Alex – recenze

18 komentářů
  1. Alena

    Mám od této cestovky vybraný zájezd na Zakynthos ale ještě nejsem pevně rozhodnutá. Můžete někdo napsat svojí zkušenost s touto cestovkou. Děkuji předem všem.

    Reply
  2. zuzka

    Dobrý den, byli jsme s nima asi čtyřikrát a úplně bez chyby. Co slíbili, tak odpovídalo. Nejlepší bylo asi Turecko, perfektní ubytování, úžasná delegátka, fajn lidi…..Ale to se tak někdy sejde. Ještě můžu doporučit Řecko Niforeika, hotel Niforeika beach, to bylo taky moc fajn, jsme měli bungalov hned nad mořem. S touto CK se nám opravdu dobře cestovalo, Přeji všem stejně hezké dovolené.

    Reply
  3. Marcela a Ivo

    Super dovolená v Řecku-Kos-Kardamena-hotel Evripides village.CK Alex jsme neznali,ale díky úžasné spolupráci by jsme neváhali odjet s touto CK znovu.Nabízené služby ohledně hotelu,pláží atd.byly v popisu zájezdu pravdivé.Musím se zmínit o moc sympatické usměvavé slečně Hance Veselovské,která po celou dobu pobytu nebyla jen k dispozici přes telefon,ale pravidelně nás na hotelu navštěvovala a byla s námi až do konečného odbavení na letišti při odletu.Moc ji chválím:)Přeji všem hezky prožitou dovolenou s CK Alex,se kterou se nemusíte bát ničeho:)

    Reply
  4. Jirka

    Letos letíme s CK Alex již počtvrté, takže jsme braní již jako VIP zákazníci s určitým % slevy. Cestujeme po řeckých ostrovech. Ubytování si bereme bez stravování, abychom nebyli omezováni časem podávání jídel. Řekl bych, že tato CK je jedna z nejlepších v republice. Jak samotné objednání zájezdu, tak potom delegáti byli vždy perfektní. Chtěl bych jim i touto cestou ještě jednou poděkovat.

    Reply
  5. Mirek

    Letos letíme s CK Alex již po desáté. Nejprve jsme s touto CK byli ve Španělsku, pak v Bulharsku a nyní pravidelně létáme do Řecka na Niforeiku. Vždy tato cestovka splnila co slíbila. A co se týká delegátů, tak bez připomínek. Vždy se snažili hostům pomoci a vyjít jim vstříc.

    Reply
  6. Ema

    VAROVÁNÍ pro klienty CK Alex, kteří si vyberou k rekreaci hotel ALIANTHOS GARDEN v Plakiasu na Krétě!!! Z nabídky CK Alex jsme si připlatili výhled na moře (osoba/noc Kč 100,-). Bohužel hotel je ale tak situovaný, že takové pokoje vůbec žádné nemá (fotografie v katalogu jsou velmi „šikovně“ nafoceny)!!!. Hotel má pouze výhled boční a to na velmi frekventovanou silnici (hlavní v celém letovisku přímo pod okny hotelu!) a její nepříliš vábné okolí. Cípek moře v dáli spatříte pouze při nebezpečném vyklonění z balkónu. Fakt, který rozhodně nestojí za příplatek, spíše naopak! Toto vydřidušství je zřejmě specialitou pouze CK Alex, protože např. v katalogu CK Viamare získáte informace o tomto hotelu pravdivé a pochopitelně žádné příplatky navíc nepožadují, což jsem, bohužel, zjistila až po našem návratu. Rovněž jsme se za celou dobu 14 dnů nedočkali slíbeného řeckého večera (cituji z katalogu CK Alex:“V hlavní sezóně každý týden probíhá v hotelu řecký večer.“ Naši reklamaci CK Alex po dlouhém dopisování odmítlo uznat s vysvětlením, že oni hotelu AG částku za pohled na moře uhradili a je diskutabilní, co si kdo představuje pod pojmem „výhled na moře“. Jedinou jejich kompenzací byl dárkový poukaz v hodnotě Kč 1000,- pro další nakoupený zájezd v příští sezóně, což jsem odmítla a poukaz vrátila CK Alex zpět. Netuším, jak velké pokoje byly ostatní, ale náš byl velmi mniaturní, v minikoupelničce (společně s WC) byl sprchový kout hloubky 55cm s gumovým závěsem, takže koupelna po použití vždy celá „plavala“. Jinak hotel AG jako takový je čistý a jeho největší předností je vynikající gastronomie v čisté jídelně (jak vnitřní tak venkovní části) a to s velmi milou obsluhou. CK Alex jinak po stránce zajištění zájezdu jako takového nemohu vytnkout nic, vše bylo standardní.

    Reply
  7. Eva

    S CK Alex jezdím už více jak 15 let, byli jsme s nimi ve Španělsku, na Krétě, Rhodose a vše bylo naprosto bez problémů. Práce delegátů na jedničku, co slíbili, to splnili, nikdy nebyl žádný problém. Ceny jsou rozumné a nabízí myslím vyšší standard. Naprostá spokojenost

    Reply
  8. Anna

    Také jsme byli s Alexem v Niforeika beach- myslím v r.2006. Co nás naštvalo- měli jsme připlacený přímý výhled na moře- tenkrát to byly 3 apartmány- na místě bylo nám řečeno, že jsou již obsazeny, že se to řeší – a dostali jsme řadový s bočním výhledem, který byl levnější , kvalita výhledu a soukromí dost nižší O finančním vyrovnání nikdo nemluvil. Udělali jsme chybu, že jsme toto neřešili hned na místě. Dodatečně jsme to řešili po dovolené a dohadování o pár stovkách bylo nepříjemné

    Reply
  9. Václav

    S cestovní kanceláří ALEX jsem letos poprvé absolvoval dovolenou v Řecku.
    Jednalo se o pobyt v 2**hotelu Korali beach ve středisku Niforejka.
    Přestože náš pokoj č. 4 v prvním patře oproti ostatním nepatřil k nejhorším, nedalo se
    přehlédnout spousta závad:
    V koupelně utržený držák ručníku, dveře do koupelny nasáklé vlhkostí a nešly proto
    vůbec zavřít, mezi dlaždicemi plíseň.
    Voda ve sprše občas netekla.
    Na pokoji orezavělá lednice (zakoupit tác pod skleničky je zřejmě velká investice),
    problematicky se dalo uzavírat okno v pokoji.
    V pátek a sobotu byla v areálu našeho ubytování pořádána až do ranních hodin hlučná
    diskotéka, o které v prezentaci cestovní kanceláře nebyla žádná zmínka.
    Co se týče stravování, deklarovaná nabídka švédských stolů tyto nepřipomínala jak svojí
    pestrostí, tak množstvím.
    Zřejmě proto, že dle řeckého zvyku majitelé hotelu stačili z ušetřených prostředků
    pohostit své rozvětvené příbuzenstvo, které s námi vždy sdílelo stravovací prostory.
    Jejich pohledy na nás nebudily dobrý dojem, neboť neustále sledovali, zda si někdo
    nedá na svůj talíř o hranolku více.
    Základní nabídka snídaně se sestávala z nejlevnějšího snad „salámu“, rozpadajícího se
    plátkového sýra , opečené 2cm kousky párku a vejce vařené natvrdo. Tato nabídka
    „švédské“ snídaně se opakovala celých 11 dní beze změny. Konzumace takovéto
    snídaně po celý pobyt byla tedy pro otrlejší nátury.
    Co se týče „švédské“ večeře, jednalo se pouze o jeden druh hlavního jídla a k tomu stále
    stejný salát.
    Tyto pokrmy nebyly špatné, ale strávník se musel dostavit včas, jinak na něj zbyla pouze
    příloha.
    Ze všeho nejvíce by nás zajímalo, za jaké služby pro zákazníky platí cestovní kancelář
    tamního delegáta?
    Na jakoukoli naši stížnost či dotaz, zněla jeho odpověď: Máte pouze 2** hotel, tak s tím
    jste měli počítat.
    Za celou dobu našeho pobytu se delegát v našem hotelu ani jednou neukázal a nehodlal
    ani vyvěsit pokyny týkající se návratu.
    Vše jsme si museli zjišťovat v hotelu Niforejka beach, kde byl delagát ubytovaný.
    Závěrem musím dodat, že zájezd s CK ALEX mne celkově zklamal a CK ALEX svým
    přátelům rozhodně doporučovat nebudu!

    Reply
  10. Zuzka

    Tak to je mi lito, tento hotel by meli vyradit a vam to nejak vykompenzovat, coz se obavam nehrozi. My jsme byle ve zminene Niforeice beach a uplne uzasne dojmy, pamatuji si hotel Korali, kolem jsme chodili a ja si rikala, ze by se mi tam asi nelibilo, pusobil osuntele. A neni pravda, ze kdyz jsou 2hvezdy, tak to bude takto otresne. Pamatuju si z kanarskych osrovu jsme meli lepsi ubytovani ve 2hvezdach nez pristi rok ve 4. Jeste na te Niforeice jsme meli delegata Janise byl rek, byl celkem fajn, ale mel trochu odstup. Ja osobne jsem s touto ck nemela nikdy problem, ale tohle by se mi taky nelibilo, neni odpoved, ze kdyz jsou 2 hvezdy tak budete v hnusu. Mejte se preji jen hezke dovolene.

    Reply
  11. Mirka

    Taká já jsem letos poprvé absolvovala dovolenou s cestovní kanceláří Alex. Měla jsem uzavřenou smlouvu, že budeme dopraveni letecky do Prevezy. Místo do Prevezy nás letadlo dopravilo do Soluně. Teprve až jsme se v letadle ozvali, že letíme jinam, nám bylo sděleno, že na letišti v Preveze nefungují světla a že přistaneme v Soluni a že zbývající část cesty pojedeme autobusem. Nikdo z cestovní kanceláře nebyl přitomen v Soluni.V 11,00 v noci jsme přes hodinu seděli v letadle a čekali jsme, že se celá situace vyřeší jinak. Bohužel se tak nestalo a museli jsme přes celé Řecko (350 km) v noci cestovat autobusem 5 hodin do Prevezy. Pokud se vyskytly problémy, které nešlo ovlivnit, měla nám cestovní kancelář zajistit ubytování a pak (až bude závada světel na letišti v Preveze opravena) nás na místo destinace dopravit letecky. Když jsem po ukončení zájezdu požadovala kompenzaci, tak se pouze omluvili a sdělili mi, že se mám obracet na leteckou společnost, přestože jsem s ní neměla uzavřenou žádnou smlouvu. Když jsem s tím nesouhlasila, tak se odvolali na bod 7.10 jejich všeobecných smluvních podmínek a sdělili mi, že k žádnému porušení cestovní smlouvy ze strany CK Alex nedošlo. Mám to to jiný názor a myslím si, že na kompenzaci máme nárok. Po této zkušenosti již s CK Alex cestovat nebudu.

    Reply
  12. Jiri

    Při objednávce zájezdu na Thassos mi v cestovní kanceláři tvrdili, že když vyjdu na terasu, tak budeme mít výhled na moře. Ani omylem. Výhled na dvorek a parkoviště plné aut ze Srbska. Ubytování pro 3 osob na ploše cca 3×4 metry. Městská pláž v Limenarii, To je zoufalost. Pod silnicí a zídkou pár metrů a jedno ležení vedle druhého. Vedle perfektní pláž Tripyty(nebo podobně). Se slibotechnou CK Alex už nikdy. Přeprodejce zájezdů nebrat.

    Reply
  13. Jana

    Dobrý den, s ck jezdíme již od roku 2001 na doporučení známého a nikdy jsme s nimi neměli sebemenší problém. Jestli to není tím, že než si objednáme zájezd, tak pečlivě čteme recenze na českých i zahraničních serverech a podle toho buď objednáme vybranou destinaci nebo hledáme dál… A jak tak každoročně pozoruji turisty, kteří s námi cestují letadlem, tak zastávám názor, že někteří lidé by měli cestovat pouze pozemní dopravou a někdo by měl sedět doma, maximálně cestovat jen po ČR. Někteří se neumí ani slušně chovat. A to, že je někde zničený držák na ručník v koupelně a další vybavení, včetně vytržených zásuvek apod., tak to je vina turistů a ne CK. Další věc je, že konkrétně Řekové svým laxním přístupem tyto pro ně „banální“ problémy neřeší vůbec a potom to dopadne tak, že je některý pokoj skoro neobyvatelný. To si už musí ale vyřešit turista s delegátem CK nebo sám na recepci a žádat opravu případně přestěhování. Je nutné vše řešit hned na místě a nenechat se „odpálkovat“. Nechci nikoho poučovat a nad nikoho se povyšovat, je to jen vyjádření mého názoru o CK Alex atd… Překvapilo mně totiž na co si lidé jsou schopni stěžovat a viní z toho CK (jakoukoliv)…nejvíc mně pobavil malý sprchový kout jen s plentou. Jeďte na Zakynthos, letovisko Laganas do hotelu Anastasia, který je moc pěkný, tam jsou sprchy jako kabinka, ale silný člověk by se do ní nezavřel jak je malá, tomu jsme se vždycky smáli, že je štěstí, že nejsme vypapaní 🙂 …ale to jen tak na okraj.

    Reply
  14. Rei

    Každoročně pozorovat turisty, jak cestují letadlem? To by chtělo spíše pozorovat sama sebe. Každý cestující má právo na služby, které si zaplatil a ty by měl vyžadovat. Ubytování prodává CK jako součást zájezdu, takže za tyto služby je zodpovědná. Jestliže je někde v hotelu utržený držák na ručník, tak za to nemohou turisté, ale vedení hotelu, které nekontroluje stav a nedá věc do pořádku a CK si toho nevšímá a nevyžaduje to. Praxe je taková, že tyto řecké rádoby hotely dělají samozřejmě odpisy do daní, ale peníze na vybavení a údržbu nepoužijí a na to doplácejí návštěvníci.

    Reply
  15. Inn

    Já myslím, že je to v pořádku, když si lidé stěžují na nekvalitní služby za desetitisíce. Když někdo koupí v hypermarketu sýr plesnivý za 10Kč, tak je to v TV v hlavních zprávách. Na takový zájezd šetří někdo třeba celý rok a zaplatí je za nic. Jsou u nás dobré CK, ale ještě lepší je po vlastní ose.

    Reply

Napsat komentář: Jan Zeman Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *