Ancora – recenze

65 komentářů
  1. Karel

    CK ANCORA Šumperk – již nikdy více.
    Chtěl bych touto cestou varovat všechny zájemce o cestování do Bulharska s CK Ancora Šumperk a zvláště na bulharský tzv. čtyřhvězdičkový hotel Strandja na Slunečném pobřeží tak, jak ho nabízí zmíněná CK Ancora.
    V roce 2012 jsme si s manželkou dopřáli dovolenou s CK Ancora Šumperk do Bulharska na Slunečné pobřeží, čtyřhvězdičkový hotel Strandja – all inclusive. Mimo cesty s ČSA mohu říci fiasko a podvod. Čtyřhvězdičkový hotel zoufalství – špína, ptačí hnízda v prostorách hotelu, plíseň, vybydlený, personál katastrofa, jídlo špatné.
    Ale co je nejhorší, je přístup a stanovisko zaměstanců a majitele CK Ancora Šumperk. Nebyl jsem v této situaci sám, ale i další účastníci zájezdu, což mohu zdokumentovat. Po mé telefonické reklamaci přímo z Bulharska a upozornění na tuto situaci na ústředí CK mně zaměstnankyní bylo řečeno, abych vše nafotil a zdokumentoval a po návratu bude vše vyřešeno, neboť delegát CK Ancora pan Grozev v Bulharsku odmítal situaci řešit a ještě byl sprostý na účastníky zájezdu.
    Telefonní Non Stop Help linku CK Ancora nikdo v ČR nezvedá. Jaké bylo moje překvapení, když po návratu a okamžitém zaslání reklamace, včetně dokumentace na CK Ancora začal nepochopitelný kolotoč a CK Ancora se k ničemu nehlásila, včetně pracovnice, která přijala můj telefon z Bulharska, právního zástupce – podotýkám stejné jméno jako majitel CK Ancora. Slova majitele CK telefonicky jinému účastníku zájezdu „stejně nic nedostanete“.
    Po prověření situace ČOI ČR navíc zjištěno omezování v právech občana. Bohužel doporučeno soudní vyřízení občansko-právní. Toto ještě stále zvažuji.
    Jednání a přístup zaměstnanců CK Ancora Šumperk je vskutku zarážející a hlavně k přihlédnutí k jejich honosné a velkorysé reklamě.
    Sám jsem pracoval 37 let ve službách, ale toto bych si v životě k zákazníkovi nedovolil.
    Chtěl jsem touto cestou varovat jenom další slušné a poctivé lidi, aby si na postup a jednání CK Ancora a hlavně na jejich reklamu dali pozor.
    V případě zájmu jsem ochoten každému sdělit další podrobnosti a detaily této do dnešní doby nevyřízené situace.

    Reply
  2. veronika M

    CK ANCORA Šumperk – POZOR, NENALEŤTE!!!!!!
    Chtěla bych touto cestou upozornit na nekalé praktiky CK ANCORA a důsledně varovat všechny zájemce, kteří se rozhodují, zda s touto CK cestovat. Při svých zájezdech nedodržuje smluvní podmínky, uvádí klamavou reklamu – propastný rozdíl mezi tím, co slibuje v prospektech, na webu a tím, co klient ve skutečnosti za své peníze obdrží. U této CK jsem objednala pobyt v Bulharsku, 4*hotelu Strandja s all inclusive. Ve skutečnosti se ale nejednalo o hotel s prvotřídními službami, nýbrž o ubikaci plnou plísně a to jak na pokojích, tak i v areálu, špínou, odpadky kam se člověk podíval, stravou ani ne pro zvířata. Nefungovala klimatizace, nebyl prováděn úklid, po celém areálu hotelu se válely odpadky, zbytky jídel, kelímků..V pokojích plíseň, vlhko, vytékaly fekálie z WC, rozbitý nábytek, odpadávající omítka, mapy od vylitých nápojů na kobercích, vše nefunkční (fén, lednice..). Postele bez pér, polité, cizopasníci. Většina klientů se musela vzhledem k pokousáním stříkat repelenty proti blechám, místo postelí pro děti 1 rozkládací křeslo. Jídelna – ptáci nad hlavami hostů, následně sbírající drobky, exkrementy od nich v jídelně a celém areálu hotelu, otřesné podmínky stolování – stoly polité, se zbytky jídel, neodklizené nádobí, musel si odklidit klient, aby se mohl najíst, v lepším případě číšník vrstvil X talířů se zbytky na sebe, vše pak vyléval cestou, chybějící nádobí, příbory. Potraviny nahnilé, plesnivé, podáváno prošlé, zapáchající maso, žádná hygiena – zmrzlina se lžící, kterou hosté olizovali a vraceli zpět, máslo v míse pod zářivkou, stejně tak marmelády, med. Místo džusů šťáva – dolévána během provozu vodou ze špinavého kýble. Jídlo celých 11 dní neobměněno, co se nesnědlo k obědu, bylo k večeři..All inclusive snack a lehký oběd u bazénu – suché špagety s kečupem, pár ks slaného pečiva pro celý hotel.
    Schůzka všech klientů s delegátem – požadována náprava – delegát Grozev neskutečně arogantní, vulgární, odmítl cokoli řešit, potvrdit reklamační protokol, z hotelu utekl. Vše řešeno i na recepci hotelu – bezvýsledně. Po dobu několika dní telefonicky kontaktována non stop hot line v ČR s žádostí o pomoc, bezvýsledně. Klienti donuceni vše fotograficky zdokumentovat, aby měli důkazní materiál. Reklamace všech zamítnuta stejným nacyklostylovaným dopisem s odkazem, že fotodokumentace či jiný důkazní materiál chybí!! Psán protest, právní zástupce CK se zavázal, že pokud znovu předložím fotodokumentaci, vše vyřeší plně k mé spokojenosti. Požadované zasláno, v zákonné lhůtě 30dní nereagoval. Po uplynutí lhůty kontaktován telefonicky,bylo mi sděleno, že jsem splnila všechny podmínky reklamace, že došlo z jejich strany k porušení sml. podmínek, ale žádá snížení nároku. Vyhověno, peníze nedorazily. Telefonicky nabídnuta CK kompenzace ve výši 5.000,- Kč (zájezd stál bezmála 50tisíc), nebo 15% slevy z ceny jakéhokoli zájezdu CK.
    Vzhledem k tomu, že se celá záležitost vlekla ¾ roku, souhlasila jsem s finanční kompenzací pouhých 5tisíc. Po pár dnech mi bylo oznámeno, že čirou náhodou zjistil, že nás je víc, kteří reklamujeme tento zájezd a tudíž mi nepošle nic, protože by musel odškodnit všechny. Nabídl mi místo peněz poukázky v hodnotě 7tisíc. Ovšem se závazkem, že nebudu nikomu z ostatních reklamujících klientů poskytovat informace o tom, že jsem byla odškodněna, v případě kontaktu z jejich strany budu tvrdit, že jsem nic nedostala. Pokud budu vyzvána ke svědecké výpovědi u soudu, mám tvrdit, že si nic nepamatuji, že je to dávno a že záleží jen na mně. Že mohu vzít šeky, zájezd, který nechá spadnout kvůli mně do last minute a uvést křivou výpověď, nebo nedostanu nic. Toto jsem razantně odmítla. Po týdnu mi přišel dopis z CK, že se má reklamace na kompenzaci ve výši 5.000,- Kč zamítá s odůvodněním, že postrádá fotodokumentaci či jiné důkazní prostředky…….Vše bylo zasláno na ČOI s podnětem k prošetření. Ta zjistila porušení zák. stanovených podmínek a shledala důvod k zahájení řízení z moci úřední. Co se týče mého nároku na odškodnění, jedinou šancí je soudní řízení (zástupce CK mi ovšem při našich četných telefonických rozhovorech říkal, že tam má známého,kapacitu, proč asi??) Opravdu byste i vy ostatní chtěli mít tuto zkušenost a své poctivě vydělané peníze investovat do této CK, která vám místo luxusně strávené dovolené zajistí pobyt v plísni a exkrementech a vezme vám i ty poslední ideály, že ještě na světě existuje spravedlnost a úcta k zákazníkovi???? A pane doktore vzkaz pro Vás, já to nevzdám a věřte, že recenze na všech dostupných portálech již nebudete moci „uklidit“ jako se to dělo přímo u Vaší CK jak zjistila po prošetření ČOI a lidé se stejně dozví pravdu. Klidně se pyšněte na svých stránkách diplomy, že nemáte reklamující klienty. My, kteří jsme měli „tu čest“ víme své a je na čase předat zkušenosti i ostatním, aby dali přednost jiné CK.

    Reply
  3. David

    CK ANCORA Šumperk – MAXIMÁLNÍ SPOKOJENOST !
    V srpnu 2013 jsem byl s touto cestovkou v Bulharsku na Slunečním pobřeží v hotelu Strandja. Když jsem si četl některé rezenze, odjížděl jsem trochu se strachem, co mě čeká. Dovolenou jsem koupil totiž za vynikající cenu – kolega totiž s nimi jezdí do Bulharska víc jak 10 let a tvrdí, že je to prý nejlepší cestovka u nás na Bulharsko, která nabízí jednoznačně nejlepší ceny na trhu.
    Už na letišti jsem byl mile překvapen. Příjemné vystupování delegáta, který nám celou cestu v autobuse z letiště z Burgasu na Slunečné pobřeží vykládal o letovisku, poskytl praktické rady a seznámil nás s nabídkou výletů.
    Když jsme zastavili v hotelu Strandja doprovodil nás na recepci, kde jsme hned dostali klíče. Pokoje byly čisté, slušně vybavené, klimatizace funkční. Stravu jsme měli all inclusive – vše v pořádku, pestrá strava, dostatek ovoce. Jen občas fronty na jídlo u oběda a večeře. Personál hotelu byl ochotný, snažili se nám vyjít vždy vstříc (měli jsme 2 malé děti) – např. když jsme potřebovali ohřát mléko něco mix. jídlo. Bazén v hotelu byl čistý, pláž písečná – super pro děti – koupili jsme jim kyblík a lopatku a ani se jim moc nechtělo do hotelu na jídlo. Jinak v obchodech u pláže skoro všichni rozumí česky, takže se domluví opravdu každý. Delegát nám nabízel na info schůzkách (3x za pobyt) výlety (ty jsem si kvůli malým dětem nakonec nekoupili) a dal nám celkem dobrý tip na obchod pro děti, kde měli bezva oblečení za poloviční ceny než u nás. Cesta z hotelu na letiště proběhla bez problémů, pouze letadlo Travel Servisu, kterým jsme cestovali zpět mělo asi 15 minut zpoždění.
    Musím se přiznat, že bych se asi normálně do této diskuze nezapojit (nemám potřebu se zviditelnit), ale když jsem viděl co o hotelu Strandja a CK ANCORA napsali ti přede mnou, kteří zjevně chtějí tuto CK zřejmě cíleně poškodit, považoval jsem za slušné a morální se ozvat proti takové špíně a pomluvám. Jsem přesvědčen, že nejenom já, ale i spoustu jiných spokojených klientů se ozve a bude reagovat podobně.

    Reply
  4. Ria

    CK Ancora… Takže, dovolenka do Bulharska bola objednaná pre 4 osoby už v apríli. V deň odletu sme prišli na letisko a slečna na informáciách na nás pozerá, že čo tam robíme keď naše lietadlo už pred 2 hodinami odletelo (a vraj im bolo čudné, že 21 ludí sa nedostavilo). Samozrejme sme hneď komunikovali telefonicky s touto naozaj „spoľahlivou“ CK, kde nikto o ničom nevedel! Asi dve hodiny sme čakali aj s ostatnými cestujúcimi, ktorým takisto dali nesprávny čas letu, až kým nám milá Ancora oznámila, že oni pre nás nič nemôžu urobiť a len nám vrátiť peniaze, ktoré sme si zaplatili. Takže sme sa xy kilometrov trepali s kuframi na letisko, celí natešení, aby sme sa tam dozvedeli, že vďaka neschopnosti tejto akože CK nikam nejdeme. Za tri mesiace odkedy sme mali objednanú dovolenku nikto nebol schopný zistiť, že urobili jednu obrovskú chybu a napraviť ju. Pre mňa a moju rodinu to bol určite zážitok, ktorý si nechceme opakovať a tým je asi každému jasné, že týchto neschopákov z Ancory neodporúčame!!!!!!!

    Reply
  5. Rene P

    Minuly tyden jsme vzali po1 a naposledy last minute s Ck Ankora.
    Vzali jsme Turecko – Alanya a hotel Kleopatra Ada Beach.V Ck nam bylo receno,ze je to 4hvezdickovy hotel asi 2 h busem od letiste – coz je pravda,ale 4hvezdickovy hotel to rozhodne neni.
    Meli jsme all inclusive a nestacim se divim co to vse zahrnovalo.V restauraci a baru 4 druhu napuju z automatu,kava,caj,pivo,levna hodna,levny rum,levan whisky a to je vse.Navic kdyz si clovek chtel dat nejaky extra coctail a nebo ledovou kavu tak mel smulu,protoze bud neco nemeli,nebo ze to nedelaji.V restauraci a u hlavniho baru se to dalo s pitim,ale v plazovem baru je pouze k dostani nealko piti,kava a caj.I to pitome pivo si clvek musi zaplatit??!!Tak jake all inclusive.
    Hotel – 3hvezdy maximalne
    Jidlo – kdo ma rad maso,tak si muze byt jist,ze tam najde jen kure a to kazdy den na jiny zpusob a nebo spagety bollognese!!!Diky spatnemu vyberu jsem 2 x nebyl na snidani a 5 x za tyden jsem nebyl na obede!!!
    Plaz bar – muzika naplno kdyz prijde clovek k baru a ti dva Turci co tam obsluhuji jsou v plavkach a bali a cumi jen na baby!!!
    Plaz – da se ,ale za vse se plati,lehka 5eur + dalsi 2 eura za sluncenik,tak si zkuste spocitat na kolik Vas to vyjde extra
    Mesto – super nakupu a pro parmeny super na diskoteky,ale co se tyce odpornych Turku co prodavaji na Barazu v meste si davejte velky pozor.Ne jen ze Vas fyzicky zatahnou do obchodu a drzi Vas tam az si neco koupite,ale take jsou pekne sprosti a kdyz se jin Vy postavite jako Ja,tak na Vas zacnu volat kamarady a clovek nikdy u nich nevi zda Vas nebodnout treba nozem – odporna zkusenost.
    V Turecku jsme byli s Ck Ankora po 1 a naposledy.Pro me to byla diky memu castemu cestovani jen dalsi zkusenost,ale urcite se tomuto misto / mestu a zemi vyhnu.

    Reply
  6. danca

    Ck Ancora.absolutne nedoporucuji!!!!
    Navstivili jsme Bibione(v Italii jsem byla 7x).
    Okoli pekne,nic prekvapujiciho,ale presne podle predstav.CK Ancora ovsem predcila ocekavani v negativnim slova smyslu.Jela jsem busem last minut,proto se dalo hovorit o levnejsi cene,ovsem Ti co platili plnou taxu!?!?Bez organizace,posledni den jeste pred predanim apartmanu uz prisli na pokoj novi klienti.V celodennim lijaku nebylo kam se schovat a bus odjizdel zpet az za 9 hodin.Nalozi rano kufry a za 9 hodin sraz na centr.parkovisti,kde do te doby budete-vas problem.Vyborna delegatka p.Lhotska.Kdyz jsem si volala o info,probudila jsem ji (15.15 hod).takze mme odkazala pouze na inform.schuzku,arogance,nezajem.Toto neni clovek na svem miste.Pri poznamce,ze by mohli vykazat 1 mistnost kdekoli aby bylo mozno se schovat pred destem,sluncem pri cekani na autobus,mne odkazala na 6hvezd.hotel.No co,zaplaceno uz bylo….
    OBROVSKE ZKLAMANI A NIKDY VICE!!!!!!!

    Reply
  7. pavel

    Souhlasím – S Ancorou do Turecka !!!
    S touto cestovkou jsme byli začátkem srpna týden v Turecku, Alanya, hotel Kleopatra Dreams Beach. Bylo to super !!! Po příletu nás na letišti v Antalyi čekali delegáti – nasedli jsme do busu a asi cca 2 hodiny jsme jeli do Alanye. Už v buse jsme dostali barevnou brožuru s informacemi o Turecku a i nabídku výletů. Delegátka Petra nám celou cestu trpělivě vyprávěla o Turecku a o tom, co nás čeká na místě. Po příjezdu do hotelu jsme byli hned ubytováni – pokoje byli čisté bez závad. Po kratkém odpočinku jsme se šli naobědvat (měli jsme all inclusive) – a to bylo něco – prostě super – výběr co hrdlo ráčí. Hotel leží na krásné písečné Kleopatřině pláži. Druhý den ráno jsme měli informační schůzku, kde jsme si koupili výlety na pirátskou lod a na delfíní show – určitě vyzkoušejte – nejdřív je vystoupení a na závěr máte možnost se s delfíny vyfotit nebo si s nimi i zaplavat. Alanya je fajn – turci jsou milí, ochotní – často jsme si vyšli na hrad (dominuje), ze kterého je krásný výhled na město a záliv. Ten týden utekl jak voda – ani se nám nechtělo domů. Díky Ancoro za hezkou dovolenou.

    Reply
  8. Hynek

    Dobrý večer,
    přesně dnes jsme se vrátili s manželkou z Turecka z Alanye hotel Grand Kaptan a naprosto super.Delegáty musím super vychválit jak Matěje tak Kateřinu.Naprosto super.Výlety na jedničku i s výkladem od Matěje.Děkujeme cestovce za skvělou dovolenou a tato cestovka nás zatím nikdy nevyfoukla a doufám,že to budu moci napsat i nadále.Díky CK Ancora jsme prožili mnoho pěkných dnů.
    Díky.

    Reply
  9. Drahuše

    Dobrý den,
    pře třemi dny jsme se vrátili z Egypta- Hurghady / hotel Sea star beau rivage/, kam jsme cestovali s CK Ancorou.S touto CK jsme byli poprvé a při čtení recenzí před odjezdem jsem měla dost velké pochyby zda jsme vybrali CK správně.
    Tyto obavy byly zcela zbytečné, celý pobyt byl perfektní a bez jedinného problému. Bylo o nás postaráno víc jak skvěle.Velké díky delegátce jménem Kinga-mluvící česky,ta nám byla vždy ve všem nápomocná jen jak mohla. Její výklad, rady a veškeré zajištění byly k nezaplacení, neboť v cizích řečech nejsme moc zdatní. Starala se o nás po celou dobu pobytu úžasně, až jsme z toho byli překvapeni.Personál v hotelu taktéž vyhověl hned na začátku při výměně pokojů, byl velice vstřícný, usměvavý a příjemný.
    Dovolená byla úžasná a proto další rok nebudu váhat s touto CK cestovat. Vše co slíbíli v nabídce splnili na jedničku s hvězdičkou.
    Nevím jak je to v jiných zemích, ale Egypt Hurghadu vřele doporučuji.
    Všem velké díky!!!

    Reply
  10. Lojza

    Po objednání zájezdu u Invie do Marsa Alam nám přišel voucher od Ancory.Dovča bezva až na to,že v den odletu jsme podle smlouvy měli letět do Brna v 18.10 a najednou nás vzbudili v 2,30 ráno že v 5.40hod.letí letadlo ovšem úplně jiné číslo letu než jsme měli na smlouvě.Po příletu jsem kontaktoval CK a jak zde píší jiní vstřícnost nečekejte.Asi po 14ti dnech mě CK odpověděla, že podle VOP první a poslední den není den dovolené,a že se vše řídí aerolinkami a je rád,že jim zachováme přízeň.Tak vážení s CK ANCORA už nikdy!!!

    Reply
  11. Petr

    Byl jsem s cestovkou letos poprvé v Egyptě a nemohu si na ní stěžovat! I když jsme to jméno slyseli poprvé tak jsme se s ní nebáli jet. V egytě – hurghada je velmi příjemná slovenská delegátka Kinga která se vším poradila a pomohla. Zdravotní ošetření proběhlo také zcela bez problému a vše zařídila rychle delegátka. shrnuto potrženo – s Ancorou bych jel klidně znova!

    Reply
  12. Šilberský

    Vrátili jsme se z Turecka a vše bylo naprosto perfektní jak ze strany cestovky,tak delegátů.Paní Kateřina se plně věnovala klientům a bez problémů vše zařídila.Plně doporučuji tuto cestovní kancelář.Děkujeme za příjemnou dovolenou.

    Reply
  13. Klára

    S CK Ancora jsme jeli na dovolenou do Itálie poprvé a naposled!!! Přesně jak to popisují jiní klienti,CK ve svých prospektech uvádí klamavé informace a údaje.Při příjezdu jsme se nestačili divit.Pokoj byl plný plísně,postel byla patrová místo manželské,sprchový kout neexistoval.
    S žádnou cestovní kanceláří se mi tohle nestalo a to jsme byli v Itálii několik let po sobě!!!
    Hned během pobytu jsem poslala reklamaci zájezdu,zatím od CK žádné zprávy zpět.
    Je hnus jak se CK ke svým klientům chová.
    Za nás,nejhorší cestovní kancelář!!!!

    Reply
  14. Milos

    CK Ancora nedoporučuji. S touto cestovní kanceláří jsme byli 3 x na zahraniční dovolené. (Před cca 8 lety Chorvatsko, před 5 lety Itálie Bibione a letos Itálie Caorle. Je viditelný klesající trend péče o klienty. Letošní zájezd jsme objednali s velkým předstihem v lednu 2015. Při objednávání jsme přehlédli malým písmem napsané poznámky k ceně zájezdu týkající se dodatečných poplatků na místě. Tato praktika nesolidních internetových prodejců CK vyšla. Horší ale bylo překvapení na místě při ubytování. Neaktuální pokyny od CK Ancora způsobily konflikt s pracovníky místní agentury pronajímající ubytování. Toto jsme následně vyřešili, samozřejmě bez pomoci delegátky, která na místě nebyla. Potom jsme sami delegátku telefonicky kontaktovali, odpověď byla překvapivá. Přece nečekáme, že za námi do Caorle z Bibione bude jezdit a něco řešit. Proto jsme si zájezdy dohodli s delegátkou jiné české cestovní kanceláře. Podobná situace se opakovala při odjezdu. To jsme již řešili přes SMS a dotazy na delegátku ohledně místa uložení zavazadel před odjezdem a termínu odjezdu zůstaly nezodpovězeny. Našteští se ale ozval autobusový dopravce z ČR, který nás informoval o odjezdu a upřesnil i uložení zavazadel. Podle informací od delegátů ostatních CK , je uvedená delegátka paní Eva Lhocká svou neochotou již v místě proslulá. Tak nevím , proč si platit služby delegáta , když nic nedělá. (alespoň nic nezkazí).

    Reply
  15. František

    Zkušenost s CK Ancora = naprostá katastrofa!! Během pobytu vám jako sousedy hotel K2***nastěhuje imigranty ze střední afriky (samí mladí muži) a delegátku vůbec nenapadne informovat o téhle skutečnosti. A není nic příjemnějšího, než vám mladí mužští imigranti obhlížejí manželku a dceru a snaží se jich různě dotýkat či oslovovat a o nějaké opatrnosti s ohledem na možné cizokrajné nemoci Vám pro jistotu vůbec neodpoví. Jako by to nebyl jejich problém. Zkrátka úžasná dovolená plná zážitků. Proto Ancoru nikomu nedoporučuji, horší dovolenou jsem nezažil !!!

    Reply
  16. Dana

    V září tohoto roku jsme vycestovali do Egypta – Marsa Alam. Let proběhl bez problémů, problémy však nastaly v místě pobytu. Nikdo nás neupozornil na typ ubytování v hotelu ( Aurora Oriental Bay), tzv. sdílený apartmán. Ve smlouvě jsme měli samostatný 2 lůžkový pokoj a na recepci nám bylo sděleno, že pokud si zaplatíme 50 dolarů na den, tak ho budeme mít.Zajímavé bylo, že po našich sousedech v apartmánu bylo požadováno 15 euro na den. Delegáta jsme viděli jen první den pobytu, dále byl k zastižení pouze na mobilu a to formou sms v angličtině. Co má pak dělat takový klient jako já, který měl ve škole pouze ruštinu.Ještě že moje dcera ovládá perfektně angličtinu.Nebýt problému s ubytováním, dalo by se říci, že jsme měli pěknou dovolenou. Příště se ale obrátíme raději na jinou cestovní kancelář.

    Reply
  17. Martina

    JIŽ NIKDY VÍC
    Nehorší dovolená, kterou jsem zažila a to vinou této prokleté cestovky. Ze zaplaceného 8mi denního zájezdu bylo 6 dní. Balíček na cestu pro 4 lidi, který měl obsahovat snídani a oběd nestačil pomalu ani dětem. Reklamaci zamítli bez odpovědi na uvedené otázky a na další emaily již nikdo nereaguje. Byly jsme v Primorsku v hotelu Queen Nelly. Lidi zvažte komu za co platíte, tito vám za vaše peníze nedají ani polovinu slibovaného.

    Reply
  18. Radek

    Pokud můžu poradit, tak nemá cenu nic reklamovat. Kdo je nespokojen, tak podejte elektronicky oznámení na ČOI. Já jsem to udělal v roce 2013 a vím, že s cestovkou bylo zahájeno správní řízení. Alespoň něco. Ten majitel nekomunikuje a jen vše zamítá. Takže stížnosti ČOI, aby mu nespokojení zákazníci znepříjemnili vyřizování, jak to dělá on klientům na jeho zájezdech.

    Reply
  19. Inn

    Já nechápu, proč někdo děkuje tady na diskuzi CK za krásnou dovolenou. To by snad měla být samozřejmost, že za desetitisíce by měl klient dostat perfektně fungující služby. To je jako bych u řezníka děkovala, že mi za velké peníze neprodali zhnilé maso, nebo v zelenině zhnilá jablka kg za 50 Kč.

    Reply
  20. radek

    tak nevim co tam pise někdo nejaky nesmysl ja jezdim kazdym rokem stouhle cestovkou a vždy bez problemu tak nevim

    Reply
  21. Radek

    pro mého jmenovce radka, s malým r. Nikdo tady nepíše nesmysly, každý má právo se podělit s tím, jak se cestovka chová.

    Reply
  22. Tomas

    Nikdy v zivote uz stouhle CK …katastrofa…delegatka kynga zamestnanec ck ancora no musel bych psat sproste abych na ni nasel vhodny vyraz proste clovek k nicemu dovolena byla doslova strasna a 40 000 tisic sme z pritelkyni vyhodily z okna v nabidce psano all inclusive atd ale ze uz si muzete dat jen vodu z barelu od 11 hodin vecer pivo atd uz nebylo mozne jedina za 150 kc 0,3dcl tak to uz sem mel chut proskocit necim protoze to je vyyysmech od CK ancora more hnusny 5 metru vrstva travy pri vchodu do more tezkej nezajem ck kdyz sem napsal snad 20 emailu no strasna zkusenost nekomunikoujou a pul roce co sme uz z dovolene doma tak zadna odpoved …….uz nikdy vice hotel sea star beau rivag;-)

    Reply
  23. David

    S touto cestovkou jsem byl už 9x (vznikla v roce 1990), 6x v Bulharsku (nabízí na Bulharsko nejnižší ceny na trhu), 2x v Řecku (Korfu, Kos) a 1x v Egyptu (Marsa Alam) a vždy jsem byl spokojen. Je mi jasné, že existuje spousta konkurenčních cestovek, které píšou recenze na tento web a snaží poškodit dobré jméno spousty slušných cestovek. Myslím si, že si každý z Vás dovede udělat svůj vlastní názor a nenecháte s sebou manipulovat jako ovce.

    Reply
  24. Martina

    Milý Davide!
    Je směšné domnívat se, že nespokojené recenze píší konkurenční cestovky. Ancora skutečně nepatří mezi slušné cestovky s dobrým jménem!!!! Spíš by se jeden mohl domnívat, zda vy nejste ve skutečnosti majitel Ancory. A pokud s nima máte dobrou zkušenost, tak vám ji přeju, bohužel v ní nevěřím. A přesně jak píšete, každý si dovede udělat svůj názor a ne sebou manipulovat jak ovce, proto doufám, že si tato cestovka už ani neškrtne! Bohužel je to jen skromné přání, neboť těch ovcí je stále dost.

    Reply
  25. Lojza

    Naprostý souhlas s Martinou ani já nejsem žádná konkurenční cestovka a stále vzpomínám na vypakování z hotelu na Marsa Alamu a nekorektní jednání od Ancory.

    Reply
  26. Radek

    pro Pavlu. Co to tady melete. Vy jste na mém zájezdu nebyla, tak jak se můžete vyjadřovat za mou osobu. Vám možná dovolená vyšla, ale množství lidí píše konkrétně jak vypadala ta jejich. Možná jste známá té cestovky. Kdo chce riskovat ať si s cestovkou jede a že je levnější, asi proto, že neplní co má.

    Reply
  27. Tomáš

    S Ancorou jezdíme poslední 3 roky (2013,14 do Turecka a minulý rok do Egyptu) a vždy jsme byli spokojeni – vše co slíbili, dodrželi. Nechápu, jak si může někdo stěžovat, když všechno důležité je napsáno ve smlouvě a v katalogu s když něčemu nerozumím, tak se jich zeptám. Jak to už u nás bývá tak si nejvíc stěžují ti, co nic nečtou a pak se diví např. že po příjezdu do hotelu se můžou nastěhovat až po 13 hodině a poslední den vystěhovat už v 10 ráno, jak je to všude ve světě bežné a nebo si koupí v lastu nejlevņější hotel za pár korun a požaduje servis, jak v 5 hvezdě. Vzkaz pro Radka – doufám, že dostaneš aspoň spušně zaplaceno, když nemáš nic jinýho na práci než špinit tuhle cestovku a určitě ne jenom tuhle ale i další

    Reply
  28. Radek

    Další známý cestovky? Nebo stejný jen pod jiným jménem? Já nikoho nešpiním a napsal jsem jen to co jsem s ní zažil viz první příspěvek s balkonem, kde je to popsáno. V cestovce v podmínkách bylo výhled do zahrady, ne do betonovýho panelu. Pokud chcete fotku z bunkru, jinak se ten výhled nedá popsat, tak vám ji osobně pošlu. Taskže nikoho nešpiním. z ČOI mám potvrzený že na základě mého podnětu s ní bylo zahájeno správní řízení. Tak tady nepište blbosti a vyjadřujte se za sebe a ne za druhý.

    Reply
  29. Helena

    S Ancorou jsme byli minulý rok v září v Hurghadě v 5* hotelu Steingenberger Aqua Magic a bylo to super – tento hotel vřele doporučuje – německý řetězec a služby, velký aquapark, all inclusive na velmi slušné úrovni, dokonale uklizené pokoje. Letěli jsme z Prahy s Travel Servisem a v Hurghadě jsme byli už v 5 ráno a díky pomoci delegátky Ancory nás ubytovali hned po příjezdu, i když jsme měli nárok na ubytování až po obědě. Hned vedle je ještě lepší hotel Steingenberger Al Dau s 9 jamkovým golfovým hřištěm, který je ale o dost dražší.

    Reply
  30. Rei

    Docela slušná reklama na Egypt, ale skutečnost je jiná. Hooodně kvalitně vybírat destinaci na dovolenou. Egypt tam určitě nepatří.

    Reply
  31. Marie

    Vcera jsme se vratili z Bulharska, hotel Plamena Palace. A maximalni spokojenost. Delegat Ota uzasny a v podstate porad k dispozici. Ale byli jsme vybaveni tolika informacemi a tipy, ze nebylo treba jej vyhledavat. Od zacatku do konce pobytu vse v poradku. Takze za nas, doporucuji jak Ancoru, tak hotel

    Reply
  32. Hynek

    S Ancorou jezdím pravidelně a naprosto bez problému.Letos jsem byl v Bulharsku v Nesebru a naprostá spokojenost.Hotel perfektní,delegát super.Vše probíhalo k naprosté spokojenosti.Cestovku doporučuji.Vše je o lidech.

    Reply
  33. Helena Hloušková

    Zkušenost s CK Ancora: 7/2016 Itálie, Rimini, hotel Villa Livia – vše bylo OK, jídlo, cesta, ubytování. Jen nám CK „zapomněla“ sdělit, že vstup na pláž je podmíněn zakoupením plážového servisu , a to v ceně 17 euro denně (pro 2 osoby). To zakoupenou dovolenou U MOŘE výrazně prodraží …. Neplacená pláž vzdálená cca 35 min. městskou dopravou.

    Reply
  34. Rei

    Ancora nejlevnější? Bla bla bla. Jen malý příklad. Moje příbuzná si od nich koupila hotel Evrika beach na Sl.pobřeží v Bulharsku na first minute za 23 tis. na osobu a v hotelu zjistila, že jsou tam klienti od Fishera za 14 tis. Takže ona zaplatila Ancoře za 2 osoby o 18 tis. více než by platila u Fishera. Vúbec to nemúže vydýchat. Od této cestovky se patří držet co nejdále a kdo uteče, ten vyhraje.

    Reply
  35. Pavla a Miroslav Holých

    Chtěla bych touto cestou poděkovat delegátce Terezce,která je v Bulharsku na hotelu Diamant Residence.I když jsme byli s manželem od cestovky Neckermann,byly to jedna z nejlepších delegátek co jsme poznali.Ve všem nám pomohla a poradila,Neckerman neměl vůbec zájem podat nějavé informace,natož přijet na schůzku.Ještě jednou moc děkujeme a příští léto bychom chtěli do Bulharska od vaší CK Ancora. Náš pobyt byl od 1.8.-11.8.2016

    Reply
  36. Michaela

    S CK Ancora jsme byli v Bulharku a nemohu si stěžovat. Paní delgátka se chovala velice vstřícně, poradila bezvadné výlety a vždy nám se vším vyhověla.
    Doporučuji tuto CK

    Reply
  37. Aneta

    Byli jsme s touto společností v Bulharsku a nikdy víc!!!
    Po příletu do Burgasu, kde jsme čekali asi 20 minut na to, že se někdo z cestovní kanceláře uráčí vůbec přijet a říct na jaký autobus máme jít bylo dost zoufalý.
    UPOZORŇUJI, ŽE NA HOTELU Belitsa NENÍ FITNESS!!! Na stránkách společnosti Zájezdy, která spolupracuje se společností ANCORA bylo fitness k tomuto hotelu napsané… Takže pro budoucí návštěvníky upozornění, tak vážně není!!!!
    Odjezd z hotelu na letiště byl asi o hodinu dříve než bylo napsáno. Organizace totální chaos, obvolávání klientů a běhání po hotelu ať všichni dělaj byl fakt na úrovni. Stížnosti, které jsme sdělili delegátovi při odjezdu, tak při následné reklamaci totálně zapřel!!
    Přijetí reklamace od této společnosti, kde vás vypoklonkují 150 výmluvama, že reklamace nebyla podána na tom a tom papíře a asistenční služba o které nás nikdo neinformoval.
    …. Fakt síla, SPOLEČNOSTI DO BUDOUCNA PŘEJI VÍCE UPŘÍMNÉHO ZÁJMU O KLIENTY, VÍCE PRAVDIVÝCH INFORMACÍ, KTERÉ UVÁDÍ A FÉROVÉ DELEGÁTY….. 😉

    Reply
  38. Lucie Marko

    CK Ancora – NAPROSTO OTŘESNÁ ZKUŠENOST!
    S CK Ancora jsme byli v srpnu roku 2015 v Egyptě a myslím si, že na tuto dovolenou nikdy nezapomeneme! Hotel 4hvězdy + (SANNY DAYS EL PALACIO ****+) totální katastrofa! Na pokoji švábi (v koupelně i v pokoji, v noci vám dělali společnost i v posteli), pokoj nám předali neuklizený, úklid jsme si po několikahodinovém urgování sjednali cca v 9h večer, kdy byl pokoj jen halabala uklizen, ale ložní prádlo, které bylo jen tak mimochodem znečištěné krví zřejmě od menstruace, se ani neobtěžovali převléct. Ručníky taktéž po předchozích hostech. Pokoj byl nakonec uklízet cca v 10h, nicméně další dny to bylo podobné – úklid jsme si vždy museli doslova vyřvat. Na pokoji nefungovala klimatizace (což je v srpnu v Egyptě celkem dosti velký problém). Po opětovných stížnostech nám po desáté hodině večer do pokoje vběhli 2 opraváři (já jsem v tu dobu již spala na posteli jen v kálhotkách vzhledem k šílenému vedru) a snažili se klimatizaci opravit, což se jim však nepovedlo a tak jsme byli celý pobyt bez klimatizace. O této dovolené bych mohla napsat knihu – od odporného jídla, špíny, švábů, neochotného personálu, chybějících služeb nekonče). Celou záležitost jsme opětovně řešili na místě s delegátem i s vedením CK a hotelu, nikdo nám však nepomohl (hoteloví zaměstnanci byli vůči nám zaujatí – hotel totiž převážně obývali Arabové, které si hýčkali a nás se snažili výceméně přehlížet), delegátka reagovala jen sporadicky a to nás povětšinou ujišťovala, že vedení CK o dané situaci ví a řeší ji.
    Abych to shrnula, nyní se s CK soudíme – původně byla jejich obhajoba založena na tom, že jsme si v Egyptě na nic nestěžovali. Po předložení důkazů – sms s delegátkou, fotografie a videa, se jejich obhajoba změnila na to, že s nima nikdo špatnou zkušenost nemá, jen my, čili jsme zřejmě přecitlivělí a fotky máme bůhví odkud.

    Reply
  39. Petr

    Já jsem byl s Ancorou v Hurghadě v hotelu Palacio v červenci 2015 a byl jsem spokojen. Do tohoto hotelu jezdim pravidelně (byl jsem tam už 9x) – hotel nemá chybu a nabizi slušný servis za výbornou cenu. Je to jeden z nejprodávanějších hotelu na našem trhu – kromě Ancory ho nabízí Exim nebo Fischer. Nechápu, jak může být v něm někdo nespokojený. Pokud do něho jedete poprvé doporučuji při příjezdu do hotelu vložit do pasu 10 dolarovou bankovku a recepční vás ubytuje v super pokoji. Pokud máte možnost, tak leťte z prahy, která má lepší odletové časy než odlety z brna nebo z ostravy

    Reply
  40. Lucie Marko

    Pane Petře, je zarážející, že jste v Egyptě ve zmíněném hotelu byl v červenci roku 2015, avšak recenzi jste přidal již v červnu 2015. Reálně vám tedy spíše než věštecké schopnosti přisuzuji zaujatost vůči CK Ancora (nevím, zda jste zaměstnanec, manažer, či rovnou majitel). Nikdo soudný by podle mě takovou recenzi na zmiňovaný hotel napsat nemohl, neboť pokud někomu stačí zašvábený hotel s úklidem jen na vynucení, nevadí mu spát v neuklizeném pokoji a v znečištěných prostěradlech po předchozích hostech, utírat se do znečištěných smradlavých ručníků, jíst z ,,koryt“ neskutečné sr*čky celý pobyt dokola, tak podle mě je buď velice nenáročný zákazník, nebo snad nic jiného, než hotel Palace nepoznal. Píšete, že jste ve zmiňovaném hotelu byl již 9x a doporučujete mi dát 10ti dolarovku do pasu na recepci – no tedy i já vám poradím: zkuste příští dovolenou v jiném hotelu s ohodnocením ****+, abyste mohl poznat, co znamená zažít bezproblémovou dovolenou a následně mohl srovnat oba hotely a potažmo i přístup delegáta a CK.
    Pokud nevěříte, mile ráda vám zašlu fotografie a videa, která jsem ve zmiňovaném hotelu ,,hrůzy“ pořídila.

    Reply
  41. Dominik

    Jak si tady ctu ty ruzne nazory at uz pravdive ci nepravdive, tak pridam jednu moji zkusenost s CK ANCORA. Byli jsme jako rodina na dovolene v hotelu Bajkal a musim rici, ze to byla jedna z nejhezcich dovolenych za posledni dobu. Hotel fajn, jidlo vynikajici, more obcas s rasami, ale za to cestovka nemuze. Nezaznamenali jsme zadny problem behem cesty tam ani zpet. Za nasi rodinu absolutni spokojenost a naprosta jednicka.

    Reply
  42. Lucie Babická

    Ancora – cestovní kancelář – SPOKOJENOST !!!!
    Zájezd jsme si koupili na last minute od Invie a až pak jsem zjistila od jaké pro mě úplně neznáme cestovní kanceláře odlétáme do Bulharska druhý den. Koukla jsem se na recenze a malinko jsem zpanikařila,ale jak je známo nikdy se nezavděčíte všem. Nebojte se, nepanikařte a buďte v klidu.
    V Burgasu čekal delegátka, připravené autobusy, doprovodila nás na hotel, cestou podala pro mě dostatečné informace.
    Ani na jednu schůzku jsme v hotelu nebyli, ale v knize byly vypsané 3 schůzky. Byli jsme na 8 dnů tak ani jsme neplánovali žádné výlety, bylo opravdu vedro na konci června. Zajímal nás jen čas odjezdu autobusu od hotelu a ten tam byl napsán. V autobuse zas všechny informace od delegáta řečeny, doprovodil nás až k přepážce a čekal tam s námi dokud všichni nebyli odbaveni. Super, dokonalé a moc děkuji za krásnou dovolenou v Primorsku v hotelu Siena Palace

    Reply
  43. Danuše Strachotová

    CK ANCORA-rozhodně už nikdy více,nedoporučuji-
    Při vzniklém problému a příp.řešení nekomunikuje,nic nevyřešeno,nezájem o klienta.
    Hodnotíme poprvé CK po nespokojené dovolené na Korfu,v Dasii-hotel Amália,kde jsme byly letos v červnu od 8.6.2017,hluk na pláži,v hotelu,a také zápach z odpadu na pokoji.
    Příště si vyberu jinší CK..kde mají zájem o klienty a jejich spokojenost.

    Reply
  44. Fraňo Petr

    Nedoporučuji, nezájem ck cokoli aktualně řešit. Jejich nabídka na Korfu Acharavi Ionian Princess neodpovidá realitě. Na FB stránkách si zveřejní jen kladné recenze. Delegátku ale mají snaživou a ukecanou. Ovšem popis hotelu je jinde, nabízejí hotel jenž má mít 4 hvězdy, realně ma tak 2. strava není all incl, ale plná penze, zkušenost červenec 2017

    Reply
  45. zdenek morávek

    Varujeme všechny klienty před CK ANCORA. Byli jsme v Itálii, Caorle, hotel Columbus. Objednány pokoje s balkonem na pláž. Dostali jsme špeluňky s výhledem na ulici a bez balkonu. Vše jsme nahlásili a sepsali s delegátkou, že balkony nejsou, jsou to jen francouzská okna a ona nevěřila, že v pokoji 3,30x 3,45 jsou ubytovány 4 osoby. Vůbec ten hotel neznala, natož aby věděla, co jsou francouzská okna, která vydávali za balkony. Foto přikládám. Reklamace neuznávají, klienty mají na háku. Jen zaplať a pak nás už nezajímáš!!!!

    Reply
  46. Honza

    Spokojenost. Vcera jsme se vrátili z týdenního pobytu v Bibione a byli jsme opět spokojeni. Bydleli jsme v rezidenci Tiziano blízko moře. Delegátka Eliška byla velice ochotná, vše co jsme potřebovali nám vyřídila. S Ancorou jezdíme do Bibione každý rok a zatím vždy k naší plné spokojenosti.

    Reply
  47. Nicola

    Otresna zkusenost!!
    Nedoporučuji!!
    Cesta do Italie do mesta Rimini trvala neskutecnych 19 hodin. A jedinym duvodem bylo to, ze jsme cekali dve hodiny v Brne na prestup do dalsiho autobusu,o kterem jsme byli informovani az v Brne. A dalsi dve hodiny jsme cekali v Rakousku v predrazenem hotelu kde si nikdo nekoupil ani kafe (prselo a byla zima) a jedinym duvodem byla pry nefunkcni klimatizace. Jako bychom my v noci klimatizaci potrebovali?! Ne nepotrebovali, potrebovali ji ONI rano, aby jim nebylo vedro pri odvazeni dalsich chudáku- jejich klientu.
    Cesta zpet domu, byla jeste otresnejsi zkusenost. Cestovka nejspise setri az tak moc, ze jsme projizdeli kazdou otevrenou benzinku. Podle mne, aby zjistili, kde jsou nejlevnejsi pohonne hmoty. V Brne opet hodinove cekani na dalsi autobus abychom se dozvedeli, ze na dalsi zastávce prestupujeme do tranzitu. Celkova cesta neuveritelnych 20 hodin.
    Zaverem: Jakmile CK Ancore zaplatite, jste jim ukradeni az takovym zpusobem, ze je schopna Vas prehazovat z jednoho autobusu do druhého, jen aby usetrila naklady. Za druhe nam byly slibeny vylety. Vysledek: tady je vstupenka tu zaplat a z tamhlete tastavky ti jede autobus. Zadna snaha domluvit lidi z ceska a autobus. Vubec zadna. Byli jsme svazani par spojema ktere jeli pozde tam a brzo zpet. Tudis byl cely vylet uhoneny abychom toho stihli co nejvice.

    Reply
  48. Jarmila

    Letošní rok jsme si koupili s manželem od Ancory dovolenou v Bulharsku do hotelu Diamant Residence a musíme říct, že to byla nejlepší dovolená, jakou jsme dosud zažili. Hotel Diamant je opravdu luxusní, vše má své přesně určené místo, vynikající kuchyně, hlavní kuchař chodí po restauraci a vše kontroluje, krasné pokoje, ochotný personál. Delegátka se o nás vzorně starala, pomohla nám s výměnou peněz a poradila, kde nakoupit dárky pro rodinu. Moc děkujeme za krásný zážitek. Manželé Zedkovi.

    Reply
  49. Karolína Nováčková

    Vratili jsme se s manzelem z hotelu Ionian Princess na Korfu…mestecko Acahravi. Jak cesta letadlem, tak pobyt v hotelu byl super. Vubec neni pravda jak jsme se docetli v nekterych recenzi, ze je hotel spatny. Naopak!! Jidlo bylo bylo chutne a vzdycky bylo z ceho vybirat, ani s napoji nebyl problem. Vzdycky bylo vsechno tak jak bylo psano. Delegatka Martina byla skvela a i vylet po ostrove jsme si moc uzili. Pokoj v hlavni budove nam vyhovoval a sluzby uklizecek byly bez pripominek. My se urcite pristi rok do hotelu vratime. Byla to senzacni dovolena na kterou s manzelem budeme vzpominat.

    Reply
  50. Marek Suchý

    DOPORUČUJI – s takovou peči a starostlivostí jsem se dosud nesetkal. S pritelkyni jsme si koupili pres Invii zájezd do Egyptu Marsa Alam do hotelu Shams Alam. Před odletem jsme se dozvěděli, že zájezd organizuje cestovka Ancora. Jelikož jsme ještě o ní nikdy neslyšeli, měli jsme trochu obavy, aby bylo vše v pořádku. Dovolená však byla super. Na letišti v Marse nás čekal česky mluvicí delegát Mahmud, který jel s námi až do hotelu. Na recepci zařídil okamžité ubytování i když jsme měli nárok se ubytovat až po 13 hodině. Doprovodil nás až do pokoje a teprve když se přesvědčil, že je vše v pořádku předal nám informační materiály s výlety a popřål příjemný pobyt. Pokoj byl pěkný a elegantní. Hotel je slušné úrovně, ochotný personál a hlavně v okolí hotelu je možné slušně si zašnorchlovat. Znamý nás strašili faraonovou pomstou, ale vše je přežili bez úhony. Na informační schůzce jsme si koupili od našeho delegáta celodenní výlet do Luxuru, který nás ohromil. Naše průvodkyně Petra měla neuvěřitelné znalosti – nikdy jsme nic podobného nezažili – výlet začal u chrámu kralovny Hapšetšut, pak jsme zajeli do Luxoru a do Údolí králů, kde jsem si splnil svůj sen a podíval jsem se do hrobky Tutanchámona. Prostě jsme byli maximálně spokojeni. A hlavně chceme poděkovat nejen Ancoře za fantastickou dovolenou, ale hlavně našemu delegátu Mahmudovi za opravdu profesionální péči. Moc děkujeme Marek a Ivana

    Reply
  51. Patricie Krátká

    CK ANCORA DOPORUČUJEME !
    V pátek jsme se vrátili z týdenního pobytu na portugalské Madeiře a byli jsme moc spokojeni jak s pobytem, tak i se službami cestovní kanceláře. Dovolenou jsme si koupili už v březnu protože jsme věděli, že o Madeiru je v září velký zåjem. Ubytováni jsme byli v hotelu Pestana bay. Pokoje v hotelu byly pěkné vkusně zařízené s každodenním úklidem. Koupili jsme stravu all inclusive, takže jsme měli jak jídlo tak i pití po celý den zajištěné. Jídlo bylo velmi slušné kvality, každý den i ryby, které máme velmi rådi. Letěli jsme v Prahy a na letišti ve Funchalu nás čekala velmi ochotná slovensky mluvící delegátka Alena, která nås odvezla do hotelu a po cestě nás informovala o všem důležitém. Kdo na Madeiře byl, ví, že je to nádherný ostrov plný zeleně a květin – žádná masová dovolená. Na informační schůzce jsme si koupili celodenní výlet ostrovem, který nás opravdu nadchnul, zvláště pak znalosti naší paní průvodkyně. Na poslední 2 dny jsme si na doporučení naší paní delegátky půjčili auto a tak jsme měli možnost si projet celý ostrov. I když dovolená na Madeiře není z nejlevnějších (týdenní pobyt nás včetně výletů a půjčení auta stál okolo 30 tisíc za osobu), byla to naše nejlepší dovolená a za to musíme poděkovat hlavně naší delegátce paní Aleně. Určitě se zase na Madeiru brzy vrátíme.

    Reply
  52. Fraňo Petr

    tady mě teď připadá že ancora si začala recenze dávat sama. Ohledně ionias princess je toho mnoho napsano i v recenzích jiných cestovek. a mohu vše doložit fotkama. hotel je co se týče hvězdiček tak 2hvězda a služby hotelu hodně špatné. Delegátka Martina se snaží. Ale ve 4hvězdě aby nefungovala teplá voda jelikož je udajně tvrdá a zarustají trubky, antenní kabel překousala udajně nějaká havěť, Ručníky hotel nemění jelikož prádelna ten den nepracuje a náhradní nemají.Nějaký řecký večer nebo cokoliv k zabavení turistů neexistuje, tedy vlastně jo jeden ital tam zpíval večer falešně u elektr. piana. Místo a pláž pěkné ale hotel absolutně nefunguje. Hledejte lidičky recenze i jinde než zde o tomto hotelu je toho napsáno mnoho. bohužel my jsme hledali až po návratu. Jedna velká smůla pro Ancoru. Navíc dle jejich sdělení neobjíždějí hotely jenž nabízí a tak nemohou říct jelikož v tomto hotelu dle nich nikdo z cestovky ani nebyl. Cestovce jsem řekl že od nich nic nechci ale že ani další dovolená od nich nikdy nebude.

    Reply
  53. Pavel Cabík

    Vynikající zkušenost!
    Vřele doporučujeme.
    Byli jsme s manželkou v Egyptě v hotelu Happy Life. Marsa Alam. Super let, super hotel. Delegát Mahmoud byl fantastický. Ochotný hlavně při výběru výletů, ale i v ostatních záležitostech. Hotel byl báječný, jídlo vynikající. O moři ani nemluvě.
    Prostě báječná dovolená s báječnou cestovkou.

    Reply
  54. Maxi Milanova

    Prave jsem precetla recenzi stezujici si na ancoru ohledne Ionian princess. Musim rici ze jsme byli od 2. do 9. Zari v hotelu Kamenec v Bulharsku a za me a za manzela super zkusenost. Vyrizeni zajezdu, samotny let a prijezd do hotelu probehly v naproste nasi spokojenosti. Hotel byl podle naseho ocekavani. More na tuto dobu bylo fajn. S jidlem naprosta spokojenost. Delegatka Tereza byla taky vzdy napomocna. No proste velmi dobra zkusenost. Takze nezbyva nez zajet priste do ionian princess a presvedcit se na vlastni kuzi

    Reply
  55. Lucie Marko

    Tak vidím, že si Ancora udělala čas a sedla si k pc a pustila se do psaní kladných recenzí :-D. Zkuste alespoň změnit slovosled a používejte občas jiná slova – vaše kladné recenze, kde si pouze měníte jméno, ale jinak je vždy všechno super – i když se nacházíte zrovna na místě, které někdo okomentoval a označil za strašné jsou už vážně trapné. VARUJI VŠECHNY PŘED TOUTO CESTOVKOU!!! Je to nejhorší CK, jakou na českém trhu najdete!

    Reply
  56. Lenica

    S pritelem jsme se zacatkem zari vydali s ancorou do turecka do hotelu lonicera a musime rici ze jsme nelitovali. Super dovolena u super more a v super hotelu. Delegat Given myslim ze se tak jmenoval nam byl vzdy napomocny. Hlavne s vyberem vyletu. Jidlo a sluzby na vynikajici urovni. Priste zase s anclrou ale asi zkusime jinou destinaci.

    Reply
  57. Monika

    Lucie Marko, absolutní souhlas! Momentálně se dohadujeme taky se stejnou CK Ancora. Ty dopisy a způsob jak odpovídají, považuji za výsměch klientům. Kladné recenze??? Takového blázna jsem tam nepotkala! Jo vlastně jednoho jo- a ten byl nastrcenej ( kdyby to co prováděl, dělal někdo jiny, byla by i jiná reakce personálu), podotýkám, že v hotelu vydržel 2 dny!

    Reply
  58. Leontýna M.

    Kocem srpna jsme byli na dovolené na Rhodosu. Hotel Sun Beach Lindos – ubytováni jsme byli v přízemní budově se zrekonstruovanými pokoji s terasou a to se nám líbilo. Strava byla dobrá i když se vepřové nebo kuřecí opakovalo, ale přílohy vždy dobré a pangasius taky. Taky ovoce zelenina byla v pohodě. Jednou jsme se najedli přímo ve městě Rhodos a to byl hezký zážitek to bylo pravé Řecko. Hotelové služby byly v pořádku, každodenní úklid a povlečení co 2-3dny, Hezká zábava, téměř každý večer vedle plážového baru nějaká ta zábavná produkce.Co se týká blízké pláže ta byla nepřeplněná lidmi a vždy pěkně uklizená. Pláž se nám tak poměrně líbila a koupání v moři jsme si tak hodně užívali. Ještě jsme zapomněli na let. Ten proběhl k naší spokojenosti. Nějaké drobné zádrhele ale jinak vše ok. S cestovkou dobrá komunikace cena příznivá. Toť vše.

    Reply
  59. Pavla

    Zatím naše nejlepší dovolená. Ve středu jsme se vrátili z týdenního pobytu v Egyptu Marsa Alam. Nechali jsme si od ancory poradit a ubytovali jsme se v hotelu radisson blue a byli jsme moc spokojeni. Po příletu do marsy nás přivítal na letišti delegát mohamed, který byl super. Mluvil plyně česky – studoval prý v Praze a byl velice ochotný. Dohlídl, aby jsme dostali pěkný pokoj a zajistil nám i výlet do Luxoru, který byl nádherný – splnili jsme si sen a na vlastni oči jsme viděli údolí králů a hrobku tutanchámona. Hotel byl super, vyborná strava, ochotný personál. Moc děkujeme ancoře a hlavně jejímu delegátovi Mohamedovi, který se o nás vzorně staral.

    Reply
  60. Jaroslav Pánek

    Chtěl bych všechny varovat před touto cestovkou. Možná se vám dovolená vydaří, pak ale děkujte šťastné náhodě. My jsme měli zkušenost otřesnou. Byli jsme v Bulharsku v hotelu Colosseum****. Základní potíž byla v tom, že hotel rozhodně neodpovídal čtyřem hvězdám. Hodnotil bych ho tak na hvězdy dvě.
    Nevím, jestli byly horší poničené pokoje, rozbitý nábytek, dveře, plíseň v koupelně i ve ventilaci, protékající záchod, noční hluk z diskotéky nebo špatné a stále se opakující jídlo, které navíc nestíhali doplňovat, stálé fronty na všechno – v restauraci i v baru (vždy otevřený jen jeden bar pro celý hotel), žádný animační program pro děti, poničené okolí bazénu, a spousta dalších menších i větších nepříjemností.
    Za dovolenou jsem zaplatil spoustu peněz, strávil jsem tam spoustu času focením vad a nedostatků, pořizováním důkazů, dohadováním se s personálem, sepisováním závad a nebyl jsem rozhodně sám. Na recepci se běžně tvořily fronty naštvaných hostů, na delegáty se sypaly hordy stížností od klientů.
    Všechno zbytečně. Cestovka vám stížnost nebo reklamaci neuzná, ani kdybyste jim omlátili důkazy o hlavu. Nechtějí se bavit o kompenzaci, vlastně vůbec o ničem. Zamítnou vám všechno, přestože seznam závad mám podepsaný jejich vlastní delegátkou. Zbývá jen soud.
    Třeba jste měli štěstí a všechno proběhlo hladce. My ne a podle diskusí a stížností na různých portálech a stránkách jsme rozhodně nebyli sami. Moje rada – vyberte si jinou cestovku. Tohle je prachsprostý šmejd.

    Reply
  61. Petr Zukal

    Vrátili jsme se včera z Niriide beach hotel Rhodos all inclusiv. Jsme velmi spokojeni, vše na vysoké úrovni, personál hotelu zvládá vše na 100 %. Zažili jsme i silnou bouřku s přívalovým deštěm, i to zvládli perfekt. Vzdálenost k pláži cca 600 m není problém, pláž překrásná, oblázky, písek nebo obojí. Doporučujeme.

    Reply
  62. Miroslav Trávníček

    18.9.2019 jsme se vrátili z Bulharska,hotel Diamant.Pobyt nám zajistil z invie Radek Burian.Bylo to pod ck ancora. Dovolená opravdu výborná.Jak delegát,hotel výstavní,ubytování,strava-no nemělo to chybu.Tak za nás 1 *.Doporučujeme,Mirek

    Reply
  63. Nikola blazkova

    Již nikdy více s touto cestovni kanceláří!!! Chtějí po nás stornopoplatek za dítě, které platí pouze palivový poplatek protože má 3mesice 690kc storno ve výši 1000kc!! Už nikdy více a ještě o nás uslyšíte! Dovolenou jsme stornovat nechtěli, pouze jsme žádali ji posunout!

    Reply
  64. Soňa Janoušková

    S CK Ancora jezdíme na dovolenou už od roku 2007 a nikdy jsme neměli problém.
    Naopak, letos jsme neodletěli s plánovaným letem, ale o tři dny později individuálně a vše jsem k naší spokojenosti s CK vyřešila přes Hotlinku. Přílet do destinace, transfer do hotelu, ubytování vše klaplo. V CK jsem nikdy osobně nebyla, všechno řeším jen telefonicky nebo emailem. V loňském roce jsme vzhledem k situaci s covidem sami dovolenou stornovali a ano, zaplatili jsme storno poplatek. Ale bylo to naše rozhodnutí neletět a storno bylo součástí smlouvy, o kterém jsme věděli a akceptovali.
    Takže příště zase s Ancorou.

    Reply

Napsat komentář: Pavel Cabík Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *