pokoji máme osobní věci, léky a můj syn který je po nemoci je bez oblečení na chodbě s moji ženou. V tuto chvíli dorazila má sestra (Čeňková) která anglicky mluví na mnohem vyšší úrovni než já a tak věc začala řešit. Po 40 min nám byla vystavena nová karta od pokoje s tím, že si máme zabalit veškeré věci a vystěhovat se z pokoje. PO CELOU DOBU 40min BYL MŮJ NEMOCNÝ SYN S MOJI ŽENOU NA VYKLIMATIZOVANÉ CHODBĚ BEZ JAKÉHO KOLI ZÁJMU A OHLEDU!!!!!!
    Když, jsme se dostali do pokoje, první co mě zajímalo, aby syn dostal potřebné léky. Vzhledem k tomu, že byl již prochladlý, tak jsme jej museli zahřát a nějaké okamžité stěhování a balení nepřicházelo v úvahu. Následně má manželka šla do pokoje mé sestry, aby se pokusili řešit absolutně nevhodnou situaci. Na pokoj mé sestry v tu chvíli přes hotelový telefon volala česky mluvící paní, která se představila jako Tereza V…. (příjmení si v rozčílení nikdo nezapamatoval) a sdělila, že opouštíme hotel s tím že budeme přesunutí do námi vybraného a zaplaceného hotelu Stella Beach a že auto které nás přepraví je již před hotelem a že se máme tedy sbalit, ale nemáme se stresovat, že počkají, než dorazíme k vozidlu! TEDY VE SCHRNUTÍ PRO NÁS NEZNÁMÁ OSOBA NÁM PO TELEFONU SDĚLÍ, ŽE SE MÁME Z HOTELU VYSTĚHOVAT??!! Dále dodala, že posílá delegáta s vozidlem. Ve chvíli kdy jsme dorazili rozčílení způsobem jednání a s ABSOLUTNÍ PŘEDCHOZÍ NEINFORMOVANOSTÍ o tom že jsme na hotelu jen na jeden den na recepci, dorazil i delegát CK a to CK Fibula, který mluvil pouze Turecky a lámanou angličtinou (kdy tento nebyl opět se situací obeznámen a měl za to, že vyzvedává jen připravené turisty) s tímto začala komunikovat má sestra (Čeňková), kdy ve 20:00 hod. se došlo k závěru „stěhovat se musíme“, aktuální hotel má od soboty plné kapacity a nemohou nás nechat již zde ubytované, při tomto jsme byli nuceni několikrát z mého telefonu kontaktovat delegátku Karlu a několikrát volala na zpět ona a tak jsem byl nucen provolat 15 min odchozích hovorů , kdy tarif v Turecku je 1 min./42.35 Kč a dále 10 min příchozích hovorů za 1 min./24,20 Kč, přítomný delegát sdělil ať si tedy sbalíme a zajdeme si na večeři a že vyčkají.
    Rozešli jsme se tedy na pokoj, ve spěchu jsme zabalili JIŽ VYBALENÉ KUFRY, kdy jsme pod tlakem vše naházeli neorganizovaně do kufru, mokré plavky a boty jsme museli do kufrů přibalit taktéž. A s kufry jsme všichni celkem 9 lidí vyrazili do restaurace na jídlo, v tomto rozrušení, kdy jsme byli ověnčeni kufry a příručními zavazadly a plačícími, unavenými dětmi, jsme si jídlo ani nemohli vychutnat a tak jsme se odebrali k přistavenému vozidlu. Toto vozidlo bylo typu 8+1 a vozidlem přijel řidič s delegátem a dále jsme se dle jejich představ měli do vozidla vejít mi a zavazadla!! (to znamená 6x dospělé osoby, 3x děti 2-4roky, 7x kufr) po době vymýšlení bylo zajištěno ještě jedno osobní vozidlo.
    Do hotelu Stella Beach jsme dorazili ve 21:00 hod. 8.7.2017 místního času. Při ubytování jsme byli rozmístění přes celý hotel a to opět přes celý hotel a na jiném patře a tak Husmanovi a Čeňkovi dle požadavku nebyli u sebe. Dále jsme se optali delegáta jestli toto stěhování je doopravdy poslední, na toto nás ujistil že ano.
    Vzhledem k tomu, že jsme se ubytovali v hotelu po 21:00 hod. ani zde jsme se nemohli v klidu navečeřet. Tento večer jsme si ještě zařídili wi-fi připojení pro dva telefony jako v předchozím hotelu a to za částku 10 Euro.
    Druhý den tj. 10.7.2017 se u našeho syna objevili horečky a zvrací, po konzultaci s lékařem je toto zapříčiněno stresem a skoro 45 min. pobytem na chodbě pouze v plavkách a to bez možnosti se převléci a vzít si potřebná antibiotika. Tímto se byli nuceni strávit následující dny, na pokoji společně se synem a jediné využití bylo dojít pro nějaké jídlo a opět na pokoj. Tento stav trval do 13.7.2017, kdy horečky začaly ustupovat, při tomto se náš syn bál a každý večer se ptal jestli pojedeme zase pryč, tímto jsme nemohli využit maximum služeb hotelu a takřka vůbec jsme si neužili moře. 10.7.2017 do hotelu dle dohody dorazila delegátka Karla, která absolutně nechápala přístup a jednání CK Azur-Reizen / Fibula a kolegyně Terezy, která jí tvrdila, že nás všechny informovala o tom, že hotel máme jen na jeden den, kdy ani Karla neměla tušení, že na hotelu Calido Maris máme být jen na jeden den. Dále doporučila reklamaci a přivezla reklamační protokoly, které svým podpisem ztvrdila.
    Z dovolené jsme tedy měli pouze 2x ubytování 2x seznámení se s hotelem a jídlem a zbytek jsme strávili díky nachlazení syna na pokoji, 14.7.2017 jsme měli plánovaný odlet a to čas odletu byl 15:40 hod. a odjezd autobusu který se pro nás zastavil na hotel dorazil v 11:40 hod. tentokrát cesta na letiště trvala 1:50 hod. Náš let měl nyní zpoždění a to 1 hod, ale pro nás tuto chvíli bylo nejdůležitější že jsme se dostali domů.
    Vícenáklady vzniklé neplánovaným urgentním a zmatečným stěhováním!!!!!
    – Telefonická komunikace s delegátem odchozí hovory 15 min/42,35Kč 635,25Kč
    – Telefonická komunikace s delegátem příchozí hovory 10 min/24,20Kč 242Kč
    – Nevyužití wi-fi připojení hotelu Calido Maris 7 Euro 135Kč
    – Zapomenuté věci při stěhování na pokoj: originál nabíječka Appel Iphon5S 1.158Kč
    Propojovací kabel USB/microUSB 99Kč
    – Zapomenuté věci u bazénu: Nafukovací dětský kruh, nafukovací dětské rukávky
    dětský vodní stříkač (tyto jsme byli nuceni pořídit nově) a to v ceně 14EURO 379Kč
    Vícenáklady celkem: 2.648,25Kč
    Tímto jednáním Vaší CK Azur-Reizen nám vznikla materiální škoda ve výši 2.648,25Kč a díky psychickému tlaku před a při stěhováním s následným onemocněním našeho syna Tadeáše mělo za následek vzniku ZKAŽENÉHO POCITU Z DOVOLENÉ S CITOVOU ÚJMOU.
    Jako náhradu za vzniklé komplikace od Vás požadujeme náhradu vzniklých vícenákladů (2.648,25Kč) a dále kompenzaci minimální částky za 1 dospělou osobu (15.590,-Kč) a syn (6.990,-Kč) Tedy očekávám částku v celkové výši 25.228,25Kč kterou poukážete na náš bankovní účet s č.ú. 670100-2202028334/6210
    Vyřízení reklamace očekávám k 30 dni od zaslání tohoto dopisu.
    Bodové shrnutí – ZKAŽENÉHO POCITU Z DOVOLENÉ S CITOVOU ÚJMOU
    – Zpoždění letu
    – Změna označení CK z Azur-Reizen na Fibula bez jakéhokoli vysvětlení
    – Změna hotelu po příletu
    – ŽÁDNÁ INFORMACE O TOM ŽE ZMĚNA JE JEN NA 1 DEN
    – Cest na hotel bez delegáta s turecky mluvícím řidičem
    – Jízda na hotel 70 km – 3 hodiny
    – Hotel bez označení kategorie, nezájem recepčních, špatná komunikace
    – Na hotelu bez delegáta
    – Hotel neinformoval že rezervace je jen na 1 den
    – Vybalení všech zavazadel do skříní
    – Delegátka nedorazila na domluvenou schůzku
    – Delegátka která dorazila není delegátka CK Azur-Reizen ani Fibula
    – Delegátka nevěděla že naše skupina je na hotelu jen na 1 den
    – V 18:00 hod odepřený přístup na hotelový pokoj hotelu Calido Maris
    – Na pokoji uzamčení ANTIBIOIKA pro nemocného syna, peníze, doklady, telefony, tablet, fotoaparát, oblečení
    – 40 min nucené setrvání na klimatizované chodbě
    – Pouze TELEFONICKY delegátkou Terezou oznámeno, že se máme vystěhovat
    – Zpřístupněný vstup do pokoje jen pro vyklizení pokoje
    – Dále delegátka Tereza nekomunikativní, nebere telefony
    – Komunikace telefonem s delegátkou Karlou, tato není informovaná i tom že by jsme se z hotelu měli stěhovat.
    – Nutnost urgentního zabalení veškerých věcí
    – Neumožnění se v klidu navečeřet
    – Požadavek na pokoje mít
    – Kategorie hotelu 5* se zdaleka nepřibližuje
    – Hotel absolutně nevhodný pro děti, WC od moře cca 50m, neudržované, špinavé, smrdí
    – Vybavení hotelu zastaralé
    – ZKAŽENÉHO POCITU Z DOVOLENÉ S CITOVOU ÚJMOU
    REAKCE CK: Mrzí nás to, ale doufám že vás to neodradí od další dovolené s naší společností.

    Reply
  49. Andrea Gloncakova

    Po zajezdu pres Azur Reizen jsem se uplne ,, vylecila,, od cestovani pres cestovky. Vsechno je to jedna pakaz, ale Azur Reizen, klobouk dolu…
    Po priletu v noci do Antalye nam delegatka s ledovym klidem oznamila zmenu hotelu. Takze misto ubytovani v centru Alanye, 50 m od pisecne plaze. Jsme jeli 5 hod! do vesnice 17 km od centra. Pokoj smrad a plisen, 99% rusaku. CK na urgenci na prestehovani kopiruje vsem ste maily typu,, vec resime,,…Takze nikdy vic!! Vec budu resit reklamaci, v pripade neuspechu budu resit soudne. Tohle jim nemuze prochazet donekonecna. Zamestnanec Ck Vam lze opakovane do telefonu, v pripade problemu, tezka ignorace. Zaplaceno uz maji, proc by se namahali…Pokud se bude chtit nekdo pridat, budu rada.

    Reply

Napsat komentář: Marta Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *