Alexandria – recenze

— připravuje se —

74 komentářů
  1. Jaroslav

    Množstvo dovoleniek som absolvoval asi cca s 3-mi cestovkami zo Slovenska a až minulý rok som na odporúčanie niektorých známych z ČR skúsil vycestovať na dovolenku s CK Alexandria. Po kladných skúsenostiach určite pôjdem s touto cestovkou aj tento rok, minulý rok sme boli na Kréte /oblasť Bali/ a všetko čo bolo popísané bolo 100 percentne splnené. Perfektné je aj to, že množstvo zájazdov je možné zrealizovať z letiska v Ostrave.

    Reply
  2. Anna

    Letos jsme poprvé a zřejmě naposled odcestovali na Řecký ostrov Zakynthos s CK aLEXANDRIA. Hotel absolutně neodpovídal ani deklarovaným informacím v cestovní smlouvě.Na hotelu bylo dvojlůžko 140 cm na šířku s šílenou pružinovou matrací z roku 5,-v katalogu nebylo žádné upozornění na tuto zkutečnost.Hotel byl v příšerném prostředí,neměl ani vlastní restauraci,docházeli jsme dojiné restaurace.Ačkoliv šlo o klubový hotel Teresa Alexandria- byla situace tristní,na hotelu všude po chodbách vlaštovčí hnízda a na podlahách igelity,závěsy ve sprchových koutech délka do 3/4,okna z hlavní hotelové chodby přímo do sprchového koutu !Hrůza.Na to že si CK zakládá na tom že je to klubový hotel je to opravdu ostuda Cestovní Kanceláře..to samé platí o personálu.Nevzhledná delegátka,neupravení recepční a animátoři..CK NEDOPORUČUJI!!!!

    Reply
  3. Hela

    My byli s CK Alexandria loni v Italii a stacilo nam. Hlavne delegatka byla tragicka a celkove to neodpovidalo popisu CK.

    Reply
  4. marie

    Loni v říjnu jsem cestovala s ck.Alexandria na Kypr. Jelikož je pro mne výhled na moře téměř půlka dovolené, zaplatila jsem si příplatek za 2 osoby téměř 5.000,- Při ubytování v hotelu Chrystalla jsem ale koukala do korun stromů a na zdi protilehlých domů. Reklamace u delegáta byla bezvýsledná. Sdělil mi, že mám pokoj na přímořskou stranu , což je podle něj stejné jako výhled na moře. Po návratu jsem se obrátila se stížností na Ck Alexandria a dostalo se mi stejné odpovědi.Pokoj byl na přímořské straně a to, že moře se akorát dalo tušit ,hodnotila cestovka, že se to tak stává. Rozhodla jsem se obrátit se stížností na Českou obchodní inspekci a Sdružení na ochranu spotřebitelů. Tento záměr jsem oznámila Ck Alexandria a obratem mi byly vráceny peníze. S CK Alexandria už nikdy cestova nebudu.

    Reply
  5. Bobo

    Byly jsme letos poprvé s touto cestovkou.Po té,co nás dovezli do hotelu,který jsme měli objednaný a kvuli kterému jsme jeli ještě 150 km po Turecku,nám dali jiný,prý lepší hotel.Možná lepší byl,ale uplně mimo centrum a pláž byla nepoužitelná pro malé děti.Delegát nás navštívil 2x,neměli jsme vubec informace o výletech.Když jsme byli naštvaní,že nás dali uplně jinam,choval se velmi arogantně a nábídl,že se mužem po 3 dnech přestěhovat do puvodního hotelu.. a jako na last min.co bychom nechtěli…..Nakonec jsme zjistily,že do tohoto hotelu běžně exportují turisty z hotelu puvodně objednaného,protože tam mají plno a celé to budilo dojem,že Vás nalákají na super hotel na last min a pak Vám odvezou do méně poptávaného hotelu… a zdurazní,že podle smlouvy Vám cestovka je povinna zajistit v případě obsazení hotelu jiný ve stejné kvalitě,tak nevím…

    Reply
  6. Hanka a Vojtík

    Jezdíme s CK Alexandria už roky a až na jednu špatnou zkušenost ze Santorini naprostá spokojenost. Ale proč hned zatracovat cestovku. Hotel děs, ostrov kouzelný. Letos letíme s touto CK už po 11!

    Reply
  7. Růžena a Petr

    Dobrý den s Ck Alexandria jsme prožili krásnou dovolenou v Řecku na Zakynthosu v hotelu Tereza.Naše poděkování patří delegátce,která měla vše skvěle připravené a zorganizované.Též děkujeme českému animačnímu týmu,který bavil nejen děti,ale i nás dospělé.Rádi se k této cestovce vrátíme a můžeme všem vřele doporučit

    Reply
  8. Formánkovi Hana

    Od 23.8.- 3.9. Jsme strávili 12 dnů v “ hotelu“ Tereza na Zakyntosu. S předešlým příspěvkem mohu souhlasit pouze s tím, že skvělí animátoři zachraňovali situaci v tomto hotelu, který býl spíše zápáchající ubytovnou. Označení 3 + je silně nadnesené. Jedná se tak o **. Všude jsou cítit odpady a to i u baru u bazénu, který je špinavý a nebezpečný pro děti: kvalitou vody, špína okolo bazénu ( tlející zapáchající neodtékající voda se zelenými kulturami, kde děti padaly ( naštěstí ne hlavou na ostré hrany dlaždic okolo bazénu. Na stížnost na recepci babičky dětí nikdo nereagoval, což nám potvrdili i animátoři ,kteří chudáci museli v té špíně s dětmi tancovat. No prostě hnus. Další šok jsme prožili, když jsme zjistili, že ubytovna ohřívá teplou vodu kotlem na uhlí – hned vedle hřiště a animačního domku pro děti . Takže nejen zápach odpadů ale i kouř z komína obtěžoval neustále hosty. Nechápeme,že tento hotel je nabízen rodinám s dětmi. Jediné plus je teplé a čisté moře a animátoři

    Reply
  9. Vlasta

    Před týdnem jsem se vrátila z 10 denního pobyt.zájezdu na Krétě-Bali,hotel ORMOS.Po zkušenosti s jinými Ck jsem tento rok nespokojena.Po příjezdu na Bali v 01.15 jsme se ubytovali a dostali jsme večeři ve formě malé bagetky,později jsme se dověděli,že měla hodnotu 8 eur.Na druhý den večer byla první a poslední informační schůzka.Jelikož jjsem vždy jezdila na dovolenou s minimálním obnosem peněz,tak jsem jela letos také s tím,že si po příjezdu vyberu z bankomatu potřebný obnos..Na dotaz delegátce kde je bankomat,informovala mě,že již delší dobu je na Bali mimo provoz,to je 2 měsíce..Tuto okolnost CK nevěděla,aby mohla dát informaci klietům v pokynech?Nejbližší bankomat byl v Retignu,neměla jsem ani na cestu tam.Na telefonickou prosbu delegátce aby mi pomohla sehnat EURA,že mám české koruny mi řekla,že jsou cestovka a ne banka.Při dobré vůli mi mohla nějaká EURA sehnat od jiných klientů,kterým peníze zbyly.Byla jsem s vnukem,kterému jsem nemohla koupit ani zmrzlinu.Také den odjezdu byl zvláštní,jelikož jsme museli do 12 hod.opustit pokoje,na večeři už jsme neměli nárok,protože jsme měli při příjezdu tvrdou bagetku,odjezd z Bali byl ve 20.30 h.Že nemáme nárok na večeři nám delegátka nesdělila,v hotelu byla za dobu našeho pobytu několikrát,ale měla jiné starosti,jako je sezení u bazénu a pokuřování.Co by se stalo,kdyby si nás jednou před odjezdem svolala ?Všichni jsme stím počítali,od večeře nás vyhnali.Personál nám sdělil,že jsme dostali při příjezdu bagetku a večeře má cenu 8 eur.Toto je můj postřeh. Jednání delegátky se mi nelíbilo a pokazilo mi to celý pobyt.

    Reply
  10. Jarka

    Vrátili jsme se ze zájezdu do Turecka – Side, hotel Altinkum bungalovy. Jedinou skvrnou na pobytu u moře byly služby CK Alexandria. Nejprve náhradní delegát, který nás mylně informoval o nástupu do autobusu (někomu řekl č. 1 a jiným č. 7 ). Jelikož s námi nejel, tak jsme se nemohli domluvit s řidičem, který nevěděl, kde je hotel Altinkum. Další problém byl na recepci, jazyková bariéra. Druhý den přišel delegát, ptal se, zda jsme všichni ubytováni. Velice pospíchal. Nabídl placené výlety, ale o místní destinaci neřekl nic. Bohužel, i zařizování zájezdu ( pokyny k odletu, číslo letu a vouchery dostala jedna osoba ze skupiny, která suplovala práci CK Alexandria. Na vlastní náklady musela obtelefonovat skupinu 14 klientů, aby jim informace předala. K této CK Alexandria jsme se dostali jako slepý k houslím. Nejeli jsme k moři prvně, proto můžeme posoudit služby jiných CK. ZÁJEZDY S CK ALEXANDRIA NEDOPORUČUJEME. JIŽ NIKDY VÍCE.

    Reply
  11. Dáda

    S CK Alexadria jsme jezdili několik let, máme jejic platinovou katu, ale to co jsme zažili letos byla hrůza. Dovolená Turecko hotel Sun Maritim byla hrůza. Hotel označovám 4 hvězdičkami, odpovídal hvězdičkám 2. a po té ztažen z prodeje/což u o něčem svědčí /. Po příjezdu jsme podali reklamaci, odvpov졡d na naši stížnost byla ironická a nepravdivá, na druhou reklamaci tatáž odpov졡d. Celou záležitost jsme Nemaslím si , že toto je jednání solidní CK a proto Vás před touto CK varuji a nedoporučuji a nikdy více. Petra má tuto zkušenost:

    Reply
  12. lada

    Petro o post výše, nemáte pravdu. Cestovní kanceláře nemají vliv na odlety a přílety, ty jsou plně v kompetenci přepravce. Chartery se musí vmáčknout do běžného leteckého provozu a to bývá při množství destinací problém. Navíc letos jeden z přepravců přestal létat chartery a ten druhý horko těžko vše pokryl. V cestovních podmínkách je jasně uvedeno – první a poslední den slouží k přepravě, není to dovolená. Takže než si stěžujete, tak si ověřte fakta. My letěli s Fischerem 4x a vždy v noci :-)) S CK Alexandria 11 x a střídavě den i noc. Navíc od dubna máte možnost si odlet do dané destinace najít v letovém řádu letiště a podle toho se zařídit.

    Reply
  13. Dita

    S CK Alexandria jsme byli 2x. Letos Bulharsko – Sozopol,hotel Villa List. Hotel velice dobrý, čistý, jen VELICE MÁLO lehátek u bazénu, takže kdo si nevstal v 6.00ráno a nedal na něj ručník, měl smůlu. Služby hotelu i CK byly v pořádku. V r. 2012 jsme byli s Alexandrii na poznávačce v Turecku. Náplň super, ale to bylo tak vše. Byl to zájezd pořádaný spolu s CK ze Slovenska, – Koala,aj., průvodkyně ochotná, ale nová, spolu pořádající turec. strana zajistila autobus, díky kterému jsme na na cestě trávili min. o 2hodiny denně déle času, než bylo nutné. Pak jsme měli méně času na památky. Organizace se strany Turků katastrofa, hotely,. ve kterých nás ubytovaly byly z poloviny také děs. Celá česká část zájezdu tento zájezd reklamovala. Ještě během cestování jsme sepsali společně reklamaci. Ta byla částečně uznána a nám bylo vráceno 3.500Kč na osobu s omluvou.

    Reply
  14. Jana

    Rhodos-hotel Doreta Beach srpen 2013. Cestovní kancelář Alexandrie bych chtěla vytknout, že dává svým klientům klamavou a nedostatečnou informaci o destinaci, ale i přes upozornění tyto informace klientům nadále nesděluje. Pláž je špatně udržovaná, i když se nachází přímo u hotelu. Cizím osobám na pláž je vstup přísně zakázán a také hotelem během dne kontrolován. Tím pádem se jasně jedná o hotelovou pláž, i když CK tvrdí opak a mluví o veřejné pláži, aby se zřekla odpovědnosti za neudržovanou pláž. Pláž byla posetá velkými kameny, které byly při vstupu i po vstupu do vody. Boty do vody Vám byly na nic. Tento hotel určitě není pro lidi se sníženou pohyblivostí, neboť už při vstupu máte problém se dostat do moře. Hotel se nachází v blízkosti mazutové elektrárny. V případě větrného počasí byl cítit zápach nafty. Na odpočinek na pláži opravdu zapomeňte. Hotel byl blízko letiště, kde každou chvíli vzlétaly letadla, které letěly velmi nízko a způsobovaly velký hluk. Ubytování také neodpovídalo 4*. To i v Egyptě je 4* hotel na lepší úrovni. Stravování bylo dobré, když se na Vás dostalo.Na večeři jste museli přijít hned po otevření jídelny. Zmiňuji pouze večeří, neboť na obědy jsme nechodili. Animační programy super, ale nejela jsem k moři, abych potom ležela celý den u bazénu, abych se animačních programů mohla zúčastnit. Pro nevhodné podloží se žádný animační program na pláži ani jednou nekonal.

    Reply
  15. Helena

    S Alexandrií pozor na storno poplatky.Mají 10%z celkové ceny!My přišli o 2000Kč,přestože jsme stornovali 3měsíce před odjezdem.Takže čtěte také cestovní podmínky,protože se chovají ke klientům tak,aby z lidí vyždímali maximum.Mají předraženo a stále ceny mění.

    Reply
  16. helena

    My jsme lomi letěli večer a do 16 hodin jsme byli na pláži,pan domácí v penzionu Mila v Primorsku nám hlídal kufry a poton jsme se mohli vysprchovat u bazénu v umývárce.Bylo to poprvé co nám to někdo umožnil,většinou nás vyhodily a hlídejte si kufry sami a zabijte čas couráním.Jinak ,ten let jsem si zjistila v CK. Zpět letíme okolo 22 hodiny.Děti máme 3 ve věku 10,7 a 2 roky,takže nám největší problém dělá najít hotel s apartmánem poblíž moře.Chceme do Turecka a je to děs něco sehnat.

    Reply
  17. Romana

    Předevčírem jsme dorazili z Rhodosu z Doreta Beach. Horší dovolenou jsem nezažila. Rodiče jezdí s Alexandrií již několik let a ani oni nic podobného nezažili. Ubytování hrůza – pokoje se sice uklízí, to ano, ale venku je cítit kanalizace, takže když si chcete otevřít okno , aby jste se nadechli čerstvého mořského vzduchu musíte si vzít plynovou masku. Pokud chcete vyměnit pokoj a požádáte recepční, řekne Vám, že máte přijít druhý den po 12 hodině, a že si Vás dle pokoje zapíše. Když tam druhý den přijdete, jiná recepční vůbec netuší co Vám předchozí naslibovala a říká, že nemá volný pokoj. Přitom, pokoje se vyklízí účastníky zájezdu do 12:00, tedy z logiky věci, by měla alespoň při tak velké fluktuaci hostů vědět, které pokoje jsou volné pro budoucí hosty , když už ne pro ty nespokojené stávající. Vrcholem zážitku z hotelu je kuchyně a restaurace, maso tvrdé, bez chuti, salát stále stejný a ovoce minimální, zážitek byl korunován servírkou , která na mne řecky hulákala, když jsem vyšla s 3letým synem na terasu, aby se nadechl ( protože v restauraci byla nedostatečná klimatizace).Řekyni jsem vůbec nerozuměla protože mluvila pouze řecky. Když jsem toto sdělila delegátce, šla sice za vedoucím provozu restaurace, ale ten se jen přiblble usmíval a říkal, že tam na terasu děti nesmí, když jsem mu řekla, že jsem tam byla s ním ( aby se mu něco nestalo) , řekl, že tam nesmí nikdo. Podotýkám, že ceduli s nápisem zákaz vstupu, či nějakou podobnou jsem na dveřích ani jinde v okolí neviděla a navrch druhý den jsem viděla minimálně 3 tak děti jak na onu terasu vychází. V hotelu je mnoho rusky mluvících klientů, kteří se chovají neurvale, ať již v restauraci tak u výtahu. Další průšvih jsou zmíněné výtahy. Zastavují v každém patře a jsou pouze 3, což je na takto velký hotel opravdu nedostačující. Koupat v moři se pro silný vítr téměř nedá, ze 7 dní ustal pouze jediný den. Animační tým nezná nic jiného než zumbu, vodní polo a šipky. Diskotéka pro děti vypadá tak, že děti stojí na podiu a kroutí se dle slečny animátorky – žádné hry, žádná inovace , žádné nápady. Naštěstí jsme si půjčili na 3 dny auto a díky tomu jsme přežili. Jezdili jsme na veřejnou pláž Tsampiku a výlety. Doreta Beach hotel bych nikomu nepřála.

    Reply
  18. Petr Damian

    Dobrý den, v neděli jsem se vrátil z 15 denní dovolené v Carevu, hotel Hermes, Bulharsko. Byl jsem absolutně spokojen se službami a celkovým přístupem CK Alexandria. Cestovka, aby zlepšila podmínky na pláži (kameny, řasy, za což ale ostatně nemůže, protože to je příroda a vlnám nikdo neporučí), tak zde nechala postavit molo a na plážovém baru bazén. Bohužel jsem se předevčírem potkal s nově přijetým starším párem s vnučkami, kdy paní, která „ví úplně vše“, zasedla s kufrem, zapálila si cigáro a s proslovem, že se určitě na pokoji nebude moci kouřit, tak to bude dovolená na nic. Dále začala hned kritizovat hotel Hermes, že to zde bude stát absolutně za h,,,,o apod. Po 15 minutách monologu jsem jí zarazil a zeptal se jejího manžela (chudák chlap), jestli se nechce na něco zeptat ohledně služeb apod. Pán očividně rád, že může mluvit, se zeptal zda se dá zde koukat na MS ve fotbale. Odpověděl jsem mu, že samozřejmě, buď na pokoji nebo v místnosti u ping-pongu a pánovi se rozzářil obličej, Osobně jsem se nesetkal za 15 dní s negativní reakcí na hotel a personál, pouze ne moře, ale tomu doopravdy neporučíme a CK a zaměstnanci hotelu dělá absolutně co může, aby byli lidé spokojeni. Vynikající je animační tým, složený z krásných mladých lidí, dělejících pro děti a také pro dospělé absolutní maximum. Tímto bych chtěl moc poděkovat CK ********** za krásnou dovolenou a v tomto hotelu ani první a ani poslední.

    Reply
  19. Lucie

    Bohužel CK Alexandrii bych nedoporučila. Byli jsme v Primorsku a základní údaje z „first minute kagalogu“ naprosto nesouhlasili…nebudu zdlouhavě vypisovat co vše nesouhlasilo, ale přístup delegátek? nezájem…protože a to POZOR! po předložení hlavního katalogu byli některé údaje u daného zájezdu naprosto, ale naprosto odlišné!!!! …..telefon na centrálu do Prahy? arogantní odpověď…po příjezdu do ČR ihned podána stížnost a reklamace…odpověď úplně nesmyslná, a odpovědi úplně na něco jiného. Tak nám to nedalo a napsali na českou obchodní inspekci a dostali jsme odpověď, že skutečně CK porušila několik podmínek, že doporučují řešit soudně. Přátelé právníci nám to celé pak potvrdili také…podmínky byli jednoznačně porušené. Takže se nám potvrdilo, že rozhodně nejsme hysteričtí jak nám do slova tvrdila madam v centrále Praha

    Reply
  20. Valentýn

    S CK Alexandria mám špatné zkušeností .Příjezd do Chorvatska v 6 ráno ,museli jsme čekat do 9 než se vyklidí pokoj. Potom nám bylo řečeno že musíme přijit později až kolem 12 dopoledne. Pokoj neodpověděl to co vlastně mělo být na fotce. Byla to taková větší budova anebo vila ,z venku hezký ale vevnitř hrůza .Kuchynka byla asi 30 let stará ale vše fungovalo,ze stropu se loupala omítka a sprcha to radši o tom nechci mluvit.Pokoj nebyl vyklízený tak jak by měl, starý prostěradla.V den odjezdu jsme měli snidaně a odjezd byl až večer v 9 hodin,nechapu proč tak pozdě.

    Reply
  21. Ludmila

    30.7. jsme se vrátili z hotelu Hermes se smíšenými pocity. Carevo je díra, pláž je děsná – vlny, kameny, nepořádek. Jídlo O.K., párkrát bylo studené, jindy vysušené grilované maso, většinou neokořeněné. V pokoji za 12 dnů ani jednou nepřevlékli povlečení, nevyluxovali, nevytřeli, pouze měnili ručníky a osušky, které jsme hodili na zem, doplňovali toil.papír, šampony, sprch.gely a kafe. V recepci i na barech ochotní a milí, jen jeden barman a jeden recepční byli vyloženě protivní. Pochvalu hotel zaslouží za lékaře, který tam jezdil i několikrát denně, nechtěl zaplatit (ofotil si pojištění) a dokonce dal i léky.

    Reply
  22. Petra

    V sobotu jsme se vrátili z Primorska hotel Žeravi a musím konstatovat, že až na zhoršený přístup na pláž, bylo vše jak má být, služby delegátů, animační program i služby v hotelu, takže mohu doporučit.

    Reply
  23. Thomas

    Zkušenosti ŠPATNÉ. Na pobočce v Olomouci neví pracovníci, co prodávají a když dorazíte na dovolenou, zjistíte, že je vše jinak a nakonec Vám zavolají z centrály v Praze, že nejspíš došlo ke „komunikačnímu šumu“… a tím je vše vyřešeno. 2x jsme jeli s toutu CK a už více ne. Letos opět problémy s ubytováním, kdy nám na místě sdělili, že budeme v jiném hotelu, než který jsme si zaplatili (kvalita neodpovídala sjednanému, i když nabídli jako kompenzaci snídaně..). Že by běžná praxe v prodeji last minute zájezdů?? Objednáte si hotel, který je již asi plný a na místě Vás šoupnou jinam…? nemohu doporučit.

    Reply
  24. Lenka

    s cestovní kanceláří alexandria jsme letěli letos začátkem srpna (rok 2014) do Marsa alam v Egyptě a rozhodně jsme nebyli spokojeni. Od delegáta po hotel bylo vše špatně. První věta delegáta v autobuse zněla: bydlím 120km daleko, tak problémy s pokoj vydržíte. a v podobném duchu se nesl i zbytek pobytu. delegáta jsme naprosto nezajímali. na telefon ani na sms nereagoval. asi proto, že NEUMÍ !pozor! delegát NEUMÍ česky! tedy abych to upřesnila umí jen fráze a to ještě polosrozumitelně. nahlášené problémy (a že jich bylo) nebyly řešeny. O tom, jaké ck zařazuje hotely do nabídky a jak je klasifikuje (hvězdičky) bych mohla napsat mnoho. když to zestručním, tak je to záležitost zřejmě čistě náhodná. Bydleli jsem v Brayka bay resort který je v katalogu i smlouvě označen jako 4+, dle mého osobního hodnocení a na základě srovnání s jinými ubytovacími zařízeními ve stejné kategorii musím říct, že se jedná o maximálně 2 hvězdičkové zařízení.

    Reply
  25. Petra

    S touto CK nikdy víc!!! Alexandrie používá lživou reklamu o spokojených klientech, ale jsou to jen pěkné řeči nic víc…

    Reply
  26. Alepu

    S CK Alexandria jsme byli letos podruhé (říjen 2014) a jsme velmi spokojeni. Loni Santorini a letos Kypr. Oba delegáti byli velmi vstřícní a vše bez problémů.

    Reply
  27. Pavel Bezdíček

    Mohu jenom konstatovat,že by cestovky měli důkladně vybírat delegáty,rozhodně by měli projít psichotesty,jeden delegát se pro vás roztrhne a druhý čeká na diško.S Alexandrii jsme byli nespočetkrát,v Bulharsku letos,tam bych je poslal do kurzu na delegáta,mimo vedoucí.Jeden rok jsme byli na Rhodosu a tam byla delegátka skvělá ,máme asi šest tisíc bodů,a protože jsme se již rozhlodli nelétat,takbonusy od CK Alexandria budou pravděpodobně k ničemu.Hodnota bonusu je cca6000Kč pro jednohu, pokud nelétáte,tak bonusy neutratíte.Tak lepší vybírat delegáta,bezdíček

    Reply
  28. Světlana

    Rozhodně nedoporučuji CK Alexandria. Využily jsme jejich služeb poprvé a naposled. V srpnu 2014 jsme cestovaly na Maltu, na letišti na nás delegát nečekal, byla to o půlnoci stresová situace, jak se dostat do hotelu. Naštěstí s pomocí ochotného delegáta jiné CK se nám podařilo sehnat řidiče, který nás z letiště odvezl. Na následnou naplánovanou schůzku delegát opět nedorazil. Naši reklamaci CK Alexandria zamítla. Nedoporučuji!

    Reply
  29. Martin

    S CK Alexandria jsem cestovala poprvé a doufám, že naposledy. CK Alexandria uvádí lživé informace o ubytování, poskytovaných službách atd. V říjnu jsme byli v hotelu Tia Makadi bay, byla to katastrofa. Dříve jsem využívala služeb CK Fischer, Firotour, Eximtours a nikdy jsem neměla problémy ani reklamaci. Tento zájezd jsem bohužel musela reklamovat, služby, úroveň hotelu neodpovídaly tomu, co cestovka uváděla v katalogu. Reklamace nám byla zamítnuta. CK Alexandria rozhodně nedoporučuji!

    Reply
  30. Ferina

    6.5.2015 v 7.44
    Alexandria dost předražuje zájezdy, Pobyty bez stravy jsou u nich kolikrát dražší než u jiných cestovek s polopenzí či s All. Letos stejný hotel se stejnými službami a ve stejném termínu nás ve dvou vyšel o 12000 kč levněji s jinou cestovkou.Jedná se o Turecko.

    Reply
  31. Hanka

    Ck ALexandra mě zklamala, potřebujeme posunout datum o měsíc z důvodu úrazu, zlomené ruky a neochota cokoli udělat pro klienta, i když jsme si chtěli připlatit za změnu termínu. Cítíme velké zklamání, hlavně že mají tolik reklam

    Reply
  32. Jana

    Cestovala jsem s Alexandrií teď poslední týden v červnu 21-28.6.2015.Španělsko Costa Brava hotel CAPRICI.Byla jsem spokojená opravdu se vším.Každý den úklid pokoje,výměna ručníku,jídla dostatek a velký výběr,personál fajn-měli na nás opravdu dobré nervy protože jazykově zrovna moc vybaveni nejsme..moře čisté,bazén též.Opravdu jsme si ten týden moc užili a pokud bychom příští rok našetřili opět nějaké korunky tak bychom jeli určitě s CK Alexandrie Kladno.Díky

    Reply
  33. Milada Strakonice

    Pokud se chcete rozhodnout pro dovolenou s CK Alexandria na RHODOSU, HOTEL MED BLUE-OPRAVDU NEDOPORUČUJI!!!byla jsem tam s manželem letos v červnu a nebyli jsme vůbec spokojeni. Strava byla velmi ubohá, nikdy jsem nic podobného v Řecku nezažila a to jsme byli v Řecku již po desáté. Úklid pokoje a koupelny 1x za 2 týdny, úroveň služeb neodpovídá hodnocení hotelu 4**** takže cena je opravdu příliš vysoká.Alespoň, že moře bylo báječné.Nikdy bych se do Med Blue nevrátila.Pro CK Alexandria to nebyla dobrá volba.Dosud jsme u CK Alexandria žádné zklamání nezažili a ačkoliv reklamce byla ve všech bodech zamítnuta, CK Alexandria nezavrhuji – uvidíme příště!

    Reply
  34. Martina

    Letěla jsem letos v srpnu do Egypta hotel Oriental bay a bylo to super. Odlet byl v 00:05 z Prahy a odlet z Egypta 17:45 hodin. Vůbec nás neochudila cestovka ani o den a delegát v Egypte fakt super,zřídil i nemozne. Priste letim zase s Alexandrii,opravdu sem byla spokojena i s cenou.

    Reply
  35. Lea

    6.9.2015 v 21.31
    Dobrý den, přidávám hodnocení. Po přečtení recenzí jsem byla dost vyděšená a chtěla jsem zájezd zrušit. Ještě že jsem to neudělala. Letěli jsme s přítelem do bulharska a byli jsme s CK naprosto spokojeni! Na letištích má CK stánek, čekali nás tam delegáti a připravené autobusy na rozjezd do hotelů a penzionů. Bydleli jsme v hotelu Belvedere, který je luxusní a pracovníci hotelu s Vámi mluví česky. Alexandria a má po celém Primorsku svoji reklamu, kontrakty a své informační centrum, takže není problém si spolehlivě domluvit nějakou tu akci, výměnu peněz či pronájem auta (ale nedoporučuji, mají hrozně rozbité silnice 😀 ). V Nesebaru na výletě s námi byla delegátka, která se nám náležitě věnovala. S ničím jsme nenarazili na jediný problém. Nevím jak je to s ostatními zájezdy, takže budu mluvit za Bulharsko, kdybych měla doporučit dovolenou s CK Alexandria, neváhám.

    Reply
  36. Milan

    Nic moc cestovka. Poskytují zavádějící informace, slibují, ale neplní a na místě čekalo rozčarování. Delgátku jsme nikdy neviděli. Prý to byla Veronika, ale nikdo nám ji nikdy nepředstavil a ostatní zaměstnanci Alexandrie dávali najevo, že je to nezajímá, formálně vyslechli, slíbili, že se o něco pokusí a pak zavolají a to samozřejmě nikdy nezavolail. Tak vše jsme si museli zařídit sami. Včetně drobností jako odjezdy autobusů z destinace, ani rodilý mluvčí z CK Vám neřekne webové stránky kde je hledat! Pokud si nejdete koupit nějakou službu pak Vám nijak nepomohou 🙁

    Reply
  37. Milan Tobiáš

    Nemám problém uvést, že jsem byl v Primorsku. Ovšem nehodnotím letovisko, ani další věci, ale JEN firmu a jednání jejich pracovníků. To jsou věci, které podle mne jsou všude platné. Obelhávat klienty v Čechách i v Bulharsku nepovažuji za správné.

    Reply
  38. Milan Tobiáš

    Nemohu si pomoci, ale toto snad nemohl ani napsat ani klient, ale jen někdo z CK. Když jsem já potřeboval zajistit lékařskou pomoc, pak mi delegátky sdělily, že místní lékař s tímto problémem nechce mít nic společného!

    Reply
  39. Jaromír

    Vážená paní, nevím, jestli se dá někomu v dnešní době doporučovat návštěvu Egypta. Když jste tam byla spokojená, tak tam jezděte dále, ale myslím, že nyní není vhodná doba nabádat někoho k cestě do Egypta.

    Reply
  40. Helena

    S CK Alexandria letíme letos po 6,nechápu na co potřebujete delegáty.Já ho vidím jen na letišti při příletu a odletu.V hotelech jsou info tabule a v Primorsku si zařídím vše v jejich centru.Byli jsme v4 x Primorsku a 1 x Lozenci s touto CK,letos zkusíme Turecko,jen se děsím animátorů,ty nepotřebuji vůbec.Mohu porovnat třeba s CK TM Travel,CK Balkan travel obě již neexistují,ale nikdy problém.Jediná neskutečně drzá cestovka byla Partner Alivia,která nám volala ať doplatíme dovolenou a za 2 dny vyhlásila krach.S CK Iríny Tours jsme byli v Řecké Leptokárii a nejvíc mi vadili toulavý psi,co vám lezli do kočárku a loudili na pláži.Takže pro nás je CK Alexandia jasně 1.

    Reply
  41. Ondřej Suchý

    REZENCE JE POUZE NA SLUŽBU CK, DELEGÁTA A VHODNÁ PRO RODINY CO SE ROZHODNOU CESTOVAT S CK MALÝMI DĚTMI
    Cestovali jsme s infantem (miminko 1 rok, plně kojené) + tříletým, jediný rozdíl mezi ostatními cestujícími bez miminka je ten, že dítě potřebuje nakojit a přebalit, lehnout si, táta tahá kočár navíc se zavazadli, musí ho zabalit do bagu a složit, to tříleté dítě občas potřebuje okamžitě na WC. CK pro nás prakticky zajistila pouze letenku a rezervaci hotelu + transfer. To jsou ale věci, které si normální vzdělaný člověk zajistí sám a já bych s CK už nejel, služba delegáte je nula, nepotřebujete ho. Uvědomte si co front čeká při takové cestě do destinace kamkoliv:
    CESTA do destinace
    1. fronta – check in (15min)
    2. fronta – do letadla (15min + 180 minut zpoždení bez informací – nutnost stát u gaty 120 min)
    3. fronta – z letadla (15 min)
    4. fronta – k delegátovi pro voucher na ubytování (25 min = buzerace)
    5. fronta – do autobusu (20 min, bez volného sedadla)
    6. fronta – check in hotel (30 min)
    cesta zpět:
    7. fronta – check out (15min)
    8. fronta do autobusu – no koment masakr strkanice, kočárek šel samozřejmě poslední, ale sedíme rozházený po buse(lidi bez malých dětí vyslali potomka nebo jednoho, ten nasázel batohy na sedadla, takže při nastupování bylo vše obsazeno, seděli jsme na konci horního patra) (15min.)
    8. fronta – check in letiště (55min) – nestihli jsme přebalit ani občerstvit děti (koupit si jako ostatní například večeři v duty free zoně apod.)
    9. fronta – do letadla (60 min) (malý se málem počural, museli jsme se protlačit dopředu přes nadávky a požádat letušku na palubní WC, letušky super a divili se, že nám nedali s kočárem přednost při check inu do letadla – v PRaze to organizivali!)
    10. fronta – z letadla (15 min.)(lokty)
    11. fronta – go parking (20 min. – předběhnutý od všech bezdětných :))
    pouze u fronty 2 a to pouze v Praze, dostala maminka s dítětem přednost, ostatní zejména fronta 3-6 musel člověk vystát s dětmi, když měl let zpoždění 3 hodiny a přílet nebyl na večeři, ale na pokoj jsme se dostali ve 3 hodiny ráno. Všechny fronty 3-6 poslední, protože se tam ti co namají bejbátka prostě logicky natlačí dříve, fronta 4 bylo k ničemu 25 minut, opět poslední, protože máte dětičky sestavujete kočárek atd. 5. fronta poslední, já na stojáka děti rozházené po autobusu, maminka s miminkem (bez tašky a pití) a kluk 3 roky co se málem počůral sám na konci autobusu. Delegát tam jen stojí a usmívá se, češi jsou ve frontách hovada to bez řeči (40 let front na toaleťák a banány udělal se staršími ročníky své), delegát je jediná spojka, co by podobnou věc mohla korigovat zejména ve frontě 4-6 ušetřit maminkám a kojícím tak hodinu a čas na potřebné úkony(nakojit, napít, vyčůrat). Což nedělá. Fronta číslo 4 je buzerace, protože pak máte frontu číslo 6 (šlo ty papíry poslat poštou mailem dopředu). Nebudu řešit vůbec chování ostatních čechů (cca 40% znich), zhovadilou obézní mladou slečnu, která označila děti za parchanty co si myslí, že mají mít všude přednost (to řekla nahlas před více lidma) a tak dala párkrát loktem manželce s dítětem v náručí delegát mohl u check in zorganizovat frontu a maminky dát dopředu, mohl to udělat u fronty 4 i 5, maminkám vyhradit spodní patro double deckeru. Mluvíme o troše práce, místo toho si tam povídá s lidma co zná z loňska…s CK nemáte při cestování žádnou přidanou hodnotu, maximálně Vám tam skočí navíc fronta 4+5 lepší si zajistit letenku, booking a na letišti taxika. Za ten pozdní příjezd (měli jsme být před 9 na hotelu, stihnout večeři, procházku u moře, animaci a jít spát, místo toho na pokoj o půl třetí, málem zaspaná snídaně a únava celý další den) máme od CK bez náhrady!! Služby delegáta jsem Vám zhodnotil, cestovat s dětmi s takto neorganizovanou společností je PEKLO, dovolenou to nezkazilo, destinace, hotel dle očekávání super (ale to neovlivňuje CK logicky)! Ale cestování s CK, vnímání služby delegáta určitě ano, není jediný logický důvod cestovat s CK. Delegát tam je pro důchodce a lidi co neumí kváknout slovo anglicky a chtějí mít český výklad a jezdit někde hormadně busem na výlety (za levnějc šlo půjčit na 2 dny auto!!!! přímo v hotelu) v době pobytu, pro ostatní k ničemu. Jinak pokyny chybně poslány, den před odjezdem jsem si nechával opravit informace o osobách, emailem šlo vykomunikovat celý zájezd, ale pozor, hlavní informace dostanete PO ZAPLACENÍ (například to, jaké doklady, váhy apod.) zrovna tyto informace, májí příjit hned po objednání zájezdu (podpisu smlouvy) ne zaplacení, to je buzerace, jsou to informace, které nejsou žádným tajemstvím)

    Reply
  42. Milan Tobiáš

    Za mě je to čistě negativní zkušenost s CK Alexandria. Vícekrát s nimi nepojedu. Nikomu to ovšem nevnucuji, jen varuji….

    Reply
  43. Helena

    No to zírám,mám 3 děti,malému byl 1 rok když jsme jeli s Alexandrií popvé,kočár jsme brali jen golfky,pití jsme nabrali do batůžků.V Praze na nás nikdo nebral ohledy,v Burrgasu nás vzali přednostně.Ale rozhodně jsem nečekala,že mít dítě znamená mít extra výhody.Manžel měl na staosti kufry a já děti,vyčůrat se stihli na letišti před a po příletu.Mě stačil úsměv a prosba a šlo to.Mít děti znamená udržet je v klidu,ostatní nejsou zvědavý na naše děti,spousta starších cestujících má problém s dětmi a přiznám se,že mě uřvané děti v uzavřeném letadle také vadí.Nyní jsou našim dětem 4,9 a 12 let,cestujeme s nimi 2 x za léto s Alexandrií a vždy beru ohledy já na ostatní,obráceně by mi byla hamba.Ck potřebuji jen na cestu tam a zpět,nepotřebiji animátory,delegáty a na výlety nejezdíme.Vše o dokladech a váze najdete na stránkách CK a v katalogu.Je to můj názor,kdo nesouhlasí,nevadí.

    Reply
  44. Ondřej Suchý

    Heleno, malému byl 1 rok a staršímu v té době pokud počítám 7-8 let, to jste někde jinde. Starší nepotřeboval ležet v kočáru, jistě se nepočurá, poslechne a jde si sednout i sám. Přesto píšete, že Vás vzali přednostně v destinaci, mi jsme cestovali do destinace 8 hodin, bylo zpoždění a zažili celkem 8 front, kde na nás nebral nikdo ohled! Já jsem jen popsal přesně mechanismum, aby si to podobná rodina uvědomila jak to funguje a popsal jsem, k čemu Vám takový delegát je. Kdybych měl sedmileté dítě :), který se jistě jen tak nepočůrá, tak ho můžu poslat napřed sednout si do busu, podržet místo atd. Nevím kolik hodin jste do toho Burgasu cestovali a jaké fronty jste zažili, každopádně můj názor je, že maminka s dítětem, by měla mít přednost ve frontě, jediné místo, kde to tak bylo, byla Praha letiště, kde to slečna na recepci koordinovala.
    K frontám cestě tam jsem ještě zapoměl dopsat (není ale věc cestovky) jakmile jsme byli na GATE a čekali 2 hodiny bez informací na let, tak tam skočila jiná gate, že je let připraven, stádo se dalo do pohybu (nám leželi děti po sedadlech) takže jsme vše pobalili, na další gatě bez sednutí samozřejmě, protože už bylo narváno 🙂 a tam zase bez informace, ale už že se máme jít občerstvit a najíst (bylo 9 večer) vouchery na jídlo ale nerozdali, muselo se jít přes půl letiště, kde čekala fronta číslo 13, tam checking pasu, vypisování jmen, podpisy cestujících, fronta cca 45min., další fronta pak u jediné otevřené jídelny cca 30 min, a to už se mělo nastupovat do letadla, kde čekala další fronta. Po příletu, viz. minulý email, fronta z letadla, fronta delegát, fronta bus, na stojáka cesta, fronta hotel 🙂 na pokoj ve 3 ráno…mě by byla hamba nepustit před sebe maminku s miminkem, ale to jsem nepsal v recenzi, mě je jedno jak se lidé chovájí, češi se vždy ve frontách chovájí bezohledně, já jsem jen upozornil, že delegát mohl frontu 3-6 korigovat, fronta na vouchery ubotavací nemusela být, a myslím si, že senioři a maminky s miminkem by měli mít přednost. Jednoduchá logika. Zažila jste jiný zájezd a neměla jste 2 malé děti, ale jen 1 mimino a větší dítě, které již poslouchá a rozumí, asi bez zpoždění a navíc jste v destinaci jak píšete dostala přednost. Srovnáváte nesrovnatelné. To tříleté se střídalo v kočáru takto pozdě večer s miminkem.

    Reply
  45. Ondřej Suchý

    K těm cestovním pokynům, já tady nebudu vypisovat detaily, co nás zajímalo, ale “ Pokyny k zájezdu včetně kompletního odbavení Vám bude předáno až po připsání částky na účet naší CK.“ jednalo se o 5 stránkový dokument, kde bylo spousta důležitých informací, které jinde nedohledáte. Já jsem měl v emailu konkrétní dotazy, bylo mi řečeno, že jsou v pokynech, ale ty dostanu až po připsání částky a řešil jsem jen, že to je kravina, že se nejedná o žádné tajemství, ale po podepsání smlouvy o zájezdu to mohlo být uvolněno…pokud cestujete last minute a balíte o víkendu, pokyny dostanete po platbě(pátek – pondělí) tak jen píšu, že to je nelogické…

    Reply
  46. Lenka Doležalová

    Včera jsme se vrátili z Primorska. Vše bez problémů, jen malý nedostatek – málo slunečníků na pláži. Po 9té ráno už stěží najdete místo a vstávat brzy ráno se nechce – teda alespoň mně ne :-)). Ale je hlavní sezona, tak je všude plno. Takže zbývá si buď zaplatit slunečník mimo území CK nebo vydržet na tom žáru a čekat, až se místo uvolní.
    Ale jinak všichni z CK Alexandria jsou ochotní a vstřícní.

    Reply
  47. Jerry

    V letošním roce jsme byli s rodinou na dovolené s CK Alexandria v Řecku. Ač nám paní v cestovce líčila služby a ubytování jako skvělé a kvalitní, opak byl pravdou. Péra v matraci postele tlačila do zad tak, že jsem raději spal na zemi. Lednička nám nefungovala, sloužila tedy alespoň jako skříň. No a stravování byla největší hrůza. Po jídle v hotelu jsme se pravidelně chodili dorazit, do restaurací na pláži. Zkrátka služby nebyli takové, jak jsme si představovali. Máte někdo zkušenost s vyřizováním kompenzace od CK za služby, které neodpovídali slibovanému?
    Děkuji

    Reply
  48. Bohumila Jarošová

    S CK Alexandria jezdíme na dovolenou už asi 10 let a vždy jsme byli spokojeni. Až teď mne tedy dostali. U hotelu Belveder v Primorsku mají uvedeno, že až 3 děti mají pobyt a stravu zdarma, ale v kalkulaci mi stále naskakovala cena u dětí jako u dospělých osob. Po dotázání u CK mi bylo sděleno, že tato sleva se týká jen termínu od 23.7. do 30.7. 017 a už je vyprodaný. A to je dnes 22.10.016. Připadá mi to jako v obchoďáku, když mají slevu na nějaké zboží a toho mají 1 ks. Není to podvod na klienty?

    Reply
  49. Helena

    Máme 3 děti a pokud chcete jeden pokoj,slevy a slušný termín,musíte ve všech cestovkách zakoupit ihnet po zahájení prodeje.Zkuste CK Kovotour,nabízejí 3 děti zdarma,ale mají vyprodáno půl hodiny po zahájení 1.12.Zkuste Dagu,byli jsme 2 x v apartmánu,je blízko vodě a mají bazén.Nabízího Alexandria.

    Reply
  50. bob

    Pro cestu do Bulharska určitě nejlepší Ck v ČR, vše perfektní a bez jakéhokoliv problému.Mohu jen doporučit!!!!

    Reply
    1. Pavel

      Byli jsme s nimi 2x v Bulharsku, ale spokojení jsme nebyli. Odlet se posunul o dvě hodiny, návrat domů pak dokonce o čtyři. Nevím, zda za to mohla CK,ale bylo to dost nepříjemné. Delegáty moc hodnotit nemohu, protože pokud jsme je potřebovali, neměli jsme na ně nějak štěstí, abychom je někde zastihli. Ještě stojí za zmínku autobus,kterým nás vezli z letiště. Měl porouchanou klimatizaci a dvě hodiny nám foukal naplno ledový vzduch na hlavy, několik lidí to odneslo rýmou.

      Reply
  51. Ivana

    S CK Alexandria jsme byli letos poprvé v Bulharsku – Primorsko. Byli jsme ubytovaný v penzionu Andromeda, bohužel první co jsme museli udělat, umýt si hrnečky abychom si mohli uvařit kávičku. Úklid za celých 12 dní byl snad jen jednou – výměna povlečení a ručníků. Odpadky jsme si pak vynášeli samy. Jinak jsme měli krásný výhled na moře. Vzdálenost moře od penzionu neodpovídá tomu co píše cestovka, je to delší trasa. Hlavně pokud máte objednané stravování. To si pak zajdete. Jinak se nám dovolená líbila. Moře čisté, akorát když byli vlny tak se objevili nějaké řasy, ale nic hrozného. Až na penzion bylo super

    Reply
  52. Eva Dvořáková

    S CK Alexandria jsme byli letos poprvé v Bulharsku hotel Aqua Azur-Svatý Konstantin.
    V termínu 25.6.-2.7.2017 velká nespokojenost s pány delegáty od začátku pobytu,neuměli podat základní informace o oblasti kde se nacházíme.Vždy nás odkazovali na šanony na recepci.
    Animátorky úžasné jejich celodenní program na jedničku!!! Ubytování všude krásně čisto, denně uklizené pokoje,klima na pokojích příjemná.Bohužel veškerý personál hotelu absolutně bez úsměvu.

    Reply
  53. Zdeněk Korf

    S CK Alexandria jsem měl vždycky dobrou zkušenost při předchozích cestách do Bulharska. Narazil jsem až letos, kdy jsem byl nucen zájezd zrušit z rodinných důvodů. Nejprve mě jejich pracovnice v rozporu se smluvními podmínkami požádala o doplatek storna, ač si storno mohli strhnout ze zaplacené zálohy. Jiná pracovnice, po mém protestu s poukazem na obchodní podmínky, se ani neomluvila. Již nikdy s touto kanceláří nehledě na to že létají s otřesným Travel service, nepojedu.

    Reply
  54. Zuzana K

    Dobry den..
    Pokud vybirate svou dovolenou a premyslite nad Reckem, rozhodne nedoporujucu tento hotel EVITA BEACH VE FALIRAKI!!
    Hotel je naprosto sileny.. Nas turnus 25.6.-2.7. 2017
    Nikdy v zivote jsem nebyla v horsim hotelu.
    Bazen necisteny zakaleny!
    Jidlo smradlave a plesnive dezerty – kdyz jsme chteli fotit tak nas nenechali a hned vymenili varku.
    Ubytovani – nesla tepla voda, nekteri klienti bydleli dole ve sklepe- kdyz si lide na miste stezovali tak na recepci Vam dali dost znat, ze s Vama si rozumet nebudou.
    Provozni hotelu arogantni a agresivni, behala a kricela po nas s cigaretou v ruce ( kterou nam machala pred oblicejem) sveho syna drzela za ruku a nasledne po tom, kdyz se ji jeji vlastni syn chtel na neco zeptat tak mu surove odtrhla ruku a kricela na nej at ji da pokoj!! Ale MY ji udajne slovne napadali all inclusive Jsme 3 dny nemeli- z nealka pouze voda a z alkoholu vino- delegatka Sarka rekla, ze nas turnus moc pil a meli jsme si alkohol setrit a jeste rekla, ze ona nam ho rozhodne kupovat nebude.
    Sepsana stiznost. Delegatka vylozene SLA PROTI NAM nam a vubec nam nepomohla.
    Sepsany protokol , PODEPSANY DELEGATKOU SARKOU! Coz znamena, ze o tom vedela, ze ty problemy tam jsou, podepsala to a presto jakoby nic.. Tohle chovani neni v poradku! Hotel nam doporucili v Invii, zajezd byl z Alexandrie..
    Animacni tym – ten jedinej PERFEKTNI!!
    Pokud si chcete uzit dovolenou tak Vam radim at se hotelu obloukem vyhnete!! JA UZ S ALEXANDRII V ZIVOTE NIKAM NEPOLETIM! Sileny!!!

    Reply
  55. Paula Matušková

    Dobrý den.S CK alexandriou jsem jela poprvé a naposled.Autobus,kt.byl zajištěn do Italie 14.7.2017,byli jsme z něho v šoku + nám bylo řečeno,že na záchod mužeme jen v nutných případech.
    To,že za naše peníze si platíme delegáta,kt.tam spíš nebyl jak byl.Prostě špatná organizace.Člověk se muže spolehnout jen sám na sebe,a ne na žádného delegáta.Takže s ck alexandrii – ne, děkuji

    Reply
  56. Tomáš Červenka

    Dobrý den. S CK Alexandria jsme cestovali letos poprvé do Bulharska. Zařízení dovolené v kanceláři v JB bylo bezproblémové a příjemné.Vše nám bylo vysvětleno a zodpovězeno. Dovolená v Primorsku 19.8.17 – 26.8.17 v penzionu Andromeda byla úžasná (ubytování pro nenáročnou klientelu). Penzion byl čistý a pan domácí velice v pohodě. To vše má CK zařízeno na jedničku.
    Veliký pozor si ale dávejte v Primorsku na delegáty…schůzka po příjezdu naprosto zbytečná ..delegátka jménem KRASEVA nic neví ani cenu výletů ani termíny natož když po ni někdo něco chtěl( domluvte se s domácím sami zněla odpověd) dovolat se na mobil přiděleného delegáta je nadlidský úkol. Kdyby CK vynechala celou smečku zbytečných delegátů a zavedla linku kam se dá dovolat bylo by vše super

    Reply
  57. Pavlína Sejčková

    Nad některými výkřiky cestovatelů tady se musím smát. Cestovala jsem se všema možnejma cestovkama a jen Alexandria byla jediná, která mně nikdy nestěhovala jinam nebo nesplnila co bylo v popisu. Lety mají normálně zpoždění, kvůli leteckým společnostem, to ck neovlivní, taky pokud si nepřečtete kam vlastně jedete a představujete si za 12 tisíc luxus, tak budete zklamaní. Zažila jsem chlapa v Řecku, co ve 3* hotelu vykřikoval, že se to s Tureckem a all inclusive tam nedá srovnat. No nedá, je to těžký když jsou lidi hloupý a srovnávaj jabka s hruškama. Taky o delegátech co tu lidi píšete, to jste nesvéprávný, že po 28 letech od revoluce potřebujete mít delegáta věčně za zadkem a neumíte ani na recepci předat voucher? Třeba na Rhodosu nebo na Menorce maj perfektní delegáty, na Santorini taky, všude je to o lidech a čekat že Vám delegát bude 24h k dispozici, když musí jezdit vyzvedávat lidi na letiště, nebo jezdit na výlety a v noci by se taky rád vyspal a neřešil že došel toaleťák,, to je fakt utopie. Alexandria je trochu dražší,ale služby má dobrý a hlavně má českýho majitele a ne žádnýho araba, co zítra zavře krám. S jinou cestovkou bych nejela,ale myslím, že oni o zákazníky nouzi nemají, takže vy všichni co tady brečíte běžte do Eximu, tam vás 3x přestěhujou a nikdo se s váma nebude bavit

    Reply
  58. Zdeňka Brédová

    Dovolená v Primorsku s CK Alexandria byl jeden velký horror. Ještě horší bylo jednání, když jsme se vrátili domů a dovolenou reklamovali a chtěli alespoň část peněz zpět. Přesto, že jsme měli vše natočené a doložené k reklamaci, vše nám bylo zamítnuto a zdůvodněno samými výmysly a lžemi. Obrátila jsem se přímo na ředitelku Soterovou, která slíbila, že vše prošetří a pak se ozve. To se nestalo, tak jsem jí volala sama a to několikrát denně asi týden. Telefon mi zvedla pouze jednou a to zřejmě omylem a řekla, že má poradu a že za chviličku zavolá. Od té doby už jsem se na ní nedovolala. Jak se pak mají chovat zaměstnanci, když mají takovou ředitelku! Poslala jsem jí i E-mail, ale neodpověděla. Mohu-li někomu radit,pokud nechcete trávit dovolenou v kamrlíku bez lednice, sušáku,koše na odpadky, balkonu atd, ale s výhledem do prádelny vzdálené od okna asi 5m, nejezděte s CK Alexandria. Nikdo nebude řešit případnou reklamaci a jejich jednání je slušně řečeno sprosté. Asi mají klientů dost, ale věřím, že hodně z nich s touto cestovkou pojede jednou a nikdy více. Jaká je spolupráce s placenými delegáty nevím, protože se v penzionu neukázal za dobu pobytu ani jednou. Pokoušeli jsme se řešit naše problémy hned v kanceláři Alexandrie v Primorsku, ale jen nám řekli, že jiné ubytování nemají a tím to bylo vyřízené. Žádná snaha nám pomoci nebo vyjít vstříc. Možná, že toto pomůže někomu při rozhodování s kterou CK cestovat. A pro ty, kteří by se jako já chtěli spojit s paní ředitelkou, posílám telefonní číslo, které je opravdu hodně přísně střežené 221 466 475. Přeji hodně štěstí.

    Reply
  59. Romana Man

    Koupili jsme si zájezd do Primorska bohužel už v listopadu.Slevu se zlatou kartou jsme uplatnit nemohli,jelikož v tomto období jsou supeslevy za včasný nákup a nejde to kombinovat.Dnes 1.1. jsem se koukla na netu na zájezdy a náš zájezd je o 2000 levnější a pojištění zdarma.Tak to mají být slevy za včasný nákup?No jedeme s nima určitě naposled.

    Reply
  60. Jarmila

    S Alexandrií jsem trávila dovolenou již několikrát a vždy naprostá spokojenost po všech stránkách. Od první návštěvy v kanceláři, kde byly velmi příjemné a vstřícné slečny, které mi pomohly s výběrem jak destinace, tak hotelu, podrobně informovaly o všech podmínkách a organizačních záležitostech. Pomoc při odbavení na letišti a stejně tak organizace při příletu do destinace. Vyčerpávající informace na uvítacím koktejlu, fakultativní výlety, program – vše bezchybně zorganizováno. Delegáti v destinaci výborní. Já můžu jen vřele doporučit !!!

    Reply
  61. Zdeněk

    Již podruhé Primorsko , vždy bez problémů, ochotní a příjemní delegáti , spokojenost. Bez obav pojedu znovu.

    Reply
  62. Marcela Svobodová

    Ovlivněna informacemi z tisku a televize jsem nikdy nebyla fandou cestovních kanceláří. Po loňské vlastní zkušenosti z dovolené v Bulharsku od CK Alexandria jsem změnila názor. Byla jsem nadšená a vřele doporučuji!!!! Od prvního setkání v brněnské pobočce, kde partě dospělých lidí ušily dovolenou na míru, pomohly s odbavením na letišti, v Bulharsku poskytly 100% servis. A tím vším se podílely na hladkém průběhu naší dovolené. Pokud v mém okolí bude někdo uvažovat o dovolené, moje odpověď bude znít: ,,CK ALEXANDRIA“

    Reply
  63. Pavel Bojanovský

    Byli jsme s CK Alexandria poprvé, volba padla na Turecko, Čolakli. Naprostá spokojenost, žádné dohadování o lepší pokoj, žádné smlouvání, delegáti fungovali, poradili co kde a jak. Přistýlka pro dítě na úrovni širší postele pro dospělého, přístup k jídlu a pití nonstop – co bylo v rámci zájedzu objednáno – bylo dodáno. Děkuji. Spokojenost naprostá.

    Reply
  64. Gabriela Brzobohatá

    Dlouho jsem hledala recenze na různé cestovky. S některýma jsem už jela a byla jsem nespokojená. (v hotelu špína a delegát nefungoval….hruza.) S CK Alexandria jsem byla v Turecku. Od pomoci výběru hotelu na pobočce v Brně přes, let, delegát, obsluha a čistota hotelu, výletu až po let zpět. Vše bylo naprosto super. Byla jsem tak moc spokojená, že letos jedeme zase. Už se těšíme. CK Alexandrii mohu opravdu jen a jen doporučit.

    Reply
  65. Petr

    Velký POZOR!!!! na CK Alexandria, přes tuto ck jsme si vybrali dovolenou na Corfu v hotelu Maris. To že to měl být 4* hotel a ve skutečnosti tak 2* to bych oželel, jídlo taky žádný zázrak, ale kvůli jídlu k moři nejezdím, dalo se to, nejsem náročný. Nejvíc mě ale naštvalo to, že kousek vedle hotelu a pláže vytéká přímo do moře kanalizace z městečka, takže v celém hotelu a okolí hrozný smrad, i voda v moři silně smrděla. A reakce CK Alexandria? Mrzí nás to víme o tom, ale není to náš problém a směle ten hotel nabízí dál. Reklamaci neuznali a spoléhají na to že my češi se soudit nebudem protože je to nadlouho a výsledek nejistý. CK Alexandria už nikdy.

    Reply
  66. Hana a Pavel, Ondra a Marek

    Dobrý den,
    dnes v noci jsme se vrátili z dovolené z ostrova Menorca. Sice unavení,ale hned píšu, že spokojení klienti.Byli jsme s vnoučaty 10,11 let, kterým se moc líbilo a jeli by i příští rok znovu.A to na stejné místo.Kluci i my prarodiče jsme si našli zábavu a skvěle jsme si odpočinuli. Jídlo,prostředí se nám velmi líbilo.V destinaci Arenal d’en Castell pracují skvělé delegátky Kačka,Týna a Terka,které tímto chci mooc pochválit za jejich péči o nás.
    Stále nám byly nablízku,kdy jsme potřebovali,Ještě jednou díky a zase brzy s Alexandrií.

    Reply

A jaká je Vaše zkušenost?

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *